sobota, 25 lipca 2020

MAKIJAŻOWE RECENZJE PART 2 - NABLA SOUL BLOOMING

    Pisałam Wam już, że chcę częściej wrzucać posty makijażowe więc dziś... zapraszam Was na taki właśnie post. Przed Wami recenzja kolejnej palety z mojej małej kolekcji :)




Makijaż i zdjęcia robiłam już jakiś czas temu i mogliście go już widzieć na moim instagramie jednak post z recenzją musiał poczekać na swoją kolej :P 


NABLA SOUL BLOOMING

    Cienie zamknięte są w dość klasycznym, kartonowym (ale solidnym) opakowaniu z magnetycznym zamknięciem.  Paleta jest wyposażona w duże lusterko, dzięki któremu bez problemu wykonamy makijaż całej twarzy. Zarówno lusterko jak i cienie były fabrycznie zabezpieczone folią. Cała paleta zabezpieczona jest dodatkową kartonową "kieszonką", w którą możemy ją wsunąć. Takie rozwiązanie chroni paletę przed przypadkowym otwarciem i jest ono dość często spotykane. Kolorowe, wiosenne kwiaty na pudełku jednoznacznie wskazują nam jakie odcienie znajdziemy w środku.



    Paleta składa się z 12 cieni, z których 6 jest matowych a pozostałe 6 to cienie metaliczne. Pod każdym z cieni wytłoczona jest jego nazwa. W palecie znajdziemy zarówno ciepłą, neutralną jak i chłodną tonację dlatego każdy znajdzie tu coś dla siebie. Delikatne kolory idealnie nadadzą się do wykonania lekkich, wiosennych makijaży ale dzięki cieniom ANEMONE i CARAVAGGIO możemy też wyczarować nieco mocniejszy look. Cienie są bardzo dobrze napigmentowane dlatego podczas wykonywania makijażu zalecam ostrożność i stopniowe dokładanie cieni. Formuła matowych cieni jest  pudrowa, lekko kremowa. Bardzo dobrze się rozcierają i łączą ze sobą dając naprawdę spore możliwości. Błyskotki zaś są lekko satynowe i pięknie się mienią nawet bez primera. Jedynym wyjątkiem jest cień HONEY DRIP, który ma w sobie trochę większe opalizujące drobinki bez "bazowego" koloru. Wszystkie błyskotki polecam nakładać palcem. 
    

Cienie matowe, od nadgarstka: FLOWERY, CHAMOMILE, GEA, BOLERO, MIDDLE KARMA, CARAVAGGIO



Błyskotki, od nadgarstka: HONEY DRIP, PHILOSOPHY, CLIMBING ROSE, GARCON, ANEMONE, GARDEN GATE

    Naprawdę długo się czaiłam zanim zaczęłam używać tej palety. Choć kolory strasznie mi się podobają to oczywiście mam problem z jasnymi, chłodnymi cieniami czyli FLOWERY i GARDEN GATE. Ale w końcu się nauczę używać i tych odcieni :) 
    Jestem bardzo zadowolona z tej palety i bardzo dobrze mi się z nią pracuję ale nie polecam tej palety komuś, kto dopiero uczy się posługiwania cieniami. Pigmentacja jest tak mocna, że można sobie zrobić plamę, którą ciężko będzie rozetrzeć. Do tego cienie lubią się osypywać przy aplikacji jeśli nie strzepniemy nadmiaru z pędzla. Cienie są bardzo trwałe i nawet gdy aplikuję makijaż tylko na przypudrowany korektor to cienie w ciągu dnia się nie ścierają ani nie rolują. 

    Paleta Nabla Soul Blooming kosztuje około 160 złotych i jest dostępna w większości internetowych drogerii jak cocolita, mintishop a także sephora. Uważam, że nie jest to wygórowana cena jak na taką jakość, trwałość i pigmentację.


    No i czas na mój makijaż :) nie jest to nic odkrywczego czy szalonego, ale mi się bardzo podoba. To znowu mój klasyk, choć trochę wzmocniony.


    Do wykonania tego makijażu wykorzystałam cienie CHAMOMILE (lekki beż na całą powiekę jako baza, by cienie nie przyklejały się do korektora), na załamanie powieki i powyżej MIDDLE KARMA, by łatwiej się blendowało, samo załamanie i zewnętrzny kącik przyciemniłam mocnym brązem, czyli CARAVAGGIO. Na środek powieki nałożyłam CLIMBING ROSE a wewnętrzny kącik rozświetliłam cieniem HONEY DRIP. Ostatnie dwa cienie aplikowałam palcem.


    Oczywiście kreska żelowym eyelinerem z INGLOT, na rzęsach tusz Max Factor Volume Infusion plus rzęsy na pasku od Ardell. Na twarzy mam dwa zmieszane podkłady od Bourjous - Healthy Mix (52 Vanilla) i City Radiance (01 Rose ivory). Jeden jest za ciemny, drugi za jasny więc po zmieszaniu jest ideolo :D Twarz konturuję pudrami do modelowania twarzy marki INGLOT (503 i 505) i rozświetlacz INGLOT HD Freedom system (154). Usta muśnięte tylko balsamem ochronnym EOS.

I jeszcze jedno zdjęcie bo nie mogłam się zdecydować :D




    Zastanawiacie się pewnie, czemu nie zrobiłam zdjęć całej twarzy tylko jej połowy :P Drugie oko niestety mocno przekombinowałam i tak mi się nie podobało, że je zmyłam xD Nie pomalowałam go ponownie, bo zbliżał się wieczór i bałam się, że nie będzie dobrego światła do zdjęć i tak to właśnie wyszło :P Kto widział na moim Insta Story "krótką historię tego zdjęcia"? :P 



Kochani jeśli macie ochotę to zapraszam Was na mojego Instagrama :) 



Mieliście już okazję spotkać się z paletami Nabla? Cienie w jakich kolorach wybieracie najczęściej? Bezpieczne i neutralne czy raczej szalone i kolorowe?  
Dajcie koniecznie znać no i życzę spokojnego weekendu :)


212 komentarzy:

  1. Bardzo ładne odcienie ma ta paleta, takie jakie lubię 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię takie odcienie 😊

      Usuń
  2. Nie miałam takiej palety, ale bardzo mi się podoba zestaw kolorów, jaki do niej trafił. Generalnie to lubię takie bardziej stonowane i delikatniejsze kolory. W takich mi też jest najlepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kolory są przede wszystkim bezpieczne 😉

      Usuń
  3. Wowww, is so nice!! And the make up that you´ve created is perfect.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna jest ta paleta 😍
    Chyba się na nią skusze...(nie miałam jej jeszcze )
    Makijaż też przepiękny (kreska robi wrażenie )
    Może dla innych ,nic specjalnego ,za to dla mnie - rewelacja 💞
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ta paleta urzekła 😁 no i uwielbiam kreskę! Dla mnie to must have każdego makijażu 😉

      Usuń
  5. Cudne kolorki w paletce i oczywiście piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, pięknie się prezentują na oku, choć w paletce wydawały się niepozorne. Ja się zawsze broniłam przed paletkami, ale ostatnio im ulegam coraz częściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, na oku wyglądają dużo lepiej 😊 ja paletkom uległam już dawno 😅

      Usuń
  7. Piękne kolory i piękny makijaż. :) Nie stosowałam jeszcze produktów tej marki, ale zdecydowanie mam to w planach. Najbardziej podoba mi się odcień Anemone <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już kilka podejść do wykorzystania tego cienia w makijażu ale jeszcze nie wiem jak to ugryźć 😜 dziękuję bardzo 😊

      Usuń
  8. Oh wow this is a gorgeous palette! I have so many great things about Nabla, but I've never tried any of their products before xo

    Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe kolory, a makijaż w moim guście lubię takie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię paletki ale tylko oglądać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę za dużo oglądać bo mam ochotę kupić je wszystkie 😅

      Usuń
  11. Wow, jaka piękna kolorystyka palety! <3 Jestem zachwycona.
    Pozdrawia serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow boski makijaż :) więcej takich notkę bywasz inspiracja . A o Nabli słyszałam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję😊 na pewno będzie więcej makijaży na blogu. Kiedyś może nawet zrobię zdjęcia krok po kroku 😉

      Usuń
  13. Piękne kolory tych cieni.No i świetny makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna gama kolorystyczna. Makijaż profesjonalny. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna paleta, piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  16. Love all this shades and your AMU. 😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolory, choć nie wszystkie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful makeup. That palette has very nice shades.
    Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super Ci wyszedł ten makijaż 😍 Paletka bardzo mi się podoba ale połowa kolorów to zupełnie nie moje kolory ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwa niebieskie też nie do końca mi pasują ale reszta jest super 😉 dziękuję!😘

      Usuń
  20. super paletka a makijaz przepiekny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Opakowanie przepiękne, część kolorów moja - cudeńko :-) Mimo wszystko wolę pojedyncze, ewentualnie podwójne, sporadycznie potrójne cienie, bo nie widzę sensu w kupowaniu paletki, jeśli nie wszystkie kolory w niej zawarte są dla mnie. Makijaż oczu ładny, ale widzę, że nałożyłaś cień Caravaggio (podobny do mojego matowego intensywnego brązu z Paese) poza wewnętrznym kącikiem oka - ja tej granicy nie przekraczam, nie lubię cieni na nosie. Pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez obaw, do nosa jeszcze daleko 😉 mam naturalne cienie wokół oka, również na górnej powiece i to potęguje efekt mimo korektora. Nie jest to też makijaż codzienny więc postawiłam na mocniejszy efekt 😊

      Usuń
    2. Może i tak, może to po prostu kwestia ujęcia, że tak to widzę, że nad wewnętrznym kącikiem jakbyś wyjechała poza powiekę. Powodzenia w dalszych makijażowych eksperymentach :-)

      Usuń
  22. Jestem oczarowana kolorystyką tej paletki oraz wykonanym przez Ciebie makijażem :)
    Pięknie, odcienie totalnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że makijaż i paleta się podobają 😁

      Usuń
  23. Piękny makijaż! Ja nie ma niestety talentu do takiego malowania się. Wyglądasz cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! 😊 do makijażu trzeba mieć trochę talentu... reszta to warsztat, nad którym trzeba pracować 😉

      Usuń
  24. piekne kolorki :) ja sie nie maluje ostatnio:P

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna kolorystyka, pięknie wyglądasz w tym makijażu, opakowanie palety też ładne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest moim zdaniem urocze 😁 cieszę się, że makijaż sie podoba

      Usuń
  26. Oja mega ta paletka i Twój makijaż! Ja lubię ciepłe kolory, i delikatne i mocne, nasycone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😁😘 ciepłe odcienie to też moje ulubione 😉

      Usuń
  27. Very nice post ! Thanks for stopping for my blog ! Have a great week! 🎀🎀🎀

    OdpowiedzUsuń
  28. Zarówno na Tobie jak i same w sobie, cienie wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie są dobrej jakości więc prezentują się świetnie 😊

      Usuń
  29. Śliczna ta paletka, cudny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Osobiście nie słyszałam wcześniej o tej paletce, ale widząc efekty u Ciebie to kusi mnie żeby ją wypróbować <3 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Paletka wygląda niepozornie .Jednakże jestem pod wrażeniem Twojego makijażu , boskie oko!

    OdpowiedzUsuń
  32. makijaż Ci wyszedł prześliczny, lubię właśnie takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  33. totally in love with this palette and your make up

    OdpowiedzUsuń
  34. Niesamowicie podoba mi się Twój makijaż <3 Sama paletka, ma naprawdę cudne zestawienie kolorystyczne, a cienie, świetną pigmentację. Natomiast nie wiem, czy z moimi zdolnościami, umiałabym wykorzystać jej potencjał ;) Niemniej jednak, cienie tej marki ciekawią mnie bardzo i nie wykluczam, że kiedyś skuszę się na którąś z palet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam zaskoczona tak mocną pigmentacją 😉 lubię tę paletę choć też nie do końca umiem wykorzystać wszystkie cienie

      Usuń
  35. Piękna paletka! Tak dobranymi cieniami w jeden paletce można spokojnie zrobić i dzienny makijaż i wieczorowy. Uwielbiam takie rozwiązania 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Tak 😁 lubię takie uniwersalne palety

      Usuń
  36. Piękna jest ta paleta! Cudowny makijaż!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie się bardzo podoba i paleta i makijaż

    OdpowiedzUsuń
  38. u mnie też na maksa królują brązy ;) i ewentualnie fiolety bo cudownie podkreslają zielone oczy :D ale tych dwóch niebieskich cienii też bym się bała używać haha :D poza tym, cała ideolo dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam lekko zielone oczy więc fiolety też do nich pasują. Ale dość rzadko używam 😜 ostatnio kupiłam paletę w której jest piękny fiolet i spróbuje go wykorzystać w makijażu 😁

      Usuń
  39. Odpowiedzi
    1. Samo opakowanie, jak i cienie są bardzo ładne 😉

      Usuń
  40. What a great and detailed review! Very beautiful palette! Thank you for sharing
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  41. Makijaż Twój na młodej twarzy piękny 😉
    Dla mnie kolory zbyt mocne, wole delikatne, pastelowe.
    Pozdrawiam milutko 🌞🌸💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie mają mocną pigmentację ale można nimi wyczarować również delikatny makijaż 😉

      Usuń
  42. Przepiekny makijaż, moje kolory zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że się podoba 😊

      Usuń
  43. Bardzo podoba mi się Twój makijaż oka :D Pięknie się prezentuje :D
    Paletka fajna, aczkolwiek odcień ich cieni jest dla mnie troszkę słaby :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło 😉 co znaczy że odcień jest za słaby? Nie te kolory? Bo pigmentacja jest naprawdę petarda

      Usuń
  44. Piekny makijaż zmalowałaś. Ślicznie podkreśla kolor twoich oczu.

    OdpowiedzUsuń
  45. Qué bonita, es preciosa! Y sales muy guapa en las fotos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias cariño. Me alegro de que te guste😍

      Usuń
  46. Uwielbiam wszelkie paletki, a o tej nie słyszałam. Jest przepiękna! Skoro warta swojej ceny, to czemu nie :)
    Makijaż cudowny! Zazdroszczę kreski, ta nigdy mi się nie udaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😘 kreska to kwestia wprawy i odpowiednich narzędzi. Mi kreska zawsze zajmuje najwięcej czasu bo muszę ją dopieścić 😅

      Usuń
  47. Makijaż bardzo ładny, tak jak i kolorystyka paletki, chociaż pewnie też nie wszystkich cieni z niej bym używała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze nie trafiłam na paletę, z której wszystkich cieni używałabym po równo😅

      Usuń
  48. That pelette have such a beautiful and pigmented shades. Thank you for review.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/07/summer-fragrances-2019.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ciekawe są te kolorki. A zdjęcia z jednym okiem są jeszcze lepsze niż z dwoma :D Są bardziej tajemnicze :)

    OdpowiedzUsuń
  50. The pallette is so nice! I love the colours, but your blending really made it pop!

    x Natalie
    Lucy and the Runaways - Blog and Instagram

    OdpowiedzUsuń
  51. Jaka śliczna ta paleta! Kolory też ma bardzo fajne, z chęcią bym ją przetestowała. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie lubię tę paletę, bo nie dość że ma fajnie kolory to i opakowanie jest śliczne 😊

      Usuń
  52. You look super beautiful! Thanks for sharing your experiences - I must say I like the shades!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Naprawdę świetnie to wyszło! A kiedy zobaczyłam na zdjęciu połowę twarzy, od razu pomyślałam, że na drugim coś poszło nie tak;) W każdym razie, paletka godna polecenia:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładna paleta i piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękna ta paleta Nabla!
    Czy chcielibyście podążać za sobą? Follow per follow? :)
    fiftyshadesfashion.com
    My Instagram

    OdpowiedzUsuń
  56. Pięknie wyszło! Cudowny make up :) Jak ja bym chciała tak się malować... niestety, nie jestem najlepsza w tym fachu co więcej, nie mam żadnej praktyki :D Może i bym chciała, ale nie bardzo mi się chce, zwłaszcza teraz, kiedy jest tak gorąco. Może zimą zacznę więcej ćwiczyć :) Paletka śliczna, ma cudowne kolory idealnie wpasowują się w mój gust :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to załapać podstawy A potem ćwiczyć ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć 😁 gdybyśmy mieszkały gdzieś bliżej siebie to mogłabym Cię nauczyć 😉

      Usuń
  57. Mam tą paletę i bardzo ją lubię. Chyba ostatnio najczęściej po nią sięgam ;) Bardzo dobrze się jej używa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę dobra jakościowo paleta 😉 cieszę się że mamy podobne zdanie na jej temat

      Usuń
  58. Ojej, jakie śliczne te kolory 😍

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale ta paletka pięknie się prezentuje! Już samo jej opakowanie przyciąga uwagę, a cienie to ma świetne!
    Bardzo ładny makijaż :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zakupu ostatecznie przekonało mnie właśnie to urocze opakowanie 😁

      Usuń
  60. Jaki ładny makijaż <3.
    Poproszę więcej recenzji cieni do powiek;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!😁 cieszę się bardzo, że się podoba. Na pewno będzie więcej makijazowych postów 😉

      Usuń
    2. Cieszę się w takim razie, bo uwielbiam cienie do powiek, dlatego chętnie czytam recenzje, które ich dotyczą:). Aktualnie mam ochotę na kilka pojedynczych cieni z Hean.

      Usuń
    3. Tych z Hean jeszcze nie miałam ale kupiłam ostatnio w promocji dwie palety z Makeup Obsession i to one są w kolejce do recenzowania 😁

      Usuń
  61. Bardzo ładnie prezentują się te cienie. Nie wszystkie kolory pasowałyby do mojej urody, ale podobają mi się 😊

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękny makijaż w kolorkach które lubię najbardziej:) Bardzo fajna ta paletka:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ładna, taka kobieca i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie za to między innymi ją lubię 😉

      Usuń
  64. Ślicznie wyglądasz! Ja też lubię takie kolory.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  65. Beautiful palette. And the makeup is great.

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie znałam tej palety. Kolorystycznie mi się podoba. Raczej stawiam naAna szarości, fiolety i brązy. makijaż ładny zrobiłaś! Super. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei za szarościami niekoniecznie 😉 cieszę się że makijaż się podoba

      Usuń
  67. piękne oko! szkoda, że nie mam takich zdolności :D a paleta warta uwagi, w szczególności ze względu na tą pigmentację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego można się nauczyć 😁 ja jestem tego najlepszym przykładem 😉

      Usuń
  68. Kurczę no, śliczna jest. Aż się nie spodziewałam, że mi się tak spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo ładna paletka i świetny makijaż Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Kolory przepiękne, ale centa trochę odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To I tak jest dość niska cena 😅 widziałam droższe palety 😉

      Usuń
  71. Piękna paleta, bardzo różnorodna a co za tym idzie dająca wiele możliwości. Nie wiem tylko czy sama bym sobie z nią poradziła. Makijaż jednak nigdy nie był moja mocną stroną. Za to Ty radzisz sobie wyśmienicie. Pięknie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa 😊 lubię makijaż i choć jestem samoukiem uważam że całkiem nieźle mi to wychodzi 😉

      Usuń
  72. Bardzo mi się podoba, ale ja nie umiałabym w pełni skorzystać z jej walorów. U mnie to zazwyczaj sam tusz, lub kreska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na codzień też jestem dość oszczędna w makijażu 😉 ale jak jest okazja to lubię poszaleć 😁

      Usuń
  73. Te kolorki są cudowne! Może niebieski nie bardzo do mnie pasuje, ale z resztą chętnie sama bym pokombinowała :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  74. Oj, w tym temacie nie zdołam pomóc – mogę co najwyżej podziwiać efekt końcowy ;).

    OdpowiedzUsuń
  75. miałam ją kupić, ale nie kupiłam;p ale podoba mi się bardzo ta pigmentacja i kolory

    OdpowiedzUsuń
  76. Miałam jedynie Dreamy, ale nie jestem z niej jakoś szczególnie zadowolona :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zastanawiałam się nad tymi dwoma i ostatecznie wybór padł na soul blooming i jestem zadowolona z wyboru 😉 A czemu nie jesteś zadowolona z Dreamy?

      Usuń
  77. colors look so great....
    have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  78. WOW, jakie sexy oczko 😍!!!
    Paleta ma piękne kolory 😊!!!
    Pozdrawiam serdecznie 😁!!!

    OdpowiedzUsuń
  79. wow, ale piekne kolory!!! i ślicznie się pomalowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Jeszcze nie miałam tej paletki :) Uwielbiam kolorowe cienie :) Zazdroszczę pięknych i dużych oczu, świetnie się na nich makijaż prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde oczy można pięknie wymalować 😊 dziękuję 😘

      Usuń
  81. Kolorki piękne , a makijaż naprawdę robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  82. Jaka prześliczna paletka! Te matowe cienie mnie absolutnie urzekły. Btw masz przepiękne oczy :)

    Zapraszam na nowy post: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊😘 maty są mocno nasycone kolorem i dobrze się blendują

      Usuń
  83. Cieszę się, że Ci sie podoba 😊

    OdpowiedzUsuń
  84. The shades of this palette are beautiful!
    I love your MakeUp Look :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Śliczna ta paleta, daje dużo możliwości.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger