czwartek, 2 kwietnia 2020

KOSMETYCZNE RECENZJE PART 8 - PHYTO OD TOPESTETIC.PL

    Hej Wam wszystkim!
Cieszę się, że pod poprzednim postem mogłam choć trochę dowiedzieć się, co u Was słychać :) Lubię, gdy Wasze komentarze nawiązują do tekstu i możemy wejść we wspólną interakcję ;)
Tak jak pisałam ostatnio, wkopałam maliny i mięte w ogródku i codziennie sprawdzam "czy może już coś wzeszło?" :D A mój P się ze mnie śmieje, że siedzę i grzebię w ziemi jak jakaś kura :D
Mam nadzieję, że mimo ostatnich śniegów i lekkich przymrozków coś z tego wyrośnie ;)

    Dziś mam dla Was recenzję ciekawego produktu, jakim jest eliksir marki PHYTO, który otrzymałam w ostatniej paczce ze sklepu TOPESTETIC :klik:

PHYTO PARIS :klik:

    Kosmetyki tej marki składają się głownie z wyciągów roślinnych i stanowią one minimum 90% ich składu. Marka cechuje się głębokim szacunkiem do przyrody, dlatego jedynie w składzie kilku z kosmetyków Phyto znajdziemy wosk pszczeli, miód czy jaja.
Jak szacunek do przyrody to również polityka proekologiczna. Kartoniki wyprodukowane są z półproduktów z drewna pochodzącego ze zrównoważonych źródeł. W miejsce jednego ściętego drzewka sadzone jest nowe. Produkcja kosmetyków jest kontrolowana przez toksykologów i innych specjalistów, którzy dbają o skuteczność, bezpieczeństwo oraz eliminowanie potencjalnych skutków ubocznych w kosmetykach.

PHYTOPOLLEINE :klik:

    To odżywczy eliksir przeznaczony do stosowania na skórę głowy. Nadaje się do każdego typu włosów a jedyne przeciwwskazania to ciąża i okres karmienia piersią oraz dzień farbowania włosów i dzień po. Skład jest prosty: olej z kiełków kukurydzy i olejki eteryczne z rozmarynu, szałwii, cyprysu, kajeputa i cytryny. Eliksir ma odświeżać i tonizować skórę głowy, pobudzać krążenie i cebulki włosów a także regulować pracę gruczołów. Produkt powinno się nakładać na skórę głowy raz, dwa razy tygodniu. Po nałożeniu należy wmasować i pozostawić na 20 minut, po czym zmyć szamponem. Dla lepszego efektu można pozostawić na całą noc.


    Testowanie kosmetyku zajęło mi kilka tygodni, ponieważ moje włosy nie mają tendencji do przetłuszczania się i dlatego myję je raz w tygodniu (maksymalnie dwa razy - w razie potrzeby). Nie chciałam opisywać działania tego produktu po jednym użyciu bo uważam, że taka recenzja nie jest rzetelna.
    Nakładanie eliksiru jest bardzo proste dzięki aplikatorowi, w który wyposażona jest buteleczka a konsystencja jest standardowa jak na tego typu produkt. Eliksir ma bardzo silny, ziołowy zapach i mimo szczerych chęci, nie dałabym rady zostawić go na głowie całą noc :P Na szczęście zapach łatwo się zmywa szamponem czy odżywką. Po kilku tygodniach mogę stwierdzić, że eliksir bardzo dobrze spełnia swoje zadania. Skóra głowy jest czysta, odświeżona a włosy są jakby odbite od nasady. Strasznie nie lubię mieć "przyklapniętych" włosów więc ten efekt bardzo mi odpowiada. Podoba mi się też to, że włosy są wygładzone ale utrzymują skręt. Pojawiło się także trochę baby hair ;)

    Produkt na pewno spodoba się osobom, które mają problem z przetłuszczającą się skórą głowy. Mimo, że mnie ten problem nie dotyczy to i tak zauważyłam lekkie przesunięcie w czasie przetłuszczenia. W związku z tym, że mocno wkręcam się w naturalną pielęgnację włosów, równowagę PEH i metody mycia włosów kręconych taka wcierka to produkt, którego brakowało w mojej pielęgnacji.

Cieszę się, że mogę Wam polecić kolejny kosmetyk świetnej marki. Dzięki dermokonsultacjom jestem pewna, że kosmetyk jest odpowiednio dobrany do potrzeb moich włosów a próbki pozwolą mi zaspokoić swoją ciekawość na temat innym produktów tej marki.


Widziałam kilka recenzji produktów do włosów tej marki na waszych blogach więc dajcie koniecznie znać, jakie produkty warto przetestować. 

143 komentarze:

  1. To, że są to kosmetyki w dużej mierze roślinne, zachęca mnie do testowania tej marki. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości roślinne :) to naprawdę fajne kosmetyki, które warto wprowadzić do swojej pielęgnacji :)

      Usuń
  2. przyznam szczerze, że nigdy nie słyszałam o tej marce!
    U mnie powrót zimy, na weekend ma być ładniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas od poniedziałku 16 stopni. Jest pięknie i szkoda, że nie mogę wyjść na spacer. Na szczęście mam mamy ogródek :)

      Usuń
  3. Jeśli firma działa z poszanowaniem przyrody, to juz mi sie podoba. Chętnie po nie sięgnę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że produkt działa. Do tego jest ekologiczny, super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) W końcu to co w naturze jest dla nas najlepsze ;)

      Usuń
  5. Nie miałam, ale będę musiała kiedyś sprawdzić, zwłaszcza z obliczu proekologicznej polityki producenta. A tak przy okazji, udanej pracy w ogródku - oby wszystko ładnie się rozwinęło i wyrosło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proekologiczna polityka firmy przemawia na jej korzyść :) nie chce zapeszyć, ale chyba już coś z ziemii wychodzi :D

      Usuń
  6. To ja trzymam kciuki, by coś z tego "grzebania w ziemi jak kura" było :D
    Są zioła o różnych zapachach, mnie też nie każdy z nich odpowiada, ale skoro efekt jest dobry, chyba warto "zacisnąć zęby"... Albo zatkać nos xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakiś srab się wygrzebie xD

      Usuń
    2. O Tak. W tym przypadku zdecydowanie trzeba było zatkać nos :P A na skarby bym nie liczyła... No chyba że mowa o skarbach natury, to wtedy tak! :D

      Usuń
  7. Bardzo miło mi Cię poznać i prowadzisz super bloga :) . Ja nie mam ogródka ,a w mieszkaniu nie mam miejsca na ogród. Wynajmuję z innymi ludźmi i mam tylko dla siebie mały pokój, w którym jeszcze chce zrobić siłownie i warsztat artystyczny i kuchnię hahahaha, to ogród wiszący musiałby być hahaha. Mam dużo pasji i mało miejsca na to. Znam też fajny przepis na syrop z mięty. A malinki są świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha oj kochana pamiętam jak sama wynajmowalam pokój w mieszkaniu z innymi ludźmi. Mały pokój, w którym dzieje się całe życie :P cieszę się, że podoba Ci się mój blog. Mam nadzieję, że będziesz zaglądać regularnie :) Ciebie również miło poznać! :)

      Usuń
  8. Oj tam "że jak kura " zaraz 🤣
    Fajnie że zajełas się czymś, co odgania te złe myśli 🙂
    Niestety tych kosmetyków nie znam
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no xD co by nie mówić, maliny wypuszczają, więc grzebanie w ziemii chyba się opłaciło :D

      Usuń
  9. Mam tak jak Ty z częstotliwością mycia głowy. Co cztery dni w zupełności wystarczy. Dlatego nie ma szans na szybkie testy. To co innym zajmuje dwa tygodnie nam pół roku xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę bo mycie głowy i suszenie włosów to dla mnie zawsze dość długi proces :P ale pod kątem testowania produktów to faktycznie zajmuje to dużo czasu :P

      Usuń
  10. Ciekawy kosmetyk, nigdy nie używałam takiego produktu, ale wydaje się, że warto go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ;) warto wypróbować tą wcierkę, bo fajnie odżywia i odświeża skórę głowy :)

      Usuń
  11. Interesujący kosmetyk ;) i super ze jest naturalny .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps oby się ociepliło :)

      Usuń
    2. No I nas od poniedziałku 18 stopni. Czuć wiosnę w powietrzu. Ptaki śpiewają, jest cudnie. Cieszę się, że mam ogródek, w którym mogę posiedzieć :)

      Usuń
  12. Nie znam, choć kosmetyki godne uwagi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) naturalny, ziołowy eliksir, który świetnie działa na włosy

      Usuń
  13. Marka jest mi całkowicie nieznana ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Lubię kosmetyki, które w widocznie wpływają na kondycję mojej skóry i włosów :)

      Usuń
    2. Nie dziwię się:) Miłego dnia <3

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Nie mam doświadczenia z innymi kosmetykami tej marki ale ten eliksir działa i szczerze polecam.go wypróbować :)

      Usuń
  16. Nie miałam jeszcze okazji poznać kosmetyków tej marki, więc nie mogę Ci nic polecić, ale Ty, zaciekawiłaś mnie tym eliksirem :) Co prawda, ja również nie mam większych problemów z przetłuszczaniem się włosów, ale lubię produkty, które sprawiają, że są one wygładzone i odbite od nasady :)
    A własny ogródek mi się marzy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt odbicia to największy plus tego eliksiru :) bardzo się z nim polubiłam i polecam ;)
      Dopiero odkrywam zalety własnego ogródka :) duże okna otwierają się na oścież i czuć to ciepłe wiosenne powietrze. Uwielbiam! <3

      Usuń
  17. Nie znam tej marki, ale lubię naturalne kosmetyki, więc ten eliksir mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Naturalność" kosmetyku jest dla mnie kryterium wyboru. Dlatego jestem bardzo zadowolona z tego produktu I bardzo go polecam :)

      Usuń
  18. Ja nie znam marki. Poznaję ją z blogów, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio często widzę recenzję produktów tej marki na blogach :)

      Usuń
  19. Może wydawać się to śmieszne... ale jeszcze nie miałam niczego od tej marki.. Spokojnie, jednak wszystko da się nadrobić haha:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam ale widzial juz gdzies ta marke :) nie pamietam gdzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio na blogach było dużo różnych recenzji kosmetyków tej marki więc nic dziwnego, że gdzieś je widziałaś ;)

      Usuń
  21. Słyszałam o tej firmie jednak nie miałam okazji jeszcze po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto to zmienić ;) to naprawde dobre kosmetyki ;)

      Usuń
  22. Z Phyto miałam szampon do włosów i sprawdził się u mnie bardzo przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba czytałam Twoją recenzję ale zerknę jeszcze raz. Te kosmetyki są naprawdę świetne i chętnie wypróbuję coś jeszcze

      Usuń
  23. Mycie włosów raz w tygodniu to dla mnie abstrakcja :D. Moje włosy są za bardzo przyzwyczajone do częstego mycia - no i mam grzywkę, a to zmienia sprawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kumpela kiedyś miała grzywkę i często zamiast myć całe włosy myła tylko grzywkę :P ja bym nie dała rady myć włosów codziennie :P

      Usuń
  24. Znam ten eliksir i sprawdził się u mnie wyśmienicie! Zdecydowanie należy on do moich włosowych ulubieńców i gdy tylko się skończy zamawiam kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ostatnich śniegów? :o
    u mnie wiosna pełną gębą, śnieg ani razu tej zimy nie sypał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo! Pewnego dnia podziwiałam piękne słońce godzinę później zrobiło się biało i zasypało mi ogródek śniegiem :P wiadomo, że to nie był duży opad ale jednak :P A teraz wiosna w pełni i strasznie mnie to cieszy <3

      Usuń
  26. Te kosmetyki ostatnio bardzo mnie kuszą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo było w ostatnim czasie recenzji kosmetyków tej marki na blogach ;)

      Usuń
  27. I love Phyto, they're such a great luxurious brand and this oil sounds lovely xo

    Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawy produkt. Moje włosy są trochę oklapnięte, więc może ten eliksir by je nieco podniósł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością :) fajnie działa na skórę głowy i cebulki włosów

      Usuń
  29. Skąd ja znam takie ciągłe podglądanie czy coś co zasadziłam/ zasiałam już może nie wykiełkowało :D Jestem z takich co chcą teraz i już a tu trzeba dać roślince czas :D Co do eliksiru z chęcią bym wypróbowała bo zdarza się, że moje włosy sterczą każdy w inną stronę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za To jaka satysfakcja kiedy już coś faktycznie wyrośnie! :D ja w końcu się doczekałam i maliny zaczynają wypuszczać :)

      Usuń
  30. Zazdroszczę Ci takich włosów! Ja niestety muszę je myć codziennie. Kiedyś co dwa dni, ale odkąd mam grzywkę, to muszę myć je każdego dnia. Szybko przetestowałbym ten eliksir :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha No to na pewno :D ale to, że włosy się przetluszczaja wynika w dużej mierze z tego, że są przyzwyczajone do częstego mycia. Czasem dobrze Jest je przeciągnąć kilka dni. Przemęczyć się z tłuściochami A z czasem przestaną się tak mocno przetłuszczać ;)

      Usuń
  31. Super że marka szanuje przyrodę to wielki plus:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny produkt, pewnie tez miałabym na długo, bo podobnie jak Ty myję włosy raz w tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie widziałam wcześniej tego kosmetyku, lecz raczej mi się nie przyda :) Myję włosy dwa razy w tygodniu i na szczęście od czasów gimnazjum i dojrzewania włosy mi się nie przetłuszczają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze ;) jednak eliksir nie wpływa tylko na przetluszczajace się włosy ale także na pobudzenie cebulek, odżywienie skalpu i odżywienie włosów I odbicie ich od nasady :)

      Usuń
  34. W ostatnim czasie szybciej przetłuszczają mi się włosy :/ Może się skuszę i wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto i polecam ;) poza opóźnieniem przetluszczania się na pewno zauważysz też inne plusy ;)

      Usuń
  35. Nie znam tej marki kosmetyków, ale zawsze wybieram naturalne, więc chętnie się nimi zainteresuję :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) ja też wybieram kosmetyki naturalne bo widzę, że mają najlepszy wpływ na moją skórę :)

      Usuń
  36. a właśnie czekma na moją paczkę od TopEstetic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam unboxing na insta :D czekam na recenzję! :*

      Usuń
  37. Ja mam gęste włosy, które lubią się puszyć, więc obawiam się, że u mnie efekt mógłby być inny od zamierzonego.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam tych kosmetyków. Dobra recenzja. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Odpowiedzi
    1. Mnie tez ciekawila od jakiegoś czasu ;) ten eliksir jest świetny :)

      Usuń
  40. Już tyle o tej marce słyszałam i jeszcze nic nie próbowałam. Wydaje się ciekawym produktem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah! Ja Też wcześniej dużo o niej słyszałam. Ten eliksir jest naprawdę super ;)

      Usuń
  41. Muszę w końcu wypróbować kosmetyki tej marki. Lubię taką naturalną pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne , natutak na produkty ;) jestem pewna, że znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  42. Mam nadzieję, że ten śnieg i ta zmiana pogody nie wpłynie na uprawy! Co do produktu nie miałam, ale nie zastosuje. Moje włosy nie lubią olejków, jakichkolwiek.. :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maliny cały radę i zaczęły wypuszczać malutkie gałązki. Jestem zachwycona! Ale mięta jest chyba nieśmiała bo póki co się nie wychyla :P może wystarczy spróbować innego oleju? Albo olej na podkład? Ja testuje sporo różnych i sprawdzam, który moim włosom najbardziej pasuje. Póki co wiem, że olej kokosowy odpada ale za to oliwa z oliwek daje całkiem nieźle efekty ;)

      Usuń
  43. hha właśnie dzisiaj dodałem z tą marką post. Lubię ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zaciekawiłaś mnie tymi produktami :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Marki totalnie nie znam ale super wiedzieć, że działa:D Mi by się akurat przydał taki preparat bo myje włosy prawie codziennie:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa całkiem nieźle ;) myślę że
      byłabyś zadowolona z efektów ;)

      Usuń
  46. O rośliny trzeba dbać, żeby zebrać plony ;). A przecież o to chodzi, żeby coś urosło, a rośnie powoli. Nie znałam takiego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ;) rośliny uczą cierpliwości ;) maliny zaczęły wypuszczać więc już wiem, że moje grzebanie w ziemi się opłaciło :D

      Usuń
  47. Fajna recenzja, może skuszę się na zakup tych kosmetyków. Pod moję włosy cięzko coś dobrego kupić aktualnie korzystam z oferty https://forever-produkty.pl/ i jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Forever słyszałam jednak jeszcze nie skusiłam się na żadny produkt ;)

      Usuń
  48. miałam coś z tej marki chyba do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno do włosów :P ta marka nie ma chyba innych kosmetyków niż te do włosów ;)

      Usuń
  49. Nie znam tej marki, ale z chęcią bym wypróbowała produkt! Od dłuższczego czasu szukam czegoś dobrego, co poprawiłoby stan moich włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc polecam Ci ten eliksir :) na pewno będziesz zadowolona

      Usuń
  50. "Great article! Thanks for sharing this with us.

    Check us out at Tropika Club Magazine

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks.

    To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out a sample of Tropika Club Magazine’s articles:

    1. What's Most Effective for Wrinkles Under the Eyes?

    2.How to care for your hair between Salon Visits

    3. Your Top 10 Body Slimming Salon in Downtown Singapore [2020 Edition]

    4. Top 10 Tips for a Better Shave [for ladies]

    5. The Best and Cheapest Hair Removal Salons in Singapore [2020 Edition] "

    OdpowiedzUsuń
  51. Lubię takie kosmetyki do skóry głowy, chętnie bym go wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był mój pierwszy raz z wcierką do skóry głowy i jestem bardzo zadowolona ;) polecam

      Usuń
  52. To świetnie :) ja na brak energii też nie narzekam. Pracuje w ogródku, robię co mogę by zająć sobie czas :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Te markę od dawna mam na liście do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobry moment by w końcu się na coś zdecydować ;) A sklep topestetic ma szeroki wybór w całkiem dobrych cenach ;)

      Usuń
  54. Great post dear, so nice and interesting, love it!  

    OdpowiedzUsuń
  55. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce, ale jest naprawdę interesująca i wydaje mi się, że jeżeli będę miała okazję bliżej poznać jej produkty na pewno je polubię :) Chętnie bym wypróbowała te kosmetyki, jestem łasa na testowanka :D Po prostu bardzo, bardzo to lubię :) Świetna recenzja :)
    Pozdrawiam ciepło i dużo zdrówka ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha oj ja też :D cieszę się, że recenzja Ci się podoba ;) buziaki I trzymaj się!

      Usuń
  56. Mnie najbardziej relaksuje właśnie praca na ogrodzie- to dla mnie najlepsza odskocznia od stresów i szarej rzeczywistości. Co do kosmetyków, to nie znam ale też przekonuje mnie, że bazują na Matce Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka przyjazna naturze to zawsze dobry wybór ;) staram się by kosmetyki, których używam właśnie pochodziły z takich produkcji ;) praca w ogrodzie faktycznie ma w sobie coś odprężającego :)

      Usuń
  57. Odpowiedzi
    1. Warto To zmienić ;) świetne i naturalne kosmetyki do włosów

      Usuń
  58. Dziekuje za odwiedziny, cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmyślam ostatnio nad farbą do włosów phyto, jest to dobra i ceniona marka

      Usuń
    2. Dziewczyny na forum kręconowłosych pisały, że farby tej marki dają radę. A one są naprawdę bardzo surowe względem kosmetyków do włosów więc coś w tym musi być :P

      Usuń
  59. Przychlapnięte włosy to moja zmora. Zwłaszcza, gdy u mnie przez większą część roku jest ciepło, więc skóra się poci i włosy chlapną. Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No To W takim razie taki olejek to coś dla Ciebie ;)

      Usuń
  60. Thanks for the review babe xoxo Cris
    http://www.photosbycris.com.au/?p=4708

    OdpowiedzUsuń
  61. Unfortunately in my country which has a tropical climate and easily causes the scalp to become oily ..., this product is not yet available in my country.

    Good review 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. there are good and bad sides to living in such a warm country ;)

      Usuń
  62. He, he, jak kura? A może chciał Ci coś zasugerować między wierszami (patrz: kura domowa :O). W każdym razie życzę udanych upraw :).

    OdpowiedzUsuń
  63. Przyznam się szczerze, że po raz pierwszy słyszę o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo ciekawy produkt, który może pomóc przy problemach skóry głowy :)

      Usuń
  64. Widziałam, że marka przewija się na różnych blogach ale sama osobiście jej nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Brzmi całkiem ciekawie, też nie lubię przyklapniętych włosów a i przydałby się coś, żeby trochę odżyły :)
    Grzebanie w ziemi na pewno się opłaci. Ja już czekam na truskaweczki i zachwycam się ile jest kwiatuszków <3 będzie co zajadać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to na pewno będzie sporo owoców <3 :)

      Usuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger