czwartek, 31 grudnia 2020

30 FAKTÓW O MNIE NA 30 URODZINY





    Hej! Wczoraj był ten dzień, kiedy nastąpiła przysłowiowa "zmiana kodu na 3 z przodu" :D Skończyłam wczoraj 30 lat ale zupełnie tego nie czuję. Kiedyś miałam wrażenie, że ludzie w tym wieku są już starzy a tu proszę :P Mam 30 lat, nie mam męża ani dzieci ale jestem cholernie szczęśliwa! Czy w związku z tymi okrągłymi urodzinami coś się dla mnie zmienia? Nic a nic. 

Ale z okazji urodzin przygotowałam dla Was 30 faktów o mnie :D 

  1. Jestem bardzo rodzinną osobą. Uwielbiam nasze spotkania, na których zawsze jest mnóstwo osób. Osobiście mam tylko siostrę ale aż dziesięcioro kuzynostwa. Większość z nich ma już swoje rodziny więc z roku na rok jest nas coraz więcej ;)
  2. Od 9 roku życia tańczyłam w zespole tanecznym w moim rodzinnym mieście. Trwało to ponad 10 lat. Brałyśmy udział w wielu krajowych i międzynarodowych konkursach i z większej ich części wracałyśmy z głównymi nagrodami. To była cudowna przygoda a z dziewczynami z zespołu przyjaźnimy się do dziś. 
  3. Od 6 roku życia nosiłam okulary. Na szczęście wada wzroku była niewielka i całkowicie mi się cofnęła, gdy miałam około 20 lat i już nie muszę ich nosić ;)
  4. Śpiewałam w kościele na swojej mszy komunijnej xD Obecnie (na szczęście) nie mam nic wspólnego ze śpiewaniem :P
  5. W wieku 27 lat stoczyłam nierówną walkę z trądzikiem i wygrałam! po trądziku zostały mi blizny i przebarwienia ale poprawiła się moja samoocena i samoakceptacja. 
  6. Lubię gry komputerowe. Jako nastolatka spędzałam długie godziny przed komputerem (nawet randki z moim ex xD) Moje ulubione gry to Diablo II i Heroes III.
  7. Nigdy nie farbowałam włosów ani nie byłam na solarium
  8. Z moim P poznaliśmy się zupełnie przypadkiem ale od razu między nami zaiskrzyło. Była to wakacyjna miłość od pierwszego wejrzenia. Jesteśmy ze sobą już ponad 7 lat ale do dziś z uśmiechem wspominamy tamte wydarzenia :D
  9. Jestem wielką fanką Grey's Anatomy :D To już 17 sezon ale nadal uwielbiam ten serial.
  10. Miałam stalkera. A raczej stalkerkę. Była to koleżanka ze studiów mojego P. Gdy okazał jej odrobinę koleżeńskiej sympatii, ona się w nim zakochała i zaczęła mnie podglądać na instagramie. Sytuacja skończyła się wielką dramą, zazdrością z jej strony i próbą zrobienia ZE MNIE wariatki, bo przecież stałam na drodze do jej miłości ;) 
  11. Mam starszą siostrę. Kiedyś strasznie się kłóciłyśmy i tłukłyśmy. O wszystko! Nasze relacje znacznie się poprawiły, gdy wyprowadziłam się do Gdyni 
  12. Bywam roztrzepana i często się spóźniam. 
  13. Bardzo lubię gotować i próbować nowych dań. Uwielbiam też jeść! Mój P się śmieje, że by mnie uszczęśliwić, wystarczy mi dać coś pysznego. Moje ulubione dania to sushi, pierogi, pad thai, makarony i pizza.
  14. Jestem "siostrą od zadań specjalnych" :D Siostra często wykorzystuje mnie do realizacji swoich pomysłów :P lifting rzęs, masaże bańkami, zabiegi pielęgnicą na włosy, hybrydy i tym podobne. Osobista kosmetyczka to ja :D najgorszym naszym pomysłem kilka lat temu było pofarbowanie włosów siostry na jasny blond w domowych warunkach... w wigilię... To było moje pierwsze farbowanie włosów i zrobiłam to na jej odpowiedzialność. Domyślcie się, co z tego wyszło xD
  15. Lubię bawić się makijażem. Na większość sesji zdjęciowych maluję się sama. Jestem prywatną makijażystką mojej mamy i mam na koncie trzy piękne panny młode pomalowane do ślubu (siostra, kuzynka i przyjaciółka ). W nowym roku planuję zapisać się na kurs makijażu.
  16. Uwielbiam jeździć samochodem. Nie straszne mi są dalekie trasy, nawet w pojedynkę. Bus? kombi z przyczepką motocyklową? Żaden problem ;)
  17. Jestem niepoprawną optymistką. Zawsze jestem zdania, że co by się nie działo i tak wszystko się ułoży.
  18. Jestem dobra w pracach manualnych. Coś pomalować, ulepić, zapleść, narysować? Mam to po tacie :) 
  19. Uwielbiam maliny i pomarańcze. Nie lubię cebuli, cukinii i selera naciowego.
  20. Mogę śmiało powiedzieć, że jestem uzależniona od telefonu :P Jestem za to biegła w większości aplikacji i obsłudze większości telefonów.
  21. Przez kilka lat byłam instruktorką Salsy Fit (połączenie salsy solo z fitnesem) a potem Zumby. Kilka filmików z moich zajęć nadal można znaleźć na YT. To był naprawdę świetny czas.
  22. Jestem leniuszkiem, ale jak już się za coś wezmę to zrobię to choćby nie wiem co :P
  23. Uwielbiam spacery Gdyńskim bulwarem, przesiadywanie za falochronem i na plaży. Gdynia to zdecydowanie moje miejsce.
  24. Mam super "zmysł" który pozwala mi bez problemu zlokalizować wszystkie rzeczy, których szuka mój P. Nawet wtedy, gdy nie ma mnie w domu.
  25. Jestem sową i śpiochem. Mogłabym przespać cały dzień a potem buszować w nocy. Ciężko mi się przez to rano wstaje (bez pięciu budzików się nie obędzie :P )
  26. Mój ulubiony kolor to szary i czarny.
  27. Mam dużą świadomość własnego ciała i wszystkich jego niedoskonałości ale akceptuję je wszystkie i kocham siebie taka jaka jestem ;)
  28. Mam tragusa (kolczyk) w lewym uchu a wczoraj zrobiłam sobie nowy (trzeci już) tatuaż :D
  29. Mój P jest ode mnie 2 lata młodszy i ma urodziny 27 grudnia. Świętujemy więc razem przez kilka dni :)
  30. Uwielbiam zakupy w lumpeksach. 75% mojej garderoby (jeśli nie więcej) pochodzi właśnie z SH.


 31...Nigdy nie rozstaję się z pierścionkiem, który należał do mojej kochanej Babci <3 



Z okazji urodzin życzę sobie masy powodów do radości, dużo zdrowia i żebyście nadal chętnie mnie tu odwiedzali :) Cieszę się, że tu jestem i tworzę z Wami cos fajnego.


A na nadchodzący Nowy Rok życzę i sobie i Wam tego, by 2021 był bardziej NORMALNY. No i bawcie się dobrze dziś wieczorem, nawet jeśli to będzie wieczór w piżamie i szlafroczku :D

196 komentarzy:

  1. Też jestem optymistką i śpiochem, fajne fakty ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze. 3 z przodu wcale nie jest taka zła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji Twoich Urodzin i Nowego Roku! Oby 2021 rok obdarzył Cię wieloma sukcesami oraz powodami do radości. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z faktów wynika, że jesteś bardzo ciepłą, sympatyczną i miłą osobą :)

    Z okazji urodzin życzę Ci samych dobroci, zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń :)

    No i w Nowym Roku moc dobra i pomyślności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i na 2021 rok. Myślę, że jednak jesteś bardzo aktywną osobą i to jest fajne, że rozwijasz swoje zainteresowania. Z rodzeństwem można się kłócić, ale dobrze je mieć. U mnie to ja jestem ta najstarsza. Czarny i szary oraz długie spanie też lubię i też nie lubię cebuli i selera. ;D Niech Ci się wszystko układa. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy w takim razie trochę ze sobą wspólnego :D Dziękuję! <3

      Usuń
  7. lekko spóźnione ale szczere ;) wszystkiego czego sobie zapragniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło dowiedzieć się czegoś o Tobie :-) A z okazji urodzi i nowego roku życzę Ci, aby każde Twoje dziś był lepsze niż wczoraj, a każde Twoje jutro piękniejsze niż dziś :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tą stalkerką to rzeczywiście grubo... współczuję, ale cieszę się, że wszystko skończyło się "pomyślnie" xD
    Poprawna optymistka! Skąd ja to znam? :D
    Historia związana z trenerką fitsalsy tez ciekawa. Na 2021 rok życzę Ci, żeby Twój optymizm zarażał wszystkich bez wyjątku! Ściskam!

    zapraszam również do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz się z tego śmieję ale wtedy przysporzyło mi to wielu nerwów.
      Dziękuję za życzenia :*

      Usuń
  10. Mam nadzieję, że ten nowy rok, z nowym kodem z przodu, będzie pełen dobrych chwil:) u mnie po 30 urodzinach były same zmiany na lepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę zapeszać, ale póki co jest naprawdę nieźle ;) Dzięki! :*

      Usuń
  11. Wszystkiego najlepszego! :) Dużo ciekawych faktów, fajnie, że cofnęła Ci się wada wzroku, ja niestety takiego szczęścia nie miałam i noszę soczewki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażam sobie teraz nosić okularów, dlatego to cofnięcie się wady wzroku to fantastyczna sprawa. Choć oczywiście wada nie cofnęła się sama a było to wynikiem regularnego noszenia okularów, wizyt kontrolnych i wielokrotnej zmiany szkieł. Był czas, że wymieniałam okulary co roku...

      Usuń
  12. Oh so nice post
    Happy new year
    xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego, Sys to także Szczęśliwego Nowego Roku 🎂. Wszyscy troje zawsze otrzymacie dużo szczęścia i zdrowia.

    30 wyjątkowych faktów na Twój temat, które warto poznać 😊. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin! :)
    P.S. Też nigdy nie byłam w solarium, a 3 z przodu już jakiś czas jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzień dobry bardzo kochana w Nowym 2021 Roku!
    Wielu pięknych chwil w dalszym życiu, w zdrowiu, szczęsciu, radości💖😃🌼
    Wiek młodziutki, zatem spełnienia planów życiowych i marzeń najskrytszych
    ode mnie z serca😍💝💐

    OdpowiedzUsuń
  16. Również śpiewałam na swojej komunii i tańczyłam :) Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mamy ze sobą coś wspólnego :D Dziękuję! :)

      Usuń
  17. Top Shelf Photo There - Well Done - All The Best During This Next Trip Around The Sun - Big Hugs

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj ♡
    Piękny wiek kochana! Korzystaj ile wlezie! :) Cóż ja mogę życzyć? Samych pomyślności! Oczywiście dużo zdrówka, bo bez zdrówka to ani rusz. Spełnienia marzeń, realizacji celów i odkrywania w sobie kolejnych pasji :) Ciekawe fakty, niektóre w 100% odwzorowują również mnie :D np. ten związany z lumpeksami :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Super te ciekawostki :) A jaki taniec i jak nazywał się zespół, bo może znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo etiudy taneczne, potem bardziej taniec współczesny. A nasz zespół nazywał się Bkwadrat 😉

      Usuń
  20. I wszystkiego najlepszego spóźnione ale szczerze .

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny post, najserdeczniejsze życzenia kochana! Trzymaj się tego co robisz i bądź po prosu sobą <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę , że kilka punktów nas łączy :) Trójka z przodu to piękny wiek. Bardziej się z tego cieszyłam niż z dwójki. Teraz człowiek jest nadal młody i pełny energii w już jednak bardziej doświadczony i odpowiedzialny :)
    Spóźnione najszczersze życzenia wszelkiej pomyślności :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne fakty! Życzę Tobie wszystkiego co najlepsze!
    T

    OdpowiedzUsuń
  24. Miło Cię poznać :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku, aby był lepszy od 2020 :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 30 faktów na 30stke, super! Wszystkiego najlepszego! Dużo zdrówka, szczęścia, miłości. Byś każdego dnia się uśmiechała. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :)
    Życie zaczyna się po 30. Teraz będzie tyko piękniej :D
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jedynym słowem kobieta ideał 😘.
    Fajnie się czytało, i miło mi że mogłam Cię lepiej poznać.
    U mnie za niecałe dwa lata czwórka z przodu więc spokojnie, za 10 lat też będziesz jeszcze się czuła młodo 😉😘.
    Wszystkiego najlepszego, ściskam cieplutko i życzę wspaniałości w nowym Roku ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ideału sporo mi brakuje, ale dziękuję bardzo :D :*

      Usuń
  28. Fajnie było Cię bliżej poznać :) Widzę, że mamy sporo wspólnego, jak na przykład to, że ja też lubię gotować i jeść, jestem niepoprawną optymistką, sową i śpiochem oraz wielką fanką Grey's Anatomy :D
    Jeszcze raz wszystkiego, co najlepsze i najpiękniejsze z okazji urodzin oraz w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale super :D myślałam, że już nikt tego nie ogląda :P
      Dziękuję kochana <3

      Usuń
  29. Wszystkiego najlepszego kochana :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny urodzinowy wpis Sys :) dużo się o Tobie dowiedziałyśmy dzięki niemu. Sporo rzeczy nam się pokrywa. Ja obchodzę urodziny 27 grudnia, mama mówiła, że byłam o tydzień spóźniona. Wyglądasz jeszcze młodziej niż 30 lat.

    Wszystkiego najlepszego najwspanialszego, sto lat w zdrowiu szczęściu i pomyślności. Spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei byłam ponad tydzień za wcześnie 😉 widać bardzo chciałam wyjsc na świat w 1990roku. Dziekuje Ci za piękne życzenia ❤

      Usuń
  31. Wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego sto lat! Milo cie poznac. Super fakty. Tez lubie jeździć samochodem. Dodaje sie do obserwujących :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Miło Cię bliżej poznać :) Widzę, że mamy kilka rzeczy wspólnych- też często się spóźniam (czego w sobie nie znoszę ;)), nigdy nie farbowałam włosów, ani nie byłam w solarium, jestem bardzo rodzinna i uwielbiam lumpeksy ;) Wszystkiego dobrego z okazji urodzin- spełnienia marzeń, zdrowia i samych uśmiechów losu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spóźnianie jest momentami bardzo problematyczne i denerwujące :P Czasem tak jakby wszechświat robił mi na przekór i choćbym się nie wiem jak starała...nie będę na czas xD
      Dziękuję pięknie za życzenia <3

      Usuń
  34. Wszystkiego najlepszego zatem! 30-tka to naprawdę fajny czas:D
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to :D póki co jest całkiem nieźle ;)

      Usuń
  35. Fajnie dowiedzieć się czegoś nowego i lepiej kogoś poznać. ;) Też uwielbiam grę Heroes, ale dawno już w to nie grałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. młodsi faceci są na topie;D mój mąż też 2 lata młodszy^^

    OdpowiedzUsuń
  37. To kilka cech mamy podobnych;) Tez kocham jeść, bez makaronu i pizzy nie mogłabym funkcjonować normalnie;)
    Fajna z Ciebie osoba:)
    Spóźnione wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i szczęśliwego nowego roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny pomysł na wpis! :D Spóźnione wszystkiego najlepszego!! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji urodzin 😘🎂
      Nigdy w życiu nie pomyślałabym że masz 30 lat - nie wyglądasz na tyle ,a Twój post potwierdza że ma się tyle lat na ile się czuje 😉(trochę mnie pocieszyłaś, mam nadzieję że ja w wieku 30 lat też nie będę się czuła staro)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Jestem tego pewna! :D Dziękuję <3

      Usuń
  40. Nie umiem się przemóc do okularów ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też jakoś nie :P choć kiedyś towarzyszyły mi każdego dnia ;)

      Usuń
  41. Też sporą część swoje dzieciństwa grałam w gry, ale chyba głównie sims'y
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Simsy tez były przez długi czas w moich ulubionych gierkach 😁

      Usuń
  42. Ja w wieku 31 lat pierwszy raz farbowałam włosy :) Coś nas łączy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że kiedyś też się złamię :P Szczególnie jak siwe włosy zaczną się pojawiać :P

      Usuń
  43. boże dziewczyno wsyztskiego najlepszego!! spełnieia syztskich marzeń i wsyztskiego co się da!!
    ale w życiu bym nie powiedziała, że masz 30 ;o!

    OdpowiedzUsuń
  44. It was very interesting reading about you. Happy Birthday.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/01/dior-diorshow-pumpnvolume-hd.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystkiego najpiękniejszego na 30 urodziny! Niech się spełnią Twoje marzenia:). Też kocham piasek i plażę:).

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię takie posty, bo zawsze można dowiedzieć się o kimś czegoś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez! Cieszę się, że mogłam zdradzić Wam nieco więcej o sobie 😉

      Usuń
  47. Świetny pomysł na wpis. Kurczę, pierwszy raz słyszę o cofnięciu się wady wzroku ;o Szkoda, że ja nie miałam tyle szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo, że nie stało się to samo z siebie :P Regularne noszenie okularów, wizyty kontrolne i odpowiednio dobrane szkła zrobiły tu największą robotę ;)

      Usuń
  48. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Fajny pomysł na wpis, można się więcej o tobie dzięki niemu dowiedzieć;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajnie dowiedzieć się o Tobie tyle ciekawych rzeczy. Jesteś fajną, bardzo pozytywna osobą. Cieszę się, że spotkałyśmy się w blogoświecie 😊!!! Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i... szczęśliwego Nowego Roku 😁!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, że mogłyśmy się poznać :) dziękuję! :*

      Usuń
  50. Fantastyczny post aby bliżej Cię poznać! :D Super że wada wzroku Ci się cofnęla, wiem że potrafi utrudniać życie!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to szczęście, że po wielu latach noszenia okularów jakoś udało się tą wadę zlikwidować :D

      Usuń
  51. Świetne zestawienie faktów o Tobie. Spóźnione, oczywiście, ale wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkiego najlepszego!!! :) Fajnie było poczytać o Tobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystkiego najlepszego ♥ Piękny wiek :) Ja i mój P, aktualnie mąż, to była miłość od pierwszego spotkania ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 miłość od pierwszego spotkania to coś, w co nie wierzyłam... dopóki mi się to nie wydarzyło :P

      Usuń
  54. Happy birthday and happy new year!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego 🙂 ciekawe informacje na Twój temat.

    OdpowiedzUsuń
  56. Też mam pierścionek od Babci, który jest dla mnie wyjątkowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Spełnienia marzeń i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Lubię takie posty :) Życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. A 30 lat? Cóż, zobaczysz, jak będziesz miała 40 - nadal będziesz czuła się młoda, a jednocześnie mądrość życiowa da Ci ogromne zadowolenie :) Najlepsze jeszcze przed Tobą - uwierz na słowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak właśnie będzie :) Dziękuję! <3

      Usuń
  59. Love no2:"From the age of 9, I danced in a dance..."

    Happy birthday....

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszystkiego najlepdszego a 3 z przodu to naprawdę nic złego- dla mnie były to jedne z bardziej niezpomnianych urodzin :-) Życie rozwija się przed 30-stką a zaczyna po 30-stce. Fajnie było się dowiedzieć tylu rzeczy o Tobie xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ogromną nadzieję, że będzie tak, jak piszesz :) Dzięki <3

      Usuń
  61. Bardzo miło Cię poznać :)
    Mi się zawsze wydawało, że taką granicą między młodością a starością są 35. urodziny. Przeżyłam i już nie umiejscawiam w czasie żadnych cezur - przynajmniej na razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok jak dobrze to słyszeć 😁 tak naprawdę wiek to tylko liczba

      Usuń
  62. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Widzę, że mamy wiele wspólnego. Też lubię jeździć samochodem, robić zakupy w lumpeksach i gotować :) A co więcej, wiem o jakiej miłości mówisz - sama podobną przeżywam i jest to piękne uczucie.
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  63. Jak byłam małą dziewczynką czy nastolatką nie miałam dostępu do gier itp, za to teraz jak już od dłuższego czasu mam Ps4 to przepadłam i nie ma wieczoru jak bym nie grała w jakieś gry. Tym bardziej że coraz więcej nowości na rynku :D Co do okularów to od niedawna jestem ich posiadaczką i czas mi się do nich przyzwyczajać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam Ps4 ale ochota na granie przeszła mi po kilku pierwszych wieczorach :P a okulary... no cóż. Wiem, że ten temat jeszcze kiedyś do mnie wróci :P

      Usuń
  64. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin kochana. Przeczytałam wszystkie fakty i było to dla mnie bardzo ciekawe. Najważniejsze że jesteś cholernie szczęśliwa, bardzo mi się to spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Great! Thank you for sharing interesting facts about yourself.

    OdpowiedzUsuń
  66. Wszystkiego najlepszego! Po tych faktach widzę, że jesteś kompletnie moim przeciwieństwem. Jednak ja też jestem totalną sową, lubię nocne życie, wszystkie moje obowiązki w większości zostawiam na noc. Historia ze stalkerką jest naprawdę creepy!
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest creepy, a co śmieszne... wspomniana dziewczyna chyba sobie o mnie przypomniała...

      Usuń
  67. Ciekawe fakty. Ja sama jestem leniuszkiem i kocham jeść. Okulary noszę do tej pory i uwielbiam grać na PS4. ;)
    Życzę Ci dużo zdrówka z okazji urodzin i na ten Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps4 znudziło mi się po kilku wieczorach :P Dziękuję :)

      Usuń
  68. Świetnie się czyta takie posty, bije od ciebie taka radość no i przede wszystkim wszystkiego najlepszego! Żeby uśmiech nigdy nie schodził z twarzy :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Gier się po Tobie nie spodziewałam hehe, ale sama też lubię, pewnie dlatego, że wychowywałam się ze starszym bratem
    SPÓŹNIONE WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah! a widzisz :P Te wszystkie gry pokazał mi mój starszy kuzyn :D a że mieszkał w domu obok, to byliśmy prawie jak rodzeństwo :D

      Usuń
  70. wszelkich najlepszosci! mlodo wygladasz jak na swoj wiek :) czytajac Twoj opis to powiedzialabym, ze jestesmy bardzo podobne ;) z ta roznica, ze nie mam starszej siostry :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za komplement :) w czym najbardziej jesteśmy do siebie podobne? ;)

      Usuń
  71. Happy Birthday.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/01/lancome-la-vie-est-belle-vs-ysl-black.html

    OdpowiedzUsuń
  72. Dużo, dużo pomyślności kochana i uśmiechu i zdrowia też nie zawadzi :*
    Lubię takie posty, super, że go napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że post się spodobał :) Dziękuję! Zdrowie w tym wszystkim jest jednak najważniejsze ;)

      Usuń
  73. Ja też ciągle się spóźniam. W mojej pracy powinni mnie już dawno za to zwolnić, ale wiedzą, że taka moja natura chyba haha. Dużo punktów wspólnych mamy. Ja od siebie życzę spełnienia marzeń, takich, które Ty masz w głowie :) 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha... u mnie kierownik w biurze wszystkim młodym współpracownikom mówi coś w stylu " a to Sylwia, najważniejsza osoba w biurze zaraz po mnie, pracuje od 8 do 16 ale nie spodziewajcie się jej na stanowisku przed 8.20" xD także no... rozumiem Cię xD
      Dziękuję za życzenia <3

      Usuń
  74. Spóźnione życzonka:* Najlepszego kochana:*

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  75. Wszystkiego najlepszego! Życie zaczyna się po trzydziestce 💋 też uwielbiam Grey'sAnatomy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myślałam, że tak dużo jest tu miłośników GA :D Dzięki!

      Usuń
  76. Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! Widzę, że kilka punktów mamy wspólnych. Fajnie dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetnie napisane, wszystkiego dobrego🙂

    OdpowiedzUsuń
  78. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. bardzo ważnych dla nas kobiet :) Ja również jestem bardzo rodzinna i nosiłam jako dziecko okulary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jest to pewien przełom ale nie jest to też jakiś dramat 😜

      Usuń
  79. Fajne te fakty ;D Miło Cię poznać ;*

    OdpowiedzUsuń
  80. Któż nie jest leniuszkiem? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... znam osoby, które nie potrafią usiedzieć w miejscu i zwyczajnie leniuchować :P

      Usuń
  81. Happy belated birthday! It was nice to read more about you and I hope that you had a great day!

    Hope that you are having a great week! :) We are looking forward to having a picnic today, making the most of the warm weather :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  82. To poznałam Cię lepiej i 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  83. Hmm w kilku rzeczach jesteśmy podobne, w wielu jesteśmy totalnym przeciwieństwem hehe ale mam wrażenie, że gdybyśmy się spotkały na żywo mogłyśmy się spokojnie zaprzyjaźnić :) Wszystkiego najlepszego Kochana :*. U mnie trójeczka z przodu za dwa latka :). Może mam męża, nie mam dzieci ale sama się jeszcze czuję jak dziecko xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo😅 ale lubię taka beztroskę (oczywiście wtedy kiedy można sobie na nią pozwolić 😉) Tez mam wrażenie, że byśmy się dogadały 😁

      Usuń
  84. Też uwielbiam buszować w sh. :) Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Trochę nas łączy - również lubiłam serial Chirurdzy, uwielbiam buszować w lumpeksach, a gdy dorosłam, moja wada wzroku "wyparowała" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie :D cieszę się, że nie jestem jedyna ;)

      Usuń
  86. Najlepszego :*:* Też miałam 30 w grudniu ale 27:D Kurde człowiek ledwo co przekroczył tą okropną liczbę a tu rocznikowo już 31:( Szkoda, że imprezy nie można było zorganizować:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój P też ma urodziny 27 :D to prawda... nie mamy za dużo czasu, by nacieszyć się tą "czystą" 30tką :P My świętowaliśmy w kameralnym gronie znajomych więc nie było tak źle ;)

      Usuń
  87. Ja się zawsze spóźniam, a jak przyjdę punktualnie to przez znajomych jet to traktowane jak jakieś ważne wydarzenie ;) Również jestem dość leniwa, ale jak mam do zrobienia coś na czym mi zależy to mogę nie spać i to robić :) Optymistką byłam, ale życie mnie zmieniło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha znam to xD i to zdziwienie "ojej! a Ty już?" albo "a co Ci się stało, że jesteś tak wcześnie?" xD

      Usuń
  88. Spóźnione, ale jakże szczere Sztoooo Lat! :)
    U mnie zmiana kodu już niebawem na 31, więc wiesz... :D

    OdpowiedzUsuń
  89. U mnie ta zmiana kodu nastąpi we wrześniu haha ;p spełnienia kochana wszystkich marzeń <3 Też jak byłam mała i ktoś mówił, że ma 30 lat to myślałam o rany kiedy ja tyle będę miała toż to już starość haha :D nie czuję się kompletnie na tyle zatrzymałam się na pograniczu 26 lat :D jeszcze raz wszystkiego najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też się zatrzymałam w tej okolicy :P Dziękuję <3

      Usuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger