poniedziałek, 6 stycznia 2020

PODSUMOWANIE ROKU 2019 (DUŻO ZDJĘĆ! )


   Czas na podsumowanie minionego roku.
Musze przyznać, że 2019 był całkiem niezłym rokiem :) mam też nadzieję, że 2020 będzie równie dobry albo i lepszy :)

   Zdecydowanie więcej jest mnie na instagramie, na którego serdecznie was zapraszam :klik: .I na jego podstawie będzie to podsumowanie :)

No to zaczynamy!


Co się działo, co robiłam w 2019?
(kolejność zdarzeń zupełnie przypadkowa :D )

   Użerałam się z fake kontami na insta (a że jestem "internetowym detektywem" to szybko udało mi się zdemaskować oszustkę :P )


   Spędzałam dużo czasu z moim chrześniakiem, który ma już 1,5 roku <3 uwielbiam tego malucha






   Próbowałam wrócić na siłownie i biegać (nie udało się :D )



   Zrobiłam krok w stronę powrotu do modelingu - brałam udział w świetnym fotograficznym wydarzeniu jakim jest Spotkanie Przy Kawie.




   Razem z P często byliśmy w plenerze. Spacery, rowery, grill. Żałuję, że nie mieszkamy już tak blisko bulwaru Gdyńskiego. Chociaż teraz też nie narzekam, bo obecnie mieszkamy tylko 3km dalej a zaraz obok bloku mamy las :D

 






   P rozpoczął swoją przygodę z wyścigami motocyklowymi a ja wiernie mu towarzyszę. Ogarniam go kiedy się stresuje przed wyjazdem na tor, podaję kask, pomagam zdjąć kombinezon, robię zdjęcia itp itd.:D Przy okazji nauczyłam się jeździć z przyczepką oraz wykręcać akumulator w motocyklu :D









   Byłam na ślubie i weselu kuzyna w górach, przy okazji byliśmy też całą rodziną w Zakopanem :)
Ps. jak podoba wam się moja sukienka upolowana w lumpeksie? :D






   Byłam na wieczorze panieńskim przyjaciółki z zespołu tanecznego. Jednak wspólna pasja może połączyć ludzi na wiele lat :) Było mnóstwo śmiechu, wspomnień i tańca :)





   Swoją drogą jej ślub i wesele także mamy zaliczone :)





   Lato było prawie idealne <3 przy okazji wyścigów mojego P ja miałam czas na opalanie :D




   Spotykałam się z przyjaciółmi




   Razem z siostrą wzięłyśmy Mamę na sesję zdjęciową z okazji Dnia Matki. Nie wyobrażacie sobie, jaka była na początku zła xD (uważa, że jest niefotogeniczna i strasznie nie lubi zdjęć :P ) Ale finalnie była bardzo zadowolona z takiej pamiątki :)


   Poszłam na studia! "na stare lata" zachciało mi się uczyć :P Jest ciężko ale daje radę :D


   Pożegnałam się z moim starym telefonem :D



   Ścięłam włosy na bardzo krótko (jak na mnie) i rozpoczęłam walkę o przywrócenie skrętu moim loczkom po stosowaniu kuracji izotretynoiną.



   Kupiłam masę świetnych ciuchów w moim ulubionym lumpeksie :D


Moi rodzice odwiedzili nas w Gdyni :) były spacery, dobre jedzenie i air show na bulwarze :)



   Przeprowadzka! to było dopiero przedsięwzięcie :P i w nowym mieszkaniu zakwitły mi storczyki <3


   Zepsuł mi się samochód na trasie między Elblągiem a Gdynią xD



   Grałam w paintball i zarobiłam wielkiego siniaka :P


   Straciłam moją psią przyjaciółkę :(

Byłam na makijażowej metamorfozie u cudownej Emilii Różyckiej <3


   Święta Święta i po Świętach (jak pisałam... sukienka i ciepłe bambosze xD )



   Jadłam urodzinową Pizze :D Całe urodziny spędziłam w łóżku w stylu "netfix and chill" <3



w 2019 założyłam bloga :D 

Zdjęcia nie są powalającej jakości, bo robione telefonem i zazwyczaj mocno spontanicznie ;)

Kochani, życzę Wam dużo uśmiechu i radości w Nowym roku! Żebyście spełnili wszystkie swoje plany i postanowienia i żebyście byli szczęśliwi :)


123 komentarze:

  1. Zdjęcia z mamą i dzidziusiem najpiękniejsze <3 Zazdroszczę loczków, zawsze mi się marzyły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy i intensywny rok za Tobą kochana. Życzę, aby kolejny był jeszcze lepszy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne podsumowanie roku, ależ się działo u Ciebie :D
    Zdjęcia świetne, obejrzałam je z przyjemnością :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) rok był faktycznie całkiem ciekawy ;)

      Usuń
  4. Bardzo intensywny ten ubiegły rok, jak widzę ^_^. A na nowy również życzę wielu wrażeń, ale tylko tych miłych ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele się działo, to prawda :) dziękuję bardzo ;)

      Usuń
  5. Happy New Year! Wishing you a good year and a year of good health.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ,widzę że duuuuzo się działo
    Przykro mi z powodu straty psa...
    Piękna jest ta sukienka z lumpeksu 😍
    Makijażowa metamorfoza ,również świetna
    Wszystkiego dobrego w 2020 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety taka kolej rzeczy... była już schorowaną staruszką. Mam jeszcze kilka perełek z SH i kiedyś przygotuję o tym post :D

      Usuń
  7. Całkiem pozytywny rok. Dla mnie był to przełomowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie był to rok zmian i dużych decyzji. A co to był za przełom u Ciebie?

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Nieskromnie się zgodzę :D mały ma fajną ciotkę :D

      Usuń
  9. Z tych zdjęć promienieje szczęście :) Niech ta radość i dobro Ciebie nie opuszcza a nawet niech będzie tego więcej w 2020, tego życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tobie także życzę dużo radości:)

      Usuń
  10. Cudownie spędziłaś poprzedni rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) I oby 2020 był tak przynajmniej tak samo dobry :D

      Usuń
  11. Cudowne zdjęcia, świetne podsumowanie, ślicznie Ci z uśmiechem!
    I zazdroszczę loczków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) każde włosy są piękne, trzeba tylko je pokochać :D

      Usuń
  12. Jesteś bardzo fotogeniczna i mega świadoma własnego ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) taniec i fotomodeling nauczył mnie tej świadomości ;)

      Usuń
  13. Ciekawy rok. Wszystkiego dobrego na Nowy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście wiele się działo. To był intesywny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł na podsumowanie :) a ta sukienka z lumpeksu jest genialna! :D zawsze jestem tego zdania, że w lumpach można znaleźć diamenty <3 Wszystkiego dobrego w nowym roku :* pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, mam kilka takich diamentów z lumpeksu :D Wszystkiego dobrego :*

      Usuń
  16. jesteś śliczna:) myślę że spokojnie na modelkę byś się nadawała:) obyś miała dużo tego typu okazji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na modelkę jestem za niska (i za stara xD ) ale na fotomodelkę już prędzej :D taki jest plan w tym roku :D

      Usuń
  17. JAk widać rok obfitowałw masę pozytywnych wrażeń. Rozumiem Twoją miłość do chrześniaka- teżtak mam z moim Rudzielcem Chloe i maleńkim Harrym. Życzę Ci, aby ten rok był dla Ciebie pełen pozytywnych oraz niezapomnianych wrażeń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta miłość do tych maluchów to jest coś nie do opisania. Nie wiem skąd to się bierze ale to mi daje tyle radości. A drugi maluszek w drodze! nie mogę się doczekać :D

      Usuń
  18. Cudne zdjęcia, miło się oglądało ☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że intensywny, pełen cudownych chwil rok za Tobą!
    Życzę aby 2020 był jeszcze lepszy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Tak, było wiele cudownych chwil :) dzięki I Tobie również życzę samych świetnych momentów:*

      Usuń
  20. Super miałaś rok! Najważniejsze, żeby przez życie towarzyszyli nam najbliżsi :)
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania :) gdyby nie oni, moje życie byłoby puste i nic nie warte

      Usuń
  21. Super podsumowanie :-) Miałaś fajny rok i życzę aby ten nowy był równie dobry, a nawet lepszy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i Tobie również życzę samych dobroci w nowym roku :)

      Usuń
  22. Widzę, że w minionym roku, dużo się u Ciebie działo :) Takie podsumowania zawsze są fajnym spojrzeniem wstecz i pomagają uporządkować sobie pewne sprawy ;)
    Ale bardzo mi przykro z powodu straty psinki :( Zawsze, kiedy odchodzi przyjaciel, jest to bardzo bolesne...
    Życzę Ci, aby ten Nowy Rok był piękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza Kika była już staruszką więc liczyliśmy się z tym ale to i tak jest przykre, gdy takie kudłate stworzenie odchodzi na tamten świat :(

      Usuń
  23. Bardzo fajne podsumowanie roku i naprawdę dużo się u Ciebie działo :) Ja też postanowiłam rok temu, że idę się uczyć dalej i też czasami myślę "Na co mi to było :D". Co do zdjęć to uwielbiam takie spontaniczne. Widać na nich prawdziwe emocje i są dla mnie sto razy bardziej piękne niż te "stylizowane" i zaplanowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny... poza tym na roku mam same małolaty xD trzymam kciuki za nas obie :D spontaniczne zdjęcia najlepiej oddają chwilę i emocje :)

      Usuń
  24. Sporo się działo! Na pewno będziesz dobrze wspominać ten rok - mimo pożegnania z psim przyjacielem... Życzę Ci by ten rok był równie intensywny i mocno pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) dziękuję Ci bardzo i Tobie też życzę wszystkiego najlepszego :)

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Oj tak! Z jednej strony marina, z drugiej miasto i port kontenerowy. Uwielbiam to miejsce <3

      Usuń
  26. Rok udany widać że dużo się działo. Przykro mi z powodu utraty psinki...
    Życzę Ci żeby rok 2020 był jeszcze lepszy od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psinka opuściła nas niestety z racji wieku :(
      Tobie też życzę udanego roku :)

      Usuń
  27. Cudny rok! Życzę Tobie, aby 2020 był równie dobry i łaskawy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne zdjęcia. Fajnie, że spędziłaś czas z Chrześniakiem. Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku!^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardzo cenny czas i korzystam póki mogę :) wszystkiego dobrego w nowym roku

      Usuń
  29. Przepiękne zdjęcia! Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) również dla Ciebie wszystkiego najlepszego :)

      Usuń
  30. Sporo ciekawych rzeczy za Tobą. Widać, że dobra z Ciebie ciocia. Takie małe dzieciątka są najsłodsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się odwiedzać go tak często jak to możliwe bo to najfajniejszy czas :)

      Usuń
  31. Świetne podsumowanie! ;) Masz piękną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne podsumowanie roku! Współczuję mocno straty psiej przyjaciółki, to straszny cios :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka kolej rzeczy Ale mimo wszystko było mi bardzo smutno. Pusto W domu bez tego kudłatego czworonoga

      Usuń
  33. Hi! Wonderful year you had. Thanks for sharing. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak na telefon, to zdjęcia na prawdę świetne :).
    Przepiękna sukienka - po co wydawać duże pieniądze jak w lumpeksie takie perełki :).
    Ogólnie - cudownie spędzony rok.
    Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  35. The baby is so cuteeee, and you more.

    OdpowiedzUsuń
  36. Widać, że Twój 2019 rok był bardzo udany, pełen wrażeń i niesamowitych wspomnień :)
    Życzę Ci, aby 2020 był równie udany, a nawet lepszy! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ogólnym rozrachunku wyszedł bardzo na plus :) Dziękuję i wzajemnie :*

      Usuń
  37. Życzę Ci jak najwięcej cudownych chwil w 2020 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdjęcia to najlepsze pamiątki jakie mogą być :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Boską masz tą wieczorową sukienke!! :O Cudowenie Ci w niej!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! uwielbiam ją choć ma duży dekolt i jest mega krótka :P

      Usuń
  40. Cudowny rok i cudowne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki zdjęciom wspomnienia zostaną na dłużej :)

      Usuń
  41. Świetne podsumowanie roku :D Po zdjęciach widać, że dużo się w nim działo :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie narzekam na brak wrażeń :P nie nudziłam się ;)

      Usuń
  42. uwielbiam takie podsumowania! genialne zdjęcia <33

    OdpowiedzUsuń
  43. Ileż radości, optymizmu i pozytywnej energii. Widać, ze ten rok był wspaniały i pełen wrażeń. Przykro mi tylko z powodu psinki :(.
    Życzę Ci aby ten rok był wspaniały :* p.s. ładnie Ci w nowej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) włosy mi troche odrosły i chyba jeszcze raz zetnę je tak krótko :D

      Usuń
  44. Zatrzymać piękne chwile na zdjęciu, by potem to nich wracać to coś pięknego. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Modeling to genialna sprawa! Dobrze, że zrobiłaś kroku ku powrotowi w tym kierunku! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały kroczek :) ale to zawsze kroczek, prawda? ;)

      Usuń
  46. Nice and sweet photo series. lovely memories!

    OdpowiedzUsuń
  47. To był rzeczywiście fajny rok! :) super ten chrześniak, ma cudowne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez te włosy wygląda jak aniołek ale już umie pokazać rogi :D

      Usuń
  48. wspaniały rok,życzę kolejnego równie udanego!❤

    OdpowiedzUsuń
  49. So many fun times and pics! Thanks for sharing :) thanks for your comment on my blog too!

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne podsumowanie! Zdjęcia mega klimatyczne<3
    Życzę pomyślności w nowym roku kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze :) :*

      Usuń
  51. Przepięknie wyglądasz w tej złotej sukience :) No i ekstra masz rower ♥ Uwielbiam szosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Jak ją zobaczyłam w lumpie to się absolutnie zakochałam :) A rower wyciągnięty z szopy u dziadka :D w tym roku czeka go generalny remont bo nawet opony miał oryginalne (89 rocznik :P)

      Usuń
  52. Ale Ty masz mega figurę! *.* Cudownie CI w tej złotej sukience :) Świetne podsumowanie roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, sukienka jest mega a kosztowała mnie tylko 20 złotych :D

      Usuń
  53. To był bardzo intensywny rok :) Bardzo ładne zdjęcia. Jesteś tak fotogeniczna, że modeling jest dla Ciebie stworzony :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Niech przyniesie Ci same piękne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :) to prawda, rok 2019 był intensywny ;)

      Usuń
  54. Miałaś ciekawy rok. Oby kolejny przyniósł jeszcze więcej radości :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Oby ten rok był dla Ciebie jeszcze lepszy niż poprzedni ;) A urodziny miałaś idealne - bez spiny :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Jaki ten twój siostrzeniec jest cudowny. Taki aniołek. Nie dziwię się, że daje Ci dużo radości przebywanie z nim. Muszę powiedzieć, że rok minął Ci zadowalająco. Też sobie ciągle obiecuję, że będę biegać i nie wychodzi.

    Trzymaj się cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z buzi aniołek ale z charakteru to już nie do końca :D ale fajnie oglądać jak się rozwija, jak zaczyna gadać po swojemu, jak łapie za rękę żeby ci coś pokazać. takie chwile są bezcenne <3

      Usuń
  57. Samouwielbienie aż bije po oczach...

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger