środa, 24 listopada 2021

KOSMETYCZNE RECENZJE PART 25 - RESIBO OD TOPESTETIC

Witam Was w ten chłodny jesienny wieczór.
    Odrobinę zaniedbałam bloga, ale na swoje usprawiedliwienie mam swoją kiepską kondycję ostatnimi czasy. Cały ubiegły tydzień przeleżałam w domu pod kocem pracując zdalnie. W tym czasie walczyłam z gorączką, kaszlem i okropnym katarem tracąc na koniec głos. Dziś, choć jeszcze pokasłuję i mam chrypkę, czuję się dużo lepiej a i do biura miło było wrócić :) 

    Nie próżnowałam jednak jeśli chodzi o testowanie produktów. Przez ostatni miesiąc testowałam kolejny kosmetyk polskiej marki RESIBO, ale o tym za chwilę. Najpierw chciałam wspomnieć o tym, jak przebiegał proces dobrania odpowiedniego kosmetyku do potrzeb mojej skóry.




    Miałam okazję przeprowadzić bardzo miłą rozmowę z Panią Kosmetolog z załogi sklepu TOPESTETIC. Najpierw zostałam poproszona o opisanie swojej cery, jej problemów, jej charakterystyki oraz skłonności do podrażnień czy alergii. Po mojej krótkiej opowieści Pani kosmetolog zadała kilka dodatkowych, szczegółowych pytań by wyeliminować wszelkie niedopowiedzenia. Pytania były dociekliwe, ale dzięki temu zebrane zostały wszystkie niezbędne informacje o mojej skórze twarzy. Pani kosmetolog poprosiła także, bym opowiedziała o mojej aktualnej  pielęgnacji i kosmetykach które lubię. Przyznam, że ta rozmowa bardzo mnie zaskoczyła. Oczywiście pozytywnie, bo Pani kosmetolog bardzo szybko analizowała moje wypowiedzi i wyciągała trafne wnioski. 


GAME CHANGER - RESIBO :klik:

    To lekki, przeciwstarzeniowy krem, w którym główną rolę odgrywają retinol i bakuchiol. Połączenie tych dwóch składników ma pobudzać produkcję kolagenu i elastyny, regulować wydzielanie sebum, wygładzać skórę twarzy a także niwelować przebarwienia. Dawka tych dwóch składników jest na tyle silna, by z łatwością zauważyć ich działanie na skórze. Jest jednocześnie bardzo łagodna, by nie powodować podrażnień skóry. Game Changer polecany jest dla skóry, na której pojawiają się pierwsze oznaki starzenia, dla skóry dojrzałej a także cery tłustej, trądzikowej i skłonnej do niedoskonałości.




    W składzie kremu znajdziemy olej z otrąb ryżowych, który działa nawilżająco tworząc na skórze ochronny film, tokoferol, olej z nasion słonecznika i ekstrakt z kory drzewa chinowego działa oczyszczająco i reguluje wydzielanie sebum. Do tego flawonoidy, kwas kofeinowy i kwas ferulowy. Najważniejszymi składnikami są tu oczywiście uwodorniony retinol oraz bakuchiol. Pierwszy - retinol H10- stymuluje syntezę kwasu hialuronowego, co znacząco wpływa na poziom nawilżenia skóry i poprawę elastyczności skóry. Bakuchiol z kolei pobudza skórę do produkcji kolagenu i elastyny, co pomaga redukować zmarszczki. Ogranicza także produkcję melaniny a tym samym zapobiega powstawaniu przebarwień.

    GAME CHANGER ma bardzo lekką konsystencję, szybko się wchłania i jest właściwie bezzapachowy. Z uwagi na zawartość retinolu, jest to krem dedykowany wieczornej pielęgnacji skóry twarzy. Ponadto, jeśli nie stosowaliście tego składnika wcześniej, należy zacząć od stosowania go co trzy dni, by budując tolerancję stopniowo zwiększać częstotliwość stosowania. Ważne jest również to, by pamiętać o ochronie przeciwsłonecznej w ciągu dnia (minimum SPF30), gdyż skora w trakcie stosowania retinolu może być dużo bardziej wrażliwa.




    To nie jest mój pierwszy post na temat kosmetyków marki Resibo. Wcześniej pisałam o nich tu :klik: i tu :klik:. Niezmiennie zachwycił mnie design opakowania i z dużym smutkiem przyjęłam ostatnią informację o zmianie szaty graficznej produktów marki Resibo, bo uwielbiam te kartonikowe tubki z cudnymi roślinnymi motywami. Co jest jednak najważniejsze to to, że bez względu na wygląd opakowania, formuła kosmetyków zostaje ta sama :)

 
    Krem Game Changer już od jakiegoś czasu budził moje zainteresowanie, gdyż chciałam spróbować retinolu w pielęgnacji. Trochę się jednocześnie obawiałam, że skończę z podrażnieniami czy wysypem pryszczy. Nic takiego na szczęście nie miało miejsca, o ile trzymałam się zasady stosowania co 2-3 dni. Od początku moja skóra bardzo dobrze tolerowała retinol i nie pojawiały się na mojej buzi żadne niespodzianki. Po tygodniu zwiększyłam częstotliwość stosowania z trzech dni na dwa i tu też o dziwo nie było żadnych nieproszonych gości ;) Ośmieliło mnie to do tego stopnia, że pewnego dnia postanowiłam zastosować krem dwa wieczory z rzędu. Pewnie Was nie zaskoczę jeśli powiem, że nie był to dobry pomysł :P
    Choć nie było dramatu, to zauważyłam na mojej skórze pojawiło się kilka czerwonych punkcików. Zrzucam to jednak na karb ciekawości, bo jestem z tych co muszą sprawdzić pewne rzeczy na własnej skórze, żeby się przekonać. Tak właśnie było, bo po powrocie do stosowania co drugi dzień moja skóra szybko wróciła do normy i tak jest do teraz :) 




    Przy regularnym stosowaniu moja skóra jest odczuwalnie gładsza, dużo mniej mam nowych wyprysków, te istniejące zaskórniki zostały zniwelowane a pory zwężone. Nie wiem, czy jaśniejsza skóra to zasługa retinolu, bo jesienią moja twarz zawsze "zmienia ubarwienie" i staje się bardzo blada, zauważyłam jednak rozjaśnienie piegów, których nabawiłam się latem ;) 
Moje trzecie spotkanie z kosmetykami Resibo było równie satysfakcjonujące, co dwa poprzednie. Marka ma moje pełne zaufanie i na pewno będę po te kosmetyki regularnie wracać. Może się powtórzę, ale cieszy mnie to, że jest na polskim rynku tak świetna marka.






    Moje całkowite zaufanie ma też sklep TOPESTETIC. Pani Kosmetolog stanęła na wysokości zadania i wybrała dla mnie naprawdę świetny produkt, który odpowiada aktualnym potrzebom mojej skóry. Dołączone do zamówienia próbki pozwolą przetestować kolejne produkty a dzięki gratisowej rękawiczce demakijaż olejami będzie jeszcze bardziej przyjemny :)



Jak to jest z Wami, kochani? Stosujecie kremy z retinolem lub bakuchiolem? Może boicie się spróbować? Jeśli tak jest, to rozmowa z kosmetologami z ekipy sklepu Topestetic na pewno rozwieje wszelkie wątpliwości czy obawy :)




81 komentarzy:

  1. Zamierzam wypróbować Resibo.
    Cieszę się, że juz jesteś zdrowa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się za mną ciągnął ten kaszel, ale już wszystko jest ok :)

      Usuń
  2. Tego kremu akurat nie znam, być może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tego kremu :) Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałam jeszcze nic z retinolem, bardzo ciekawa jestem tego kremu:)
    Dobrze, że już lepiej się czujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję się zachęcona, by wypróbować kiedyś taki krem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę warto, bo bardzo dobrze wpływa na kondycję skóry :)

      Usuń
  6. Chętnie przetestowałabym ten krem :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesting product. I would like to try it.
    I hope you'll visit my last post. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda ładnie a skoro dobrze działa, to pozostaje chyba tylko chwalić produkt. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja skóra świetnie toleruje retinol,bardzo ciekawy krem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super! masz jakiś sprawdzony krem lub serum? :)

      Usuń
  10. Dobrze, że sklep ma tak profesjonalną obsługę i że produkt dobrze został dobrany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myśle nad taka rozmowa z profesjonalistą , a kosmetyków z retinolem używam i dobrze się u mnie sprawdzają :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowia (już tak "na zapas") :D
    A recenzja... zacna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki. I też lubię takie kartonikowe opakowania. Nie wiem, czy przetestuję ten krem, skoro pojawiają się po nim takie rekcje skóry...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie reakcje pojawiają się tylko w przypadku zbyt częstego stosowania ;) Jeśli trzymamy się zaleceń producenta to nic naszej buzi nie grozi ;)

      Usuń
  14. Ta marka kusi mnie już od dawna. Sprawię sobie coś od nich w prezencie mikołajkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam się, że trochę obawiam się retinolu, bo potrafi mnie podrażnić zwykła witamina C. Ale może małymi kroczkami spróbuję, głównie przeciwzmarszczkowo, bo nie mam problemów z wypryskami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo brzmi ciekawie ten krem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię się z Rwsibo chyba tylko raz coś mi nie podpasowało, poza tym zawsze rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie takie same odczucia co do tej marki :)

      Usuń
  18. Krem resibo bardzo wpadł mi w oko :D Uwielbiam kosmetyki z retinolem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Seems like a very nice product! Wonderful Post! Have a great day!
    Rampdiary | Fineartandyou | Beautyandfashionfreaks 

    OdpowiedzUsuń
  20. podobają mi się te mazidła wyglądają naprawdę kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Stosuję retinol i bardzo lubię jego działanie. Ten krem chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Współczuję choroby, ja chorowałam w październiku. Ciekawe recenzje, jestem bardzo zainteresowana tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że cię nie przeorało za mocno to choróbsko... Walka z gorączką przy jednoczesnej pracy musiała być wyzwaniem!

    OdpowiedzUsuń
  24. Aż dziwne, ale nie miałam jeszcze niczego tej marki, ale kremik godny wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kosmetyki godne uwagi, zapiszę, popytam😊
    Serdeczności zostawiam🤗🧡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zapisuję sobie co ciekawsze kosmetyki do przetestowania :D

      Usuń
  26. Dobrze, że doszłaś już do siebie i wróciłaś do normalnego funkcjonowania i dobrze też, że krem nie wyrządził Tobie większych szkód poza tym zaczerwienieniem. Z retinolem jednak trzeba uważać. Chętnie wypróbowałabym ten krem na sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Najważniejsze że już czujesz się lepiej :)
    Kremu nie miałam- patrząc na konsystencje, chyba byłby dla mojej cery „za ciężki”,nigdy wcześniej też, nie używałam żadnego kremu z retinolem (zazwyczaj stawiam na sprawdzone kremy :D) a o bakuchiolu, pierwszy raz słyszę :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawie zapowiada się ten krem i na pewno będę go mieć na uwadze ;) W zeszłym roku w okresie jesienno-zimowym stosowałam retinol, a teraz używam kremów z bakuchiolem i z obu tych kuracji byłam/jestem bardzo zadowolona :)
    Dużo zdrówka Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Coś mi się wydaje że to odpowiedni krem dla mnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. It looks so nice, I'd like to try it!

    OdpowiedzUsuń
  31. Super ze można w ten sposób idealne dobrać kosmetyk do siebie . Ciekawe te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  32. Me gusta mucho el packaging, no conocía los productos por cierto!

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie, że można dobrać spersonalizowane kosmetyki :) krem bardzo interesujący :) życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to super opcja gdy nie możemy się zdecydować co do odpowiedniego kosmetyku :)

      Usuń
  34. Very interesting product! Thanks for sharing :)

    Abdel | Infinitely Posh.

    OdpowiedzUsuń
  35. Great review *-*
    Xoxo
    https://myheartaintabrain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Seem very good products!
    Beautiful pics!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Z tego wynika, ze rozmowa z panią kosmetolog przyniosła Ci wiele korzyści.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Very nice blogsite! I love it. Thank you for providing this blogsite. Product review looks great! Have a wonderful day.

    OdpowiedzUsuń
  39. Super że Pani Dermokonsultantka wybrała produkt który spełnił Twoje oczekiwania z nawiązką:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Znam markę, ale tego produktu jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Krem zapowiada się fantastycznie. Ma dobry skład. Chętnie przetestowałbym go na sobie.
    Życzę dużo zdrowia i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie ma co się zastanawiać i trzeba próbować :D

      Usuń
  42. Dawniej uwielbiam i Resibo i Topestetic :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kiedyś przy jakiejś okazji dostałam próbki tych kosmetyków, bardzo mi się podobały!

    OdpowiedzUsuń
  44. Słyszałam dużo dobrego o marce Resibo- czas ich wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam zakupy w Topestetic, niesamowicie dbają o klienta, a możliwość konsultacji jest na wagę złota!

    OdpowiedzUsuń
  46. Thank you for introducing many products and uses.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja mam kilka swoich sprawdzonych marek i rzadko sięgam po coś nowego prawdę mówiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ciekawe kosmetyki, nie miałam nigdy nic z tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Oh this looks like a good product
    I like the packaging

    OdpowiedzUsuń
  50. Pozostaje mi życzyć dużo zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  51. sound good product with excellent review ...
    👍👍

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale mają ładne opakowania, a ja jestem sroką :)

    OdpowiedzUsuń
  53. kosmetyki tej marki nie mają w składzie sztucznych zapachów, nie są perfumowane, więc może nie pachną super atrakcyjnie. Jednak działają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładny i estetyczny blog :) pomimo, że nie używam już kosmetyków marki Resibo, to Topestetic jest bardzo profesjonalnym sklepem internetowym!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciesze sie ze masz sie lepiej i ze znowu tu Jestes Sys bo lubie twoje recenzje kosmrtykow. Jestes swietna w tym co robisz. Jeszcze nie probowalam tych kremow, moze kiedys sprobuje. Piekne maja opakowania te sloiczki.

    OdpowiedzUsuń
  56. Zamierzam wypróbować Resibo.
    Cieszę się, że juz jesteś zdrowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Chetnie bym to wypróbowała, ale obawiam się, że zbyt mocny może być. U Ciebie się sprawdziło, i mały eksperymet również :) Mimo, to marka mnie zainteresowała, ciekawa jestem czy po za PL też można to nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Chętnie go wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger