sobota, 4 grudnia 2021

PACHNIDŁA DO DOMU - MANDALA CANDLE

Cześć Robaczki! :D 
    Jak tam w grudniu? Czuć już Świąteczny klimat? Lista prezentów na Święta już jest? A może prezenty macie już kupione? Albo może tak jak ja nie ruszyliście jeszcze tematu? :P Nie chcę nic mówić, ale coś czuję, że w tym roku będę biegać za prezentami na ostatnią chwilę :P 




Ale... dziś chciałabym opowiedzieć Wam o pięknie pachnącej świecy, która z powodzeniem mogłaby się odnaleźć w roli gwiazdkowego prezentu. Dziś będzie mowa o świecy sojowej Mandala Candle



MANDALA CANDLE :klik:

    Ta mała, poznańska manufaktura wytwarza swoje świece wyłącznie z wosku sojowego. Jest on bezpieczny dla otoczenia, dzieci, zwierząt a także alergików. Wosk sojowy to produkt naturalny i wegański, który do tego jest całkowicie biodegradowalny. Pali się dużo dłużej, nie wydziela szkodliwych substancji a w przypadku jego rozlania dużo łatwiej usunąć go z tkaniny bez pozostawienia śladu. Do produkcji tych świec wykorzystywane są naturalne olejki eteryczne, dzięki czemu świece świetnie sprawdzą się do aromaterapii. Szklany słoik, w którym znajduje się świeca, możemy śmiało wykorzystać potem na przykład do przechowywania przypraw, biżuterii czy innych drobiazgów ;)



TAJEMNICZY OGRÓD

    Wybrałam tę świecę, ponieważ zaintrygowało mnie połączenie wykorzystanych do jej stworzenia aromatów. Mamy tu różę, bergamotkę, paczulę oraz goździk. Zaraz po odkręceniu wieczka uderzył mnie intensywny zapach, mieszanina słodkich, kwaskowatych a jednocześnie intensywnie korzennych aromatów. Od razu wiedziałam, że to świeca idealna na jesienno-zimowy czas. Po rozpaleniu zapach świecy łagodnie wypełnia całe pomieszczenie, ale wbrew pierwszym obawom nie dominuje i nie przytłacza. Przyznam, że trochę inaczej wyobrażałam sobie ten zapach, ale chyba właśnie ten nieoczywisty aromat najbardziej mnie ujął. Intensywny, ale niezbyt nachalny, lekko słodki ale z nutą korzennych przypraw, otulający ale jednocześnie orzeźwiający. Nie jestem w stanie wyodrębnić pojedynczych aromatów, bo wszystkie zlały się ze sobą tworząc ten intrygujący zapach. Nazwa "Tajemniczy Ogród" idealnie odzwierciedla charakter tej świecy. Naprawdę cudownie mi pasuje do obecnej atmosfery :) Palę tę świecę prawie codziennie :) 

Lubicie takie pachnące prezenty? Chętnie poznam Wasze preferencje zapachowe i ulubione świece :) Będzie mi miło, jeśli podzielicie się nimi w komentarzy pod postem :)










Ps. Chcielibyście więcej postów o pachnących świeczkach? :D



Poprzedni post z tej serii: PACHNIDŁA DO DOMU - MIKANI CANDLES

100 komentarzy:

  1. Przydałaby się taka świeca, możesz podać więcej chętnie się zapoznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę używać klasycznych świec, więc powoli odkrywam świat tych sojowych :D Ale na tą firmę jeszcze nie trafiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubią świece i chętnie poznam nową dla siebie markę. Ten Tajemniczy ogród naprawdę mnie zaintrygował. Ja ostatnio kupiłam sobie świece o zapachu kawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenie zapachów, jestem ciekawa jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie opisałaś zapach, bo to niezwykle trudne zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love candles, and that is a beautiful one!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wiedzieć, żę jest taka firma, która używa wosku sojowego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja prezenty kupiłam już w listopadzie :) Mam i na Mikołajki i na Gwiazdkę :)

    Jestem ciekawa tych pachnideł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdaje się, że dostanę świecie na urodziny, bo miałam podchwytliwe pytania w tym temacie. ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze biegam z prezentami na ostatnią chwilę xD i zamówiłam sobie świeczkę, chociaż nie byłam nigdy fanką świec, ale bardzo chciałam zrobić klimacik do czytania. Słyszałam o tej firmie, może też się skuszę 😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Właściwie nigdy nie lubiłam świeczek zapachowych, bo bardzo ciężko trafić w mój gust, a poza tym bolała mnie głowa od ich aromatu. Do czasu aż poznałam świece sojowe :) mam fajną o zapachu perfum, tylko w ogóle nie pamiętam jakich. Ślicznie pachnie nawet bez zapalania. Miałam też pomarańczową-bardzo świąteczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście nazwa kojarzy mi się tylko z filmem. Jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmmmm... próbuję wyobrazić sobie jej przyjemny zapach!!! Chętnie zapalę ją w swoim domu 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że ten zapach mógłby mi się spodobać :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zapach mógłby Cje naprawdę zaskoczyć :)

      Usuń
  15. Polecę tę świeczkę koleżance, która uwielbia takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio na jarmarku bożonarodzeniowym w Gdańsku miałam do czynienia właśnie z takim stoiskiem ze świeczkami sojowymi. Pani sprzedająca kazała mi wsadzić palec do palącej się świeczki ,żeby dotknąć wosku. Nie był gorący, rozsmarowała go sobie bezpośrednio na rękach jak krem do rak. Pachniał obłędnie a moje ręce były gładkie jak pupa niemowlaka :D ostatecznie nie kupiłam, chciałam jeszcze się zastanowić,ale następnego dnia nie dotarłam na jarmark , wiec teraz muszę poszukać gdzieś indziej, bo uwielbiam świeczki zapachowe a te pachną bajecznie. Chetnie poczytam jeszcze o tych świeczkach ;)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. I love candles this time of year! This looks so cosy xx

    Violethollow.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w tym roku już mam wszystko kupione. Aż dziwne, że sie ogranęłam :)
    Jeśli chodzi o zapaszki to lubię w każdej wersji
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wyglądają te świeczki. W ogóle jestem fanką świec... Im więcej tym lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez! <3 ale trochę się boję że P w końcu nie wytrzyma i mnie z domu razem z tymi swieczkami wuprowadzi xD

      Usuń
  20. Świetny pomysł, jestem bardzo ciekawa tego zapachu *;*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam świece zapachowe, a takie słodko-korzenne nuty najbardziej:)
    Pięknie wygląda ta świeca:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie świece :) Tej zapach musi być cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zima oraz jesienią uwielbiam takie dodatki w domu :) Szczególnie, gdy ładnie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. To mała manufaktura, wiec zupełnie mnie to nie dziwi :)

      Usuń
  25. Nie używam świec, ale znam osoby, które je uwielbiają, więc mogłabym taką sprezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wonderful photos and interesting post dear!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie piękne zdjęcia! Cudownie! Klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. te świeczki muszą pachnieć cudownie

    OdpowiedzUsuń
  29. Pewnie że bym chciała poczytać więcej takich świeczkowo- pachnących postów ;)
    Ja uwielbiam słodkie zapachy, przypomniałaś mi że muszę zrobić zapas świeczek, nie wyobrażam sobie nie palić ich, szczególnie o tej porze roku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam słabość do takich produktów, więc na pewno nie odmówię :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I love candles, especially perfumed!
    Beautiful photos!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Otrzymanie takiego prezentu sprawiłoby mi dużą przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Me encantan las velas, las uso mucho porque me transmiten mucha paz!
    Un besito

    OdpowiedzUsuń
  34. Jako wielka fanka świec i olejków bardzo spodobały mi się zdjęcia :) Uwielbiam robić taki klimat w mieszkaniu.
    Mila blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Sounds like a great candle! Beautiful pictures too.

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam świece i olejki oraz takie pachnące prezenty <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Śmiało, więcej świecowych :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam takie pachnidła:) Chciałabym powąchać "tajemniczy ogród" ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ubolewam ze nie można przez bloga poczuć zapachu . Ja w tym roku mam już prezent wcześniej by uniknąć tłumów .

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj Kochana. Ja jeszcze mysle co komu kupic. Pewnie jeszcze polaze po jarmarku. Bylam w sobote, ale byl taki tlum ze palca sie wcisnac nie dalo. Ta swieca Tajemniczy ogrod robi super wrazenie. Pomysle. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi jeszcze parę prezentów zostało do kupienia, ale jestem na dobrej drodze żeby się wyrobić ;)
    Co do świecy to uważam, że jest to świetny pomysł na prezent. Nawet taki umieściłam na mojej liście z prezentami na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zarówno nazwa tej świecy, jak i nuty zapachowe, brzmią bardzo intrygująco :) W dodatku pięknie się ona prezentuje <3
    A co do prezentów, to u mnie już wszystkie kupione i czekają tylko na spakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. ja codziennie palę zapachowe świece w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja dwa lata temu cała rodzinę obdarowałam pachnącymi świecami. W tym roku jeszcze nie mam pomysłu na prezenty, ale uświadomiłaś mi, że to już czas...

    OdpowiedzUsuń
  46. candle looks romantic ....

    love to read your review....

    OdpowiedzUsuń
  47. Na świąteczny prezent idealny pomysł- ja właśnie zakupiłam świece sojowe dla bliskich Pań🧡🤗
    Pozdrawiam cieplutko🌺😘🌲💚🍀

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo lubię świece zapachowe właśnie sojowe. Od nich nie boli mnie głowa!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny post! Kocham świece sojowe, uważam że to świetny prezent na różne okazje :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja prezenty już miałam pokpione w listopadzie i bardzo się z tego cieszę. A taką świeczkę sama bym chętnie przygarnęła. Uwielbiam otaczać się pięknymi zapachami. Nic tak nie dodaje klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Pierwszy raz słyszę o takiej marce, ale może to dlatego, że za mało siedzę w temacie świeczek :D Tak jak czytam Twoją recenzję, to myślę, że ten zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Takie świece to zawsze dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie znałam tej marki. Ale już wiem i może zakupię, bo prezentuję się świetnie, co także wynika z opisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. I really love candles *-*
    Xoxo
    https://myheartaintabrain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. lovely post

    visit us at https://www.rehobothorganicfarms.com/supernapier

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam takie świeciuszki- zawsze idealne na prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Mogłabym otrzymać takie cudeńko w prezencie :) Super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  58. Chętnie bym ją przygarnęła :D Na pewno świetnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Od świec jestem uzależniona :) Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Mam kilka pachnących świec w domu, ale zawsze nie się zabrać za ich "odpalenie" :)

    OdpowiedzUsuń
  61. U mnie przez bardzo długo nie było w domu świec. Bałam się o koty. Czułam się niepewnie ze świadomością, że one i ogień będą razem w pomieszczeniu. Ale ostatnio świece bardzo mocno "chodziły za mną" i w drodze kompromisu zakupiłam lampiony, które chronią moje ukochane zwierzęta przez przypadkowym poparzeniem się. Zapachy, które mam są raczej subtelne i delikatne. Nie miej jednak lubię czasem wieczór ze świecą.

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam świecę, chętnie poznam i tę> Przesyłam Ci moc serdeczności na Nowy Rok

    OdpowiedzUsuń
  63. Dla mnie to jest nowość. Ciekawa propozycja. Pozdrawiam serdecznie. Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo ładnie się prezentuje i fajnie, że z wosku sojowego.

    OdpowiedzUsuń
  65. Chcę, chcę, chcę... bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Uuuwielbiam świece zapachowe i z przyjemnością sprawdzę tę markę <3

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  67. What a beautiful candle! It sounds like such a nice scent! I agree candles make lovely gifts :)

    Hope that your week is going well and 2022 is off to a good start for you! :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  68. Lubię tego typu świeczki ^^ 3 stoją na poleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Beautifully Captured - Well Done - Positive Vibes In 2022

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękne zdjęcia i bardzo zachęcający zapach.

    OdpowiedzUsuń
  71. Uwielbiam świece sojowe! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękne świece! Ja uwielbiam świeczki sojowe więc dla mnie idealny prezent :D

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju świece, myślę, że mogłaby mi się spodobać.

    Carrrolina Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  74. Once Again, Beautifully Photographed - Well Done

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo lubię takie pachnidełka świeczkowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger