środa, 15 stycznia 2020

KOSMETYCZNE RECENZJE PART.3 - OH!TOMI OD TOPESTETIC

Cześć i czołem,
    jak mija wam styczeń? Mam nadzieję, że jest równie spokojny co mój :)


    Dziś pędzę do was z kolejną recenzją kosmetyczną na temat kosmetyków marki OH!TOMI ze sklepu TOPESTETIC :klik: Na tapecie mamy dwa produkty czyli peeling cukrowy oraz masło do ciała. Jeśli chodzi o skład to Marka OH!TOMI stawia na naturalne składniki i piękne nuty zapachowe, które będą wam towarzyszyć cały dzień (sprawdzone!). Kolorowe, metalowe opakowania z uroczymi rysunkami bardzo przypadły mi do gustu. Po zużyciu kosmetyku mogą zostać ponownie wykorzystane np do przechowywania drobiazgów. Pomyślałam nawet, że mogłabym spróbować zrobić w nich świeczkę DIY ;) W każdym razie, nie jest to kolejne plastikowe opakowanie, które po zużyciu kosmetyku trafia na śmietnik. ZERO WASTE i to mi się podoba :)



GRAPEFRUIT BODY SCRUB 

    Peeling grejpfrutowy na bazie cukru z olejkiem z pestek grejpfruta oraz pestek winogron, masłem shea oraz witaminami C i E. Kupicie go tutaj :klik:. Przeczytamy tam, że peeling ma poprawiać elastyczność skóry, zmiękczać ją i wygładzać. Pomaga walczyć z cellulitem i rozstępami. Intensywny zapach umila każdą chwilę spędzoną pod prysznicem. Nie poleca się stosować tego peelingu na twarz przez wzgląd na mocne złuszczanie. Poza tym nadaje się do każdego typu skóry


    Po otwarciu słoiczka od razu można poczuć cudowny, bardzo intensywny, cytrusowy zapach grejpfruta. Bardzo mi się spodobał bo dodaje energii z rana i nie czuję w nim ani grama sztuczności. Pomarańczowy kolor jest równie intensywny co zapach :) Dzięki sporym drobinkom cukru peeling bardzo dobrze złuszcza skórę i umożliwia wchłonięcie zawartych w składzie olejków :) Dzięki temu wychodząc spod prysznica nie musisz nakładać dodatkowego balsamu a zapach utrzymuje się przez cały dzień. Po regularnym stosowaniu skóra jest wyraźnie bardziej napięta i elastyczna. Peeling nie zostawia tłustej warstwy na ciele ale całkiem przyzwoicie nawilża. Moja skóra bardzo dobrze wchłonęła wszystkie nawilżacze i stała się odczuwalnie bardziej miękka i delikatna. Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku, ponieważ zimą mam duży problem z suchą skórą w na nogach. Polecam jeśli lubicie mocne zdzieraki o pięknych zapachach :)


SUNSHINE BODY BUTTER

    Masło do ciała pachnące jaśminem i zieloną herbatą. Masełko kupicie tutaj :klik: W składzie mamy masło shea oraz masło kakaowe, olej z awokado i masę witamin (A, B1, B2, C, D oraz E). Nadaje się do każdego typu skóry. Producent zapewnia, że po użyciu nasze ciało będzie pachniało niczym słoneczny dzień a skóra będzie jedwabiście miękka.


    Formuła masła jest dość zwarta i początkowo nie do końca przypadła mi do gustu. Lubię mieć długie paznokcie i kosmetyki w takiej formie są dla mnie problematyczne. Nigdy nie wiem jak się za nie zabrać a jak już wsadzę tam paluchy to zostaje mi to pod paznokciami. Czy tylko ja mam takie "problemy"? :P 
Jednak działanie samego kosmetyku rekompensuje mi tą nieporęczną formułę. Po nabraniu kosmetyku na dłoń pod wpływem ciepła rozpływa się on na ciele i jest bardzo łatwy w rozprowadzeniu. Pozostawia skórę intensywnie nawilżoną i pięknie pachnącą przez cały dzień. Bałam się, że na ciele zostanie tłusta i lepka warstwa ale na szczęście masło bardzo dobrze się wchłania. Po regularnym stosowaniu skóra jest wyraźnie odżywiona i przyjemnie miękka. Kiedy pierwszy raz zastosowałam to masło po porannym prysznicu to cały dzień się "wąchałam". Zapach jest bardzo przyjemny, dużo bardziej delikatny ale mimo to wyraźny. Delikatnie słodki ale jednocześnie rześki. Lubię takie połączenia zapachowe :)


    Kosmetyki OH!TOMI nie powodowały u mnie żadnych podrażnień czy odczynów alergicznych. Dzięki pięknym zapachom zabiegi pielęgnacyjne były dużo bardziej przyjemne. Nie wiem jak wy, ale ja bardzo często w wyborze kosmetyków do ciała kieruję się "nosem" a jeśli zapach mi nie pasuje to oddaję kosmetyki mamie czy siostrze. Jednak te pastelowe słoiczki przytulam mocno do siebie bo mój nos je bardzo bardzo polubił :D 


    Oczywiście jak mogłabym nie wspomnieć o dodatkowej ekstra zawartości mojej paczki. Sklep TOPESTETIC.PL jak zawsze w ekspresowym tempie dostarczył mi paczkę naładowaną gratisami. wraz z kosmetykami OH!TOMI otrzymałam oczywiście gadżety czyli długopis, notes i smycz ale również mały, materiałowy, rozkoszny woreczek a w nim próbki kosmetyków do ciała :) Podoba mi się to, że są one dołączane tematycznie :) A woreczek (znowu ZERO WASTE <3) na pewno posłuży mi na wyjazdach by przechować wszystkie te małe próbki, które zawsze walały się po torbie :P 





To był mój pierwszy raz z tą marką i jestem ciekawa, kto z was miał już tę przyjemność? Jak wrażenia? A może dopiero się tej marce przyglądacie? Dajcie koniecznie znać! :) 


137 komentarzy:

  1. Ale świetne opakowania. Przyciągają mocno wzrok :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy nic od tej marki :) Ale opakowania mi się mega podobają!
    Sklepu w sumie tez wczesniej nie znałam, idę zerknąć co tam ciekawego mają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :D opakowania są super :) no i same kosmetyki też :)
      wypatrzyłaś coś dla siebie w sklepie topestetic? :)

      Usuń
  3. Nigdy nie stosowałam kosmetyków tej marki, ale z chęcią wypróbuję :)!!! Opakowania rzeczywiście są prześliczne :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hola!
    No conocía la marca, pero se ven geniales

    ❀ Fantasy Violet ❀
    Besotes! 💋💋

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, ale też bym chciała przeżyć z nią pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D ok... to było niefortunne sformułowanie :D mimo to kosmetyki są ekstra :D

      Usuń
  6. Mój styczeń słaby. W ogóle nie lubię tego miesiąca. A marki nie znam, nie testowałam i nie słyszałam o niej wcześniej. Ale lubię grejpfruty i jaśmin z zieloną herbatą brzmi fajnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko brzmi ale i pachnie fajnie :D no to oby ten luty był lepszy :) buziaki! :*

      Usuń
  7. O tak! Peeling grejfrutowy. Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I dont dont many ideas about it but my girldfriend would love to see your post😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej marce ☺
    Opakowania sa bardzo urocze 😍
    Ach, nie przejmuj - ja tez mam taki problem ; większość kosmetyków ze słoiczków zostaje pod moimi paznokciami 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już kiedyś o niej czytałam i w końcu miałam okazję wypróbować. Jestem bardzo zadowolona :D a dziś użyłam drewnianej szpatułki i stosowanie masła nie było już tak problematyczne :D

      Usuń
  10. Opakowania mają totalnie przesłodkie :)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nic nie miałam tej marki, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masło do ciała 😆 jak najbardziej dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Grapefruit body scrub sounds great.

    OdpowiedzUsuń
  14. Opakowania są cudowne! I można je ponownie wykorzystać na tyle sposób to jest świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę wypróbować, bo nie miałam jeszcze styczności z tą marką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też tylko słyszałam i czytałam ale w końcu miałam okazję i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  16. te mazidła wyglądają bardzo estetycznie a ich konsystencja kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  17. kurcze nie znam marki, ale mnie zaciekawiłaś! ten peeling musi być genialny!, i bardzo chcę ;)

    co do maseł też nie lubię, zawsze słyszę, że właśnie poto są szpatułki, ale ja jkoś nie jestem przekonana ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling jest Super. Dzięki niemu skutecznie poznałam się suchej skóry na nogach, z która mam duży problem zimą. Ostatnio użyłam szpatułki i wzięłam chyba za dużo tego masełka xD P się że mnie śmiał że jestem tłuściutka xD

      Usuń
  18. Nie znam tej marki, ale oba produkt mnie zaciekawiły, szczególnie peeling, bo bardzo lubię cytrusowe zapachy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te cytrusowe nuty są w tym peelingu bardzo silne ale zapach jest też bardzo naturalny :) dlatego bardzo to polubiłam

      Usuń
  19. I have never used this brand before. The packaging is way to adorable, just gawwwww look at that unicorn. Im dying to try out the scrub. I love grapefruit, so Im sold! I almost always have long nails and scooping out of jars always leaves leftover product under my nails. Ive started useing a spatual or a gua sha to scoop the product out. I got super worried about my fingers transfering germs into the jar, and the gua sha tool works great.

    thanks thexglitterbox
    @thexglitterbox
    http://thexglitterbox.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tried spatula nad it was Great idea but... i took to much product xD o need to buy and try gua sha :)

      Usuń
  20. Nie znam marki, ale kupiłabym dla samych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet nie slyszałam o tej marce, ale chyba bliżej jej się przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. They must be so lovely products. I love the grapefruit scents :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio często czytam o tej marce. Coraz bardziej mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wczesniej sporo czytałam o tej marce. Szczególnie mnie zainteresowało to, że są robione ręcznie i z naturalnych składników :) peeling nie zawiera plastikowych drobinek tylko sam cukier, który podczas masowania rozpływa się na ciele :)

      Usuń
  24. I nwver use this brand before, but I will try after you share this!

    prosphairshop full lace human hair wigs

    OdpowiedzUsuń
  25. That grapefruit scrub looks so good!

    x Natalie
    Lucy and the Runaways - Blog and Instagram

    OdpowiedzUsuń
  26. te kosmetyki mają tak świetne opakowania :D!

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega mi się podobają opakowania tych kosmetyków :) Przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne te opakowania, szkoda by mi było wyrzucić po zużyciu kosmetyku. Stylistyką trochę mi się kojarzą z Sinsay em :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robie zakupów w sinsay więc nie wiem ale "słoiczki"bardzo mi sie podobają:)

      Usuń
  29. Nie znam tych produktów, ale ze mną jest tak, że jak bym zobaczyła takie cuda w takim opakowaniu już by były w moim koszyku! Mega przyciągają wzrok !
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  30. Kosmetyki tej marki, kuszą mnie od dawna, a po Twojej recenzji, mam jeszcze większą ochotę się na nie skusić :) Zwłaszcza na peeling, bo dobrych i skutecznych zdzieraków, nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci ten peeling z całego serducha! Stosuję go przynajmniej dwa razy w tyg i moja skóra jest w naprawdę dobrej kondycji mimo zimy :P

      Usuń
  31. Ciekawy produkt i opakowanie. Zapach na pewno by mi spasował bo lubię owoce. Coś kiedyś słyszałam o tej marce. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. gdzieś na metagramie cały czas widzę reklame tych produktów, ciekawe jak by u mnie działałay,ale ja póki co zużywam zapasy swoje:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio oddałam zachomikowany peeling siostrze bo tyle tego mam że nie zdążę zużyć:P

      Usuń
  33. Ten peeling brzmi cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałąm do czynienia - nawet nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. At the first sight I love packaging so much. It is so cute and texture looks great. Thank you for review.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2020/01/biobaza-exclusive-eye-gel_19.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie słyszałam o tej marce, ale tak zachęcająco opisałaś te produkty, że aż czuję ich zapach :). Opakowanie też prześliczne.
    Mam ochotę, przyjrzeć im się bliżej i poczuć ten zapach na własnej skórze. Czas na domowe spa :D.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domowe spa to coś, czego każda z nas potrzebuje od czasu do czasu :D

      Usuń
  37. Peeling cukrowy i masło do ciała, to chyba moje ulubione kosmetyki łazienkowe. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling cukrowy też został moim ulubieńcem :D

      Usuń
  38. Thanks for sharing your experience!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam o tym dopóki nie spróbowałam. Jak To mówią... lepiej późno niż wcale :D wiem, że będę często do ich peelingów wracać :)

      Usuń
  40. Nie znam, ale zaciekawił mnie body scrub i jego konsystencja. Czuję, że przypadł by mi do gustu choć mam swoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę świetny I warto spróbować ;) konsystencja jest ok. Nie za gęsta ale też nie lejąca

      Usuń
  41. Ja też przy wyborze kosmetyków kieruje się nosem. Ale przyznam że i opakowanie tutaj robią duże wrażenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :D oprócz wrażeń zapachowych te wizualne też są ważne. Czasem nawet decydujące ;)

      Usuń
  42. Czytam dzis juz druga opinie o tej marce i chyba mam ochote ja poznac

    OdpowiedzUsuń
  43. Never heard of it before, but I love how pretty the packaging looks!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You need to try it :) my skin is nice and smooth after using this scrub nad bodybutter

      Usuń
  44. Such pretty packaging! Thanks for sharing!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  45. Oh the packaging looks so amazing.
    Thank you for this lovely skincare review.
    The products sound amazing.

    take a look at my BLOG and my INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  46. Urocze opakowania, bardzo lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) opakowania są bardzo urocze A kosmetyki w nich zamknięte są bardzo dobrej jakości

      Usuń
  47. That seems to be great products :)
    I'm following you now and I would be happy
    if you have the time and desire to follow my blog.
    https://katrinausdd.blogspot.com/

    LG Katrin

    OdpowiedzUsuń
  48. Słyszałam wiele dobrego o tej marce :) Z pewnością ją przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Great review. These products seem great. Interesting to try.

    OdpowiedzUsuń
  50. Właśnie o tym masle czytałam na innym blogu :D Więc i tutaj musze napisac, że produktów nie znam żadnych z tej firmy, ale czytałam już o niektórych i nie spotkałam się ze złą opinią :) więc ja się skuszę na maslo i to koniecznie! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tyle dobrych opinii to coś w tym musi być :D

      Usuń
  51. Ohh I really love a great body scrub.
    I just followed your lovely blog. Hope you follow back and stay in touch.

    OdpowiedzUsuń
  52. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam ;) do tego nadają się do ponownego użycia :)

      Usuń
  53. Same opakowania przykuwają uwagę :) Marki nie znam ale na peeling mogłabym się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling bardzo dobrze złuszcza, pięknie pachnie i dzięki niemu skóra jest fajnie nawilżona i odżywiona :) naprawdę polecam :)

      Usuń
  54. I would love to try these :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  55. Pierwszy raz o nich słyszę ale kosmetyki wyglądają zachęcająco:D Super recenzja kochana:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) kosmetyki bardzo przypadły mi do gustu więc polecam :)

      Usuń
  56. Ja nigdy ich nie miałam, ale już gdzieś je widziałam. Faktycznie opakowania przemawiają bardzo na tak, no i ja też przy długich paznokciach mam problem z taką formą kosmetyków :D Obecnie męczę się z masełkiem pod oczy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze wtedy myślę czy może jednak skrócić paznokcie? Ale szybko porzucam ten pomysł:P trzeba sobie jakoś radzić :D

      Usuń
  57. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków, wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I równie świetnie działają :) warto sie o tym przekonać na własnej skórze :)

      Usuń
  58. Możliwe że skuszę się na to masło :) Zależy mi na nawilżeniu skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Z wielką chęcią poznam kiedyś ten peeling oraz masełko do ciała :) Bardzo lubię ofertę sklepu topestetic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling jest świetny. Gorąco go polecam I sama Na pewno kupię go ponownie :)

      Usuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger