środa, 19 maja 2021

FOTOMODELING PART 11 - MARTA RENUSZ

Witaj wiosno! jak dobrze, że jesteś <3
    Tak, jak mi się marzyło, wskoczyłam już w trampki i nawet udało mi się założyć sukienkę :D Choć teraz w Trójmieście jest dość deszczowo, to dla mnie najważniejsze jest to, że jest w miarę ciepło i nie muszę już nosić grubej kurtki :P Dorobiłam się też pierwszej w tym sezonie opalenizny... z weekendu na torze motocyklowym wróciłam ze spalonym nosem i czołem :P No bo jakoś tak przyjemnie się drzemało w pełnym słońcu :P

A dziś dawno nie widziany post fotograficzny. Tym razem pokażę Wam zdjęcia, które powstały w 2015 roku podczas współpracy z Martą Renusz :) 
 
    Marta wrzuciła post na grupę zrzeszającą trójmiejskich fotografów i modelki na fb, że szuka modelki, która ma do dyspozycji wannę :D Tak się złożyło, że w wynajmowanym wtedy mieszkaniu tę wannę miałam, więc bez większego namysłu zgłosiłam chęć zapozowania. Umówiłyśmy się na zdjęcia i Marta wpadła do mnie do Gdyni na fotki. O ile dobrze pamiętam Marta uczyła się wtedy w Trójmiejskiej Szkole Fotografii w Sopocie. 
 
    Zamysł był taki, żeby zabielić wodę mlekiem. I choć wydawało nam się wtedy, że tego mleka będzie trzeba wlać do wanny mnóstwo, to koniec końców byłyśmy zaskoczone bo wystarczył niecały kartonik na całą wannę ;) Śmiałam się potem, że mleka wystarczyło nawet do kawy po sesji :P 
 
    Makijaż do sesji wykonywałam sama. Mocne usta miały kontrastować z bielą mleka, tak samo jak czarny, koronkowy biustonosz typu bralette. 

To była pierwsza i niestety ostatnia współpraca z Martą, czego bardzo żałuję. Ale oczywiście niewykluczone, że kiedyś się jeszcze fotograficznie spotkamy  :)


Miłego oglądania zdjęć :)


 
 
 
 




Kolor czy czarno białe? :)

 
 
 
 

 
 
  
 
W powyższych trzech zdjęciach nie podoba mi się to, co stało się z włosami. Opierając głową o wannę i zsuwając się lekko do wody włosy przykleiły się do ścianek i niezbyt korzystnie to wygląda... jakbym miała guza na głowie xD ale do tej pory nikt szczególnie nie zwrócił na to uwagi, więc może tylko ja się tym przejmuję :P 




    Samą sesję uważam za całkiem udaną, lubię te kadry, bo lubię takie niestandardowe pomysły :)
Chciałabym w przyszłości powtórzyć tą sesję ale w kolorze i z kwiatami w wannie. Problemem jest to, że aktualnie nie mam wanny... ale coś się wykombinuje :P Co sądzicie o tym pomyśle? :D

Poprzedni post z tej serii: FOTOMODELING PART 10 - ROCKY RABBIT

104 komentarze:

  1. Pomysł na kolorową sesję z wanną i kwiatami zapowiada się obiecująco. Mam nadzieję, że wypalą te wiosenno-kąpielowe plany. Co do zaprezentowanej w tym wpisie sesji, efekt jest intrygujący i ma w sobie coś tajemniczego. A jeśli chodzi o "guza", w ogóle tego tak nie odebrałam. Pomyślałam, że po prostu włosy masz uczesane w kok. Tak więc jest spoko i nie ma się co przejmować. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, to w takim razie tylko moja paranoja xD sesja w kwiatach jest już wstępnie zaplanowana, muszę tylko namówić siostrę na udostępnienie mi do tego celu wanny :D

      Usuń
  2. Ja bym chciała takie zdjęcie pod wodą kiedyś wykonać. Pięknego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł świetny, mleko zdrowe, ponoć sama Kleopatra się w nim kąpała. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że Kleopatra nie rozwadniała tego mleka wodą, więc jej kąpiele mogły byś nieco bardziej odżywcze niż moja :P

      Usuń
  4. Jakie piękne, sensualne kadry! Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie rewelacyjne zdjęcia. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są piękne, ja tu nic dziwnego nie zauważyłam, zapomnij o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poczuć się jak Kleopatra :)
    Super zdjęcia. Uwielbiam czarno białe fotografie więc bardziej mi się podobają te Black and white ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmysłowe... kobiece piękno.
    Dla mnie zdecydowanie wygrywa czerń i biel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ta sesja <3 Zarówno zdjęcia w kolorze, jak i czarno-białe, mają swój klimat. Niektóre z nich, są wręcz artystyczne ;)
    A pomysł na zdjęcia w wannie z kwiatami jest super i będę czekać na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę cieszę, że Ci się ta sesja spodobała. Ja już nawet poczyniłam pierwsze kroki i obgadałam temat sesji z koleżanką fotografką :D

      Usuń
  10. Zdjęcia wyszły naprawdę super! Przyznam szczerze, że nie zwróciłam uwagi na to iż włosy się przykleiły do wanny xd Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się bardzo takie zdjęcia, mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne. :)
    Połączenia wanna i kwiaty zawsze dobrze wychodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się również, że w tym sezonie cieszę się, że otrzymałaś brązową skórę. Fajnie jest czytać przygotowania do sesji, nad którą pracujesz, a zdjęcia są dobre ��

    OdpowiedzUsuń

  14. nawet bez kąpieli mlecznej jesteś moim zdaniem bardzo piękna. dziękuję za podzielenie się swoim doświadczeniem, mój najlepszy przyjacielu Tęsknię za Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Wow! WOW!!! Świetna sesja! Genialny pomysł z tą zabieloną wodą, a kontrast z ciemnym makijażem to bajka🤩 i serio, nie czepiaj się włosów 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna, bardzo inspirujaca sesja zdjeciowa!Czarno-biale zdjecia to jest to! Pomysl z kwiatami w wannie tez jest super, sama bym taka sesje chciala miec :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo intrygująca sesja!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam takie zdjęcia. Mają w sobie coś niesamowitego. Z kwiatami byłoby cudownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie! :D pomysły został juz Przedstawiony fotografce, teraz tylko znaleźć odpowiedni termin

      Usuń
  19. Świetna sesja zdjęciowa! Mi bardziej podoba się efekt w kolorze, ponieważ biel jest bardziej uwydatniona i Twoje usta przyciągają uwagę <3 Oczywiście czarno-białe także sztos! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo interesująca sesja . Sesja w wannie pełnej kwiatów super może znajdziesz modelkę "z wanną". ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. BArdzo fajny pomysł na tę mleczną sesję - bardzo podobają mi zwłaszcza ye b&w zdjęcia- ten kontrast jest super

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia. Z kwiatami na pewno będzie jeszcze ciekawiej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie wersje super ale czarno - białe ma taki nietuzinkowy klimat .

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba taka sesja w wodzie. Chciałam taką zrobić z brzuszkiem, ale w okolicy nie mogłam nikogo znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. What a beautiful session. The milk tub photo shoot was such a great idea. You are beautiful. A perfect model!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne i bardzo intrygujące zdjęcia, nie wiem czy wolę czarno-białe czy kolorowe, obie wersje genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się ta sesja :) oczywiście guza nie zauważyłam, dopóki tego nie napisałaś :D Serio tylko jeden kartonik mleka? Jejku, byłam pewna, że wlałaś go tam całą zgrzewkę! Sesja z kwiatami też wyszłaby super. W ogóle kąpiel w mleku fajnie robi na skórę - tak czytałam; sama jeszcze nie próbowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne zdjęcia :) Nie zorientowałabym się, że woda jest zabielona mlekiem :D Fajnie znać takie fotograficzne tricki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 czasem takie proste rozwiązania są najlepsze ;)

      Usuń
  29. Piękne i pomysłowe zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. wow pomysł na zdjęcia jest mega cudowny:) świetne, estetyczne ujęcia ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi
    I hope you will work with Marta again, because this photo session is wonderful, the idea of the milk was perfect and the make up is amazing!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Efekt fantastyczny, bardzo pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. takie zdjęcia trafiają w mój gust, są piękne, niebanalne i w nich jest tajemnica... dla mnie te zdjęcia nadają sie do Centrum Sztuki Współczesnej przed koronowirusem byłam tam na wystawach fotografii
    ps jesteś piękną dziewczyną i przypominasz mi aktorki Davida Lyncha np Isabellę Rosselini

    OdpowiedzUsuń
  34. Pomysł jak najbardziej bardzo ciekawy, niestandardowy, niekonwencjonalny i kreatywny. Fotografia portretowa jest jedną z tych, które lubię najbardziej. Też w pierwszej chwili bym pomyślała, że więcej kartonów mleka trzeba będzie zużyć.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne, kobiece zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  36. Aż brak mi słów. Cudowna sesja zdjęciowa. Jesteś piękną kobietą <3

    OdpowiedzUsuń
  37. w sumie powiem Ci, że i kolor i czarno białe wyglądają fenomenalnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Całkiem niezły efekt jak na jeden karton mleka :D

    OdpowiedzUsuń
  39. też mam wrażenie że sesja sie udała, fajna pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny efekt, zdjęcia wyglądają tajemniczo i hipnotyzująco :)
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zdjęcia👌 Ja myślałam, że włosy celowo ułożone są w koczek. Ślicznie się włosy ułożyły, kontrast bieli i czerni jest mocny, super👍

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna sesja, bardzo ciekawy i intrygujący pomysł na te zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam serdecznie ♡
    Sesja jest piękna, naprawdę zachwyca :) Sama o takiej marzę, może kiedyś uda mi się taką zrealizować ^^ Uwielbiam takie kreatywne pomysły, bardzo miło się to ogląda :) Ja jestem sesją zachwycona :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma na co czekać :) szukaj inspiracji, fotografa i działaj <3

      Usuń
  44. Cudowna, nietuzinkowa sesja.
    Na zdjęciach widać emocje - pięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow!!! Genialna sesja!!! Zdecydowanie bardziej podobają mi się czarno-białe zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Dla mnie piękne zdjęcie to takie, które mówi coś więcej. Ta sesja bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękne artystyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow! Fenomenalne zdjęcia! Mi najbardziej podobają się czarno-białe, ale kolor też mega<3

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ciekawe zdjęcia. Podobają mi się zarówno te kolorowe jak i czarno-białe. Mają coś w sobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że takie są Twoje spostrzeżenia :)

      Usuń
  50. Great post dear!Photos are amazing !  

    OdpowiedzUsuń
  51. Co do włosów, myślałam, że to koczek :). Zdjęcia przepiękne i w kolorze i czarno-białe <3 mega ciekawy pomysł. No i wykąpałaś się w mleku :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Rewelacyjna sesja! Wszystkie zdjęcia piękne, ale najbardziej urzekło mnie pierwsze i trzecie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Odpowiedzi
    1. Niby nic a jednak wyszło ciekawie, prawda? ;)

      Usuń
  54. Sesja cudowna. Pomysł z mlekiem doskonały. Fotografia czarno biała jest magiczna, bardziej tajemnicza. Ciekawie byłoby ją zestawić z kolorową. ,,Kipiąca" kolorami wanna pełna różnobarwnych kwiatów byłaby świetny kontrastem. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  55. Powiem Ci, że jestem zaskoczona że przy jednym kartoniku mleka jest taki efekt :) Zdjęcia bardzo ciekawe, oryginalne, piękne! A modelka jak zawsze cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ha ,ha ,ja również się już dorobiłam pierwszej opalenizny,tyle że na stopach 😊
    Zawsze mnie tam słońce najszybciej "łapie "😉
    Jestem zaskoczona ,że do tej sesji ,wystarczył niecały kartonik mleka
    Bardzo ładnie wyszły te zdjęcia ,i prosze, nie czepiaj się tych włosów -wcale nie wyglądasz jakbyś miała guza ☺
    O wiele bardziej podobają mi się te czarno-białe zdjęcia 💜
    Czekam na kolejne sesje ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Czekam na kolorową sesję wannową z kwiatami ;) brzmi super.

    OdpowiedzUsuń
  58. Wonderful photos and interesting post dear!

    OdpowiedzUsuń
  59. Super pomysł na ujęcia w wannie. Zarówno kolor jak i B&W prezentuje się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  60. Moim zdaniem bardzo kobieca sesja Mnie się bardziej podoba czarno biały, ale oba są fantastyczne.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  61. Fantastyczne zdjęcia!!
    Mnie też wydawałoby mi się, że aby tak zabielić wodę, musiałabym wlać z 10 litrów mleka, a jednak okazuje się, że wystarczy niewielka ilość xd

    OdpowiedzUsuń
  62. Dość ciekawe ujęcia - takie artystyczne :)

    A co do opalenizny to następna może nie będzie aż tak mocna :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. O rany! Genialne są te zdjęcia zarówno w kolorze jak i czarno białe. Chcę takie!

    OdpowiedzUsuń
  64. Wspaniale wyglądasz, przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Pomysł ciekawy, mi się podoba wersja w kolorze, chociaż te, gdzie chociażby kolor pomadki jest nadal taki zgaszony. Jak zachowały się przy tym włosy- moim zdaniem to wnosi właśnie dużo uroku.

    OdpowiedzUsuń
  66. What beautiful milk bath photos! So creative and they looks really impressive in the black and white!

    Hope your week is going well :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  67. Stunningly Gorgeous - The Last Photo Takes The Cake - Well Done

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  68. przedostatnie podoba mi sie najbardziej cudo

    OdpowiedzUsuń
  69. Great post! thnks for sharing. X

    OdpowiedzUsuń
  70. Beautiful photos! Thanks for sharing.

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękne zdjęcia. Bardzo klimatyczne. Najbardziej podobają mi się w wersji czarno-białej. :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Wow! Zdjęcia robią ogromne wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękne zdjęcia, robią wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger