poniedziałek, 22 czerwca 2020

TO JUŻ ROK!



    Nie mogę uwierzyć, ze dokładnie za tydzień (29 czerwca) minie ROK od pierwszego posta na tym blogu! Decyzja o jego założeniu była bardzo spontaniczna ale zupełnie jej nie żałuję :) Cieszę się, że udało mi się nie stracić zapału, co u mnie niestety dość często się zdarza :P

    Swoją drogą nie spodziewałam się, że blogosfera tak tętni życiem i że znajdę tu tak wiele świetnych osób :)

MAŁE PODSUMOWANKO

    Przez ten rok uzbierało mi się 62 obserwujących :D Nie jest to zawrotna ilość, ale miło mi, że jesteście :)
    Napisałam 34 (razem z tym jest ich 35 ;) ) posty z czego znaczna większość to były posty kosmetyczne a także fotomodelingowe... Kilka kolejnych postów już czeka na swoją kolej. A pomyśleć, że trochę się bałam, że nie będę miała o czym pisać :P


    Post z największą liczbą wyświetleń i komentarzy: MAKIJAŻOWE RECENZJE - HUDA BEAUTY


    Nawiązałam też kilka (krótszych i dłuższych) współprac, dzięki czemu mogłam napisać o wielu ciekawych produktach. Dostałam się też na Meet Beauty Conference! Ale w związku z koronawirusem wydarzenie odbędzie się online :P Trochę szkoda, bo miałam nadzieję poznać kilkoro z Was :) Ale jak to mówią "co się odwlecze, to nie uciecze" :D

JAKIEŚ POSTANOWIONKA?

    Nie chcę zwalniać tempa, to pewne :) Mimo różnych sytuacji życiowych mam zamiar cały czas być tu obecna i aktywna :) Blogowanie daje mi sporo radości, stało się moim hobby i odskocznią od wielu spraw :)

    Na pewno nadal będą się tu pojawiać posty kosmetyczne, bo ten temat bardzo mnie interesuje :) Nie chcę też rezygnować z cyklu o fotomodelingu, bo lubię wracać do tych zdjęć. Dodatkowo daje mi to dużą motywację do angażowania się w nowe fotograficzne projekty :) Będę dążyć do tego, by pojawiało się tu więcej postów makijażowych. Jednak na pewno nie będą się tu pojawiały posty stylizacyjne. Nie będę udawać "blogerki modowej", bo zwyczajnie nią nie jestem :P Nie podążam za moda tylko wybieram z obowiązujących trendów to, co mi pasuje i w czym czuję się dobrze.

    Ale! bardzo prawdopodobne jest to, że będę co jakiś czas wrzucać posty z moimi perełkami z lumpeksów ;) Co wy na to? :D


KONKRET, CZYLI PLANY NA KOLEJNY ROK

Główne założenia, dotyczące bloga są dwa... albo trzy :
  • Szkolenie makijażowe! - moje marzenie od lat! Żeby w końcu usystematyzować moje makijażowe umiejętności i trochę je podszlifować :)
  • Nowy aparat fotograficzny! - stary wyzionął ducha :P
  • Szkolenie z podstaw fotografii u mojej Ani <3


Trzymajcie kciuki, by udało mi się te plany zrealizować choć w części :D


Kochani! Dziękuję Wam, że jesteście, odwiedzacie i komentujecie. Chętnie dowiem się, jakie posty na moim blogu lubicie najbardziej. A może jest tu coś, czego nie lubicie?


Dajcie mi koniecznie znać!


BUZIAKI! 😘😘


Na koniec moja ukochana Gdynia czerwcowym popołudniem <3

208 komentarzy:

  1. Kochana gratuluję pierwszej rocznicy i życzę wielu kolejnych. Bardzo lubię do iebie zaglądać i na pewno to się nie zmieni. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejnych lat, pełnych radości i satysfakcji z prowadzenia bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. To był owocny rok :) Życzę Ci kolejnych sukcesów i wszystkiego co najlepsze :) Ja też mam podobne podejście do mody jak Ty- wybieram to co mi odpowiada i co mi pasuje, a nie na ślepo pędzę za trendami. Wpisy z stylizacjami z second-hand na pewno też chętnie przeczytam i obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 fajnie, że myślimy podobnie 😁

      Usuń
  4. Gratulacje! Ja lubię czytać wszystkie Twoje posty. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę kolejnych udanych lat blogowania, jak i spełnienia postanowień 😘
    Perełki z lumpeksow to super pomysł- mimo że sama nie robię tam zakupów (Z braku czasu ) ,to lubię takie posty 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! 😊 A więc będzie post z perełkami 😁

      Usuń
  6. Gratuluję udanego rozwijania bloga i oby tak dalej! Wszystkiego naj, naj, naj z okazji pierwszej blogowej rocznicy! :)

    Korzystając z okazji, dziękuję za zaglądanie do mnie. Również obserwuję Twoją stronę (dodało mnie do obserwujących jako Julitę), by nie przegapić Twoich kolejnych postów. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego na swoim blogu. Im więcej się starzejesz, tym lepsza jest zawartość Twojego bloga.
    Greetings

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję pierwszych urodzin :) oby blog nadal Cię cieszył i dawał dużo radości i pasji przez kolejne lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, gratulacje! Życzę Ci nieustannej weny, radości i przyjemności z prowadzenia bloga:).

    OdpowiedzUsuń
  10. wiele, wiele lat blogowania z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę, aby blogowanie cały czas dawało Ci tyle radości!:)
    Co do mody, to mam podobne podejście, noszę co lubię, niekoniecznie to co jest modne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) dobrze mieć swój styl ;)

      Usuń
  12. Piękne to ostatnie zdjęcie :D Gratuluję roku blogowania i życzę kolejnych takich rocznic
    oraz mnóstwa zapału do robienia nowych wpisów :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba mój ulubiony widok ;) lubię przystanąć tam i popatrzeć. Są dni, że widać Hel ;)

      Usuń
  13. Wielkie gratulacje. Twoje posty są bardzo przydatne, więc prosimy o jeszcze więcej :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 jak miło się czyta takie komentarze! Dziękuję!

      Usuń
  14. No ekstra! Rok już. Gratulacje. Ładne zdjęcie w poście. Chętnie dowiem się co upolowałaś w lumpeksach, bo oglądanie ubran z sieciówek już trochę mnie judzi, tym bardziej, że po sieciówkach chodzę ze trzy razy w roku i aż tak w modzie nie siedzę. To będzie coś innego do zobaczenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! To tak jak ja 😁 do sieciowek tylko na wyprzedaże 😉

      Usuń
  15. Gratuluję roku blogowania, sama niedawno zaczęłam i też się na początku bałam, że nie będę miała o czym pisać aż w końcu pomysły na posty same zaczęły mi się nasuwać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tych pomysłów było jak najwięcej! 😊

      Usuń
  16. Sto lat!!! Życzę jeszcze więcej zapału i radości z blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawo i życzę kolejnych sukcesów <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Loving this shot, babe! Happy Tuesday!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje :) życzę kolejnych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję Kochana! Życzę Ci dalszych sukcesów blogowych i wytrwałości:) Mam nadzieje, że się gdzieś kiedyś spotkamy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana
    Dalszych miłych lat blogowania życzę 🤗🧡
    Pozdrawiamy serdecznie na miły dzień 🍒☕🍰🏵️🙋

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje i powodzenia w dalszym blogowaniu :-)

    Fajnie by było, gdyby etykiety, które dodajesz do postów, były widoczne na blogu, na przykład na pasku po lewej stronie pod archiwum - ułatwiłoby to znajdowanie postów na konkretny temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydatna wskazówka 😊 na pewno to zmienię!

      Usuń
  23. Powodzenia w kolejnych latach ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję pierwszej rocznicy Kochana <3 Zawsze z przyjemnością do Ciebie zaglądam :)
    Życzę Ci kolejnych, pełnych sukcesów lat w blogosferze :) Oby blogowanie przynosiło Ci mnóstwo satysfakcji i dawało jak najwięcej powodów do radości i zadowolenia :*
    P.S. Poproszę o te wpisy z perełkami z lumpeksów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Takie komentarze bardzo mnie motywują 😉 A perełki z lumpa będą! 😁 przekonałyście mnie

      Usuń
  25. JA 8 "roków" .. czas ucieka szybko ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Great photo! Congrats on your blogiversarry :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję serdecznie :) życzę dalszych udanych lat blogowania i wielu wiernych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie już hm 7 lat blogowania kosmetycznego leci:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Leci czas leci. Ja Ci życzę jeszcze więcej udanych lat!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pozostaje tylko pogratulować i życzyć kolejnych lat sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluje kochanie. I życzę kolejnych jeszcze bardziej owocnych lat :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję :-) Życzę kolejnych udanych lat blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne podsumowanie, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Trafiłam do Ciebie dziś pierwszy raz, ale zostanę na dłużej :-) Oby kolejny rok blogowania był równie pozytywny i owocny w same ciekawe współprace, pełny nowych pomysłów na posty oraz samych sukcesów :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wytrwałości w dalszym pisaniu na kolejne lata :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję i życzę kolejnych wielu lat blogowania. ;) Z chęcią zobaczę posty o łupach z lumpeksu, ciekawie ogląda się takie wpisy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam wielu takich postów więc myślę że to będzie ciekawe urozmaicenie 😊

      Usuń
  37. Gratuluję i oczywiście trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Brawo ! I kolejnych sukcesów 😘 A seria z łupami z lumpeksu jak najbardziej, lubię tego typu wpisy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie na pewno ta seria się pojawi 😁

      Usuń
  39. W takim razie wszystkiego dobrego blogowego :) Życzę kolejnych przyjemnych lat tutaj z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję Ci takich sukcesów i życzę, aby wszystkie Twoje plany i marzenia spełniły się. Pierwszy raz jestem tutaj u Ciebie, ale zostaję na dłużej i już masz kolejnego obserwatora!

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  41. Czas szybko leci! u mnie w tym roku wybiją 4 lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje! Rób to co kochasz i spełniaj się w tym każdego dnia na 100%. Życzę Ci samych sukcesów i zrealizowania postanowień, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  43. trzymam kciuki, you go girl!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję cudownego i owocnego roku i życzę kolejnych wspaniałych lat! Rób to co kochasz, bo naprawdę jesteś wspaniałą i bardzo motywującą blogerką! wiem ile radości daje blogowanie, obyśmy mogły pisać jak najdłużej :) życzę Ci wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i pomyślnych realizacji celów! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  45. wow to dopiero rok a ja mam wrażenie jkabyś tu była od zawsze ;D mega się odnalazłaś! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to dlatego, że tak dobrze się tu czuje? 😁

      Usuń
  46. Blogowanie daje wiele radości, choć pochłania też sporo czasu! Ja swój blog zakładałam z myślą wstawiania postów dotyczących pomysłów na prezenty, wrzucania wspomnień ze wspólnych wypadów z moim lubym itp. tak żebym mogła (co robię często), włączyć te stare posty i powspominać:) gratuluję sukcesów! Oby było ich jeszcze więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a propo obserwujących! Chciałabym Cię wrzucić na moją listę czytelniczą, ale nigdzie nie widzę tej opcji, chyba że używasz tylko tej subskrypcji mailowej:)

      Usuń
    2. Każdy pomysł jest dobry. Dzięki temu każdy blog jest inny, wyjątkowy 😊 co do obserwacji to przycisk jest schowany w pasku po lewej stronie 😉

      Usuń
    3. A no i zawsze możesz dodać mnie przez listę czytelniczą 😁

      Usuń
  47. Oj czas na blogu leci bardzo szybko! Super, że nie zwalniasz tempa i będziesz się rozwijać dalej!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Beautiful post. Thanks for sharing!
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratulacje i jeszcze wielu lat życzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Widać, że to był dla Ciebie bardzo dobry blogowy rok :) I widzę, że rocznica wypada 29 czerwca :D Ja 29 czerwca obchodzę urodziny :)

    Życzę Ci samych blogowych sukcesów i dużo pomysłów na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję. Kolejnych cudownych lat blogowania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  52. U mnie już prawie 10 lat! Kiedy to zleciało! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nim się obejrzę też mi pewnie tyle pęknie 😁

      Usuń
  53. Och plany związane z zakupem nowego aparatu mam i ja, ale może też jakieś szkolenie przejdę. Wszystkiego dobrego w dalszym blogowaniu.. i w fotografowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję i życzę kolejnych rocznic. Mnie niedawno stuknął dopiero miesiączek:)

    OdpowiedzUsuń
  55. What a beautiful outfit on you! That's a really nice off the shoulder top :)

    Hope you had a great weekend! :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratulacje i życzę wielu kolejnych rocznic blogowych :) Blog jest fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję i życzę Ci kolejnych owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajne podsumowanie!

    Gratuluję roku blogowania i życzę kolejnych udanych lat z nami! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cieszę się że się podobało 😉

      Usuń
  59. Gratuluję takiej rocznicy i życzę równie miłej kontynuacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratulacje z okazji roczka ^^ zawsze fajnie jest sobie uświadomić że blog działa ileś lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda 😉 ten rok bardzo szybko mi zleciał 🙃

      Usuń
  61. Congratulations on the first year!! Hope you can realize this year your dreams!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję i życzę Ci żebyś dalej pisała. To jeden z moich ulubionych blogów. Miewam kryzysy ale pisze dalej. Fajnie że jesteś w tej blogosferze Sys. Trzymam kciuki za spełnienie wszystkich postanowień. Warto pisać bloga. Mnie cieszy gdy pojawia się ktoś nowy i gdy wracają znane mi osoby wracające po przerwie. Wszystkiego dobrego Sys, blog jest cudowny i dobrze się czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję za miłe słowa! 😍 nie spodziewałam się że tyle jest tu nas tworzących 😊

      Usuń
  63. Cudownie! Życzę Ci kolejnych wspaniałych lat na blogu, mnóstwa pomysłów na nowe posty i kreatywności :) Ja jestem tu już chyba od 7 lat, ale ostatnio miewam częste przerwy i ciężko jest wrócić do regularnego pisania. Kiedyś miałam więcej czasu, ale mimo wszystko staram się zaglądać :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To prawda. Ja teraz mam taki czas, że posty czekają w kolejce ale nie mogę ich dodać bo ciągle jestem w rozjazdach i nie mam kiedy ich dopracować

      Usuń
  64. Serdeczne gratulacje - przede wszystkim w utrzymaniu zapału do realizacji postów - a wiem, że to niełatwe! Powodzenia na kolejne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  65. Wonderful photos and interesting post dear!

    OdpowiedzUsuń
  66. Congratulations - you can be so proud of you!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo fajnie, że udało ci się stworzyć tyle wpisów i jeszcze nawiązać współprace. Oby kolejny rok blogowania też był udany :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się takiej ilości postów w pierwszym roku 😉 A o jakiejkolwiek współpracy w ogóle bym nie pomyślała 😅

      Usuń
  68. Gratuluję i życzę kolejnego, jeszcze lepszego roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Super gratuluje . Życzę więcej inspiracji i motywacji ;) Piękna t Gdynia

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję roku w blogosferze :D!!! Ani się obejrzysz, abędziesz obchodzić 7 urodziny (tak jak ja :D)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie myślę, że to zleci i nawet nie będę wiedziała kiedy 😜

      Usuń
  71. Super! Życzę dużo zapału i wytrwałości! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  72. What a beautiful photo of you in the middle of the purple flower field! :)

    aglassofice.com x

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję roku i życzę kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Czas leci jak szalony. Życzę Ci kolejnych twórczych lat na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  75. ciężko zacząć ale potem idzie już z górki 😁

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratuluje i tego co najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratuluję pierwszej rocznicy! Życzę dużo blogowych sukcesów i realizacji swoich planów na kolejny rok! Posty z lumpeksowymi perełkami to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 na pewno ta seria się pojawi

      Usuń
  78. Gratuluję! I życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Congratulations on your first year! Hope ther are many more to come ! :)

    x Natalie
    Lucy and the Runaways - Blog and Instagram

    OdpowiedzUsuń
  80. Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu. U mnie też minął rok w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! To jesteśmy blogowymi rówieśnicami 😁

      Usuń
  81. Gratuluję wytrwałości i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :) Uważam, że pomysł z pokazywaniem lumpeksowych perełek jest bardzo fajny. Ja co prawda nie umiem się w takich sklepach zbytnio odnaleźć, ale wiem, że niektórzy potrafią tam upolować bardzo fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Ja mam swój ulubiony lumpeks, który odwiedzam od kilku lat. Właścicielka tego lumpeksu juz dobrze mnie zna i czasem nawet odłoży co lepsze ciuszki specjalnie dla mnie 😁

      Usuń
  82. Gratuluję i oby tak dalej. Ja chyba najbardziej na Twoim blogu lubię posty fotomodelingowe. Są bardzo inspirujące :). Jednak kosmetycznymi również nie pogardzę i czekam na ciekawe perełki z lumpeksu :) Powodzenia w realizacji wszystkich planów :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że te modelingowe posty Ci się podobają 😊 są w kolejce następne i to z najlepszych moich sesji 😁

      Usuń
  83. You look so beautiful.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/07/2nd-anniversary-of-exclusive-beauty.html

    OdpowiedzUsuń
  84. Congratulations! Let your inspiration never leave you
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  85. WOW, moje gratulacje ! <3 Cały okrągły rok blogowania to cudowna rocznica :) Życzę Ci kolejnych lat w blogosferze pełnych radości i tego byś miała głowę pełną pomysłów na nowe wpisy :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  86. Hejka! ;)

    Serdecznie gratuluję Ci 1 urodzin bloga. <3 To piękna rocznica. ;) Super, że zebrałaś juz tylu obserwatorów, ja przeniosłam się z serwisu bloog na bloggera przez długi czas nie miałam włączonego tego gadżetu. :D

    Życzę Ci kolejnych sukcesów i radości z blogowania! ;*

    OdpowiedzUsuń
  87. gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger