środa, 14 sierpnia 2019

FOTOMODELING PART.1 - POCZĄTKI

   Tak jak pisałam w pierwszym poście zapoznawczym bardzo interesuje mnie fotomodeling. Jak chyba większość z nas, miałam w swoim życiu epizod, w którym urządzałyśmy sobie z przyjaciółkami "sesje zdjęciowe". Przebierałyśmy się, malowałyśmy i robiłyśmy sobie zdjęcia. To była nasza kreatywna forma spędzania wolnego czasu we wszystkie przerwy wakacyjne, ferie itp.
   Kiedy już skończyłam liceum, zaczęłam pracę i studia zaoczne, skończył się czas na takie rozrywki. Zainteresowałam się wtedy nieco bardziej "profesjonalnym" modelingiem. Założyłam konto na maxmodels... Wśród wielu "nieprofesjonalnych" propozycji (a takich jest niestety mnóstwo na tego typu portalach) znalazła się jedna, na którą się skusiłam. Fotograf, który się ze mną skontaktował był z mojej okolicy więc pomyślałam, że zaryzykuję. Do dziś uważam, że to jedna z lepszych decyzji :)

MARCIN MIELNIK vel. MISZCZ
   Idąc na sesję byłam bardzo podekscytowana ale miałam pewne obawy. Pierwsza sesja, nieznajomy typ, itp. Byłam trochę skrępowana ale nie trwało to długo. Marcin okazał się bardzo sympatycznym, zabawnym i wyrozumiałym facetem. Starał się, żebym czuła się jak najbardziej swobodnie i żebym nie była spięta, bo przecież to wszystko widać na zdjęciach. To Marcin dawał mi pierwsze wskazówki na temat pozowania i wprowadził mnie później w towarzystwo fotograficzne. Do dziś utrzymujemy kontakt pomimo tego, że już dawno nie robiliśmy razem zdjęć. Uwielbiam jego prace i jego towarzystwo, bo nie muszę się krępować. Mogę być sobą i do woli się wydurniać a na naszych sesjach było zawsze bardzo dużo śmiechu ;)

Poniżej przedstawiam wam efekty tej pierwszej ale nie jedynej sesji z Marcinem (i mojej pierwszej sesji pro "ever" :P )z 2012 roku. Mam ogromny sentyment do tych zdjęć mimo, że ani trochę nie wyglądam na nich profesjonalnie.

Moje ulubione zdjęcie z tej sesji :) 








   Chcę na stałe wprowadzić cykl o sesjach zdjęciowych na bloga więc dajcie znać, czy taki pomysł wam się podoba :) Przy okazji zapraszam was także na profil Marcina :)

108 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) z czasem pokażę też zdjęcia z innych sesji :)

      Usuń
  2. Pomysł świetny w szczególności dla początkujących fotomodelek! Zdjęcia są prześliczne :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ten cykl pokaże wielu osobom, że nie trzeba mieć 175cm wzrostu i 50kg żeby być modelką :)

      Usuń
  3. Very beautiful photos.
    Greetings!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam fotomodeling, a po za tym swoje przygody już mam za sobą ;;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz czekają na Ciebie nowe przygody związane z byciem mamą :)

      Usuń
  5. Świetnie wykonana sesja zdjęciowa :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wiele zastrzeżeń do mojego pozowania jeśli chodzi o te zdjęcia ale fotograf wykonał swoją pracę bardzo dobrze :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) już myślę nad kolejnym postem :)

      Usuń
  7. Śliczne zdjęcia i śliczna dziewczyna na nich :)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) za jakiś czas pojawią się kolejne :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo sobie cenię tę pasję :) dzięki temu poznałam wiele wartościowych osób

      Usuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia :) Fajna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, takie zdjęcia są świetną pamiątką. Kiedy będę już stara i pomarszczona pokażę je kiedyś swoim wnukom :D

      Usuń
  10. śliczne zdjęcia i wspomnienia godne pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś Ty też miała taką pamiątkę :) jak widzisz, to nic trudnego :)

      Usuń
  11. Może to być ciekawy temat na blog.

    Ja wolę fotografować niż pozować. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda strona obiektywu jest w pewien sposób pociągająca :) ja niestety nigdy nie nauczyłam się robić zdjęć (no nie mówię o trybie auto itp :P) ale zawsze chciałam się tego nauczyć :) Wszystko przede mną!

      Usuń
    2. Zawsze możesz się nauczyć. Mnie też się zdarza pozować. :-)

      Usuń
    3. Dokładnie! I taki jest właśnie plan na najbliższe miesiące :)

      Usuń
  12. Dziękuję Ci bardzo, choć nie tylko zdjęcia są w tym poście ważne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sesja! Również miałam profil na maxmodels i innym portalu tego typu i niestety jest on tam nadal, a jest to wybryk mojej głupoty z podstawówki. Niestety, ale profilu nie da się usunąć, chociaż pisałam meila do strony.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to? Nie pozwolili Ci usunąć profilu? a chociaż zdjęcia mogłaś usunąć? Niestety trzeba uważać gdzie się zakłada konto bo niektóre portale mają słabą politykę i czasem przez niedopatrzenie może się okazać, że przejmują prawa do wszystkich zdjęć umieszczonych na portalu i mogą ich używać np. do reklam nie płacąc twórcom.

      Usuń
  14. Piękna sesja i modelka :) Życzę spełnienia fotograficznych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję! Wprawdzie mój fotomodeling jest czysto hobbystyczny ale uwielbiam to robić 😊

      Usuń
  15. Piękne zdjęcia :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Sama mogłabyś spróbować sił w fotomodelingu :) śliczna z Ciebie dziewczyna :)

      Usuń
  16. Świetne zdjęcia :) Też korzystałam z takiej sesji przez maxmodels i również byłam bardzo zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) Tymbardziej że wiem, że o normalnych fotografów na tym portalu nie jest łatwo ;)

      Usuń
  17. piękna sesja, a pierwsze zdjęcie zdecydowanie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest również moje ulubione zdjęcie :D cieszę się, że Tobie również się podobają :)

      Usuń
  18. Great post, Thanks for sharing,
    I'm following you! X.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama miałam konto na Maxmodels i niestety przez takie "nieprofesjonalne " propozycje usunęłam je ...
    Sesja przepiękna 😍
    Widać że dobrze się czułaś w towarzystwie fotografa ☺
    Też mam sentyment do moich pierwszych zdjęć na bloga ☺
    Chętnie poczytam więcej tego typu postów ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widać, że jest nas więcej :) ja jednak zostałam na dłużej. Cieszę się, że pomysł się podoba :) już myślę o kolejnym poście i wybieram zdjęcia :)

      Usuń
  20. zdjęciea genialne i muszę przyznać, że skądś je kojarzę! też miałąm konto na maxmodels ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Nie żartuj! xD Te zdjęcia są tak stare że nie wiem gdzie mogłaś je widzieć :P ale strasznie mi miło, że Ci się podobają ;)

      Usuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia. :) Super, że trafiłaś na takiego fotografa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę. Gdyby nie to pewnie bym nie kontynuowała tej mojej zajawki

      Usuń
  22. Przepiękne zdjęcia :) taki cykl to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) w takim razie za jakiś czas pojawi się kolejny post :)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) ja również obserwuję :*

      Usuń
  24. Przepiękne zdjęcia<3 bo i modelka przepiękna<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! dziękuję :) Wpadnij za jakiś czas na kolejny post ze zdjęciami :)

      Usuń
  25. Podoba mi się ten pomysł. Sama brałam udział w kilku takich sesjach i żałuje, że to się już skończyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego :) zawsze można spróbować jeszcze raz ;)

      Usuń
  26. Śliczna jesteś, wiesz? Sesja ciekawa, szczególnie fotografia czarno- biała. Życzę dużo pomyślności. Pozdrawiam Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te czarno-białe są mi wyjątkowo bliskie :) Dziękuję Ci i pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Ale masz śliczny uśmiech! Kurczę na prawdę jestes mega fotogeniczna - aż zazdroszcze :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie masz czego! spójrz na siebie, jesteś śliczna :)

      Usuń
  28. jesteś mega fotogeniczna wow;) kamera i aparat Cię kocha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję Ci bardzo za miłe słowa :)

      Usuń
  29. Pamiętam swoje początki. Miałam dokładnie te same obawy co Ty, że nieznajomy itp, i też właśnie z maxmodelsa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne jest, żeby nie ufać byle komu. Nie wiadomo na kogo się trafi. Na na szczęście w tym przypadku trafiłam na super faceta i profesjonalistę :)

      Usuń
  30. Bardzo skromna jesteś! Ładne zdjęcia, bo dobry fotograf i przede wszystkim ładna, fotogeniczna modelka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotograf bardzo dużo mnie instruował podczas tej sesji :) Pokazałam tylko te lepsze foty bo na niektórych wyglądałam jak ziemniak xD

      Usuń
  31. Świetne zdjęcia, szczecgólnie te czarno białe maja swój klimat. Sama mam konto na Max Models choć ostatnio rzadko pozuję w ramach sesji zdjeciowych. Masz bardzo fotogeniczną buzie dlatego supe, że zdecydowałaś sie spróbowac i tej drogi w swoim życiu . Jak to mówia kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.

    Cieplutko Cie pozdrawiam
    Karo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak na prawdę wracam do modelingu po prawie rocznej przerwie. Tym cyklem postów chcę się też nieco do tego zmotywować :) tak jak mówisz... kto nie ryzykuje ten szampana nie pije :) czarno-białe to moje ulubione <3

      Usuń
    2. Super, że wracasz . Jak to czujesz i wiesz,ze to coś co daje Ci frajdę to jak najbardziej idź tą drogą :-) Czekam zatem na kolejne sesje- mnie czeka wstępna w niedzięlę w kliamcie Kill Billa ;-) Dokładnie :-) Ja też mam sentyment do tych black and white :-)
      Cieplutko Cię pozdrawiam

      Usuń
    3. Sesja w klimacie Kill Billa to brzmi świetnie :D Mam nadzieję, że się podzielisz efektami, bo jestem strasznie ciekawa ;)

      Usuń
  32. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) zachęcam też do przeczytania tekstu ;)

      Usuń
  33. Jak chodziłam do szkoły też z przyjaciółką robiłyśmy sobie sesje zdjęciowe :D
    PS. śliczne fotki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Pierwsze dwa czy trzy to moje ulubione ;)

      Usuń
  35. Trzymam kciuki za Twoją pasję. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna sprawa, piękna z Ciebie dziewczyna i super wychodzisz na zdjęciach, więc czemu nie? Może pomyśl o profilu na Maxmodels?

    Zapraszam na nowy post, a w nim... relacja z Preikestolen.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog - KLIK
    Obserwuję. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Profil na maxmodels mam od 2012 roku... widać że nawet nie przeczytałaś tekstu... A szkoda... pozdrawiam Cię

      Usuń
  37. Świetny cykl! Ja nadal myślę czy korzystać z Maxmodels jako fotograf - współpracuje ciągle z jedną modelką/blogerką i jednak jej bliżej do zdjęć lifestyle'owych a ja wolałabym iść w studyjne zdjęcia i kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kreatywna fotografia to coś, co Cię pociąga to nawet się nie zastanawiaj :) nie ograniczaj się do fotografii lifestyle'owych. :) jeśli będziesz w trójmieście i będziesz miała czas i ochotę to możemy wspolnie coś zrobić :)

      Usuń
  38. Amazing photos! The black and white ones are my favorite!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. They are my favourite too :) Nice to hear that you like it :)

      Usuń
  39. Wspaniałe zdjęcia, naprawdę cudowne kadry. Fotograf wykonał kawał dobrej roboty, ale to modelka sprawiła że cała sesja wyszła tak wspaniale :) Naprawdę cudownie! Wyglądasz przepięknie, wszystkie zdjęcia niezaprzeczalnie mają coś w sobie :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :) Prawda jest taka, że zarówno modelka jak i fotograf przy takich portretowych zdjęciach mają ogromne znaczenie :) a jeśli jest między tymi dwoma "chemia" (nie mylić z tą romantyczną "chemią" :P ) to wtedy wychodzą fajne zdjęcia :)

      Usuń
  40. Świetne te zdjęcia! A co do pierwszych kroków świecie foto modelingu to miałam dokładnie tak samo :D Co prawda zaczynałam z przyjaciółką fotografem ale pozowanie przed zupełnie obcą osobą to całkowicie co innego i z tym trzeba się obyć. Można spotkać różne osoby, niektóre sesje wspominam fantastycznie, ale zdarzają się takie gdzie robisz swoje i chcesz iść do domu bo człowiek dziwny :P Wrzucaj koniecznie foty z sesji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dokładnie tak. Czasem się trafi taki dziwny człowiek że się zastanawiam "A on to tak serio czy jaja sobie robi?" xD ale co muszę powiedzieć to to, że dzięki fotografii poznałam wielu wspaniałych ludzi, modelek i fotografów ale też makijażystow.

      Usuń
  41. Piękne zdjęcia <3 Myślę, że wpis jest mega inspirujący - w szczególności dla początkujących fotomodelek - udowadnia, że jak się bardzo czegoś chce, to z pewnością można to osiągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękne zdjęcia! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) zachęcam też do przeczytania posta ;)

      Usuń
  43. Też tak robiłam z przyjaciółkami ;D Czasami marzy mi się taka poważniejsza sesja, ale z drugiej strony mam okropne obawy, że będę się wstydziła. Czasami mamę poproszę o zrobienie zdjęcia i nawet wtedy nie wiem co ze sobą zrobić ;(
    Tak w ogóle to dwa pierwsze zdjęcia mega! W ogóle to masz fajne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego wstydzić :) czasem wystarczy popatrzeć na zdjęcia bardziej doświadczonych dziewczyn i słuchać rad fotografa :) ja sama tak właśnie zaczynałam i gdyby nie przełamanie tego strachu to wiem, że tych zdjęć by w ogóle nie było:)

      Usuń
  44. Pomysł mi się podoba. Urzekły mnie te kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ;) swojego czasu były jednymi z moich ulubionych. Teraz leżą gdzieś w pudełku z resztą kolczyków ;)

      Usuń
  45. bardzo przyjemne kadry, szczególnie te w b&w, mają świetny charakter ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się spodobały. Jestem tego samego zdania jeśli chodzi O te kadry bw:)

      Usuń
  46. Odpowiedzi
    1. Not that professional those days :P but still i like those pictures :)

      Usuń
  47. Ale Ty jesteś fotogeniczna. Zazdroszczę. Wyszło bardzo spontanicznie i zarazem profesjonalnie. To prawda, że na zdjęciach wychodzi wszystko. Nie można być skrępowanym. A ja się krępuje. Nie lubię być modelką.
    Świetna sesja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, wystarczy zaakceptować i polubić siebie :) każda z nas ma w sobie coś pięknego, co warto uchwycić na zdjęciu :) Cieszę się, że zdjęcia się podobają :)

      Usuń
  48. Piękne zdjęcia! Ślicznie wyglądasz *-*

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger