piątek, 8 października 2021

FOTOMODELING PART 12 - EVA SEN - 2020

Dobry wieczór! 
   Powolutku się u mnie wszystko uspokaja. W mieszkaniu jest coraz przytulniej, ja wdrażam się w nowe służbowe obowiązki i poznaję się z nowymi współpracownikami. Zaczyna mi się tu podobać i coraz bardziej mnie to uświadamia w tym, że zmiana pracy była dobrą decyzją. Pożegnanie w starej pracy nieco mnie wzruszyło. Dostałam od chłopaków kwiaty, kosmetyki i wino. Spędziłam z tymi ludźmi bardzo fajne chwile i będę ich ciepło wspominać. Trzeba jednak iść dalej ku lepszemu :)

    Wrzesień bardzo szybko mi minął, ale przy tej intensywności to nic dziwnego. W październik weszłam z nową energią, dużymi oczekiwaniami i pewną dozą ciekawości :) Jaki będzie ren miesiac? Wszystko wyjdzie z czasem :)



A dzis powrót do dawno niewidzianej serii, czyli wrzucamy na tapetę fotomodeling i wodne zdjęcia z ubiegłorocznego pleneru Adela Photo Phatology :)




    W 2020 roku, po sześciu latach przerwy, na dobre wróciłam do fotomodelingu i do bywania na plenerach fotograficznych. Naprawdę nie wiedziałam jak bardzo mi tego brakowało dopóki tam nie pojechałam. Nawet nie będę próbowała Wam tego opisać, bo zwyczajnie się nie da. Musicie mi wierzyć na słowo ;)

EVA SEN :klik:


    I po tych sześciu latach miałam okazję ponownie stanąć przed obiektywem Ewki, która jest niezwykle charyzmatyczną kobietą i świetną Panią fotograf. Jej prace były wielokrotnie wyróżniane przez vogue.it . Ewa tworzy piękne portrety, akty oraz edytoriale. Po naszym pierwszym spotkaniu w 2014 roku obie czułyśmy pewien niedosyt, dlatego jak tylko nadarzyła się okazja, wybrałyśmy stylizację i zaczęłyśmy działać. Przyznam, że gdy Ewa kazała mi wskakiwać do basenu trochę się obawiałam, że zmarznę, gdyż zbliżał się już wieczór. Okazało się, że niepotrzebnie, bo woda w basenie była podgrzewana :D A jak już nastał wieczór i skończyły się sesje zdjęciowe, wszyscy z chęcią korzystali z ciepłej kąpieli i rozmów przy basenie ;)






    Plenery fotograficzne mają to do siebie, że rzadko kiedy jest się z fotografem sam na sam. Wiadomo, że zawsze można iść gdzieś "w las" gdzie nikogo nie będzie, ale czasem najatrakcyjniejsze zdjęciowo miejsca są właśnie w centrum wszystkiego, jak ten basen. Mnie widownia zawsze odrobinę stresuje, bo choć mocno z tym walczę to mam gdzies w głowie swojego chochlika, który mówi mi "...oni cię oceniają, na pewno wygladasz głupio, robisz coś nie tak...". Strasznie się wtedy krępuję, usztywniam i mam ochotę poprosić, by zostawiono mnie i fotografa na osobności. Ale nigdy nie mam na to odwagi xD Jednak wbrew temu chochlikowi, który szepcze mi do ucha i podsyca moją nieśmiałość, na plenerach "gapie" ZAWSZE służą dobrą radą, pomocną dłonią i życzliwym uśmiechem. Bo przyjeżdżamy tu wszyscy żeby się poznać, pobawić i nauczyc czegoś od tych lepszych od siebie a nie się nawzajem oceniać i krytykować. Fajnie było sobie przypomnieć na własnej skórze, że tak to właśnie na plenerach jest, i że za to właśnie uwielbiam brać w tym udział.





    Do zdjęć wykorzystałyśmy moją złotą sukienkę z lumpeksu, która świetnie współgrała z błękitem wody i czerwienią ust. Makijaż wykonałam sama, pazury tez mojej roboty :P






    Patrząc na te zdjęcia jest tylko jedna rzecz, do której mogłabym się przyczepić... odcinająca się na dekolcie opalenizna xD Odkiedy wróciłam do regularnego pozowania zwracam na takie rzeczy większą uwagę i staram się opalać bardziej "rozsądnie" takich ostrych krawędzi było jak najmniej ;)






Dzisiejszy post jest dość krótki, pisany w pociągu w drodze do domu rodzinnego ;) 
Mam jednak nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają :)

Miłego weekendu kochani!





72 komentarze:

  1. Dobrze, ze idziesz do przodu! Przechodze przez podobna sytuacje, zmiana pracy ,pozegnanie z dawna praca ... :)
    Zdjecia piekne, zawsze marzylam ,zeby byc fotomodelka, ale nigdy nic w tym kierunku nie zrobilam i chyba nie nadawalabym sie przede wszystkim z racji mojego wzrostu ,nie mam nawet 170 cm :P
    Obserwuje , bardzo fajny blog!

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post dear! Photos are amazing !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, trzeba iść ku lepszemu :)
    Ej, nie czepiaj się tej opalenizny, zdjęcia są naprawdę przepiękne- wyglądasz rewelacyjnie :)
    Widać że lubisz fotomodeling :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak już mam xP czepiam się siebie dość często ale tylko dlatego, żeby następnym razem nie mieć tego problemu :D Dzięki! :)

      Usuń
  4. ..najważniejsze jest robić to co się lubi, być sobą.. zdjęcia są fantastyczne, wyglądasz świetnie, jesteś piękna i dobra w tym co robisz i to się liczy :)

    - pozdrawiam serdecznie, życzę uroczych chwil każdego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sesja. :) A co do opalenizny, na początku nawet nie zauważyłam. Dopiero jak zaczęłam czytać o tym w Twoim wpisie, to przyjrzałam się dokładnie i zobaczyłam na niektórych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia i Ty na nich, ja nie zauważyłam jakiejś różnicy na dekolcie, nie przejmuj się tym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda nowa praca daje nowe możliwości. Powodzenia. Super, że dobrze bawiłaś się na sesji.

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz i masz ciekawą twarz, która się nie nudzi bo coś w niej jest intrygującego

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybyś nie powiedziała o odcinających się odcieniach skóry, to nawet bym nie zwróciła na to uwagi. A i teraz uważam, że to nadaje takiej normalności. Ogólnie zdjęcia są super! Podziwiam to, że umiesz tak ładnie wypaść przed obiektywem. Ja jestem sztywna jak kij od szczotki, więc doceniam kiedy inni potrafią wyglądać tak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego, byle do przodu :)
    Ale z Ciebie syrena! :D Ujęcia w wodzie są super!

    OdpowiedzUsuń
  11. wyjątkowo klimatyczne zdjęcia! Pięknie pozujesz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia, w ślicznej sukience pozowałaś do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sesja zdjęciowa :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak to bywa "gapie" znają się na wszystkim ale co tam ważne by się dobrze bawić i pięknie wyglądać. Brawo Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  15. All of these photographs of you are very artistically done and are a treat to look at.
    I love the fashions, the settings, the poses, and the photographs.
    Your eye-makeup and lipstick look perfect.
    You look very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorgeous pics ♥

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia! Wszystkie bardzo mi się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale, że robisz to co lubisz, nie ma gorszego jak wykonywać coś do czego się nie ma sentymentu.

    Niesamowite zdjęcia, pięknie wyglądasz, doskonała z Ciebie modelka! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam, że nie zamarzła :D Zdjęcia ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejny raz z zachwytem oglądam Twoje zdjęcia <3 Wszystkie są piękne, ale to ostatnie podoba mi się chyba najbardziej :) Fajnie, że wróciłaś do fotomodelingu, bo jesteś do tego stworzona! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz i zdjęcia są genialne, a tej różnicy na dekolcie nawet nie zauważyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna sesja. Super, że wracasz "do siebie". Spełnianie marzeń to jeden z najlepszych prezentów, jaki można sobie podarować. Totalnie rozumiem co czułaś wracając do plenerów. Mnie również towarzyszy takie uczucie, kiedy biorę się za coś co kocham, a czego długo nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zmiany bywają dobre . Cudowna sesja

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia i naprawdę miło na nie popatrzeć :D Fajnie, że każda sesja :D przynosi nowe doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku, jakie fantastyczne zdjęcia! A co do zmiany pracy, to super. Nie można bać się zmian, bo one pozwalają nam się rozwijać. Mam nadzieję, że niebawem się zaaklimatyzujesz. ♥️

    OdpowiedzUsuń
  26. wow zbieram szczękę z podłogi! Jesteś mega fotogeniczna, kamera Cię kocha:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś bardzo fotogeniczna! Świetnie, że u Ciebie się już powoli normuje:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Tak, wszystko się powoli układa i nie ukrywam, że jest to dla mnie spora ulga :)

      Usuń
  28. Zdjęcia są przepiękne! Jak dobrze czytać, że zaczyna Ci się podobać nowe miejsce pracy, wszystko idzie ku dobremu :D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia :) super, że jesteś zadowolona ze zmiany pracy i nowego mieszkania :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szukam jakiegoś dobrego fotografa do sesji brzuszkowej, marzy mi się studio, uwielbiam zdjęcia choć sama nie jestem mistrzem w ich robieniu, Zapraszam Cię do mnie i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. photos are beautiful....

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcia ciekawe😊
    Życzę samych dobrych dni jesiennych, zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym🍀🤗
    Pozdrawiam cieplutko🍁🍂🌞💛🌼😀

    OdpowiedzUsuń
  33. Great photoshooting!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  34. You look so beautiful. Wonderful photos and interesting post dear!

    OdpowiedzUsuń
  35. Beautiful photos! Thanks for sharing.

    Abdel | Infinitely Posh.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia świetne! A zmiany najczęściej wychodzą na lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawa sesja! Mnie najbardziej urzekło drugie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna sesja! Wspaniale wyszłaś na tych zdjęciach. Sesja w wodzie bardzo oryginalna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. very beautiful photo. You are very talented, and very inspiring to me. Thank you

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia. Dopóki nie przeczytałam o opaleniźnie to nie rzucało mi się to w oczy ;D. Ta sukienka rzeczywiście robi robotę. Niech Ci się w nowej pracy układa. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz farta z tą podgrzewaną wodą w basenie :D Ja zawsze trafiam na lodowatą brrr
    Wyglądasz świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam miło zaskoczona gdy okazało się że woda jest cieplutka :D
      Dzięki! :*

      Usuń
  42. Nice photos. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my new post. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie!

    Świetne zdjęcia i Ty jesteś śliczną dziewczyną!

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładne zdjęcia wykonane z ogromną gracją :)
    Pozdrawiam Kolorowo i zapraszam do konkursu u mnie na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Such A Rowdy Photo Shoot - Very Creative - Well Done

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesteś bardzo piękna ! Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Sesja jest z 2020 ale właściwie w tym całym zamieszaniu udało mi się wyskoczyć na sesję raz czy dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak dla mnie jestes sliczna, zgrabna i naturalna :) inni moga Ci tylko zazdroscic ;) Sesja w basenie bardzo pomyslowa, wyszla idealnie. Jak cudownie miec taka zdolna Pania Fotograf. Ta opalenizna sie nie przejmuj w ogole, ledwo co widac. Pozdrawiam Cie najserdeczniej Sys

    OdpowiedzUsuń
  49. WOW!!! Przepięknie wyglądasz na tych zdjęciach. Dobry fotograf potrafi wydobyć z modelki absolutne piękno!!! Świetna sesja🤩!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. A właśnie ta różnica opalonej sóry wygląda tak naturalnie, właśnie tak jak zazwyczaj w ciągu lata. Nie jest taka wystylizowana na maksa. Choć zgadzam się, widac to ale nie przejmuj się ;) Rozumiem wszelkie modelingowe konwencje w tym temacie, ale wielu artystycznych fotografów właśnie idzie ta druga drogą. Wogołe intrygująca sesja i kolory w niej. Tez lubię fotomodeling, super, że do tego wróciłaś i cieszy Cię to :) Gratulacje z nowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Podoba mi się przygaszona kolorystyka zdjęć i Twoja stylizacja. Makijaż też jest dopasowany i współgra z całością. Bardzo fajny efekt końcowy!

    Powiem tylko tyle, rób to dalej jeśli czujesz się w tym dobrze. Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  52. Podziwiam zdjęcia portretowe, ale sama nie umiem robić ładnych portretó, za to od lat fotografuję przyrodę. Zapraszam na moje konto na Instagramie, jeśli chciałabyś zobaczyć moje pasje. Oprócz fotografii gotuję i piszę wiersze. A testowanie kosmetyków to mój żywioł, tylko robię to całkiem prywatnie. Możemy jednak też o tym porozmawiać :)
    https://www.instagram.com/patrycjareszko2/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger