wtorek, 11 sierpnia 2020

FOTOMODELING PART 7 - ADELA PHOTO PATOLOGY 2014

    W końcu! Po kilku miesiącach przygotowałam dla Was post fotomodelingowy. Zbierałam się do tego dość długo, bo chronologicznie wchodzimy w najbardziej intensywny pod względem zdjęciowym dla mnie czas. Cały 2014 rok był bardzo obfity w sesje zdjęciowe i długo się zastanawiałam jak by te rok "ugryźć". Tym razem postanowiłam zrobić post zbiorczy. Przy okazji opowiem Wam co nieco o pewnym fotograficznym wydarzeniu.

PLENERY FOTOGRAFICZNE

    W fotograficznym półświatku funkcjonuje wiele form i sposobów na realizację sesji zdjęciowych. Są na przykład sesje indywidualne, grupowe, warsztaty a także plenery fotograficzne. Co to właściwie jest i z czym to się je?
To zazwyczaj kilkudniowe wydarzenie, w którym biorą udział fotografowie, modelki,makijażyści a czasem również styliści. Ceny uczestnictwa mogą być różne dla poszczególnych grup ale nie muszą. Każdy plener rządzi się swoimi prawami i obowiązują różne zasady uczestnictwa. By uczestniczyć w niektórych z nich będzie trzeba przejść selekcję pod względem adekwatności portfolio do danego pleneru. 
Takie plenery mają na celu, oprócz poznawania nowych osób, przede wszystkim robienie zdjęć. Podjęte w czasie pleneru współprace odbywają się głównie na zasadach TFP (czyli nikt nikomu nie płaci). W związku z tym, że na takim plenerze jest od kilkunastu do kilkudziesięciu osób wachlarz możliwości jest bardzo szeroki. 
Lista uczestników pleneru jest ogólnodostępna, dzięki czemu z wyprzedzeniem można przejrzeć portfolia uczestników i umówić się z fotografem czy modelką na konkretną sesję. Niektórzy lubią mieć już wcześniej ułożony plan działania ale spora część woli działać spontanicznie. Dobrze jest jednak mieć chociaż jakieś wyobrażenie lub kilka inspiracji na temat zdjęć jakie chciałoby się zrobić. 

ADELA PHOTO PATHOLOGY 

    To jedno z pierwszych tego typu wydarzeń, w jakich miałam okazję brać udział. Muszę przyznać, że było to bardzo ciekawe doświadczenie zarówno pod względem fotograficznym, jak i towarzyskim. Mogłam osobiście poznać fotografów, których wcześniej znałam tylko z internetu, i których zdjęcia wielokrotnie podziwiałam. To, co od razu mi się spodobało to to, że mimo różnorodności pod względem doświadczenia, rodzaju wykonywanych zdjęć czy sprzętu nikt się nie wywyższał ani nikt nikomu nie umniejszał. 

    Na "Adelę" pojechałam z całą ekipą z mojego rodzinnego Nowego Miasta Lubawskiego, gdzie jeszcze wtedy mieszkałam. Nie byłam więc sama. choć z pewnością byłam wtedy najmniej doświadczona z całej paczki ;)

    Klimat tego pleneru jest niesamowity. Nie ma ograniczeń czasowych. każdy może pracować z kim chce, jak długo chce i o której godzinie mu się podoba. W pomieszczeniach, czy na świeżym powietrzu. Jedyne, co może kogokolwiek ograniczyć to jego własna kreatywność. To też świetna okazja, by podpatrzeć jak pracują bardziej doświadczeni fotografowie, modelki czy makijażyści.

    Adela Photo Pathology w 2014 roku była plenerem w dużej mierze analogowym i aktowym. Ale oczywiście nikt nikogo do pozowania nago nie zmuszał. Mimo, że był to mój pierwszy plener to udało mi się zrealizować kilka naprawdę ciekawych sesji. Pokażę Wam tylko niektóre ze zdjęć, bo duża część była stricte aktowa i nie chcę ich upubliczniać. Nie zmienia to faktu, że było to dla mnie świetne doświadczenie a zdjęcia powstałe na plenerze pozostają dla mnie cudowną pamiątką :)

ANNA ZIĘTEK

    Moja Anna, która zna mnie dobrze i umie mnie fotografować jak nikt. "Czujemy się" nawzajem i uwielbiam każdy kadr z jej ręki. O Ani będzie kiedyś osobny post



Ania cyknęła tylko dwie fotki, ale strasznie mi się podoba ta gra cieni

ADAM PIJACZYŃSKI

    To kolega z mojego miasta. Wtedy, tak jak i ja, dopiero zaczynał ale mamy już za sobą sporo świetnych zdjęć



mój ulubiony portret z tego pleneru 

PIOTR ŁUKASZUK

    Spokojny facet z Białegostoku. Zabytkowymi aparatami potrafi wyczarować piękne obrazki


po tym zdjęciu polubiłam swój profil 



bywało chłodno


MACIEJ LEŚNIAK

    Kolejny utalentowany fotograf





ADRIAN SZTRUKS

    Najbardziej nieokrzesany fotograf, z jakim do tej pory pracowałam. Zdjęcia były robione w totalnym mroku około północy. Adrian doświetlał zdjęcia ręczną lampką LED i uważam, że dało to mega efekt. Zdjęcia są odważne i lekko kontrowersyjne ale też bardzo spontaniczne.









Na te zdjęcia przyszło mi czekać 6 lat :P

 PAWEŁ BRZEZIŃSKI

moje jedyne do tej pory zdjęcie w zbożu :D

 ROBERT LUBAŃSKI

uwielbiam "pleckowe" zdjęcia

APP 2020

    A w tym roku dobędzie się jubileuszowa edycja pleneru Adela Photo Pathology z okazji 10 lecia istnienia. Dość spontanicznie i w ostatnim momencie podjęłam decyzję, że też pojadę! Chociaż 2020 jest dość kiepskim rokiem to dla mnie jest też dość przełomowy. W tym roku dzieje się mój powrót do fotomodelingu i jestem tym na maksa podekscytowana! Zrealizowałam już kilka sesji i wiem, że jest to możliwe i że nadal to czuję :D
Wrześniowa "Adela" na pewno zostanie dokładnie zrelacjonowana na moim instagramie a także tu, na blogu :)

Co myślicie o tych zdjęciach? Które najbardziej przypadły Wam do gustu a które najmniej? 
 
 
 
Poprzedni post z tej serii: FOTOMODELING PART 6. - NIMFA WODNA

215 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się zdjęcia Piotra Łukaszuka. Są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę 😊 ja też bardzo je lubię

      Usuń
  2. Dwa pierwsze najbardziej mi się podobają, a na trzecim miejscu to w zbożu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwa pierwsze są dla mnie wyjątkowe. Niewiele mam takich zdjęć dlatego bardzo je lubię

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia, zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy talent to dobre określenie 😉 tu chyba bardziej chodzi o wyczucie własnego ciała i twarzy. Świadomość jest tu bardzo ważna, bo fotograf nie zawsze podpowie co wygląda dobrze a co nie. Cieszę się, że zdjęcia Ci się podobają 😉

      Usuń
  4. Widać, że każdy fotograf ma trochę inny styl :) Ale każdy jest ciekawy. Mnie zawsze ciekawiło jak to jest z ubiorem w plenerze - czasami są bajkowe stroje, czasami modelki mają kilka różnych kreacji...jak się przebieracie? W sensie np. w parku, gdzie normalnie spacerują ludzie. Czy macie ręcznik do osłonięcia siebie, tak jak na plaży, czy raczej nikt nie zwraca na to uwagi i po prostu każdy przebiera się nie zwracając uwagi na ludzi dookoła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, każdy ma swój własny styl. Z tym przebieraniem to różnie, niektórzy biegają szukać toalet, niektórzy przebierają się o tak o nie zwracając na nikogo uwagi a w innych przypadkach fotograf zasłania modelkę np blendą czy kocem. Jednak w większości przypadków sesje robi się w takich miejscach, by ludzi było jak najmniej. Niestety gapie bardzo przeszkadzają. Ja często na sesję zakładam cielistą bieliznę i poprostu się przebieram. Wychodzę z założenia że bielizna niewiele się różni od stroju kąpielowego (o ile nie jest koronkowa i przezroczysta 😜).

      Usuń
  5. Śliczne zdjęcia, dwa pierwsze chyba podobają mi się najbardziej :) Chciałabym być taka fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że te dwa zdjęcia Ci się spodobały. Mam do nich wyjątkowy sentyment

      Usuń
  6. Wszystkie zdjęcia są świetne,a ale to pierwsze z Anną jest mega. Podobają mi się też bardzo te Adriana. Nie pogardziłabym taką sesją. Jest to coś co mi się gdzieś tam po ciuch marzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia trzeba spełniać więc do dzieła kochana! 😁 Zdjęcia Adriana są zupełnie inne niż wszystkie i na samej sesji było bardzo zabawnie🤣

      Usuń
  7. Wspaniałe zdjęcia. Widać, że robione przez profesjonalistów ze swoim własnym stylem. No i oczywiście Ty wyglądasz świetnie. Pozdrawiam i życzę samych sukcesów w fotomodelingu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój styl i to jest swietne 😊 dziękuję I również pozdrawiam!

      Usuń
  8. Sesja z Piotrem najbardziej mi się podoba czuję w tych zdjęciach niesamowity klimat i duszę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się 😊 są takie melancholijne. Bardzo je lubię 😉

      Usuń
  9. Piekne zdjecia! Sesja Adriana Sztruks najbardziej mi sie podobają. Mają taki klimat cudowny! Nie moge sie napatrzeć <3 Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są zupełnie inne niż reszta. Na próżno szukać w nich subtelności i delikatności. I za to je lubię 😁

      Usuń
  10. Wszystko sa ładne i każde mają coś w sobie, ale kompletnie nie wpasowują się w mój gust zdjęcia robione w sesji z ADRIAN SZTRUKS.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten portret w kapeluszu faktycznie fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, I'm really impressed by the beauty of the women and the pictures!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcie Macieja i Ani mi się najbardziej podobają 😍
    Zawsze się zastanawiałam co to jest, ten plener fotograficzny-myślę że kiedyś się na taki wybiorę 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia w żółtym body są extra! :) zajebiście wyszły *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że będą wywoływać skrajne reakcje 😅 cieszę się że Ci się podobają 😍

      Usuń
  15. Jedno wielkie WOW! Które zdjęcia? Zachwyciły mnie te Macieja Leśniaka, może dlatego, że B&W. Na zdjęciach Adama Pijaczyńskiego za sprawą kapelusza wyglądasz jak gwiazda filmów okresu około wojennego. Zdjęcia Adriana Sztruksa nie pozostawiają pola dla wyobraźni i kojarzą się bardzo jednoznacznie. Plecki jak dla mnie za bardzo żeberkowe, przez co mało apetyczne (sama jestem właścicielką takich, żeby nie było). Z niecierpliwością czekam na kolejne fotki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeberka to efekt zamierzony 😁 na codzień nie są aż tak widoczne 😉 tak, zdjęcia Adriana są dość odważne ale jednocześnie nie są zbyt wulgarne. Zdjęcia Macieja i Adama bardzo lubię więc cieszę się, że i Tobie się spodobały

      Usuń
  16. Zdjęcia Piotra Łukaszuka najbardziej mi się podobają, ale pozostałe też eeeeegaaaa. Pięknie pozujesz, I'm impressed

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo pięknych zdjęć, szczególnie spodobała mi się trzecia seria oraz to w zbożu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😉 cieszę się, że się podobają

      Usuń
  18. Mega fajna sprawa. Fotografowie to jedna sprawa, ale ja bym te modelkę doceniła, bo pozować też trzeba umieć. Mi się najbardziej podobają te zdjęcia z sesji z Piotrem Łukaszukiem. Czekam na tegoroczną relację. Powodzenia i wielu przyjemnych wrażeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za docenienie 😁 bardzo mi miło. Zdjęcia Piotra są takie delikatne i za to je lubię 😉 relacja będzie na pewno, plener już za tydzień i nie mogę się doczekać 😁

      Usuń
  19. post bardzo mi się spodobał, fajnie zobaczyć Cię w kilku odsłonach na raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że post Ci się podoba 😉 na pewno będzie takich więcej.

      Usuń
  20. Super, życzę udanego wyjazdu :) zdjęcia piękne, dwa pierwsze to moje ulubione :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Modelka ładna, zdjęcia ciekawe😀
    Niektóre grzeczne, inne mniej.
    Pozdrawiam serdecznie🌻💛😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Morgano! I o to właśnie w fotografii chodzi😉 jedna osoba może stać się kimś zupełnie innym, mieć inny charakter na każdym zdjęciu 😊

      Usuń
  22. Ładny kapelusz i zdjęcia też :)
    want follow each other?
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Tyle tu wspaniałych zdjęć, że ciężko wybrać to, które podoba mi się najbardziej :) Jedno jest pewne - piękna z Ciebie modelka Kochana <3 A takie wydarzenia, to naprawdę świetna sprawa! Nie dość, że można się czegoś nauczyć, zdobyć doświadczenie i wzbogacić swoje portfolio, to jeszcze poznaje się fajnych ludzi - dla mnie bomba! :) Będę czekać na relację z tegorocznej "Adeli" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adela już za tydzień i nie mogę się już doczekać 😁 mam nadzieję że pogoda dopisze! Bardzo mnie cieszy, że zdjęcia Ci się podobają😊 i dziękuję za komplement😚

      Usuń
    2. Najpierw na pewno i tak będą na instagramie ale tu też pojawi się post 😁

      Usuń
  24. Dla mnie numerem jeden są tu zdjęcia Piotra... wow! Cudowny klimat, rzeczywiście jakby trochę z minionej epoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia zrobione przez Piotra są takie melancholijne. To mi się w nich najbardziej podoba. Ciepłe światło i jakąś taka tęsknota. Cieszę się, że spodobały Ci się te zdjęcia 😊

      Usuń
  25. Każdy styl fotografowania inny, ale każdy ma w sobie coś wyjątkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękne zdjęcia. Takie naturalne i bardzo oryginalne. Widać na nich mnóstwo emocji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😊 miło mi, że się podobają 😉

      Usuń
  27. Sporo naprawde bardzo ładnych zdjec w różnych stylach i to jest fajne.
    Takie plenery to super sprawa.
    Ja brałam udział tylko w jednym kilka lat temu w UK i pamietam, że każda z osb zdjecia robiła w kompletnie innym stylu i to było super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jak widać było podobnie 😊 dlatego lubię takie spotkania i nie mogę się doczekać następnego 😁

      Usuń
  28. Piękne zdjęcia pełne artyzmu . Moje ulubione to ten portret o którym wspomniałaś .

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochaaam Kmagowy flesz :D Kocham kwadraty i głębię *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwadraty i głębia to coś, co uwielbiam 😍

      Usuń
  30. uwielbiam oglądać takie zdjęcia! przepiękne ;)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki za dobre wskazówki dotyczące fotografowania. Ze wszystkich pięknych zdjęć uwielbiam fotografię PIOTRA ŁUKASZUKA w trawie, zwłaszcza trzecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zdjęcia przypadły Ci do gustu 😊

      Usuń
  32. Bardzo fajne zdjęcia, a każde z nich ma taki indywidualny pazur...podobają mi się:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. masz niezwykłą, bardzo przyciągającą urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne zdjęcia. Jesteś piękna.

    OdpowiedzUsuń
  35. Moje serce skradły zdjęcia zrobione przez Adama Pijaczyńskiego i Piotra Łukaszuka :)
    Jesteś piękna, masz bardzo subtelną , delikatną wręcz sensualną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że zdjęcia Piotra będą miały najwięcej wielbicieli 😉 dziękuję za komplement, bardzo mi miło 😚

      Usuń
  36. Przepiękne zdjęcia. Moje serce skradły te autorstwa Piotra Łukaszuka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia zdecydowanie najbardziej się podobają 😊

      Usuń
  37. Niesamowite ile fotografia może oddać, jeśli jest robiona przez wprawnego fotografa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Za to właśnie uwielbiam fotografię i fotomideling 😁

      Usuń
  38. Cudowne zdjęcia! Uwielbiam takie plenerowe ujęcia i sensualną fotografię <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie zdjęcia w plenerze dają szerokie możliwości 😉

      Usuń
  39. exciting photos...excellent style....
    you look so pretty.... good luck

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie zdjęcia fajnie wyszły, aczkolwiek dwa pierwsze najbardziej mi się spodobały :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. wow! Wspaniałe zdjęcia. ! Ależ widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny post ^^ masz dobrych fotografów :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale piękne zdjęcia! Widać oko dobrych fotografów, ale i niesamowitą modelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Faktycznie te nocne wydają się być najbardziej szalone i "dzikie" wręcz ;) Pozostałe kojarzą mi się ze spokojem ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładne zdjęcia. Wyrażają dużo emocji i odpowiedni chwyt w dobrym momencie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Różne sesje. Różne oblicze kobiety :) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest to, co uwielbiam w fotomodelingu😊

      Usuń
  47. Nie potrafiłabym wybrać najlepszej sesji, bo każda jest interesująca. Podziwiam Ciebie w roli modelki. Świetnie przeistaczasz sie na tych zdjeciach. Jedna kobieta a tyle twarzy: raz delikatna romantyczna , innym razem zmysłowa . Widać, że aparat Cie lubi. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!😍 modelka powinna mieć w sobie odrobinę z aktorki, by z łatwością wchodzić w nową rolę. By nie wyglądać na każdym zdjęciu tak samo 😉

      Usuń
  48. These photos are so beautiful. They look like art. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/07/ysl-rouge-pur-couture-17-rose-dahlia.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne zdjęcia my wybraliśmy się ostatnio w pole lawendy :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post prosto z pola lawendy -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pole lawendy również mam w planach ale dopiero w przyszłym roku 😉

      Usuń
  50. Co fotograf to inny styl :) Widać to od razu :) Wszystkie sesje mają coś w sobie, każda jest inna, niepowtarzalna, ciężko je między sobą porównywać, bo na pewno każdy fotograf bardzo się starał by stworzyć idealny kadr :) Jednak jeżeli miałabym wybierać, to bardzo podoba mi się druga i trzecia sesja :) Chciałabym umieć robić dobre zdjęcia... może z czasem wypracuję swój własny, dobry styl :) Kto wie. Muszę dodać, że sesje są tak udane dzięki wspaniałej modelce, która jest po prostu olśniewająca :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ayuno, za miłe słowa😊 jeśli fotografia jest dla Ciebie choć trochę pociągająca to warto próbować się w tym kierunku rozwijać 😉

      Usuń
  51. Ależ Ty jesteś piękna!!! Wszystkie prace są wyjątkowe, ale najbardziej urzekły mnie zdjęcia Piotra Łukaszuka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤️❤️❤️ Dziękuję Ci za miłe słowa 😍 co do zdjęć Piotra to wiedziałam, że najbardziej będą się podobać 😉

      Usuń
  52. Piękne zdjęcia, najbardziej podoba mi się sesja z Adamem . Zazdroszczę figury ;)
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię każdą z tych sesji 😉 miło mi, że się podobają 😊

      Usuń
  53. Wow każda z tych sesji jest naprawdę wyjątkowa, jestem mega pod wrażeniem! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zdjęcia Ci się podobają😉

      Usuń
  54. Najbardziej spodobały mi się zdjęcia Piotra Łukaszuka. Wyglądają przepięknie! Co do plenerów to brzmi to fantastycznie. Mój znajomy brał udział w takich tylko, że malarskich i zawsze opowiadał o tym w superlatywach.

    Zapraszam: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było do przewidzenia, że zdjęcia Piotra spodobają się najbardziej 😁 plener malarski to na pewno też świetna sprawa

      Usuń
  55. Zdjęcie w zbożu Pawła Brzezińskiego jest mega klimatyczne i ma coś w sobie :) Zresztą wszystkie opublikowane zdjęcia są świetne i nietuzinkowe. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w nim coś ,co przyciąga wzrok. Mimo, że jest to bardzo prosty kadr 😊

      Usuń
  56. So many stunning images in this blog post! My favourite is most definitely the photoshoot in the field - so dreamy!

    aglassofice.com x

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne zdjęcia. Nie umiem wybrać najładniejszego, bo każde mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Mi się marzy jakaś taka fajna sesja zdjęciowa, jednak no do modeliki mi daleko :P Podobają mi się zdjęcia PIOTR ŁUKASZUK są super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia trzeba spełniać i nie trzeba być profesjonalną modelką, żeby stanąć przed obiektywem aparatu 😉

      Usuń
  59. Zdjęcie w zbożu pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby takie proste a jednak coś w nim jest 😉

      Usuń
  60. To musi być niesamowite wziąć udział w takim wydarzeniu. Fotografowie i fotografki odwalili kawał dobrej roboty. Każde zdjęcie ma swój styl, różne klimaty, każde jest wyjątkowe. Piotra i Anny najbardziej mi się podobają ale pozostałe też są niesamowite. Zresztą to nie tylko zasługa fotografa ale i z ciebie jest świetna modelka. Widać, że wczułaś się w rolę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak 😁 każdy z nich ma duże umiejętności. A ja dziękuję za komplement 😉

      Usuń
  61. Pięknie! Pięknie! Pięknie!
    Pierwsze boskie! Piąte rewelacyjne! Te trzy zdjęcia, na których masz na sobie koronkowe body są bardzo artystyczne! Te, na których masz na sobie żółty strój mają w sobie coś - szczególnie pierwsze i trzecie :)
    Przepraszam za taką ilość wykrzykników, ale piszę ten komentarz bardzo entuzjastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki entuzjazm bardzo mi się podoba 😁 dziękuję Ci kochana 😍

      Usuń
  62. piękne kadry! zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Oj post dla mnie idealny, bo właśnie jakiś czas temu wyrwałam się ze związku, w którym facet zabraniał mi brać udział w sesjach zdjęciowych, pomimo ze mialam wiele zaproszen. Ale juz ich kilka za mna i jestem mega szczesliwa, na dniach dostanę swietne zdjecia i na pewno bedzie o nich rowniez post u mnie. Swietne zdjecia, takie fotografie to czysty artyzm :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo dobrze, że zakończyłaś ten związek. Partner nie ma prawa Ci zabraniać takich rzeczy, bo to ograniczanie wolności. Czekan na post u Ciebie 😉

      Usuń
  64. The pictures are amazing! You look super stunning!

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo udane sesje. Najbardziej podoba mi się ta w żółtym body, na trawniku. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest oryginalna i dość odważna ale dzięki temu jest w niej coś wyjątkowego 😁

      Usuń
  66. Dla mnie najlepszy Piotr Łukaszuk - zdjęcia klimatyczne, piękne, ciepłe... ale niesamowite, oglądając te zdjęcia, w jak różny sposób można pokazać tę samą osobę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale opisałaś zdjęcia z Piotrem. Co ciekawe, gdy robiliśmy te zdjęcia robiło się już chłodno a to "ciepło" to tylko zasługa pięknego światła 😉

      Usuń
  67. Najbardziej podobają mi się zdjęcia Piotra, ale każde zdjęcie ma coś w sobie. Bardzo fajne wydarzenie i już nie mogę doczekać się następnego wpisu w tej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo 😁 mam jeszcze kilka archiwalnych postów a potem będą tu już tylko relacje z aktualnych projektów 😉

      Usuń
  68. Wspaniałe sesje! Każda inna, każda ma swoją magię :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo dziekuje za odwiedziny- cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Mnie najbardziej spodobały się zdjęcia Piotra Łukaszuka, są delikatne i romantyczne. Natomiast zdjęcia Adriana Sztruksa sa oryginalne i mega odważne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnica między tymi sesjami jest ogromna, ale obie są ciekawe i wyjątkowe 😉

      Usuń
  71. Sesja w kapeluszu jest zjawiskowa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię te zdjęcia, w szczególności ten portret 😉

      Usuń
  72. Jak dla mnie super są zdjęcia "nieokrzesanego" fotografa. Kocham takie alternatywne ujęcia! Bardzo podobają mi się też te w kapeluszu i pierwsze, w których tak świetnie grają cienie jak wspomniałaś <3 Nie wiem skąd jesteś, ale chętnie coś bym z Tobą popstrykała !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że zdjęcia Adriana znajdą swoich miłośników 😉 cieszę się, że zdjęcia się podobają a ja jestem z Gdyni 😉

      Usuń
  73. Masz cudowne włoski. Zawsze takie chciałam mieć! Sesje cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  74. Barefoot Walking Was By Far My Favorite Shot - Extremely Creatively Represented - Loads Of Depth In These Photos - Well Done

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  75. jestes genialna! a ta trzecia sesja jest moja ulubiona z tych wsyztskich :D aczkolwiek te zdjęcia co gościu doświetlał Cię lampką... powiem no WOW ! konkretny sztos ;S

    OdpowiedzUsuń
  76. Masz piękną urode i rysy buzi, dlatego sama chętnie zrobiłabym Ci sesje zdjęciową :) WIdać, że to co robisz to lubisz to robić ♥ Efekty? Jak widac każdy fotograf ma swoje wizje, swoje odczucia i swój styl i to jest mega fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa 😊 lubię tę różnorodność w fotografii

      Usuń
  77. Cudne zdjęcia i bardzo naturalnie na nich wychodzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Klika z tych zdjęć mega mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Super post. : D <3
    follow for follow? tell me the answer in my new post!
    jfashionlover.online <3

    OdpowiedzUsuń
  80. Everything looking very nice! Awesome pics! 👌👌👌 Thanks for sharing! 🤗🤗🤗 Have a great week! 🏖️⛱️🏜️

    OdpowiedzUsuń
  81. Dwa pierwsze świetne <3 Mi się zdarzyło brać udział w sesjach zdjęciowych, ale nie aż tak profesjonalnych.

    OdpowiedzUsuń
  82. Thank you for sharing this wonderful post keep your awesome work
    I have many hobbies. I love to travel and read. But my favorite hobby is cooking. Let me tell you why! First, I'll tell you a little bit about why I started cooking. Secondly, I'll give you some information about what I like to cook. Third, I will say how I use the vietnamese food for cooking.

    When I started cooking, I was 10 years old. My mom wants me to be a chef. She has always believed that girls have to make different types of food, because one day they will get married. In my country, it is normal for girls not to cook. I feel lucky because I can cook many dishes. Now that I cook some of the dishes my children and husband love, I become happy and proud of my mother and myself. i am a food blog

    OdpowiedzUsuń
  83. wow those are amazing photographs! i love everything

    OdpowiedzUsuń
  84. Oj Kochana jak zwykle pięknie wyszłaś. Figura doskonała po prostu, że już o reszcie nie wspomnę. Uwielbiam te twoje posty fotomodelingowe. Znajomości u fotografów również godne pozazdroszczenia.

    Ściskam najmocniej.

    OdpowiedzUsuń
  85. Zdjęcia Piotra mają najwiecej głosów, co zupełnie mnie nie dziwi 😉

    OdpowiedzUsuń
  86. Dziękuję, bardzo się cieszę 😉

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger