niedziela, 14 lipca 2019

Cześć, to ja!

COŚ O MNIE?

Mam na imię Sylwia i pochodzę z małego miasteczka w województwie warmińsko-mazurskim. Od 5 lat mieszkam w Gdyni. To miejsce tak bardzo mi się spodobało, że chyba zostanę tu na dobre.

CO LUBIĘ?

Od dziecka byłam związana z tańcem. Przez ponad 10 lat należałam do zespołu tanecznego przy Nowomiejskim Domu Kultury. Całą moją taneczną historię opiszę kiedyś w osobnym poście, ponieważ ten temat zdecydowanie zasługuje na więcej niż dwa zdania. Ogólnie rzecz biorąc taniec i aktywność fizyczna zawsze były nieodłącznym elementem mojego życia.

Poza tańcem interesuję się również fotomodelingiem, dzięki któremu poznałam masę cudownych ludzi, którzy mają w sobie ogrom pasji. Uwielbiam fotografię analogową, jest dużo bardziej wymagająca zarówno wobec fotografa jak i modelki.

Kolejną rzeczą, która mnie ogromnie pociąga jest makijaż. Pamiętam, że jako mała dziewczynka lubiłam bawić się szminkami i kosmetykami mamy lub babci. Jestem w tym temacie całkowitym amatorem ale uwielbiam to robić!

SŁUŻBOWO?

Można śmiało powiedzieć, że jestem zaopatrzeniowcem. Pracuję w firmie z branży morskiej i zajmuję się zakupami. Szukam, zamawiam i ściągam części, które są potrzebne na produkcji, montażu lub w serwisie. Praca jak każda inna ale zespół, w którym pracuję jest niesamowity.

CO JEST DLA MNIE NAJWAŻNIEJSZE?

Rodzina. To coś co mnie definiuje. Coś co ukształtowało mnie taką jaka jestem. Rodzina, a mam tu także na myśli moich niespokrewnionych bliskich, to osoby dla których jestem w stanie wiele zrobić oraz jeszcze więcej poświęcić. Cała moja rodzina, bez względu na to, jak często się widujemy, jest dla mnie najważniejsza, mimo że (jak w każdej rodzinie) bywa różnie.


31 komentarzy:

  1. Powodzenia w blogowaniu kochana :) Chętnie przeczytam osobny wpis o Twoim zainteresowaniu tańcem. A co do Gdyni - również uważam to miejsce za niezwykłe! :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu i witam się również z Gdyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli to jest Twój pierwszy blog nie będący photoblogiem? I przede wszystkim witaj! Dobrze, że tu jesteś. Ja swego czasu bardzo długo szukałam swojego stałego miejsca tutaj, a pisać zaczęłam jako mała dziewczynka. Trochę ta podróż zajęła, ale może to ten czas i to miejsce. Życzę Ci tego :)

    W Gdyni i w Gdańsku chyba jest coś innego, bo zauważyłam że wielu ludzi czuje, że chce tam być. Bywa tak, że gdzieś indziej czujemy się po prostu lepiej i tak już jest. Poza tym spotkało Cię coś pięknego, bo nie dość że żyjesz tam, gdzie jesteś życiem, to i zawodowo również jesteś związana dosłownie z tym miejscem i jego specyfiką.

    Dużo ciepła ślę iii... niech Ci tu będzie tak jak w Gdyni.
    Inka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, pierwszy blog od photobloga. Dziękuję za miłe powitanie i zapraszam do mojej pięknej Gdyni :*

      Usuń
  4. Ja całe życie mieszkam w Gdyni i nie wyobrażam sobie innego miejsca :D Kocham w lato możliwość wybrania się nad morze, ale także w czasie zimy. Są tu piękne miejsca, łatwy dostęp do natury. Właściwie jest wszystko czego potrzeba. Jedynie daleko w góry, ale cóż nie można mieć wszystkiego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdynia ma ten urok, którego nie ma żadne inne miasto. Mieszkałam przez rok w Gdańsku ale to nie to samo :P

      Usuń
  5. Kiedyś tańczyłam towarzyski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taniec to wspaniała forma spędzania czasu :)

      Usuń
  6. Powodzenia kochana :) Bardzo fajny wpis :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia! mam nadzieję że zostaniesz w blogosferze na dłużęj ;) a co do Gdyni to cudne miasto, sama z chęcią bym tam zamieszkała ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć Sylwia ! Twój blog już bardzo mi się podoba ! <3
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, powodzenia w prowadzeniu bloga! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję! :) na pewno będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w blogowaniu! Niech Ci się dobrze pisze i rozwija bloga! :-)
    Sama zaczęłam prawie 7 lat temu i cieszę się, że to zrobiłam. Przez bloga poznałam fantastyczne osoby, z którymi się zaprzyjaźniłam. Zdobyłam dużo wiedzy i mam fajną "odskocznię od życia" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ja mam nadzieję na takie same doświadczenia :)

      Usuń
  12. Witamy w naszej społeczności i życzę powodzenia:*** Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo przyjemny wstęp! i chyba najfajniejszy ze wszystkich, jakie czytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w blogowaniu :) Ja swój kącik internetowy tworzę od prawie 5 lat :) Miło poznać Cię trochę bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wkrótce będziecie mogli poznać mnie jeszcze bliżej :)

      Usuń
  15. Cześć, Sylwio! ;) Miło Cię poznać. ;) Jestem Monika. Gdy byłam młodsza też tańczyłam- taniec nowoczesny. <3 Życzę Ci powodzenia w blogowaniu. :)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Moniko! :) Mi również bardzo miło Cię poznać. Mam nadzieję, że będziesz do mnie zaglądać częściej :) a taniec to super przygoda :)

      Usuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger