sobota, 29 czerwca 2019

Let's begin

Długo nosiłam się z zamiarem stworzenia bloga. Sto lat temu prowadziłam photobloga, który (o zgrozo!) nadal gdzieś w sieci egzystuje. Pomyślałam więc, że spróbuję. Mam nadzieję, że uda mi się wytrwać w moim założeniu. 


Chciałabym, żeby ten blog był miejscem w którym będę się dzielić moimi doświadczeniami, refleksjami i wydarzeniami a także znajdować inspiracje. Przede wszystkim chciałabym, żeby było to także miejsce na dyskusje, wymianę poglądów no i poznawanie nowych osób, z którym miło będzie się spotkać poza blogiem.  
Mam nadzieję, że najdziesz tu coś dla siebie i oczywiście zostaniesz na dłużej.
Pozdrawiam i do następnego razu :)



10 komentarzy:

  1. O nie ! photoblog .. też prowadziłam i tez "o zgrozo" gdzieś w sieci egzystuje :D ach .. to były fajne czasy, kiedy to było ... :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawno i nie prawda :P ale zabawnie jest wejść tam czasem i powspominać :D

      Usuń
  2. Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia i samych fajnych doświadczeń z blogiem! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję na same dobre doświadczenia :) Dzięki :):*

      Usuń
  4. Dzięki blogowi wpadłyśmy na siebie w cyberprzestrzeni... Cieszę się :D!!!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger