sobota, 12 października 2019

FOTOMODELING PART 3 - Tancerka

fot. Marcin Mielnik
    Cześć! Na wstępie jestem wam wszystkim winna przeprosiny, ponieważ ostatnio strasznie zaniedbałam całą blogosferę. Niby w poprzednim poście pisałam, że jesień to długie wieczory pod kocem i mnóstwo czasu. Guzik prawda. W tym roku jesień nie daje mi odpocząć. Moja koleżanka z pracy Jola tłumaczy to numerologią i astrologią i tym, że we wrześniu zaczął się nowy rok astrologiczny (mam nadzieję, że nic nie pokręciłam :P ), który nie jest równoznaczny z tym kalendarzowym. I jak mam być z Wami szczera to mam wrażenie, że to prawda i we wrześniu zaczęła się u mnie jakaś rewolucja. Ale o moich życiowych zmianach opowiem Wam jak już się dokonają, bo nie chcę cieszyć się na zapas ;)

    W związku z tym, że mam deficyt czasu znowu podeprę się moim zdjęciowym archiwum i wrócę do tematu fotomodelingu :) Ale obiecuję, że już niedługo pojawią się tu także posty kosmetyczne!


    Sesja, którą Wam dziś pokaże powstała w styczniu 2013 roku czyli nadal jesteśmy na etapie pierwszych kroków. W związku z tym, że od dziecka tańczyłam, postanowiliśmy wykorzystać to podczas zdjęć. Do zdjęć wybrałam kobaltową sukienkę, którą uszyła moja babcia a czerwień wstążek stanowiła piękny kontrast. Makijaż wykonałam sama... dziś uważam, że sam pomysł na makijaż oraz jego wykonanie pozostawiają wiele do życzenia. Ot, błędy początkującej modelki.



    Sesja była o tyle nietypowa, że uczestniczył w niej nie jeden fotograf a aż trzech. Oprócz Marcina zdjęcia robili również Grzesiek i Andrzej (dziś niestety trudno mi zidentyfikować, kto jest autorem poszczególnych zdjęć)


   Możecie mi wierzyć lub nie, ale pozowanie wcale nie jest takie łatwe. Trzeba kontrolować wiele rzeczy jednocześnie: mimikę, ułożenie ciała (całego!), emocje (np. żeby się nie roześmiać kiedy fotograf gada głupoty :P) a podczas zdjęć przy niższej temperaturze trzeba też opanować drżenie ciała. A jeśli zmiksujemy to wszystko z tańcem to dla modelki jest to spore wyzwanie ;) Ale myślę, że jak na początkującą modelkę nie wypadłam aż tak źle :P



   Mimo, że mam kilka zastrzeżeń do tej sesji i mojego do niej przygotowania to jestem dziś na tyle świadoma siebie, że nie boję się pokazać wam tych zdjęć. Osobiście uważam, że makijaż był przekombinowany i zupełnie nie pasował do niczego (o tym, że widać w nim mój ówczesny brak makijażowych umiejętności nawet nie wspomnę :P )
fot. Andrzej Zalewski







 No a jeśli chodzi o wspomnianą kontrolę mimiki to przedstawia się to tak... xD






 Ciekawa jestem waszego zdania na temat tej sesji ;) Dajcie znać w komentarzu.

125 komentarzy:

  1. Tego typu sesję naprawdę dużo pracy, także podziwiam. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) pamiętam, że mimo ówcześnie bardzo aktywnego trybu życia po tej sesji miałam zakwasy :P

      Usuń
  2. Piekne zdjęcia ,wyszłaś rewelacyjnie 😍
    Mi również się podoba .
    Pozowanie, tak jak piszesz ,nie jest takie proste, ale Tobie wyszło to bardzo ładnie 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jest mi bardzo miło, że zdjęcia się podobają. Spędziliśmy wtedy dobrych kilka godzin w zimnej sali więc było to dodatkowe utrudnienie całej sesji :P

      Usuń
  3. Niesamowita sesja, mimo, że zdjęcia w ruchu nie należą do łatwych, to wyszło świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo :) cieszę się, że efekt się podoba :)

      Usuń
  4. Ale śliczne zdjęcia, podoba mi się ta sesja :) O rany 3 fotografów to bym się już stresowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się troszkę stresowałam ale to było chwilowe :) Wszyscy trzej to fajne chłopaki i byli bardzo cierpliwi :)

      Usuń
  5. Sesja wyszła genialnie, nadajesz się do roli modelki- poważnie! Widać że nie boisz się aparatu!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) muszę przyznać, że bardzo to lubię i dobrze się w tym czuję :)

      Usuń
  6. Faktycznie takie zdjęcia w ruchu to nic łatwego- ładnie uchwycić ruch i mimikę wcale nie jest prosto :-) Swietnie dałas sobie z tym radę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uchwycić to jedno ale zrobić tak, żeby było co uchwycić to jest też ważna sprawa :D o ile o fotografów się nie martwiłam, bo są doświadczeni to co do siebie nie byłam taka pewna ;) ale wyszło jak widać całkiem nieźle :P

      Usuń
    2. To prawda jest to sztuka dla obu stron :-) Wyszlo naprawdę bardzo dobrze- a sa to trudne zdjęcia :-)

      Usuń
  7. piękna sesja, jestem pełna podziwu <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ujęcia :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się te zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie da się znaleźć czasu na wszystko. Jest go za mało. Doba jest za krótka. Kalendarz ma zbyt mało stron. Znam to z własnego doświadczenia. Choćbym bardzo, bardzo się starała nie dopnę wszystkiego na ostatni guzik bo człowiek często ma więcej planów niż przeznaczonego na to czasu :) Ale nie przejmuj się, to zrozumiałe! Cudowne zdjęcia, zachwycające, naprawdę piękne i zapierające dech w piersi!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie wszystko się unormuje choć mam jeszcze całe mnóstwo rzeczy i spraw do załatwienia. Cieszę się, że zdjęcia się podobają :)

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia, sesja w ruchu nie należy do łatwych, a tu wszystko cudnie zagrało <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa :) cieszę się, że zdjęcia Ci się podobają :) :*

      Usuń
  12. Mi się podoba i to bardzo :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oja mega! uwielbiam Twoje wpisy modelingowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniała sesja, wygląda bardzo profesjonalnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Ci bardzo. Staraliśmy się że wszystkich sił żeby tak właśnie wyglądała:)

      Usuń
  15. Ciało w ruchu jest przepiękne! cudna sesja, cudna Ty! Serdeczności zostawiam, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu, bardzo dziękuję za miłe słowa. Ciało w tańcu jest niesamowite i choć wielką tancerką nie jestem bardzo lubię ten rodzaj ruchu. A połączyć dwie pasje - taniec i modeling- to było coś niezwykłego :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Prawda? Dziękuję Ci za miłe słowo :) pozdrawiam!

      Usuń
  17. Ciekawa sesja!!! Zdjęcia 4 i 5 od dołu powalają :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie! Też mam swoje typy jednak zawsze lubię dla kontrastu wrzucić te mniej udane fotki :P

      Usuń
  18. Hmm.. nigdy nie miałam okazji pozować i jednocześnie wykonywać jakieś ruchy, więc z autopsji nie mam pojęcia jak to działa. Domyślam się jednak, że nie jest łatwo. No i wierzę na słowo;) Makijaż jest ciekawy. Sama nie wiem, czy bym się na taki odważyła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do makijażu to wtedy mi się podobał, dziś patrzę na niego bardzo krytycznym okiem. Gdybym miała jeszcze raz realizować tą sesję zdecydowałabym się na zupełnie inny makijaż lub... jego brak :P

      Usuń
  19. ojeju to zapiera dech w piersiach... te pozy ta stylizacja...

    OdpowiedzUsuń
  20. Klimat zdjęć łapie ze serce! <3 Coś nowego, coś innego - bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za odwiedziny - czekam na Twoje kolejne wpisy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję za odwiedziny. Kolejne wpisy w przygotowaniu :)

      Usuń
  22. Magiczne zdjęcia , wspaniała sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super sesja, ten niebieski i czerwony świetnie się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba kolory są bardzo intensywne i pięknie ze sobą zagrały :)

      Usuń
  24. Przepiękne zdjęcia :) Uwielbiam takie fotki w ruchu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Taki był plan :) cieszę się, że udało się osiągnąć zamierzony efekt :)

      Usuń
  26. Zdjęcia wyszły przepięknie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne ujęcia. A zaległościami na blogu się nie martw :) Nadrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nauczenie się takiej kontroli ciała i swojej mimiki na pewno nie jest łatwe, co widać po zdjęciach np. sportowców, którzy wyglądają przekomicznie robiąc dziwne miny. Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach. W mojej szkole wiele jest modelek, najwięcej chyba tych zagranicznych z Rosji i Szwecji, to chyba przez ich oryginalną urodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno modelki mają łatwiejsze zadanie niż sportowcy ale z drugiej strony sportowcy nie muszą się skupiać na mimice, bo to przecież zupełnie nie jest celem ich wysiłku :)

      Usuń
  29. Świetna sesja, a makijaż nie jest wcale taki zły :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna sesja :) zdjęcia na pewno nie były łatwe do wykonania, ale po efekcie w ogóle się tego nie odczuwa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jestem pod ogromnym wrażeniem, ponieważ nawet w połowie nie wyglądałabym tak świetnie jak ty na zdjęciach :D
    Twoja babcia ma mega talent. Sukienka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia talent miała i to ogromny. Wystarczyło, że narysowałam jej szkic sukienki i wybrałam materiał A ona tworzyła z tego realny ciuch. Bardzo żałuję, że się tego od niej nie nauczyłam

      Usuń
  32. Uwielbiam wszystko co związane z astrologią, horoskopami i tarotem :) rzeczywiście przez ten nowy rok numerologiczny sprawy idą tak a nie inaczej ale i tak w większosci to my sami mamy wpływ na wiele rzeczy, a astrologia ma nam pomóc aby bylo nam lepiej :)
    Piękna ta sesja zdjeciowa!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie do końca to wszystko rozumiem. Jola zawsze mi w pracy to wszystko tłumaczy i to niesamowite, że na podstawie daty urodzenia jest w stanie powiedzieć dużo prawdy na temat człowieka, którego nawet nie poznała. Ja wiem, że nic się nie dzieje bez przyczyny. Jeśli teraz jest ciężko to tylko po to, żeby później było lepiej :)

      Usuń
  33. Zdjęcia piękne, mi tam nawet przekombinowany makijaż nie przeszkadza. Nadaje nawet zdjęciom pazura ;) no i będzie pamiątka na całe życie

    OdpowiedzUsuń
  34. No kurczę, jak dla mnie to makijaż trochę popsuł sprawę, ALE akurat ja to nie powinnam się wypowiadać w tych kwestiach, bo moje makijażowe zdolności są na razie na zerowym poziomie! Wyobrażam sobie jak ciężko jest pozować, mi nigdy to nie wychodziło. Potrafiłam się ustawić jakoś tak żeby zdjęcie wyszło ładnie, ale zanim kumpela zrobi fotkę to ja w śmiech...
    Ta sukienka w połączeniu z tymi wstążkami wyglądają niesamowicie!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie się z Tobą zgadzam. Miałam wizję na "artystyczny" makijaż ale wyszło jak na załączonym obrazku :P jako odbiorca jak najbardziej masz prawo i powinnaś wyrazić swoją opinię, jaka by nie była ;) bez względu na umiejętności lub ich brak :D

      Usuń
  35. Zdjęcia są pełne pasji:) Wiesz,
    z tym rozpoczęciem roku astrologicznego coś może być na rzeczy bo i ja wraz z końcem lata dokonałam pewnej rewolucji i zmian :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) nigdy nie brałam takich rzeczy pod uwagę ale coś w tym jest:D

      Usuń
  36. Makijaż faktycznie taki sobie, ale powiedzmy sobie szczerze - człowiek uczy się na błędach. Żeby cokolwiek miało szansę wyjść Ci perfekcyjnie musisz najpierw kilkadziesiąt razy zrobić to źle ;)
    Zdjęcia w ruchu to nie lada wyzwanie. Z kolei mimika mnie osobiście sprawia trudność nawet przy zdjęciach bez ruchu, nie zawsze wyraz twarzy wygląda naturalnie (ale ja nie jestem modelką, więc tym się będę usprawiedliwiać :D). Tak więc uważam, że Twoja sesja wypadła na prawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak! Nie da się zrobić czegoś perfekcyjnie za pierwszym razem :P wszystko wymaga treningu.

      Usuń
  37. Zdjęcia są fantastyczne <333 Mam nadzieję, że teraz będziesz tu wpadać częściej! Ufff, ja też w końcu wróciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hah najlepsza mina! Świetne fotografie i pomysłowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wrzucać te mniej udane foty dla kontrastu :P

      Usuń
  39. Such an amazing photos. Thank you for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/10/twilly-dhermes-eau-de-parfum_24.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Super zdjęcia kochana, masz insta? Chętnie Cię zaobserwuję:D :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Pewnie że mam ;) @sys.wys zapraszam!

      Usuń
  41. Piekne zdjęcia ! <3 zapraszam również do mnie https://sweeetdreamsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Kurcze sesje w ruchu nigdy nie są łatwe, tak jak mówisz opanowanie mimiki, ciała i warunków atmosferycznych w jednym czasie to ogromne wyzwanie :D Podobne doświadczenie mam po sesji w wodzie gdzie pierwsze 2 godziny były super zabawą, ale kolejne to już drżenie z zimna, a nadal trzeba zrobić dobrą minę do złej gry :D Jak dla mnie sesja super udana biorąc pod uwagę fakt, że to początki! Makijażu też nie ma co się czepiać, z czasem wszystko się zmienia, za kilka lat będziemy psioczyć na to kim jesteśmy i co robimy obecne my :D Ważne że dobrze się bawiłaś i masz świetną pamiątkę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że będziemy psioczyć to pewne :P sesja w wodzie to też nie lada wyzwanie. Dwa razy miałam tą przyjemność bladym świtem i pamiętam, że zdjęcia robiliśmy na "raz dwa trzy" żebym przestała dygotać. Ale zdjęcia wyszły super więc warto było ;)

      Usuń
  43. Drugie zdjęcie jest zdecydowane moim ulubieńcem. Bardzo ładna sesja.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja także uwielbiam jesień i również liczyłam na to, że będę miała wreszcie więcej czasu, natomiast jest z tym bardzo różnie.
    Sesja jest bardzo ciekawa, Twój makijaż także robi wrażenie. Myślę, że jesteś zbyt krytyczna wobec siebie z przeszłości. :)

    Ściskam,
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) czy jestem zbyt krytyczna? Chyba Nie, bo gdyby tak było ta sesja nie znalazłaby się na blogu ;)

      Usuń
  45. piękne ujęcia, mają niesamowity klimat ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger