czwartek, 9 kwietnia 2020

DOMOWE SPA - KAMIENNY MASAŻER DO TWARZY

    Jestem pewna, że większość z Was widziała już ten gadżet na wielu blogach czy instagramie. Jakiś czas temu szturmem zdobył on serca wielu kobiet, mimo że nie jest wynalazkiem naszych czasów
    Kamienny roller do masażu twarzy to nie tylko piękny ale też bardzo przydatny gadżet. W dobie ciągłych poszukiwań przepisu na piękną skórę warto cofnąć się daleko daleko w przeszłość i wypróbować sposoby znane kobietom od wieków. Kamienne wałki, czy to z jadeitu, kwarcu czy innych kamieni szlachetnych, są znane i stosowane w Chinach od wieków.



CO DAJE MASAŻ KAMIENNYM WAŁKIEM?

    Kamienne wałki w zależności od rozmiaru mogą być stosowane do masażu różnych obszarów twarzy. Dostępne na rynku rollery są wyposażone w dwa wałki o różnych rozmiarach. Duży nadaje się do masażu policzków, czoła i szyi a mały świetnie się sprawdzi w okolicach oczu, ust i nosa. Jest jednak kilka niezależnych od rozmiaru korzyści, jakie niesie za sobą regularne używanie takiego rollera:
  • poprawa elastyczności i ukrwienia skóry,
  • redukcja cieni i obrzęków w okół oczu,
  • ukojenie skóry i rozluźnienie mięśni twarzy,
  • łagodzenie podrażnień i zwężenie porów,
  • poprawa owalu twarzy i spłycenie drobnych zmarszczek,
  • delikatny lifting,
  • drenaż limfatyczny,




JAK WYKONAĆ MASAŻ TWARZY WAŁKIEM?

    W internecie znajdziecie mnóstwo tutoriali na ten temat i z każdego możecie wybrać technikę, która wam odpowiada. Jedno jest jednak pewne. Masaż wykonujemy zawsze od środka twarzy kierując ruchy do zewnątrz. W przypadku masażu szyi możemy go wykonać na dwa sposoby. Od obojczyków w górę jeśli zależy nam na liftingu lub od żuchwy w dół w celu ułatwienia odpływu limfy.
    Warto jest przed zastosowaniem wałka wykonać masaż twarzy palcami a w tym czasie umieścić roller w lodówce. Kamień, z którego jest on wykonany świetnie trzyma chłód i przenosi go na skórę obkurczając naczynka krwionośne
    Także siła, z jaką wykonujemy masaż jest nie bez znaczenia. Wiadomo, że "głaskanie" się wałkiem po twarzy może być przyjemne, ale nie ma co się spodziewać po tym spektakularnych efektów. Jeśli byłyście kiedyś na masażu u specjalisty to wiecie, że bywa bolesny.

MASAŻ PRZED NAŁOŻENIEM KOSMETYKU CZY PO?

    Mnogość kosmetyków pozwala na bardzo zróżnicowane zastosowanie wałka zarówno podczas porannej jak i wieczornej pielęgnacji. Masaż możemy wykonywać na toniku, kremie, serum, masce czy nawet maseczce w płachcie
    Ja bardzo lubię małym wałeczkiem wmasowywać serum czy krem pod oczy w czasie porannej pielęgnacji, ponieważ po przebudzeniu często mam opuchnięte powieki. Następnie dużym wałkiem rozmasowuję całą twarz i szyję, na które nałożyłam wcześniej krem. Chłodny kamień świetnie pobudza skórę. W wieczornej pielęgnacji lubię masować twarz po nałożeniu na nią maseczki. 
    Należy pamiętać, że po każdym użyciu trzeba umyć i osuszyć roller. Nawet jeśli masujecie nim suchą, oczyszczoną skórę, to wydziela ona sebum, które przenosi się na wałek.





REZULTATY?

Jest to oczywiście kwestia indywidualna i uzależniona od regularności lub jej braku ;) Według mnie jest to gadżet nie tylko estetyczny i dekoracyjny. Po kilku tygodniach regularnego stosowania zauważyłam poprawę kondycji mojej skóry i zwężenie porów. Masaż na nałożonej wcześniej masce (np. tej Resibo, o której pisałam tutaj). Póki co nie zależy mi na efekcie liftingu więc skupiam się bardziej na pielęgnacji skóry. Roller bardzo skutecznie pomaga mi ją pielęgnować i utrzymywać w dobrej kondycji więc jestem z niego bardzo zadowolona

Macie i stosujecie takie rollery? lubicie takie gadżety? 


Na koniec mam dla was jeszcze kilka zdjęć z mojego ogródka :) Wczoraj pogoda była przepiękna i zrobiłam kilka zdjęć :) Wiosna w pełni!


jedna z wielu stokrotek rosnących na moim trawniku

tutaj moje maliny! już widać małe gałązki <3



Piękne szafirki. Uwielbiam te kwiaty :)


Trzmielina


Jeśli znacie się na roślinach to dajcie znać co to :P
a tu żółty fiołek, który kwitnie już od miesiąca :)
No i moje kapcie przywiezione z Zakopanego :D


201 komentarzy:

  1. Pewnie byłby piękną ozdobą do zdjęć, jeden już leży odłogiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Skoro leży to trzeba go zacząć używać :P naprawdę polecam :)

      Usuń
  2. moja mama taki roller ma!
    piękna ta wiosna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A używa? :D wiosna jest super! Bardzo ją lubię :)

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia :) O tych rollerach słyszałam dużo dobrego jednak jeszcze nie miałam okazji sprawdzić go osobiście. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) roller jest ciekawym narzędziem

      Usuń
  4. Do tej pory nie słyszałam o takich kamiennych rolerach, wygląda bardzo ładnie i elegancko, jeśli działa to tym lepiej :) pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Roller to ładny i przydatny gadżet :)

      Usuń
  5. Nawet nie słyszałam o takim gadżecie :) Ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mogłaś poznać nowy pielęgnacyjny gadżet :)

      Usuń
  6. I got one made on jade and it´s great. I like it.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że pięknie u Ciebie w ogródku. Cieszę się, że ogrodnicze prace dały dobre plony. Kapcie też fajniutkie, szczególnie przy chłodniejszych temperaturach się sprawdzą. :) Co do masażera, tego konkretnego nie miałam. Za to po plecach jeździłam sobie trochę kiedyś takim drewnianym. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogródek budzi się do życia :) szkoda że od wczoraj temperatura znacznie spadła i siedzenie ogródku nie daje takiej przyjemności. Ale jest już oraz bliżej lata więc ciepłych dni będzie więcej :) masażer polecam

      Usuń
  8. Spotkałam się z takim wałkiem u kosmetyczki, fajna sprawa :)
    Ogródek cudny, aż miło popatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię wykonywać nim masaż :) miło mi, że moje kwiatki Ci się podobają :D

      Usuń
  9. Miałam okazję z takiego korzystać i to bardzo przyjemne uczucie. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) cieszę że podzielisz moje zdanie na ten temat ;)

      Usuń
  10. Jeszcze nie używałam, ale widzę że rollery mają wiele zwolenniczek:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Post, na który trafiłam przypadkiem, ale za to bardzo pomocny! Kilka dni temu zauważyłam ten roller po raz pierwszy na jednym z filmików makijażowych na instagramie i zastanawiałam się jakie efekty są dzięki niemu- teraz już wiem, fajny przyrząd, muszę się rozejrzeć ile kosztuje! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Mam nadzieję, że będziesz zaglądać do mnie częściej :) cieszę siedzę post okazał się przydatny ;)

      Usuń
  12. A to Ci sprytne urządzonko :).
    Widzę, że już maliny wypuściły. Doczekałaś się (tylko ich teraz nie rozgrzeb :D).
    Ha, ha, góralskie kapciuszki jako punkt kulminacyjny zdjęć z ogródka :P. W sumie to widać, jakby wypuściły z nich dwa całkiem zgrabne pnącza, więc powiedzmy, że pasują do ogródkowego klimatu ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie sprawdzam stan malin :D i podlewam od czasu do czasu ;) dzięki za te pnącza xD

      Usuń
  13. Pierwsze moje skojarzenie, Używanie sugerowanego ustrojstwa to dobrowolne położenie sie na drodze walca drogowego budującego autostradę.
    Nie widzę kompozycji, wałka i piękna. Możliwe ,że jest ale ja nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zechciałam do Pani , list napisać. mail znaczy taki ale cofnęłam się... cofnęłam.

      Usuń
    2. Wszystko jest kwestią gustu i upodobań. Porównanie do walca drogowego nie jest zbyt trafne. Trzeba zwrócić uwagę przede wszystkim na różnicę w rozmiarze. A co do listu, czy maila. Proszę śmiało pisać ;)

      Usuń
    3. Nie jest zbyt trafne ? Jest uczciwe , szczere, oddające moje odczucie. Oddające moją wyobraźnię. Z szacunku , nie chciałam i nie skłamałam co do moich odczuć.
      List. Od lat tego nie robiłam. Nie odważyłam się zaufać a tym samym uczłowieczyć kogoś z sieci. Zawsze moje pragnienia kończą się na impulsie który nauczyłam się pacyfikować a która to operacja w 99 procentach po czasie okazywała się być słuszna. Pani jest owym jednym procentem ? a przecież istotnym jest, Pani mną, podobne odczuwanie. zaryzykować i z drobinki , która może jest nasionkiem, spróbować wyhodować wielkie , piękne drzewo poznania ? ...

      Usuń
    4. Nie jest zbyt trafne z uwagi na różnicę w gabarytach i powierzchnię, na której jedno i drugie pracuje. Jednak jeśli wziąć pod uwagę metodę działania to owszem, porównanie do walca ma zastosowanie. Sama nie pamiętam kiedy napisałam do kogoś list. Było to pewnie w młodzieńczych latach gdy komunikatory internetowe nie były jeszcze tak powszechne. Czy jestem tym jednym procentem? Tego nie wiem i nie dowiem się dopóki Pani nie podejmie decyzji. Jeśli ma Pani ochotę, proszę o maila na dobry początek. Posłużę się bardzo wytartym ale bardzo pasującym mi tu frazesem... bez ryzyka nie ma zabawy ;)

      Usuń
    5. nie marzy mi się zabawa. Marzy mi się spacer, boso.

      Usuń
    6. Spacer boso po gęstej trawie to coś, za czym tęsknię :)

      Usuń
    7. Już niedługo będę mogła biegać boso i chociaż nie zapraszam bo towarzystwa wtedy nie trawię to sugeruję poszukać miejsca gdzie można dać stopom oddychać i wymasować je lepiej niźli zrobi to najlepszy masażysta.

      Usuń
    8. Na szczęście mój mały ogródek obfituje w trawę. Jak tylko zrobi się cieplej to na pewno moje stopy będą się tym cieszyć ;)

      Usuń
    9. Czasem mijałam ludzi, biegnąc. Zapatrzeni szukali butów a ich na stopach nie było. Nie było też słuchawek,smyrofonu stroju do biegania ...płaszcz przeciwdeszczowy, jeansy które ponoć zbudowały Amerykę i coś by nie oberwać w głowę biustem.

      Usuń
  14. No i tu mnie masz! masażerek mi sie podoba, a ogród? bajeczka! Przepięknie kwitną Twoje wiosenne kwiatuszki, a malinki będa mniam, mnaimmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę tych malin doczekać! Już planuję zrobić lody, ciasto, babeczki, do których te maliny dodam :D

      Usuń
  15. Słyszałam o tym, ciekawa sprawa☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to skoro słyszałaś to czas przetestować :)

      Usuń
  16. I u mnie w ogródku rodzi się życie :) Przyznaję, że roller bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię oglądać jak przyroda budzi się do życia :) za to lubię wiosnę :) A roller warto wypróbować

      Usuń
  17. Piękne te rollery. Gdybym dodtała to chętnie bym sprawzdiła jak działąją...
    Ogród budzi sie wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie czekałam i kupiłam sobie sama :) ale przy okazji kupiłam drugi dla siostry ;)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Ja jako dziecko bardzo je lubiłam :D dlatego podczas ostatniej wycieczki sobie kupiłam, bo mam do nich sentyment ;)

      Usuń
  19. Piękne zdjęcia, a to urządzenie kuszące :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bardzo się cieszę, że się podobają

      Usuń
  20. Coraz częściej słyszę o tym urządzeniu. Aż sama przeglądam na allegro i zastanawiam się, które wybrać.. dzięki za recenzje! :D

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kwestii kamienia nie doradzę ale powiem tylko, że roller wcale nie musi kosztować "milionów" by działał ;)

      Usuń
  21. Gadżet nawet ciekawy, choć znając mnie pewnie sobie na niego nie pozwolę ;p. Zwykle rezygnuję z takich luksusów. Piękne kwiatuszki, wiosna w pełni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to wcale nie taki luksus ;) owszem, niektóre kosztują krocie ale można kupić też tańsze :) mój kosztował około 40zlotych i świetnie działa :)

      Usuń
  22. Kamienny super się sprawdzi przy maskach w płachcie aby lepiej wtłoczyć z niej preparat :) Ja mam dwa masażery ale takie kulkowe - duży i mały i powiem Ci, że jestem nimi oczarowana! Po miesiącu stosowania widziałam różnicę w wyglądzie oraz owalu buzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Też lubię ten sposób ;) masaż to tak nieskomplikowany sposób na poprawę wyglądu twarzy więc szkoda tego nie wykorzystać :)

      Usuń
  23. Przyznam się szczerze że nigdy o takim masażerze nie słyszałam, a wydaje się naprawdę świetną sprawą! <3 Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. He leído de sus beneficios y parece estar muy bien. Bonitas fotos!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fakt, dużo słyszałam o tym gadżecie, jednak jeszcze go sobie nie sprawiłam :)
    Fajne kapcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapcie są ciepłe i wygodne :) bardzo lubię w nich chodzić nawet latem, bo jestem zmarźlakiem :P

      Usuń
  26. swietne kapcie, ja tez kupilam takie cieple ale troche inne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś mama kupiła mi takie tylko w formie klapek. To był hit! Niestety nie znalazłam takich gdy byłam w Zakopanem :P

      Usuń
  27. Kapcie przeurocze 😍
    Zdjęcia z Twojego ogrodu przepiękne- tak ,tak wiosna w pełni 🙂
    Ten roller jest ostatnio bardzo popularny, sporo osób go chwali- chyba sama się w końcu na niego skuszę 🙂
    Pozdrawiam i Życzę Wesołych Świąt 🙂
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już się skusisz to daj znać jak się u Ciebie sprawdza ;)

      Usuń
  28. Dzieje się w ogródku ;). Kapcie fajne. A co do rollera to nie stosowałam czegoś takiego wcześniej, ale podoba mi się to urządzenie i to, co robi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieje się dzieje! :D jestem tym podekscytowana! Masażer fajnie działa i pięknie wygląda :)

      Usuń
  29. Mam taki roller, tyle że jadeitowy, ale ostatnio nieco się zaniedbałam z wykonywaniem masażu przy jego użyciu. Najbardziej lubię wmasowywać nim pozostałości maseczek w płachcie, ale też zdarzało mi się stosować go razem z serum, czy kremem pod oczy :) Dziękuję, że mi o nim przypomniałaś i zmotywowałaś do częstszego sięgania po ten gadżet :)
    P.S. Pięknie w tym Twoim ogródku Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 dziękuję! Ja też bardzo lubię wykonywać nim masaż na maseczce w płachcie :) choć masaż po nałożeniu serum ostatnio jest moim ulubionym sposobem :) cieszę się że post stał się przypominajką :D

      Usuń
  30. Zastanawiam się nad zakupem takiego rollera. Od kilku miesięcy robię sobie masaże twarzy ręcznie i mam wrażenie, że cera wygląda na bardziej wypoczętą, może z pomocą takiego gadżetu efekt byłby lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno! Ja najpierw masuję twarz palcami a na koniec tym rollerem. Chce kupić sobie jeszcze gua sha. To taki kolejny kamienny gadżet :)

      Usuń
  31. A właśnie zawsze się zastanawiałam czy to faktycznie działa czy to tylko taki bajer:D Fajnie, że zauważyłaś jednak jakąś różnicę, może też taki sobie kupię hehe:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że rozwiałam Twoje wątpliwości :D

      Usuń
  32. Mam roller i bardzo go lubię, pomaga mi w pielęgnacji twarzy :D
    Piękna wiosna zawitała do Twojego ogrodu! <3
    Zdrowych, wesołych i spokojnych Świąt! :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że też jesteś zadowolona :) dziękuję :*

      Usuń
  33. I like it!
    Antonella
    https://antonellabasile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie da się zaprzeczyć, że ten gadżet wygląda naprawdę bardzo estetycznie i elegancko. Widziałam go już nie raz, ale zazwyczaj służył po prostu jako dekoracja na zdjęciach. Ale po twoim poście zacznę się rozglądać za takim rollerem dla siebie.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, potrafi być naprawdę świetna dekoracją ;) ale nie można zapominać o tym, jakie efekty na skórze może dać masaż z jego użyciem :)

      Usuń
  35. mam taki roller :D jakąs zieloną wersję i chyba użyłam raz :D musze wyrobić w sobie tę systematyczność ;D bo masakra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha z systematycznością też jestem na bakier ale tego rollera używam przynajmniej raz dziennie od kilku tygodni. Kwarantanna jakoś sprzyja takim nawykom :D

      Usuń
  36. Zależy mi na tym żeby zmniejszyć pory, robię sobie domową mikrodermabrazję i pomogła ale może ten gadżet też się przyda. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie robiłam sobie mikrodermabrazji. Ani w domu ani u kosmetyczki :P fajnie, że zabieg Ci pomaga. Sama nie mam aż takich dużych problemów rozszerzonymi porami może dla tego efekt jest tak dobrze widoczny ;)

      Usuń
  37. Super takie spa. Musi być bardzo przyjemne. Śliczne zdjęcia roślinek.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo przyjemne szczególnie schłodzonym rollerem ;) Dziękuję :)

      Usuń
  38. Mam :) Mam wlasnie z Rose Quartz i Jade :) Bardzo je lubie :)
    Wesolych Swiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam kupić sobie ten różowy ale niestety szybko się wyprzedały na promocji :P

      Usuń
  39. .. roller wygląda ładnie i estetycznie ;) .. piękne zdjęcia, śliczny jest Twój ogródek :)
    .. a kapcie są super ;)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie mam, ale chętnie bym miała i stosowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale ładne zdjęcia ! Mam w planach kupienie takiego sprzętu ale jeszcze nie wiem na jaki kamień się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Udało mi się złapać fajne światło w salonie A zasłony pomogły mi uzyskać cienie :D

      Usuń
  42. I love using jade rollers, they're amazing for a pamper routine and de-puffing the skin! xo

    Gemma | Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  43. Często widzę taki roller do twarzy, jednak jeszcze nigdy nie skusiłam się na jego kupno..

    OdpowiedzUsuń
  44. Często widzę taki roller do twarzy, jednak jeszcze nigdy nie skusiłam się na jego kupno..

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawy post. Widziałam taki przedmiot ale nie wiedziałam że używanie go ma takie zbawienne właściwości. Pozdrawiam i przy okazji zdrowia i pogody ducha w te Święta życzę:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę że z mojego postu dowiedziałaś się nowych rzeczy :)

      Usuń
  46. Ciekawy gadżet, ale znając mnie pewnie pouzywalabym go kilka razy, a potem by leżal. Jakie ładne kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no jest takie ryzyko :P U mnie też chwilę leżał zanim zaczęłam to regularnie używać ;)

      Usuń
  47. Jest na mojej liście do kupienia. jednak póki co nie spotkałam jeszcze takiego który byłby dobrze wykonany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pierwszy raz stawiała raczej na cenę. Różnicy w kamieniu nie ma żadnej a jedynie w jakości metalowych elementów ;)

      Usuń
  48. Wiele słyszałam o nim dobrego . Ale jakoś sama się nie skusiłam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się skusisz ;) warto wypróbować :)

      Usuń
    2. Skoro tak mówisz to bardziej o tym pomyśle . Tym bardziej ze tez ładnie wyglada :)

      Usuń
  49. Od jakiegoś czasu zastawiam się nad zakupem takiego rollera, tylko nie wiem czy faktycznie będę go używać. ;)
    Zazdroszczę ogródka, mnie pozostaje tylko wyjście na balkon w obecnej sytuacji. A ten żółty kwiatuszek to prymulka/ pierwiosnek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie warto się nad tym zastanowić. Ja dopiero na kwarantannie zaczęłam go regularnie używać bo miałam czas skupić się na rozbudowaniu mojej pielęgnacji ;) ogródek to moje zbawienie bo przynajmniej mam gdzie wyjść. Z drugiej strony dobry i balkon bo nie wszyscy go mają ;)

      Usuń
  50. Super jest ten kamienny roller do twarzy :) Chciałabym taki :) Widać w Twoim ogródku wiosna już pełną parą :) Super, że maliny które posadziłaś się przyjęły. A kapciuszki też mam takie góralskie :) Są mega cieplutkie :)

    Wesołych świąt wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie sprawdzam i małych gałązek jest coraz więcej :) bardzo mnie to cieszy bo uwielbiam maliny. Roller jest super i polecam Ci wypróbować ;)

      Usuń
  51. Mam taki roller i lubię rano z niego korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  52. I have this product onmy wishlist I hope to try that product soon
    xx

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajny ten masażer i wygląda bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  54. Mam w planach zakup takiego rollera do twarzy :D Obym tylko była systematyczna w tym aspekcie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Hi! Interesting beauty product, thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  56. Takie gadżety wymagają samodyscypliny. Zwykle się skuszę, stosuje przez jakiś czas, a potem leżą i nie wiadomo, co z nimi zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się zgadza ;) ten gadżet przynajmniej ładnie wygląda i nie zajmuje wiele miejsca ;)

      Usuń
  57. Nie słyszałam o tym, ale bardzo mnie zaciekawiło! Po raz pierwszy się z nim spotykam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swojego czasu widziałam go chyba u każdej instagramerki i youtuberki :P

      Usuń
  58. Często widzę ten roller na istagramie :) Może w przyszłości go zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Od jakiegoś czasu chodzi za mną zakup tego typu rollera, moja siostra bardzo sobie chwali. Ja na razie używam szczoteczki sonicznej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze nigdy szczoteczki sonicznej. Może kiedyś wypróbuję. Póki co poznaję starodawne metody i doceniam ich prostotę :)

      Usuń
  60. Ja mam różowy roller i szczerze Ci powiem, że zapomniałam o nim na jakiś czas. Dzięki za przypomnienie, dzisiaj robię masaż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy! :D cieszę się że post się przydał ;)

      Usuń
  61. Mam taki sam masażer, tylko jadeitowy (zielony). Śliczne roślinki. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie orientuję się w różnicach w działaniu między kwarcem A jadeitem ale wiem że kwarc lepiej utrzymuje chłód ;)

      Usuń
  62. Myślałam o takim produkcie, ale jeszcze go nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wygląda ciekawie. Ogród mój dopiero nabiera barw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że wygląda pięknie :) ja czekam aż hortensja i rododendron rozkwitną :) no i lawenda! :)

      Usuń
  64. Nigdy nie używałam takiego rollera i zawsze się zastanawiałam czy faktycznie daje efekty. Od niedawna coraz częściej widuję go na różnych blogach czy instagramie. Muszę przemyśleć zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prostu gadżet ale za to bardzo skuteczny :)

      Usuń
  65. Mam tego typu masażery i lubię używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze zastanawiałam się nad zakupem dermarollera. Stosowałesś może?

      Usuń
  66. Zazdroszczę ogródka:)
    Rollera jeszcze nigdy nie używałam, ale od dawna zastanawiam się nad jego zakupem, choć ostatnio natknęłam się na opinie kosmetologa, że taki roller traktuje bardziej jako formę relaksu, a znacznie więcej daje choćby gua sha, no i ważna jest oczywiście technika. Jeszcze sama nie sprawdzałam w internecie np. filmików instruktażowych. Ciekawa jestem też czy kamień z jakiego zrobiony jest roller też ma znaczenie. W kilku sklepach, w których oglądałam je była tylko informacja z czego jest wykonany np. jadeit, kwarc, ale nic o danym kamieniu, więc może nie jest to ważne.... ale na pewno w końcu coś wybiorę i też zdecyduję się na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad zakupem gua sha też się zastanawiam i na pewno kiedyś sobie kupię :) czytałam że daje dużo lepsze efekty przeciwzmarszczkowe. Tak, technika jest ważna więc warto obejrzeć kilka filmików lub poradzić się specjalisty :) co do kamienia to wiem tylko tyle, że kwarc lepiej utrzymuje chłód ;)

      Usuń
  67. Fajny gadżet jeśli lubisz robić sobie masaż twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie mam, ale słyszałam o rollerach tyle dobrego, że w końcu muszę w niego zainwestowac :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Fajny! Wszystkiego dobrego poświątecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  70. Kiedyś zastanawiałam się nad tym, aby go kupić :-) ale tak jakoś o nim zapomniałam. Muszę się za nim teraz rozejrzeć :) pozdrawiam kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też robiłam do tego zakupu kilka podejść ;) ostatecznie kupiłam od razu jeden dla siostry :)
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
  71. ja muszę sobie kupić takiego rollera:D

    OdpowiedzUsuń
  72. Mnie też zdecydowanie namówiłaś na roller :). Uświadomiłaś mi że kwiatki które opanowały mój ogródek to szafirki. Tak się rozniosły że weszły mi na pół trawnika :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie ;) cieszę się. Szafirki są śliczne i żałuję że u mnie są tylko w rogu ogródka i nie widzę ich z okna :P U mnie na trawniku rozsypały się stokrotki :)

      Usuń
  73. Ja właśnie mam w planach kupić roller. Pięnke kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że u Ciebie sprawdzi święta samo dobrze ;)

      Usuń
  74. Ten masażer kusi mnie od dawna 😊

    OdpowiedzUsuń
  75. Tak! Słyszałam o nim już dawno, dawno temu. Tyle o nim czytałam. Był to tak popularny gadżet, że mam wrażenie, że przez pewien czas mówiono tylko o nim. Mimo to, nigdy go nie zakupiłam, przyznam się że nawet o nim zapomniałam :D Chętnie przetestuję, jak tylko będę miała okazję :) Przepiękne zdjęcia!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam takie samo wrażenie :D i też miałam do tego zakupu kilka podejść ;)
      Dziękuję! Cieszę się że zdjęcia Ci się podobają :)

      Usuń
  76. O, a ja się właśnie ostatnio nad nim zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zachęciłam Cię do zakupu ;)

      Usuń
  77. Mam taki i spisuje się świetnie :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że roller ma tak dużo zwolenników

      Usuń
  78. I haven't tried the roller but it looks good :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  79. Mam taki roller i to nawet dwie sztuki 😁jeden różowy a drugi zielony . Chętniej sięgam po różowy, jakoś wydaje mi się przyjemniejsze 😂 rewelacyjny na opuchnięcia pod oczami 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowy na pewno lepiej trzyma chłód ;) no i jest ładniejszy :D też jestem zdania, że na okolice oczu działa super!

      Usuń
  80. O tych rollerach słyszałam same pozytywy! Przyznaję, że kusi mnie już od bardzo dawna, muszę się w końcu zdecydować na zakup, bo dość, że jak widać działa, to jeszcze pięknie wygląda :) A zdjęcia z ogródka piękne! Bardzo wiosenne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Teraz, gdy siedzimy w domach, jest świetny czas na poznawanie takich gadżetów i wyrabianie sobie nawyków :)

      Usuń
  81. Nie mam, ale słyszałam o nim - własnie o tym! I planuje go sobie kupić, chyba to taki niezbędny przyrząd do pielęgnacji ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D czy niezbędny to nie wiem :P ale na pewno jest przydatny i ja go polecam :D

      Usuń
  82. Wiosna jest niezwykle fotogeniczna! Nigdy nie używałam rollera, ale chociaż boję się o swoją systematyczność w tej kwestii zachęcają mnie te pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mi zajęło wyrobienie robię nawyku więc wiem, co masz na myśli ;) wiosna w pełnym rozkwicie <3

      Usuń
  83. Wiosna jest niezwykle fotogeniczna! Nigdy nie używałam rollera, ale chociaż boję się o swoją systematyczność w tej kwestii zachęcają mnie te pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Zamówiłam jakiś czas temu kokony z Chin, miały być super rewelacyjna i w ogóle och i ach a ja po miesiącu stosowania nie zauważyłam kompletnie nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może musisz popracować nad techniką albo spróbować zestawić z innymi kosmetykami? ;) ja przetestowalam ten roller na różne sposoby, z różnymi kosmetykami i nie mogę narzekać :)

      Usuń
  85. Mam taki roller do twarzy tyle, że zielony. ;) Użyłam go kilka razy. Jakoś ciężko mi się zebrać do regularnych masaży. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też trochę zajęło zanim wyrobiłam sobie nawyk ;) trzymam kciuki żeby i Tobie się udało :)

      Usuń
  86. Jeśli chodzi o pielęgnację masaże itp rzeczy to powinniśmy brać przykład z Azjatów gdzie jest to rozwinięte jak nigdzie indziej ^^ te ksmyczki to zaledwie czasie ale świetnie że ludzie o nich piszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego zdania :) dlatego skusiłam się na ten roller :) jednak co naturalne to naturalne :)

      Usuń
  87. Właśnie zastanawiałam się nad kupieniem takiego rollera.Zazwyczaj jestem dość sceptycznie nastawiona do tego typu rzeczy,ale skoro napisałas,że zwęża pory to chyba się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo jestem do takich wynalazków dość sceptycznie nastawiona ale postanowiłam sprawdzić ten roller na własnej skórze :) ale wiadomo, że najlepsze efekty można osiągnąć tylko przy regularnym stosowaniu ;)

      Usuń
  88. Roller wygląda ślicznie i widziałam podobny u Julki Wieniawy, ale zastanawiam się, czy efekty naprawdę są. Chociaż samo rollowanie po mordce musi być całkiem miłe. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo rolowanie jest bardzo przyjemne ale tak jak pisałam, przy regularnym stosowaniu widać efekty :)

      Usuń
  89. Niezwykle piękny i równie ciekawy przyrząd. Hmmm... zażyczę sobie taki w prezencie urodzinowym :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! No pewnie że tak :) ja często wykorzystuję takie okazje by zażyczyć sobie jakiś gadżet :D

      Usuń
  90. nie mam, ale jestem ciekawa efektów, może kiedyś sobie taki kupię :D jakie ładne wiosenne fotki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto mieć :) to niedrogi a fajny gadżet :) Dzięki!

      Usuń
  91. Koniecznie muszę go przetestować! :D

    OdpowiedzUsuń
  92. Mnie niestety wałek jadeitowy się nie sprawdził. Dużo bardziej wolę wykonywać masaż palcami. Jest to dla mnie bardziej relaksujące, bo odnoszę wrażenie, że mam większą możliwość nacisku na swoją skórę. A wałek, na samym początku jest przyjemny i chłodny, ale bardzo szybko robi się taki "ciepławy". Nie można mu jednak odmówić pięknego wyglądu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po części się s Tobą zgodzę ;) wałek też w związku ze swoim kształtem i rozmiarem nie wymasuje tam dobrze niektórych okolic jak palce ;) żeby wałek dłużej utrzymywał chłód warto go włożyć na kilkanaście minut do lodówki :)

      Usuń
  93. zawsze chciałam go mieć, zastanawiałam się nad zakupem z Aliexpressu

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger