piątek, 9 września 2022

PACHNIDŁA DO DOMU - MANUFAKTURA NASTROJU

    Lato powoli się kończy, wieczory są coraz krótsze i chłodniejsze. Jestem ciepłolubna, wiec na sama myśl o jesieni i zimie robi mi się smutno. Zaraz znowu będzie trzeba założyć grube buty i kurtki i szale i swetry... Naprawdę po stokroć wole upały i ciepły letni deszcze niż chłód :(




    No ale nic nie poradzę, taki mamy klimat i trzeba to wziąć na klatę :P Oczywiście, są rzeczy, które w jesieni lubię, i które mi ten czas uprzyjemniają, więc mam zamiar celebrować te wszystkie rytuały, miłe drobnostki i czasoumilacze, by przetrwać ten czas ;) Jedną z takich rzeczy są świeczki, których jesienią i zimą wypalam bardzo dużo :)



MANUFAKTURA NASTROJU :klik:


    To bydgoska wytwórnia świec i wosków sojowych, która działa w nurcie zrównoważonego rozwoju oraz troski o naturę. Kupując produkty Manufaktury nastroju możecie być pewni, że są one bezpieczne dla otoczenia i powstały bez wyrządzania szkody naturze. Opakowania, w których zamknięte są świece nadają się do recyklingu ale z powodzeniem można je także ponownie wykorzystać do przechowywania różnych rzeczy. 

CZARNA PORZECZKA Z JAŚMINEM I PACZULĄ


    Świeca zamknięta jest w solidnym słoju z ciemnego szkła z plastikowym, zakręcanym wieczkiem. W wosku zatopiony został szeroki, drewniany knot, dzięki któremu świeca topi się równomiernie, i o ile pilnujemy minimalnego czasu palenia, nie grozi nam tunelowanie. 
    Zgodnie z opisem, który znajdziemy na stronie Manufaktury Nastroju, zapach ma przywoływać wspomnienie rodzinnego domu, ogrodu pełnego kwiatów i owoców. Zapach tej świecy ma się kojarzyć beztrosko, przytulnie ale i lekko nostalgicznie. To bardzo owocowo-kwiatowe połączenie przełamane lekką słodyczą i aromatem ziemistej paczuli.




    Wąchając świecę "na zimno" czuć mocno owocowe aromaty i lekką słodycz. Lubię takie zapachy, gdyż podczas palenia pięknie się ze sobą przeplatają i wypełniają przestrzeń. Porzeczka i jaśmin zdecydowanie dominują w pierwszych momentach palenia, jednak po dłuższej chwili do głosu dochodzi paczula. Jest to bardzo wyraźny, przebijający się aromat, który wbrew pozorom nie dusi ani nie przytłacza. Trochę się obawiałam, że paczula  "zepsuje" mi ten owocowo-kwiatowy duet, ale już przy pierwszym paleniu zmieniłam zdanie. Wszystkie aromaty świetnie się uzupełniają i czynią tę świecę naprawdę wyjątkową. Sprawdzi się ona i w ciągu ciepłego dnia, jak i chłodnego wieczoru pod kocem i z książką. Jeszcze przez kilka godzin po zgaszeniu świecy czuć jej aromat w powietrzu. Moja świeca ma aż 500ml, więc zapowiada się wiele miłych wieczorów :)









111 komentarzy:

  1. Ogólnie lubię różne zapachy, ale w tej chwili akurat moja rodzicielka tak kadzidełkiem zadymiła, że głowa mnie boli i az mi niedobrze, więc wybacz, że nie podejde ze zbytnim entuzjazmem do Twojego wpisu. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Doceniam produkty, które powstają w trosce o naturę. Lubię tylko naturalne zapachy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem ciepłolubna i doskonale rozumiem Twoje zamiłowanie do jesiennego umilania sobie wieczorów światłem świec. Także za tym przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo do gustu przypadła mi nazwa firmy :)
    uwielbiam świece, szczególnie na jesienne wieczory, knot - idealny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak samo kocham lato! Bardzo cierpię z powodu chłodu i braku słońca. Manufakturą nastroju bardzo mnie zainteresowałaś. Cenię dobre zapachy i klimat w domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne, bardzo gustowne opakowanie!
    Sama kupiłam w sobotę wielką świecę , to już ten czas.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładną nazwę na ta firma. Kiedyś miałam fazę na palenie zapachowych świeczek. Od kilku lat tego nie robię. Oglądam świece w sklepach, bo ładnie wyglądają i ładnie pachną w większości przypadków, ale już ich po prostu nie używam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie mi uświadomiłaś, że nie mam żadnych już świec w domu ! Muszę się zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nie dopuszczam do takich sytuacji :P zawsze jest jakaś zapasowa świeczka w szafie :D

      Usuń
  9. Też wolę lato i już za nim tęsknię. Nie jestem fanką świec zapachowych, mnie wystarczy aromatyczna herbata:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam piękne aromaty, a co za tym idzie i świece, ale mam w domu dwa szalone koty, więc wolę świec nie palić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koleżanka lubi tego typu świeczki, więc jej polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam świece - jesień to ich czas

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh very cute candle darling
    Thanks for share with us

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne :) idealny umilacz na długie jesienne wieczory :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam pachnące wieczory przy świecach, szczególnie gdy są już chłodniejsze. Lubię odpalić ulubione świece, zrelaksować się lub czytać w takim pachnącym otoczeniu <3

    OdpowiedzUsuń
  16. oj jesień zawsze kojarzy mi się ze świecami i aromaterapią;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! i niedługo znow będzie można się bez skrupułów zawinąć się w koc i oddać się tej aromaterapii :D

      Usuń
  17. Bardzo ładnie się prezentuje i lubię takie drewniane knoty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealne świece na jesień. Pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama swojego czasu robiłam świece zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też jestem ciepłolubna, choć lubię wszystkie pory roku ;) Jednak to lato zdecydowanie za szybko mi przeleciało... Ale przede mną jeszcze urlop, a potem jesienne przyjemności i świeczki na pewno wjadą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. musze koniecznie zajrzeć na ich stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam palić świece w jesienne późne wieczory. Zdecydowanie ułatwiają mi przetrwać zimne pory roku.
    Pozdrawiam serdecznie 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się opis zapachu, pięknie zobrazowany. A nazwa marki naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja się cieszę na jesień- piękne liście, długie wieczory(na pewno nie w domu, nie w moim przypadku, nie umiem usiedzieć w domu :D) no i świece zapachowe; też je lubię palić, właśnie najchętniej jesienią i zimą :)
    Tą świece, którą zrecenzjowałaś, będę miała na uwadze- bardzo lubię słodkie zapachy :)
    P.S. Mimo wszystko, będę tęskniła za latem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham takie świece. Na jesienny czas idealne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam świece :-) jesienią i zimą palę je na tony

    OdpowiedzUsuń
  27. Też wolę upały niż zimno i koniec lata zdecydowanie mnie przygnębia. Piękna świeca, ten zapach musi być obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super!!!! Ja też lubię świece zapachowe, mam ich trochę w domu i jak mam ochotę to sobie zapalam i od razu mi jakoś milej! Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja wolę chłodne dni, upały bardzo źle znoszę, brak mi energii i motywacji do działania. Sezon jesieni i zimy najlepiej znosi mój organizm.

    Lubię zapach paczuli :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapachu nie potrafię sobie wyobrazić :D Ale design opakowania jest cudowny!
    Pozdrawiam! Miłego dnia :)
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! opakowanie jest super! :D świecę już wypaliłam i teraz szukam ponownego zastosowania dla tego cudnego słoika

      Usuń
  31. I use this kind of fragrance, but different brand...
    Thank you for sharing your review

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale bym chciała takie pachnidła w moim domu 😍

    OdpowiedzUsuń
  33. I love candles! *-*
    Xoxo
    https://myheartaintabrain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna świeca. Z chęcią bym sobie taką zapaliła wieczorem w pokoju. Uwielbiam też te knoty, one tak fajnie skwierczą.
    Sama akurat bardzo lubię jesień. Akurat wolę te chłodniejsze wieczory z kocem i dobrą herbatą niż upały :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam wszelkiego rodzaju świece, ta prezentuje się genialnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też nie przepadam za jesienią... Za to świece uwielbiam :) Trochę uprzyjemniają mi tę porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale muszę świetnie pachnieć! A co do jesieni... to ja się jej nie mogę doczekać i w przeciwieństwie do Ciebie wolę jesień niż upały hihi. Dobrze, że mamy kilka pór roku i każdy może chociaż przez chwilę nacieszyć się swoją ulubioną pogodą ;))

    OdpowiedzUsuń
  38. Zawsze rozglądam się za nowymi świecami na prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniałości :) Idealne na te wszytskie szare i dołujące dni :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Idealne do umilenia sobie jesiennych, chłodnych wieczorów :)

    OdpowiedzUsuń
  41. swiece lubie bardzo ale z delikatnymi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Oh this looks so lovely! you have taken some beautiful photos :) I always enjoy candles, they are such a nice luxury to have around the house!

    Hope you had a great weekend! We enjoyed the warmer weather here :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja już bardzo tęsknię za latem a tymczasem podobnie jak Ty stawiam na świeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Ostatnio polubiłam świeczki, może się skuszę na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam jesienią pięknie pachnące świece, ślicznie się też prezentuje jako dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Osobiście rzadko sięgam po świece.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja to chyba jestem jakaś inna, bo nie przepadam za świecami ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. i love scented candles, it really calms me.

    Anyway, I love your blog. Let’s connect. I followed you, and I hope you’ll follow me back :)

    JULIE ANN LOZADA BLOG
    INSTAGRAM: @julieann_lozada

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam takie pachnące posty, gdyż mam bzika na punkcie zapachów do domu.

    OdpowiedzUsuń
  50. Super post. : D <3
    follow for follow? tell me the answer in my new post!
    jfashionlover.co.uk <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestem jak najbardziej fanką naturalnych zapachów...no i w ogóle zapachów :) dobrze, że jest sprzyjająca ku odpalaniu świec pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Takie pachnidla idealnie sprawdzaja sie na jesienne chlodne wieczory ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się zgadza :) i niedługo znów będzie ich czas ;)

      Usuń
  53. Wspaniałości. Idealne na jesień i nadchodzącą zimę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. O tak, u mnie też jesień i zima to czas dla świec zapachowych.

    OdpowiedzUsuń
  55. Hi,

    Nice blog. I am new. Do you want to follow each other?

    https://fashionandwishlist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne są te świece!
    Pozdrawiam! Miłego dnia :)

    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  57. Hello I'm back!

    Thank you for this scented candle review! Your photo is wonderful! I hope everything is fine with you!


    The blog is celebrating 10 years, come join the party!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Takie naturalne świece to prawdziwy skarb. Nadają domowym wieczorom niepowtarzalnego nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  59. Też wolę lato i choć ta jesień jest całkiem słoneczna, to z każdym dniem czuję coraz większy smutek. Jestem skłonna do melancholii... niby lubię ten stan, jednak zdecydowanie bardziej wolę czuć w sobie energię lata.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale jak te świece świetnie wyglądają! Uwielbiam zapalać wieczorami..

    OdpowiedzUsuń
  61. Ciekawe połączenie zapachowe 🥰 Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  62. Witam serdecznie ♡
    Lato to moja ulubiona pora roku ale w jesieni widzę wiele zalet i również bardzo ją lubię ^^ Wpis bardzo ciekawy, produkty interesujące, nie znałam wcześniej tego sklepiku ale ma ciekawy asortyment ^^ Lubię zapachy, ale delikatne :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  63. Lubię naturalne świece. Tej jesieni króluje u mnie produkt o zapachu szarlotki. :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ojej! Ta świeczka musi być wyjątkowa! Aż poszłam po swoją nową zdobycz i zaraz sobie ją odpalę dla wieczornego klimatu. :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Thanks For Sharing The Amazing content. I Will also share with my friends. Great Content thanks a lot. Gadjup

    OdpowiedzUsuń
  66. Dzięki temu zapachowi od razu w pomieszczeniu przyjemniej:)

    OdpowiedzUsuń
  67. great post!Like your blog, thank you for sharing.
    Shop fashion wig for Christmas party on luxhairshop.com
    These contents have greatly helped me.

    OdpowiedzUsuń
  68. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń
  69. Pięknie wygląda, mój ulubiony knot i ciekawe połączenie zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez lubisz te trzaski, które wydaje drewniany knot podczas palenia? :D

      Usuń
  70. Kochana!
    Wszystkiego dobrego na nowy 2023r. życzę, obyśmy byli zdrowi i szczęśliwi💚🍀🤗🌹🥂

    OdpowiedzUsuń
  71. Kocham świece o każdej porze roku. <3 Przymierzam się do kupna świec z manufaktury, jest to fajny prezent dla samej siebie. Kochana z okazji Nowego Roku życzę Tobie jak najwięcej radości. :) Pozdrawiam noworocznie.

    OdpowiedzUsuń
  72. O, taka świeczuszka robi klimat, co jest bardzo przydatne w tych okolicznościach przyrody, skoro – jak piszesz – „lato powoli się kończy”. Żartuję, no 😁. Nawiasem mówiąc, bardzo się cieszę, że w długie zimowe wieczory palisz tylko świeczki. Bo wiesz, ludzie to mają różne dziwne pomysły 😂.
    A już poważniej, Sylwio, mam nadzieję, że wszystko u Ciebie dobrze. Pozdrawiam w 2023 roku i byle do wiosny! Trzymaj się cieplutko 😉.

    OdpowiedzUsuń
  73. I am loving the cozy vibes! A good candle makes all the difference! I hope your year is off to a great start!
    PerlaGiselle | iamperlita.com
    ♥ | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  74. Odkąd poznałam świece i woski zapachowe w praktyce, przepadłam! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  75. Ooooo this looks soooo luxe! I bet it smells incredible!

    Allie of
    www.allieny.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Hurrra, wreszcie mi się udało okiełznać tego bloggera. Dość długo z nim walczyłam. Najbardziej korci mnie ta czarna porzeczka z jaśminem i paczulą, jeśli mowa o świecach. Jaki ładny słoiczek, bardzo elegancki. Kiedyś się skuszę.

    Pozdrawiam najserdeczniej Sys. Cieszę się że w końcu mogłam zostawić komentarz.

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  77. Lubię pachnidła choć preferuję te mniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Very cute <3
    https://antonellabasile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Oh I love a great scented candles so cozy. I am so going to light some up tonight!!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Great post..! I love candle & interesting fragrance love combination.. lets follow each other! just let me know and I will follow back :) hemstitch

    women’s jewelry

    OdpowiedzUsuń
  81. Lato i wiosna to najlepsze pory roku... <3 nie przepadam za świeczkami, ale uwielbiam zapach jaśminu i drzewa sandałowego!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger