niedziela, 13 czerwca 2021

MAKIJAŻOWE RECENZJE PART 3 - LILY LOLO OD COSTASY

Cześć i czołem! 
    W końcu się odzywam, bo długo mnie tu nie było. Ostatnie trzy tygodnie do było istne szaleństwo. Zaliczyłam dwa długie weekendy. Jeden spędziłam na mazurach na plenerze fotograficznym a drugi w Zielonej Górze na wyścigach motocyklowych. W między czasie zdążyliśmy się zaszczepić drugą już dawką. A do tego złapało mnie paskudne przeziębienie i cały tydzień spędziłam na home office :P
Ale z tych ciekawszych wieści to temat naszego własnego mieszkania ruszył nieco do przodu :D nie będę zapeszać, bo czekamy jeszcze na decyzję kredytową, ale jesteśmy już bliżej niż dalej :D

    Pogoda w Trójmieście w końcu się ustabilizowała i bardziej przypomina wiosnę niż jesień, co cieszy mnie niesamowicie. Sprzyja to noszeniu lżejszych ubrań i stosowania delikatniejszych kosmetyków. Dlatego dziś przygotowałam dla Was post o kosmetykach mineralnych marki LILY LOLO, które mogłam przetestować dzięki COSTASY. Ciekawi? To zapraszam dalej :)

COSTASY :klik:


    Sklep jest oficjalnym dystrybutorem marki kosmetyków mineralnych, jaką jest właśnie Lily Lolo. W swoim asortymencie posiada również inne marki, takie jak angielska marka pielęgnacyjna Nourish, czy polskie Cztery Szpaki, Ministerstwo Dobrego Mydła czy Iossi. Jak widzicie, Costasy stawia na naturalne, wegańskie kosmetyki i dobre składy a ja to sobie bardzo chwalę ;)


LILY LOLO :klik:


    W ofercie marki znajdziecie wszystkie kosmetyki niezbędne do wykonania makijażu twarzy i oczu a każdy z nich jest kosmetykiem mineralnym. To znaczy, że do ich wyprodukowania zostały wykorzystane naturalne, mineralne składniki i pozbawione są wszelkich sztucznych barwników czy konserwantów. Co za tym idzie, nie obciążają skóry, nie podrażniają jej i pozwalają na wykonanie długotrwałego lecz delikatnie wyglądającego makijażu bez efektu maski. A w dzisiejszym poście zaprezentuję Wam trzy kosmetyki do twarzy tej marki. 


SCULPT & GLOW CONTOUR DUO :klik:


    Duet Sculpt & Glow to zestaw prasowanych kosmetyków do modelowania twarzy, które dzięki swoim neutralnym i naturalnym odcieniom z powodzeniem sprawdzą się do każdego odcienia karnacji. Zarówno bronzer jak i rozświetlacz pozbawione są sztucznych barwników, substancji zapachowych czy talku. Zawierają za to wyciąg z mikołajka nadmorskiego oraz olejek arganowy, który działa przeciwstarzeniowo. 



    Bardzo lubię takie kosmetyki. Serio! W jednej paletce mam dwa produkty, które tworzą świetny duet. Solidne opakowanie z lusterkiem zapewnia wygodę aplikacji i spokój, bo nie ma opcji by paletka otworzyła się sama. Zarówno bronzer jak i rozświetlacz mają delikatną, aksamitną konsystencję a ich pigmentacja sprawia, że wyglądają bardzo naturalnie i trudno zrobić sobie nimi plamy. Podoba mi się to, że oba kosmetyki są łatwe w aplikacji i z powodzeniem można budować efekt i dokładać kosmetyku. Niestety zdjęcia nie oddają dokładnego koloru i blasku rozświetlacza.



    Rozświetlacz ma bardzo ładny odcień, lekko szampański ale w bardzo neutralnym kolorze. Nie jest ani zimny, ani ciepły. Jestem pewna, że będzie pasował do każdej karnacji. Dzięki zawartości miki rozświetlające drobinki są niemal niewyczuwalne ale tworzą piękny efekt. W zależności od okazji czy upodobań możemy nałożyć go odrobinę, by nadać twarzy delikatnego blasku w makijażu dziennym. Możemy też dołożyć dodatkową warstwę (lub kilka) by uzyskać efekt mega glow, który idealnie będzie pasował do makijażu wieczorowego.
    Bronzer z kolei ma lekko ciepły odcień, który na szczęście nie dominuje. Tak samo, jak w przypadku rozświetlacza, dodając kolejne warstwy można intensyfikować efekt. Jest to dla mnie dość zaskakujące, bo już jedna warstwa bronzera jest w stanie pięknie podkreślić kontur twarzy jednocześnie wtapiając się w skórę.


PODKŁAD MINERALNY SPF 15 :klik:


    Podkład mineralny z naturalnym filtrem SPF 15 jest idealnym produktem dla tych, którzy cenią sobie uczucie lekkości na skórze oraz naturalne składniki. Delikatna i jedwabista konsystencja sprawia, że możemy zapomnieć o efekcie maski. Mineralny podkład Lily Lolo jest produktem, który świetnie sprawdzi się w wielu sytuacjach. W makijażu codziennym, kiedy zależy nam na ujednoliceniu kolorytu cery i zakryciu przebarwień, ale także kiedy potrzebujemy mocniejszego krycia. Wystarczy nakładać kolejne warstwy, aż do uzyskania pożądanego efektu. Kosmetyk, dzięki swojej formule oraz naturalnym składnikom, nie zapycha porów, jest lekki i nie powoduje podrażnień. Podkład zamknięty jest w plastikowym słoiczku z sitkiem, które możemy przekręcić, by zapobiec rozsypywaniu się kosmetyku pod wieczkiem. 


    Należę do tych osób, które podkładu używają niezwykle rzadko. Podczas mojej walki z trądzikiem kilka lat temu nauczyłam się, że zakrywanie niedoskonałości nie sprawi, że one znikną i najważniejsza jest pielęgnacja. Nauczyłam się też akceptować moją skórę, jej reakcje czy "humory". Dlatego też byłam bardzo ciekawa podkładu mineralnego i tego, czy się z nim polubię. Jedna warstwa podkładu daje efekt delikatnego wyrównania koloru skóry twarzy. Aksamitna powłoczka, którą otulona jest moja skóra to coś, co mnie bardzo zaskoczyło. Podkład nie wysusza ani nie przetłuszcza skóry. Mam wrażenie, że mimo nałożonego kosmetyku skóra oddycha i nie poci się. Po całym dniu nie jest zmęczona czy podrażniona. Nie lubię efektu maski i wrażenia oblepionej skóry twarzy, dlatego tę lekkość i delikatność bardzo sobie cenię. Za bardzo duży atut uważam możliwość budowania krycia w zależności od potrzeb. Moja skóra bardzo polubiła się z tym podkładem i nie zauważyłam, by działo się z nią coś niepokojącego podczas testowania tego kosmetyku. Tak, jak obiecywał producent, podkład mineralny nie zapycha porów i nie obciąża skóry. Według mnie jest to naprawdę dobry produkt.

SUPER KABUKI BRUSH :klik:


    Pędzel Kabuki, wykonany z najwyższej jakości syntetycznego włosia jest idealny do nakładania podkładu mineralnego. Dzięki temu, że włosie jest gęste, miękkie i elastyczne, aplikacja kosmetyku jest bardzo przyjemna ale też precyzyjna. Uwielbiam takie pędzle i już długo nosiłam się z zamiarem jego zakupu. Pędzel Super Kabuki delikatnie sunie po twarzy a dzięki kolistym ruchom dobrze rozprowadza podkład na skórze. Ważne jest też, żeby skóra była odpowiednio przygotowana i nawilżona, gdyż podkład może podkreślać suche skórki


    Aplikacja podkładu mineralnego to bardzo ważna sprawa i warto poczytać o tym zanim przystąpi się do wykonywania makijażu. Odpowiednie narzędzie, jakim jest ten pędzel, zdecydowanie nam to ułatwi. Trzeba pamiętać o kilku ważnych krokach: wysypać niewielką ilość podkładu na wieczko po czym kolistymi ruchami wmasować podkład w pędzel. Strzepać nadmiar produktu z pędzla a na koniec stuknąć lekko podstawą pędzla o płaską powierzchnie. Jest to o tyle ważne, że podkład osadza się głębiej we włosiu, nie pyli i pozwala na bardzo delikatną aplikację. Jeśli te kroki mamy za sobą, możemy delikatnymi, kolistymi ruchami nakładać podkład na twarz zaczynając od jej środkowej części. 

KOREKTOR MINERALNY :klik:


    Ten wegański korektor o sypkiej formule pozwoli na precyzyjne zakrycie wszelkich niespodzianek na twarzy. Dzięki zawartości glinki porcelanowej korektor daje długotrwałe krycie bez podrażnień czy uczucia zapchania. Korektor Mineralny Lily Lolo nie zawiera substancji drażniących, talku czy sztucznych barwników, za to wykazuje właściwości lecznicze i tym samym zapobiega rozsiewaniu się nowych wyprysków. Tak samo jak w przypadku pudru, kosmetyk zamknięty jest w małym słoiczku z sitkiem. 


    Korektor mineralny Lily Lolo to mały cudotwórca i wraz z podkładem mineralnym tworzą świetny duet. Skutecznie zakrywa niedoskonałości i nie obciąża skóry. Sypka i beztłuszczowa formuła pozwala na szybką aplikację i dobre krycie. Do jego aplikacji najlepiej użyć pędzla do korektora lub gąbki do makijażu. Producent rekomenduje gąbkę, której niestety nie posiadam, ale pędzel też daje radę :) Inną możliwością jest wymieszanie odrobiny korektora i podkładu i nałożenie tej mieszkanki pędzlem kabuki, by uzyskać jeszcze mocniejsze krycie.

Po lewej podkład w odcieniu Warm Peach a po prawej korektor w odcieniu Barely Beige


To by było na tyle, jeśli chodzi o moje pierwsze spotkanie z marką Lily Lolo. Nie ukrywam, że jestem pozytywnie zaskoczona wszystkimi tymi produktami. Wszystkie obietnice producenta zostały spełnione. Kosmetyki mineralne marki Lily Lolo na pewno na długo zostaną w mojej kosmetyczce, gdyż moja skóra bardzo je polubiła.

Jestem ciekawa, czy mieliście już przyjemność stosować któryś z tych kosmetyków?
Chcielibyście zobaczyć makijaż wykonany tymi kosmetykami? Koniecznie dajcie znać :)




Poprzedni post z tej serii: MAKIJAŻOWE RECENZJE PART 2 - NABLA SOUL BLOOMING

162 komentarze:

  1. Na Mazurach musiało być fajnie, jestem pewien, że w takim makijażu prezentujesz się jak bóstwo. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy jak bóstwo? chciałabym :P ale nie wyglądam tak najgorzej :P na mazurach było super :)

      Usuń
  2. Podoba mi się ta paleta z bronzer em i rozświetlaczem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kompaktowa i uniwersalna paleta. bardzo ją polubiłam więc myślę, że i Tobie przypadłaby do gustu :)

      Usuń
  3. Znam kosmetyki tej marki - rozświetlacz jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam kontaktu z produktami tej marki, ale muszę przyznać, że mnie zachęciłaś, by rozważyć kosmetyki od Lily Lolo. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wreszcie jesteś! Super, bo już się martwiłam 😊 trzymam kciuki za mieszkanie 😊
    Czytam o rozświetlaczu i bronzerze, o konturowaniu itd. i trochę chcę, a trochę boję się 😜 nigdy nie próbowałam się tam umalować, ale strasznie mnie korci, żeby kiedyś spróbować. I jeszcze do rymu mi wyszło 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać, że ktoś tu się martwi :D nie ma czego się bać, ale trzeba malować z rozwagą :) nie za dużo na raz, by nie narobić sobie plam :) tutoriale na YT na pewno Ci pomogą :)

      Usuń
  6. Jakie mają ładne opakowania! I piękne zdjęcia im zrobiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania są bardzo minimalistyczne i dzięki temu naprawdę ładne. Dzięki:)

      Usuń
  7. Nie miałam nigdy nic z tej marki, chciałabym wypróbować ten podkład mineralny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu wypróbować te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo kosmetyki tej marki. Używanych ich już od jakiegoś czasu i nie zawiodłam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie słyszeć, że nie tylko ja mam o nich dobrą opinię :)

      Usuń
  10. Bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) bardzo minimalistyczne, eleganckie opakowania dodają tym kosmetykom klasy :)

      Usuń
  11. Pruduk Lily Lolo luar biasa. Kalau dijual di negeriku di sini saya wajib mencoba. Terima kasih reviewnya.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam całkiem sporo produktów tej marki i chyba tylko jeden mi się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypomniałaś mi o zakupach! Tak, wraz z latem wracam do kosmetyków mineralnych, najlepiej sprawdzają się w ciepłe dni. Poza tym tylko kilka machnięć odpowiednim pędzlem i masz super efekt!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! nie ma na lato lepszych kosmetyków do makijażu twarzy niż te mineralne :)

      Usuń
  14. O produktach tej marki słyszę wiele dobrych opinii i w końcu musze skusić się na coś od nich, żeby sprawdzić czy i mi spodobają się te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawiedziesz się :) Tym bardziej, że można zamówić mniejsze pojemności

      Usuń
  15. O marce słyszałam wiele dobrego jednak sama nie miałam okazji przekonać się o ich działaniu! Wszystkie produkty wpadły mi w oko, wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, wcześniej znałam je tylko z opowieści koleżanek :) mam jeszcze chrapkę na jakiś róż mineralny tej marki :)

      Usuń
  16. Sporo dobrego słyszałam o tej firmie ale jeszcze nie próbowałam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz się malować i jednocześnie dużo uwagi poświęcasz pielęgnacji skóry, to są to produkty dla Ciebie :) nie będziesz rozczarowana.

      Usuń
  17. Kosmetyki, które są pewnością polubiłaby moja buzia 🤩!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dziwnego! Dobry skład, sama natura :D buzie to lubią! <3

      Usuń
  18. Chętnie zobaczyłabym makijaż wykonany tymi kosmetykami, bo prezentują się naprawdę ok. Trzymam kciuki za Wasze plany mieszkaniowe. Pozdrawiam. ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas na pewno pojawi się wpis makijażowy :)

      Usuń
  19. ..słyszałam wiele dobrych opinii o tej firmie, a po Twojej zachęcajacej rekomendacji wypadałoby się skusić ;) ..zdjęcia są prześliczne ;)
    ..wspaniale spedziłaś czas, uwielbiam Mazury! <3

    - pozdrawiam ciepło i serdecznie ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 cieszę się, że zdjęcia Ci się podobają :) też lubię Mazury, stamtąd pochodzę :)

      Usuń
  20. bardzo miło wspominam kosmetyki Lily Lolo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Któryś z ich kosmetyków polubiłaś szczególnie bardzo? :)

      Usuń
  21. Słyszałam wiele dobrego o tych produktach i chętnie je sobie przetestuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam bronzer Honolulu tej marki, który bardzo lubię i miałam również okazję poznać jej błyszczyk, który bardzo miło wspominam ;) Natomiast ciekawi mnie podkład i korektor, bo wydają się być wartymi wypróbowania kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie są wartymi poznania kosmetykami ;) podkład jest idealny na lato <3 używam go codziennie i moja skóra czuje się cudownie :)

      Usuń
  23. Lubię kosmetyki mineralne, a te są stworzone dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że już wróciłaś :)
    Kosmetyki kojarzę głównie z blogów :) Chciałabym móc je poznać lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będziesz miała okazję to nawet się nie zastanawiaj :)

      Usuń
  25. Miałam kilka produktów i pędzli tej firmy i lubiłam je, pędzle w dobrym stanie do makijażu oczu mam do dzisiaj. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy jakiś konkretny kosmetyk szczególnie przypadł Ci do gustu? :)

      Usuń
  26. taki podkład to super sprawa!
    dobrze,że pogoda u nas coraz lepsza, ale dziś niestety pada, ale jakie mamy dobre prognozy na weekend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. deszcz też jest potrzebny, więc jak popada raz na jakiś czas, to też nic złego się nie stanie ;) a podkład jest świetny, szczególnie latem

      Usuń
  27. Jak pieknie się prezentują te kosmetyki. Mineralne kosmetyki są świetne na lato, więc będę musiała wreszcie je poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiedziałabym, że są IDEALNE na lato! moja skóra świetnie się z nimi dogaduje :D

      Usuń
  28. Uwielbiam mineralne kosmetyki, ale tych jeszcze nie miałam przyjemności używać:) Najbardziej zaciekawił mnie korektor, bo moja cera ostatnio szaleje:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korektor jest świetny a mineralny kosmetyk na pewno na wypryski nie zaszkodzi :) polecam!

      Usuń
  29. Nie znam, ale kosmetyki mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej zaciekawiłaś mnie tym korektorem mineralnym :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądają ciekawie:) Recenzja zachęcająca!

    OdpowiedzUsuń
  32. podobają mi się niezmiernie powyższe mazidła:) mam na nie chętkę :D

    OdpowiedzUsuń
  33. What lovely products! It's great the mineral powder has SPF in it too :)

    Such good news you got your second vaccine!

    Hope that your week is a good one so far!

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  34. Super Kabuki Brush mam do dziś, to bardzo solidny pędzel. Natomiast dobrze wspominam podkład mineralny w proszku. Paletkę do konturowania zużyłam do końca jakiś czas temu. To są naprawdę solidne kosmetyki, warto je kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mamy takie same odczucia :) potwierdza to tylko, że produkty Lily Lolo są skuteczne i warte wypróbowania :)

      Usuń
  35. Świetne zdjęcia, bez robi całą robotę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polowałam na niego dobre kilka dni :D zdecydowanie zrobił klimat na tych zdjęciach i bardzo żałuję, że bez tak krótko gości w naszych ogrodach <3

      Usuń
  36. Śliczny design produktów ❤

    OdpowiedzUsuń
  37. Czuję się skuszona - zwłaszcza bronzerkiem i rozświetlaczem... Trudno o piękniejszą prezentację. Fajnie, że dużo się działo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że cię zachęciłam :)

      Usuń
  38. Nie znam marki, ale produkty bardzo elegancko się prezentują :) Podkład mineralny mógłby trafić w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że świetnie by się u Ciebie sprawdził :)

      Usuń
  39. Jakie piękne zdjęcia, bez podkreśla piękno kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wydaje mi się, że o tej marce kosmetyków już słyszałam, zapewne na Instagramie. Fajnie się prezentują, a jeśli w praktyce również dobrze się spisują to z chęcią bym wypróbowała coś na sobie. 🖤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo zadowolona, więc polecam serdecznie :)

      Usuń
  41. Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz delikatne i naturalne kosmetyki do makijażu to serdecznie Ci je polecam :)

      Usuń
  42. Fajnie, że napisałaś o tych kosmetykach, kupię je i wypróbuję bo Twój tekst o nich zachęcił mnie do ich kupna i stosowania pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak cieszą mnie takie komentarze <3 Dziękuję!

      Usuń
  43. Nie miałam okazji jeszcze stosować produktów LL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był też mój pierwszy raz, choć słyszałam wcześniej same dobre rzeczy na ich temat :)

      Usuń
  44. Nigdy nie mialam kosmetykow tej firmy. Zdjecia przepiekne jak zwykle...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, bedzie mi niezmiernie milo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 zaraz lecę do Ciebie na bloga :)

      Usuń
  45. Ja mam drugie szczepienie za tydzien.Piekna prezentacja, nigdy nie mialam kosmetykow tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że obyło się bez komplikacji :) Dziękuję <3

      Usuń
  46. No lo conocía, gracias por mostrarlo!

    OdpowiedzUsuń
  47. Sporo dobrych opinii słyszałam o tej marce. Muszę kiedyś w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobre jakościowo produkty, więc naprawdę warto :)

      Usuń
  48. Nie miałam okazji używać tych kosmetyków, ale wyglądają na warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo lubię tą markę, minerałki idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow, naprawdę sporo się u Ciebie działo...
    Trzymam kciuki za pozytywną decyzję kredytową 😙
    Przeziębienie mogło być efektem szczepionki -pamiętam jak kilka lat temu, po tym jak mnie pies pogryzl i po szczepionce na tężca byłam chora...
    Ciekawe jak będzie po szczepionce na koronswirusa i czy ją wogule dostane, bo mojej przyjaciółce dzień przed przyszedł SMS że szczepienie zostało odwołane...
    Markę Lily Lolo, kojarzę z blogosfery, nie używałam tych kosmetyków.
    Chętnie bym jednak zobaczyła Twój makijaż tymi produktami ☺
    Zestaw do konturowania, mnie najbardziej zaciekawił ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam o tym w ten sposób, ale w sumie jest to możliwe...
      Makijaż będzie za jakiś czas :)

      Usuń
  51. Beautiful review, those products are so delicate!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Kosmetyki mineralne marki Lily Lolo od dawna mnie kuszą:) najbardziej chciałabym w końcu się przełamać i przetestować podkłady mineralne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem pozytywnie zaskoczona, więc bez obaw możesz próbować :D

      Usuń
  53. The Flowers So Make The Post - Big Hugs

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  54. Everything looks so wonderful!  

    OdpowiedzUsuń
  55. Lily brand seem interesting. I've heard good things about mineral cosmetics. Your presentation with flowers is wonderful.

    P.S. Best of luck with securing that apartment.

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo lubię kosmetyki Lili Lolo, dobra jakość w dobrej cenie :D No i są mega długo wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda, to prawda :) używam prawie codziennie a końca nie widać :D

      Usuń
  57. Muszę wreszcie przetestować Lili Lolo :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Słyszałam o tej marce ale jeszcze nie miałam okazji testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Paletka Sculpt & Glow jest świetna! Rozświetlacz zużyłam w całości, po bronzer też często sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten rozświetlacz ma naprawdę piękny odcień i jest tak pięknie perłowy! uwielbiam go!

      Usuń
  60. Przepięknie się prezentują :) Są urocze i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, opakowania prezentują się bardzo elegancko :)

      Usuń
  61. lubie kosmetyki mineralne i uzywam tych "miejsciwych" ale sprawdzilam tej firmy tez sa wiec moze wyprubuje:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Baaardzo lubię minerały!
    PS. Śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Widzę , że bardzo aktywnie u Ciebie było :_0 Ale chyba dobrze ,że coś się dzieje no nie :-)
    Trzyma kciuki za kredyt - a co do kosmetyków słyszałam o nich wiele dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolejne tygodnie były równie intensywne i nie zapowiada się na relaks w najbliższych dniach :P

      Usuń
  64. This looks amazing! Thanks for sharing.

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  65. great cosmetic....

    have a wonderful weekend

    OdpowiedzUsuń
  66. miałam kiedyś produkty od lily Lolo i nawet ciężko mi było się do nich przekonać żeby zacząć używać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty :P są świetne! szczególnie latem, gdy makijaż powinien być minimalistyczny :D

      Usuń
  67. Już sam wygląd kosmetyków zachęca do zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  68. Motocykle rzeczywiście kojarzą się z szaleństwem, wow :D
    Po tak pozytywnej recenzji będę mieć tę firmę w pamięci, może coś z niej dorwę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz miała okazję wypróbować to naprawdę zachęcam :)

      Usuń
  69. Też rzadko używam podkładu. Ale puder mineralny już częściej. Mam przekonanie, że nie szkodzę tak mojej buzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Tak, pogoda jest genialna. Mnie też ostatnio męczy choróbsko, a co do kosmetyków wydają się być ciekawe.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że choróbsko Cię już przestało męczyć ;)

      Usuń
  71. Jak ja uwielbiam ich produkty ♥️😍 pozdrawiam i buziaki przesyłam 😘

    OdpowiedzUsuń
  72. Lily Lolo to bezapelacyjnie moja ulubiona marka kosmetyków mineralnych ❤️ Uwielbiam ich podkłady i róże do policzków ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie te róże też mnie kuszą :D jaki odcień jest Twoim ulubionym?

      Usuń
  73. Oh so nice bronzer darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  74. Rozświetlacz i bronzer pięknie się prezentują:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ładne odcienie w eleganckim, praktycznym opakowaniu :)

      Usuń
  75. Tylko korektora nie miałam okazji poznać :) Uwielbiam to duo do konturowania, sięgam po nie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  76. To się zgadza :) polecam!

    OdpowiedzUsuń
  77. Mam tę paletę z bronzerem/rozświetlaczem, jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger