czwartek, 4 czerwca 2020

KOSMETYCZNE RECENZJE PART 11 - BE THE SKY GIRL OD TOPESTETIC

    Nie mogę uwierzyć, że już czerwiec... Jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło, by czas tak szybko uciekał. Mam nadzieję, że w drugim półroczu czas trochę zwolni . Na szczęście wszystkie obostrzenia się trochę luzują. Byłam nawet ostatnio ze znajomą na kawie i zgodnie stwierdziłyśmy, że ten rok jest do zresetowania.

    Ja dziś mam dla Was post o kolejnym kosmetyku ze sklepu TOPESTETIC :klikTo kosmetyk, który idealnie nadaje się na nadchodzącą porę roku, czyli lato! <3
Najpierw jednak kilka słów o...

PROMIENIOWANIU I OCHRONIE PRZECIWSŁONECZNEJ 

    Ten temat wraca jak bumerang co roku, gdy zbliża się lato. Niestety nadal część z nas nie bierze pod uwagę tego, że ochronę przeciwsłoneczną powinniśmy stosować przez cały rok. Oczywiście, latem promieniowanie jest najsilniejsze ale to nie znaczy, że zimą nie powinniśmy się nim przejmować. Nie od dziś wiadomo, że skóra poddana nadmiernej ekspozycji bez ochrony szybciej się starzeje. Staje się sucha, bardziej wiotka i szybciej pojawiają się na niej zmarszczki. A tego przecież nie chcemy ;) 
    Promieniowanie ultrafioletowe emitowane przez słońce możemy podzielić na trzy rodzaje pod względem długości fali: UV-A, UV-B i UV-C, gdzie UV-A ma najdłuższą a UV-C najkrótszą falę. Co złego promieniowanie może zrobić naszej skórze? UV-A uszkadza włókna kolagenowe, co powoduje fotostarzenie się skóry, UV-B powoduje rumień (zaczerwienienia), odczyn alergiczny a także nowotwory złośliwe skóryUV-C ma najmniejszy wpływ na nasz organizm, ponieważ niemal całkowicie pochłaniane jest przez warstwę ozonową. 
    Jaki krem więc wybrać? Na pewno taki, który będzie chronił naszą skórę zarówno przed promieniowaniem UV-A jak i  UV-B. Jeśli chodzi o filtry, to możemy wybierać między mineralnymi a chemicznymi.
    Filtry mineralne (fizyczne) to substancje, które pozostając na skórze odbijają promieniowanie. Są odpowiednie dla skóry wrażliwej, alergików, kobiet w ciąży i dzieci a także dla osób z łuszczycą czy AZS. Niestety mogą bielić skórę.
    Filtry chemiczne nie odbijają a pochłaniają promieniowanie i zamieniają energię słoneczną w cieplną. Mimo lżejszej konsystencji i braku efektu bielenia skóry filtry chemiczne mogą podrażniać skórę. Kremy z takim filtrem należy także zaaplikować na około 30 minut przed wyjściem na słońce.

 

BE THE SKY GIRL :klik:

    To kolejna polska marka, która stawia na naturalne składniki, ekstrakty i oleje. Nie znajdziecie tu parabenów, silikonów, SLES itp. Wszystkie kosmetyki są wegańskie i żaden z nich nie był testowany na zwierzętach, co potwierdza certyfikat VIVA. Kosmetyki są więc nie tylko naturalne i wegańskie ale także delikatne i bezpieczne dla skóry. No i do tego dobrze pachną. Czy można chcieć więcej?
Szata graficzna wszystkich kosmetyków jest spójna i bardzo estetyczna. Białe opakowania opatrzone czytelnym nadrukiem zawierają wszystkie niezbędne informacje o znajdującym się w środku kosmetyku. Muszę powiedzieć, że to naprawdę ładny design :) 



LADY SUNSHINE :klik:

    Delikatny krem do twarzy chroniący skórę przed promieniowaniami UVA UVB (SPF 25). Sprawdzi się do każdego typu skóry. Dzięki lekkiej formule nie zapycha ani nie obciąża skóry, nadaje się także pod makijaż. Opakowanie jest wyposażone w pompkę, która pozwala na wydobycie odpowiedniej ilości kosmetyku. Podczas ekspozycji na słońce krem należy aplikować co 1-2 godziny.       Wśród składników aktywnych znajdziemy tlenek cynku oraz dwutlenek tytanu, które pełnią funkcję fizycznego filtra UVTarczyca bajkalska wzmacnia włókna kolagenowe i elastynowe a także zawiera przeciwutleniacze. Tocoferol, czyli Witamina E, jest silnym antyoksydantem a także betainę, która zapobiega utracie wody, głęboko nawilża a także łagodzi podrażnienia.  W składzie znajdziemy wiele innych substancji takich jak np. gliceryna czy kwas cytrynowy. Na końcu składu umieszczony został alkohol oraz substancje zapachowe takie jak cytronellol i limonen.




    Krem jest naprawdę bardzo lekki. Pokuszę się o stwierdzenie, że jest lejący. Bardzo łatwo się rozprowadza i choć początkowo mocno bieli, ten efekt po chwili zanika. Producent obiecuje, że kosmetyk szybko się wchłania i nie powoduje bielenia, jednak nie mogę się z tym tak do końca zgodzić. Mam oliwkowy typ cery i nałożenie tego kremu na twarz daje dość nieciekawy efekt. Skóra jest lekko blada i wchodzi w taki różowy, zimny odcień. Połączenie bladoróżowej skóry z moimi lekko brązowymi u cieniami wokół oczu powoduje, że wyglądam anemicznie i cała twarz odcina się od reszty ciała choć nie jestem jeszcze opalona. Co do wchłaniania nie mam zastrzeżeń. Na skórze zostaje leciutki, nietłusty film co zupełnie mi nie przeszkadza. 
    Mam z tym kremem jednak pewien problem, którego rozwiązania jeszcze nie udało mi się znaleźć. Mianowicie po około godzinie od aplikacji kremu odczuwam lekkie ściągnięcie w okolicach czoła i policzków. Wzięłam pod uwagę konieczność ponownej aplikacji, jednak to nie do końca zniwelowało uczucie ściągnięcia. Kolejny dzień, kolejne próby. Po obejrzeniu recenzji innych kremów zaaplikowałam dwie a nie jedną "pompkę" kremu. Opóźniło to wystąpienie ściągnięcia ale problem został nierozwiązany. Zaaplikowanie na serum czy inny krem niestety powodowało mocniejsze bielenie twarzy a krem nie chciał się wchłonąć.
    Ale krem ma też swoje plusy ;) Zapach jest bardzo przyjemny, świeży i egzotyczny. Bardzo mi się podoba. Zgodnie z obietnicą producenta krem całkiem nieźle radził sobie pod makijażem. Podkład się nie ważył, nie rolował ani nie zmieniał swojego położenia. Ja jednak na codzień nie nakładam na twarz podkładu, który mógłby mi pomóc zakryć bladość twarzy więc raczej będę szukała innego kremu z filtrem. 



    Sklep Topestetic każdorazowo do zamówień dorzuca przydatne próbki i gadżety. Tym razem w paczce znalazłam biały ręcznik do twarzy. Dla mnie to super przydatny prezent. Po wygranej walce z trądzikiem bardzo zmieniło się moje podejście do higieny twarzy i osobny ręcznik do twarzy jest obowiązkowy ;)  



To jak u Was jest z tymi kremami z filtrem? Cały rok czy jednak tylko lato? ;)  Ja się przyznam bez bicia, że zimą ochronę przeciw promieniowaniu UV traktowałam trochę po macoszemu :P
Jaki inny kosmetyk tej marki polecicie??

154 komentarze:

  1. U mnie kremy z filtrem są stosowane przez cały rok, a ten mnie bardzo ciekawi. Polska marka, naturalne składniki. Nic tylko brać i testować. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :D u mnie niestety ochrona przeciwsłoneczna trochę kuleje :(

      Usuń
  2. Przez cały rok używam kremów do twarzy z filtrem UV około SPF 20. Jednak teraz na lato szukam kremu z większym filtrem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze przyznać, że również nie używałam takich kremów cały rok. Bardzo ciekawy kosmetyk, będę mieć go na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przetestowałabym taki produkt :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, choć pewnie nie sprawdzi się u każdego

      Usuń
  5. Ten kosmetyk bardzo mnie zainteresował. Jest bezpieczny i naturalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) skład jest naprawdę świetny :)

      Usuń
  6. Ja używam częściej takich kosmetyków latem, może przykładałabym większą uwagę gdybym miała jakieś problemy skórne. Tej mark i nie znam, natomiast często obija mi się o o czy sklep TOPESTETIC. Ogólnie tego typu kosmetyki wolę kupować w aptece

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś faktycznie w aptekach był lepszy wybór kosmetyków z wyższej półki zarówno po względem ceny jak i działania. Teraz na szczęście coraz więcej sklepów ma w ofercie kosmetyki dostępne kiedyś wyłącznie w aptekach ;)

      Usuń
  7. Kosmetyk idealny na lato. Jestem tylko ciekawa jakie lato czeka nas w tym roku? Czym nas zaskoczy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... ja trzymam kciuki, by było ciepłe i słoneczne :D

      Usuń
  8. Looking like a great product! 👌👌👌 Thanks for sharing! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe te produkty, ostatnio wszeędzie je widzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta marka jest coraz bardziej popularna :) byłam zaskoczona kiedy się okazało, że to nasz krajowy produkt :P

      Usuń
  10. Używam go od kilku dni :) Bardzo przyjemny, lekki, idealny na ciepłe dni :) Wielki plus za skład ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jest bardzo lekki ale mi nie do końca przypadł do gustu :(

      Usuń
  11. Kremy z filtrami stosuje tylko latem. Jestem bledziuchem, lubię jak mnie słońce lekko muśnie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh ja też! :D na szczęście stosowanie kremów z filtrem nie wyklucza opalenizny ;)

      Usuń
  12. Krem z filtrem to podstawa i przyznam, że nie tylko latem. W kwestii dziwnego działania kremu, ciekawe co jest tego przyczyną...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego produktu a co do kremów z filtrem to używam caly rok także w kremie BB ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zawsze dobre rozwiązanie, jednak trzeba pamiętać o reaplikacji ;)

      Usuń
  14. Też się ostatnio jakbym obudziła - już czerwiec?!?!
    No oby pozostała połowa była lepsza...
    A kremu nie znam ☺
    Filtry u mnie goszczą przez cały rok ☺
    W przypadku tego kremu ,trochę mnie odstrasza to bielenie - chyba się nie skusze
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że nie jestem sama xD
      Ten efekt bielenia jest naprawdę bardzo delikatny. Ale trochę mi to przeszkadza :(

      Usuń
  15. No tak trzeba już szczególnie zadbać o skórę, kiedy słoneczko coraz mocniej zacznie przypiekać 🌞
    Serdeczności zostawiam 🤗🧡🏵️

    OdpowiedzUsuń
  16. Kremy z filtrem stosuję cały rok. Tej marki akurat nigdy nie miałam. Od lat stosuję krem z wysokim filtrem SPF 50+ Iwostin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem jak się ma sprawdzony produkt to nie warto go zmieniać ;)

      Usuń
  17. Ja staram stosować cały rok. :) Nie znałam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tę markę sama poznałam stosunkowo niedawno ;)

      Usuń
  18. Ja muszę się przyznać że w ogóle nie używam filtrów :( Postaram się zaczą,c bo widzę że to bardzo potrzebne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory niestety tez nie używałam kremów z filtrem :(

      Usuń
  19. Też czasem zapominam o kremach z filtrem. Te produkty bardzo mnie zainteresowały, ciekawa jestem czy by się u mnie sprawdziły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używam kremów z filtrem przez cały rok, ale chyba trzeba będzie to zmienić, zwłaszcza że nie zaszkodzi, tylko wręcz odwrotnie - może pomóc. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks for another great review!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam marki, więc nic innego nie mogę polecić. Właściwie to też nie używam jakoś specjalnie kremów z filtrem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wcześniej nie przykładałam wagi do kosmetyków z filtrami, ale od pewnego czasu na każde słoneczko to mus.

    OdpowiedzUsuń
  24. Za młodu, nie stosowałam, a teraz to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ani za młodu ani teraz :P choć ostatnio zaczęłam ;)

      Usuń
  25. O, super, szukałam czegoś na wakacje, co byłoby cruelty free, muszę zapoznać się z ich ofertą
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że coś dla siebie znajdziesz ;)

      Usuń
  26. Nie wiedziałam, że to polska marka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze przyznam, że sama dopiero niedawno się dowiedziałam ;)

      Usuń
  27. Ja szczerze mówiąc o kosmetykach z filtrem przypominam sobie dopiero latem. Jak już robi się ciepło i słonecznie wkraczam z kremami z najmocniejszym filtrem. Tej marki nie znam, ale skład super więc chętnie przyjrzę im się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No właśnie, a ja głupia zamiast ochrony przeciwsłonecznej, to przyśpieszacz opalania nad wodą :P hehehe
    chyba muszę porządnie zaznajomić się z tematem, bo kiedyś będę tego załować :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah! też tak robiłam :D byle być bardziej opalona xD

      Usuń
  29. U mnie filtry muszą być cały rok. Spf 25 to bardziej na początek wiosny lub jesień. Teraz zacznę mocniejszą ochronę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, promieniowanie latem a zimą może się znacznie różnić ;)

      Usuń
  30. Ja używam cały rok. Ten wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się zastosowanie pompy w tym pakiecie nawilżającym. Pomysł jest mądry ... dzięki czemu balsam nie jest nadmierny.

    OdpowiedzUsuń
  32. Już od dawna mnie interesują te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Great review. Looks like a product worth trying.

    OdpowiedzUsuń
  34. Stosowałam ten krem i u mnie sprawdzał się bardzo dobrze. Nie kupię go ponownie tylko ze względu na to, że wolę kremy z wyższą ochroną. U mnie kremy z filtrem są obecne przez cały rok. :) Aktualnie stosuję emulsję myjącą tej marki i też jestem pozytywnie zaskoczona. :) Co do bielenia, to ja ten krem zawsze w ostatniej fazie nakładania wklepywałam w skórę i nie widziałam tego efektu bielenia, ale ja też mam prawie białą skórę, więc to może dlatego. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałam też wklepywać :P niestety efekt bielenia pozostał. może to kwestia mojego odcienia skóry? trudno mi powiedzieć :( Ale fajnie, że u Ciebie ten krem się dobrze sprawdził :)

      Usuń
  35. Dodam jeszcze, że oprócz starzenia i suchości, od promieniowania mozemy się nabawić ciężkich do usunięcia, nieestetycznych przebarwień. W tym okresie trzeba bardzo uważać z depilacją twarzy, nawet z regulacją brwi :)
    Co do kremu. A ma on właściwości matujące? Jeśli tak, być może właśnie dlatego skóra jest "ściągnięta"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie wyczytałam nic o właściwościach matujących. jest wręcz przeciwnie. Skóra delikatnie się świeci po zastosowaniu tego kremu... co do przebarwień to się niestety zgadza

      Usuń
  36. Podoba mi się w jak szeroki sposób opisałaś działanie kremów z filtrem. Ja tylko raz byłam 100% zadowolona z kremu o takim zastosowaniu i najgorsze jest to, że go już nie produkują :-/

    OdpowiedzUsuń
  37. Właśnie ochrona przeciw promieniowaniu UV to pięta achillesowa mojej pielęgnacji;)
    Rozglądam się za jakimś naturalnym kremem, z filtrami mineralnymi, ten wydaje się ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to możemy sobie podać rękę :P u mnie niestety do tej pory było dokładnie tak samo ;)

      Usuń
  38. ciekawy krem, tym bardziej ze poszukuje czegoś dobrego z filtrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Krem będzie idealny na lato, bardzo miło że do zamówienia dodawane są drobne upominki.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeszcze nie miałam kremu tej firmy, ale skoro to polski produkt to chetnie go kupie. Trzeba wspierać nasze firmy w tych trudnych czasach:)

    OdpowiedzUsuń
  41. To kolejna marka, która bardzo mnie ciekawi. Przyznam się bez bicia, że u mnie, z tymi filtrami przez cały rok, różnie bywa. Jedynie w lecie wchodzą obowiązkowo ;) Chociaż ostatnio, zaczęłam zamiast podkładu używać kremu BB z wysokim filtrem, więc jest postęp ;) O tym kosmetyku wcześniej nie słyszałam, ale fajnie, że ma sporo plusów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kremy BB to "wygodne" rozwiązanie ale trzeba pamiętać, żeby przy ekspozycji na mocne słońce nałożyć kolejną warstwę ;)

      Usuń
  42. Mój krem z UV już się kończy więc muszę rozejrzeć się za czyms nowym. Ten zapowiada się bardzo dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie był to Twój "ideał" to myślę, że warto spróbować czegoś nowego :)

      Usuń
  43. Kolejna marka, której nie znam, ale chcetnie poznam :) Szukam czegoś nowego z UV
    pozdraiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. No mi czas akurat leci jak szalony, czasami jak chce zwolnić to robię deskę :D haha ;p całkiem fajny kremik, ale to uczucie ściągnięcia troszkę mnie przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha! taaak! deska jest najlepszym sposobem :P 30 sekund czy minuta potrafi się wlec w nieskończoność :P nie wiem z czego wynika to uczucie ściągnięcia :(

      Usuń
  45. ciekawy preparat i trzeba popierać takie marki!

    OdpowiedzUsuń
  46. Przyznaję się bez bicia - nie używam kremów z filtrem z powodu dyskomfortu, jaki odczuwam, gdy filtr przestaje działać - jest on o wiele większy niż dyskomfort wywołany wystawieniem niczym nie osłoniętej skóry na słońce, w związku z czym wolę użyć dobrze nawilżającego kremu do twarzy i takiegoż balsamu do ciała rano i wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak objawia się ten dyskomfort? może to uczucie ściągnięcia jest właśnie tym momentem, kiedy filtr przestaje działać... hmm.

      Usuń
  47. Produkt mnie zaciekawił, postaram się go wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam kosmetyki by the sky Girl ♥️ co do ochrony staram się stosować ją przez cały rok jednak zimą zdarza mi się zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrych opinii słyszałam o tej marce ;) jaki inny kosmetyk mogłabyś mi polecić? :) chętnie wypróbuję

      Usuń
  49. O! Właśnie, muszę zaopatrzyć się w krem na lato z filtrami. Planowałam to już od początku maja, ale ciągle zapominałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez koronawirusa mam zaburzone poczucie czasu więc zupełnie Cię rozumiem :P ja np nawet nie wiem kiedy minęła promka w rossmanie xD

      Usuń
  50. Nie miałam jeszcze nic tej marki. Może coś wypróbuję. Krem z filtrem niekonicznie, mam już niezawodny z La Roche Posay.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli niezawodny, to chętnie go wypróbuję :)

      Usuń
  51. Markę znam z internetów, ale osobiście jeszcze nie poznałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcześniej też znałam ją tylko z internetów ;)

      Usuń
  52. Krem z filtrem to dla mnie podstawa, niezależnie jaką porę roku mamy aktualnie. Przeczytałam Twoją recenzję, na początku zapowiadało się obiecująco: naturalny kosmetyk, nietestowany na zwierzętach, ale... zastanawia mnie ten efekt po nałożeniu kosmetyku. Zarówno ściągnięcia skóry jak i zmiany jej koloru. Hm... I tu mam wątpliwości czy chciałabym sięgnąć po taki krem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... zupełnie Cię rozumiem, bo sama czytając taką recenzję bym się mocno zastanowiła. Ja do tego kremu raczej nie wrócę. No chyba że zimą, bo i tak wtedy jestem mocno blada ;)

      Usuń
  53. The brand is new for me! Thanks for sharing :)
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Mnie też cieszy, że te obostrzenia powoli są luzowane. Byłam z mamą już 3 razy na zakupach w galerii :D

    Krem z filtrem na lato to podstawa :) Przygarnęłabym go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też ostatnio zdarzyło odwiedzić galerię, ale tylko dlatego, że musiałam :P

      Usuń
  55. That product look very interesting. I like texture and I would like to try it.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/06/dior-backstage-custom-eye-palette-001.html

    OdpowiedzUsuń
  56. z tą marką nie miałam styczności. Mocnych filtrów na twarz używam tylko na wakacjach, normalnie na co dzień niezależnie od pory roku wystarcza mi zwykły krem na dzień z Ziai SPF 10 i zazwyczaj podkłady też mam z filtrem jakimś niskim;)
    Pozdrawiam cieplutko!
    https://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem plus podkład filtrem to dobre i wygodne rozwiązanie ;)

      Usuń
  57. Ooo... czuję, że to produkt dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ooo! dostałam tę amrkę do pielęgnacji ciałą! jest taki sztos jeśli chdozi o zapachy, zę szok !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo ten krem pachnie bardzo przyjemnie i chętnie bym wypróbowała coś innego :D czekam na recenzję u Ciebie :)

      Usuń
  59. Dobrze, że zawiera naturalne składniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie to cieszy :) lubię takie kosmetyki :)

      Usuń
  60. Ja używam prawie cały rok kremów z filtrem, tylko w te najciemniejsze zimowe dni czasami sobie odpuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zimą to czasem są takie dni, że słońca nie widać :P

      Usuń
  61. Marki nie znam ale produkty całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Hello
    Thank you for making the distinction between mineral filters and chemical filters. I had never heard of that brand. and, I confess that I don't use this type of cream all year round.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  63. U mnie takie filtry to raczej latem, ale wiem, ze zimą też warto zadbać o naszą skórę więc chyba powinnam się nad tym zastanowić. Firmę znam, jako że bardzo dużo o niej czytam (prawie na większości blogach) i sporo osób poleca jej kosmetyki ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też widziałam dużo recenzji kosmetyków tej marki na blogach ;) no ja do tej pory tak samo jednak chyba będzie trzeba trochę swoją pielęgnację "przeprogramować" ;)

      Usuń
  64. Oj jest wiele kosmetyków, których ja również nie znam ;) ale zawsze warto dowiedzieć się czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Używam głównie w wakacje na dłuższych spacerach. Ciekawy produkt. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  66. sky girls is promising product....
    Have a great day

    OdpowiedzUsuń
  67. musze przejrzec zapasy bo cos mi sie kojarzy;P

    OdpowiedzUsuń
  68. I've not heard of this brand before, but the products sound nice xo

    Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  69. Nigdy o tym nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja się przyznam bez bicia, że kremy z filtrem stosuję tylko latem. Może przyjdzie czas to zmienić. Dobrze by było znaleźć coś dla siebie. Co do tego produktu nie jestem do końca pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Warto kupować polskie produkty, ponieważ nierzadko okazuje się, że nie są wcale gorsze od ich zagranicznych odpowiedników :)
    Ja nie używam kremów z filtrem w ogóle. Rzadko używam jakichkolwiek kremów, ale myślę, że po przeczytaniu Twojej recenzji będę musiała dodać ten element do swojej codziennej rutyny ^_^
    Pozdrawiam! ♥
    PS. Obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zupełnie się z Tobą zgadzam :) nie byłam świadoma tego jak dużo świetnych marek jest na polskim rynku :)
      Dzięki! <3

      Usuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger