czwartek, 22 sierpnia 2019

50 rzeczy, dzięki którym czuję się szczęśliwa


   Ostatnio  wędrując po blogach i przeglądając posty napotkałam na blog  Ann's Space. Znalazłam tam post z TAGiem o 50 rzeczach, które sprawiają że jestem szczęśliwa. Pomyślałam, że to dobry pomysł żebyście mogli mnie trochę lepiej poznać :)
 

Tak więc zapraszam do czytania
50 RZECZY, DZIĘKI KTÓRYM JESTEM SZCZĘŚLIWA
  1. P <3
  2. moja rodzina
  3. dobre jedzenie
  4. głupoty z P
  5. mój siostrzeniec
  6. zakupy w lumpeksie
  7. ładna pogoda
  8. zachód słońca na plaży
  9. Święta Bożego Narodzenia
  10. kwiaty
  11. śnieg
  12. spacer po plaży z P
  13. oglądanie zdjęć z dzieciństwa
  14. dawanie prezentów
  15. kiedy wszystko idzie po mojej myśli
  16. spotkania z przyjaciółmi
  17. jazda samochodem gdy w głośnikach RHCP <3
  18. pakowanie prezentów
  19. jesienny wieczór z P, gdy możemy bezkarnie siedzieć pod kocem i pić grzańca
  20. śpiew ptaków o poranku
  21. taniec i śpiew w samej bieliźnie gdy nikt nie patrzy
  22. gdy moje włosy mają "good hair day"
  23. lody
  24. niespodzianki
  25. spacery po lesie
  26. planszówki z rodziną
  27. oglądanie spadających gwiazd
  28. psy
  29. herbata z miodem, goździkami, cytrusami i malinami
  30. Gdynia
  31. wschód księżyca na bulwarze
  32. owoce prosto z krzaka
  33. przytulanie
  34. całusy w czółko
  35. kiedy dostaję zdjęcia z sesji
  36. spanie do południa
  37. makijaż
  38. jazda rowerem
  39. strojenie choinki z Tatą
  40. gotowanie
  41. kino
  42. pieczenie ciast z mamą
  43. leniuchowanie z P
  44. pomaganie
  45. robienie niespodzianek
  46. nowe kosmetyki
  47. wycieczki
  48. robienie głupich zdjęć
  49. wschód słońca
  50. gdy moi najbliżsi są zdrowi

A to jedna z tych piosenek, które mnie dobrze nastrajają <3

A co Was uszczęśliwia? Jakie małe rzeczy poprawiają Wam nastrój? 
Lubicie TAGi? 


Jeśli macie ochotę zrobić ten TAG, lub jeśli już to zrobiliście dajcie mi znać. Bardzo chętnie poczytam :) 

130 komentarzy:

  1. U mnie wiele podobnych rzeczy, ale przede wszystkim moje dwie miłości najbliższe memu sercu i nasze zdrowie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego by nie mówić to zdrowie jest najważniejsze :) wtedy można się cieszyć ze wszystkiego :)

      Usuń
  2. Ale fajny tag! :-)
    Trochę rzeczy u mnie się pokrywa. Może też zrobię ten tag?

    OdpowiedzUsuń
  3. Te same rzeczy mnie ciągle cieszą tylko z innymi osobami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna lista :) U mnie wiele rzeczy się powtarza. Przede wszystkim wesoły czas z moją rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzina jest dla mnie najważniejsza i bardzo doceniam czas z nimi spędzony :) Tym bardziej teraz, gdy mały bombel zasilił nasze szeregi i wprowadza masę radości <3

      Usuń
  5. Większość rzeczy przypisałabym również sobie! Też mam taką osobę z którym właśnie nawet leniuchowanie sprawia, że człowiek jest szczęśliwy :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, że to jest odpowiednia osoba ;) że nie trzeba na siłę wymyślać atrakcji i czasem zwykłe siedzenie razem na kanapie sprawia dużo radości :D

      Usuń
  6. For me it's coffee, being outdoors, listening to music, traveling, shopping... and more :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Every little thing can give us so much fun and happiness :) just look around and see :D and this is wonderfull! :)

      Usuń
  7. Fajna lista :) Może też taką zrobię, choć nie wiem, czy znalazłoby się aż tyle rzeczy. Parę i u mnie się powtarza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są takie małe rzeczy, których na codzień nie dostrzegamy :) Mój P się czasem ze mnie śmieje, że niewiele mi potrzeba do szczęścia i tak właśnie jest :)

      Usuń
  8. Niektóre z tych punktów znalazłyby się też na mojej liście. Super pomysł na post! Jest tyle rzeczy, dzięki którym można czuć się szczęśliwym, fajnie jest je zauważać i doceniać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem nie zdajemy sobie sprawy z tego jak te małe rzeczy mogą nas uszczęśliwić :)

      Usuń
    2. Oj to prawda, czasami to jest zwyczajnie spacer po lesie, w ciszy, wśród zieleni, czy nawet kąpiel w jeziorze. ZX tych małych detali składa się właśnie szczęście :-)

      Usuń
    3. I to jest właśnie piękne:)

      Usuń
  9. ja lubię generalnie obcowanie z naturą:) przebywanie w lesie super odpręża:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Las jest cudowny <3 Ostatnio marzę o tym, żeby pójść do lasu zbierać grzyby! Wieki nie byłam na grzybach :D

      Usuń
  10. Jesień i grzaniec wielka miłość <3 Fajnie zrobić taką listę, uświadamia że człowiek potrafi się cieszyć z małych rzeczy o czym na co dzień jednak się zapomina. Fajnie zrobić sobie taką wyliczankę szczęścia i wracać do tego w gorszy dzień, to jak recepta na uśmiech w czasie trudniejszego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sobie przypomnieć od czasu do czasu o takich małych rzeczach i z pozoru mało ważnych, które dają nam szczęście :) już czekam na sezon na grzańca <3

      Usuń
  11. Ciekawa lista :) jestem szcześliwa jak wychodzę na spacer z moim pieskiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieski są cudne! Planujemy przygarnąć kiedyś pieska że schroniska :)

      Usuń
  12. Sporo podobnych rzeczy sprawia mi radość <3 Lubię takie pozytywne posty:**

    OdpowiedzUsuń
  13. I to się nazywa szczęście. Grunt to, to dostrzec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Nie trzeba wiele do szczęścia :)

      Usuń
  14. Dobra lista, psy są cudne ❥

    OdpowiedzUsuń
  15. Niektóre rzeczy z Twojej listy pokrywają się z moją <3 Może kiedyś zrobię ten Tag u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tak, to daj koniecznie znać :) bardzo chętnie przeczytam Twoją listę szczęścia :)

      Usuń
  16. No patrz, prawie wszystko mi się pokrywa z Tobą :D Szczególnie lumpeksy i RHCP ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie <3 cieszę się, że nie jestem sama z moją miłością do Red Hotów i lumpeksów :D

      Usuń
  17. Mi również bardzo podoba się ten Tag 😀
    Wiele rzeczy mi się pokrywa 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo z tych rzeczy, które wymieniłaś mi również przynoszą szczęście. Takie małe rzeczy wbrew pozorom dostarczają najwięcej pozytywnych emocji. Być może kiedyś i ja również zrobię post o podobnej tematyce.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) czasem wcale nie trzeba szukać daleko ;):*

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Gdy byłam mała uwielbiałam układać bukiety z kwiatów zerwanych w babci ogrodu ♡

      Usuń
  20. Mnie uszczęśliwiają sukcesy, bliskość i rodzina :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem szczęśliwa, że budzę się rano, że jestem zdrowa i mam moich kochanych mężczyzn obok siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ważne :) zdrowie i rodzina to dwie najważniejsze rzeczy w życiu :):*

      Usuń
  22. Piękna lista, trzeba doceniać to co się ma :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) trzeba cieszyć się z drobnych rzeczy ;)

      Usuń
  23. uwielbiam takie listy! o by nigdy nie zabrakło Ci tych uszczęśliwiaczy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo pisanie tego posta sprawiło mi dużo radości. Przypomniałam sobie i wielu radosnych rzeczach w moim życiu :)

      Usuń
  24. Fajna lista:) Mnie śnieg niestety unieszczęśliwia (ale tylko trochę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg mnie unieszczesliwia tylko że względu na niską temperaturę... No I gdy zamienia się w brudną breje xD ale gdy jadę wiejską drogą i wszystko jest pięknie ustrojone białym puchem to jestem zachwycona ♡

      Usuń
  25. Ja też robię podobną listę:) Listę rzeczy za które jestem wdzięczna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba doceniać to, co się ma :) to w pewnym sensie też są rzeczy, za które jestem wdzięczna :)

      Usuń
  26. wow, amazing post dear :)

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Miło, że spodobał Ci się mój post i postanowiłaś sama zrobić ten tag! ♥ Większość z tych rzeczy, które Ty wymieniłaś sprawiają przyjemność również mi. Bardzo fajnie się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna lista :-) Mnie zamiast śniegu uszczęśliwia natomiast słońce i ciepło :-) Świetny TAG :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce i ciepło również. Zdecydowanie jestem cieplolubna :P ale śnieg ma coś w sobie. Coś magicznego :)

      Usuń
  29. Bardzo fany tag, pozwala bardziej cieszyć się i doceniać małe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Tak! Czasem nie zdajemy sobie sprawy z tego jak małe sprawy mogą cieszyć :)

      Usuń
  30. Bardzo ważne jest, aby każdego dnia znaleźć choć maleńki drobiazg, który uczyni nas szczęśliwymi. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wrodzoną optymistką, może dlatego mi łatwiej. Dziś na przykład jadąc do pracy kupiłam lody i uszczesliwiłam tym nie tylko siebie ale też moje koleżanki z pracy :)

      Usuń
  31. bardzo fajna lista, sama sobie taką zrobię :)
    uwielbiam tą piosenkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) można odkryć w sobie pokłady takiej dziecięcej radości :) A piosenka... moja naj!

      Usuń
  32. Odpowiedzi
    1. To prawda :) myślę że każdy powinien mieć taką swoją listę ;)

      Usuń
  33. Mnie uszczęśliwia uśmiech moich dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoich dzieci jeszcze się nie dorobiłam :P ale uśmiech mojego siostrzeńca! Przegoni każdą ciemną chmurę :D

      Usuń
  34. Bardzo fajny Tag. Super, że jesteś osobą, którą zadowalają takie drobne, a zarazem wielkie rzeczy, a nie np. pieniądze, dom, samochód. To się bardzo ceni, że wartości emocjonalne biorą górę nad materialnymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieniądze można zarobić, dom wybudować A samochód kupić. Nie kupisz jednak miłości, rodziny i szczęścia :) domu nie tworzą cztery ściany A ludzie, którzy w nim mieszkają :)

      Usuń
  35. Ekstra TAG. :) Pozwala zastanowić się, co czyni nas szczęśliwymi, a zwykle raczej nie analizujemy tego zbyt szczegółowo. ;) Mnie uszczęśliwia przebywanie z rodziną, spotkania z przyjaciółkami, oglądanie pięknych rzeczy w sklepach, pisanie bloga, prowadzenie konta na IG. Pewnie znalazłoby się tego o wiele więcej, ale tak na szybko, to właśnie te rzeczy przyszły mi do głowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto czasem się zatrzymać i pomyśleć właśnie o tych małych rzeczach, które umilają nam codzienność. Na np dziś mam dzień wolny i leżę na balkonowej kanapie i czuję szczęście <3

      Usuń
  36. masz racje trzeba się cieszyć z drobnych rzeczy, czasami po prostu zapominamy docenić to co nas otacza :)

    Buziaki:*
    Dziś post z serii ślubnej, czyli nasze winietki, podziękowania dla gości oraz zawieszki na butelki wszystko DIY :) ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko tyle i aż tyle :) wielu ludzi o tym zapomina

      Usuń
  37. Świetny tag, nie słyszałam o nim! Bardzo inspirujący :) Powiem Ci, że podobne rzeczy, cechy sprawiają nam radość :) Szczerze, to naprawdę większość twojej listy mogłabym w pisać do mojej! Widać, jesteśmy podobne <3 Zwłaszcza lumpeksy mnie cieszą, odstresowują i inspirują :D Wspaniały wpis!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) fajnie, że jest tu tyle osób, które potrafią się cieszyć tymi drobnostkami. A ja uwielbiam lumpeksy I nawet znalazłam jeden nowy, do którego planuję się niebawem wybrać :D

      Usuń
  38. piekny post, bardzo inspirujacy, w codziennym pedzie zapominamy o malych rzeczach, ktore daja nam szczescie :)
    pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyjemy szybko i wydaje się że tylko wielkie, drogie rzeczy mogą dać nam szczęście. A wystarczy się rozejrzeć... :)

      Usuń
  39. Lepiej tego nie ujełabym :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Estupendo post ! Gracias por tu visita , espero tu opinión en mi última selección de vestidos , espero que te gusten ! 👗👗👗 Feliz día ! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  41. So perfect

    check this post

    http://www.alyinwanderland.com/2019/08/wholesale-homecoming-dress-with.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ciekawy post, dobrze jest doceniać małe rzeczy i cieszyć się nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Trochę mamy wspólnego :) Szczególnie "good hair day" hah też uwielbiam, i wręcz traktuję jak święto gdy nadejdzie ;)
    Może też wykonam ten tag jeśli znajdę chwilę ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super szczęśliwa lista. Też by umnie znalazła się taka lista. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Z wieloma punktami mogę się utożsamić. U mnie jeszcze taki główny punkt który od razu przychodzi mi do głowy to mój kochany klub piłkarski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie :) każdego uszczesliwia coś innego ;)

      Usuń
  46. Świetny tag :) Dużo rzeczy by wybrać z twojej listy które mnie uszczęśliwiają. Najważniejsze, to jest być zdrowym, a reszta po prostu sama przychodzi i cieszę się każdą chwilą - carpe diem, chwytam dzień i raduję się nowymi możliwościami do wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Aż 50? Muszę się zastanowić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiąc tą listę przypomniałam sobie O wielu rzeczach, które mnie uszczęśliwiają. Polecam :D

      Usuń
  48. Wspaniała lista , ja chętnie spróbuje zrobić ten Tag u siebie, bardzo lubię takie rzeczy a to jest skupienie się na tu i teraz i na utrwalaniu szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chętnie przeczytam też Twoją listę :) Takie małe rzeczy, z których cieszymy się tu i teraz ma też wpływ na nasze "długofalowe" szczęście :)

      Usuń
  49. Z ogromną przyjemnością przeczytałam Twoja listę szczęścia. Człowiek jest szczęśliwy, gdy potrafi cieszyć się z drobiazgów :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak! Wielu z nas nie zdaje sobie z tego sprawy, że potrzeba tak niewiele, żeby poczuć się szczęśliwym :)

      Usuń
  50. Jak widać nie potrzeba wiele by być szczęśliwym. Wystarczy mieć dookoła siebie ludzi których się kocha i którzy kochają nas. A potem już tylko będzie lepiej i cudowniej :)
    Najważniejsze to cieszyć się z tego co się ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba doceniać to, co mamy w koło I tych, którzy są blisko bo nie wiemy kiedy może ich w naszym życiu zabraknąć

      Usuń
  51. Właśnie cała sztuka polega na tym, aby dostrzegać to szczęście nawet w drobiazgach. I żeby doceniać te wielkie szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie małe a tak dużo szczęścia dają :) To właśnie jest niezwykłe

      Usuń
  52. Zdecydowanie większość tych rzeczy przypisałabym również sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy to, że jest nas tyle a uszczesliwiają nas te same rzeczy

      Usuń
  53. Podpisuję się pod tym obiema rękami :) Jakież to moje... Pozdrawiam Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) cieszę się, że tak wiele nas wszystkich łączy :)

      Usuń
  54. Wow pierwszy raz widzę ten tag, ale mega mi się spodobał :) Pozwala spojrzeć na życie nieco z innej strony i doceniać chwilę, chyba zrobię podobny tag u siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać. Chętnie poczytam co Cię uszczesliwia:)

      Usuń
  55. bardzo piękny wpis, a ten kadr z początku jest cudowny, a b&w dodaje tego klimatu całości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pomyśleć, że to przypadkowe selfie podczas jednego ze spacerów :) bardzo je lubię. Trzeba się cieszyć z małych rzeczy A to zdjęcie też jest właśnie taka mała rzeczą :)

      Usuń
  56. Miło mi poznać Cię lepiej. Jesteś przefajną osobą :D!!!
    Jej.... skłoniłaś mnie do refleksji nad moim zabieganym żywotem.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również bardzo miło :) W każdym, nawet zabieganym żywocie jest mnóstwo maleńkich "uszczęśliwiaczy" tylko czasem zwyczajnie nie zdajemy sobie z tego sprawy :) :*

      Usuń
  57. Bardzo fajny wpis :) zdrowie to niesamowicie ważna wartość... Obserwuję bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zdrowie jest najważniejsze i to nie podlega żadnym wątpliwościom. Ja również obsewuję <3

      Usuń
  58. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) Tobie również wszystkiego najlepszego

      Usuń
  59. Jak zawsze szczerze i miło. Ja uwielbiam herbatę z anyżem 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbaty z anyżem jeszcze nie piłam :P muszę spróbować

      Usuń
  60. Punkt 21 świetny. Wiele nam się pokrywa. Lubię takie posty. Dzięki nim poznajemy się lepiej .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam to robić :D to zawsze daje mi dużo radości :D

      Usuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger