sobota, 18 lipca 2020

KOSMETYCZNE RECENZJE PART 13 - D'ALCHEMY OD TOPESTETIC

    Po kilku wariackich tygodniach doczekałam się całkowicie wolnego weekendu. Nie mam żadnych konkretnych planów i mam zamiar dużo odpoczywać i porządnie się wyspać. Uzbierało mi się kilka postów oczekujących na publikację więc mam nadzieję, że kolejne tygodnie będą spokojniejsze i będę mogła regularnie wstawiać coś nowego :)


Dziś mam dla Was post o kolejnym kosmetyku z oferty sklepu TOPESTETIC 


   Markę D'ALCHEMY poznałam już jakis czas temu i od pierwszego spotkania bardzo się z nią polubiłam. Pierwszym kosmetykiem tej marki był żel do mycia twarzy, o którym pisałam tutaj :klik:

KONCENTRAT POD OCZY :klik:

    Kremowy koncentrat o bogatym składzie jest idealny do codziennej pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu. Przeznaczony jest głównie do skóry wrażliwej, dojrzałej, suchej i wiotkiej. Ma silne działanie przeciwstarzeniowe i relaksujące. Krem ma przynosić ukojenie, redukować objawy zmęczenia, stresu oraz opuchliznę.
    W składzie znajdziemy przede wszystkim masę naturalnych składników, bo aż 98,9%. Marka D'Alchemy w swoich kosmetykach wodę zastępuje hydrolatami. Na pierwszym miejscu w składzie znajdziemy więc hydrolaty z róży damasceńskiej oraz oczaru, które pomagają ujednolicić kolor skóry, wygładzić ją i odświeżyć. Dodatkowo oba hydrolaty działają wzmacniająco na naczynia krwionośne, tak samo jak mikro algi chlorella vulgaris, które ponadto rozjaśniają cienie pod oczami. Kompleks wyciągów z krwawnika, nagietka, kasztanowca, oczaru, dziurawca, malwy, rumianku, mięty i lipy działają przeciwzapalnie, przeciwobrzękowo a także doskonale nawilżają skórę wspomagając tym samym jej funkcje ochronne. Oleje arganowy, lniany i olej z róży rdzawej redukują ilość i głębokość zmarszczek, odbudowują barierę hydrolipidową skóry przyspieszając jej regenerację. Mają też działanie zmiękczające, łagodzące, nawilżające i przeciwzapalne. Zawarte w kremie masła shea i shorea zapobiegają degeneracji komórek i powstawaniu zmarszczek. Dodatkowo działają odżywczo, nawilżająco i zmiękczająco. W składzie znajdziemy też olejki eteryczne z lawendy i róży damasceńskiej, które opóźniają procesy starzenia się skóry stymulując syntezę kolagenu. Oprócz tego wzmacniają naczynia krwionośne, łagodzą obrzęki i podrażnienia.



    Koncentrat ma przepiękny różany zapach i konsystencję lekkiego masełka. Wystarczy lekko przesunąć opuszkiem po zbitej powierzchni kremiku i na palcu mamy idealną ilość kosmetyku na okolicę jednego oka. Oznacza to, że krem jest niesamowicie wydajny. Stosuję go już prawie miesiąc a zużycie jest minimalne, co zresztą widać na zdjęciu. Krem bardzo dobrze się rozprowadza i szybko się wchłania. Skóra nie jest ani matowa, ani lepka, ani też tłusta. Jest IDEALNA! Krem wtapia się w skórę, dzięki czemu świetnie się sprawdza pod makijażem. Nałożony na niego korektor nie waży się, nie spływa ani się nie ściera. Koncentrat świetnie się sprawdza zarówno na dzień jak i na noc



    Choć moja skóra nie jest ani bardzo dojrzała ani wrażliwa czy wiotka to na pewno potrzebowała odżywienia i rozjaśnienia. Koncentrat doskonale sobie z tymi potrzebami poradził i moja skóra bardzo się z nim polubiła. Mimo, że moich cieni wokół oczu nie zlikwiduje żaden krem (ot, taka uroda, takie geny) to krem od D'ALCHEMY widocznie je rozjaśnił. Często po niedostatecznej ilości snu cienie robiły się bardzo sine a powieki były opuchnięte. Od kiedy stosuję ten koncentrat nawet po nieprzespanej nocy moje oczy wyglądają na wypoczęte. Co do działania na zmarszczki to ciężko mi cokolwiek powiedzieć, gdyż nie dorobiłam się jeszcze żadnych w tej okolicy :P Mogę jednak potwierdzić, że skóra jest bardziej napięta, wygładzona i elastyczna. Jestem więc spokojna, że pomimo moich (prawie) 30 lat zmarszczki nie pojawią się zbyt szybko ;)



Sklep TOPESTETIC kolejny raz spełnił moje oczekiwania co do samego kosmetyku jak i do ogólnej obsługi. Dermokonsultantka bezbłędnie trafiła z doborem kremu pod oczy, przesyłka dojechała do mnie ekspresowo wraz z gadżetami i próbkami. Te jednak pokażę Wam w kolejnym wpisie :) 



    Jeśli nie znacie jeszcze marki D'ALCHEMY to bardzo was zachęcam do jej wypróbowania. Są to świetnej jakości, naturalne, wegańskie kosmetyki tworzone z dbałością o szczegóły. Marka korzysta ze szkła biofotonicznego, dzięki któremu kosmetyki zachowują wszystkie cenne właściwości. A wszystkie te kosmetyki znajdziecie oczywiście w ofercie sklepu TOPESTETIC :klik:


Kto z Was zna już tę markę? Czujecie się zachęceni? :)

134 komentarze:

  1. U mnie pod oczami widac zmęczenie to może by sie przydał.
    Korzystaj z wolnego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skorzystałam i to bardzo😊 krem dobrze sobie radzi z oznakami zmęczenia

      Usuń
  2. Mam ogromną ochotę na ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkie ochotki i inne zachcianki trzeba zaspokajać 😁

      Usuń
  3. Marki jeszcze nie znam, ale z chęcią sprawdzę ten produkt. Myślę, że jest idealny na moje widoczne oznaki zmęczenia.
    Carrrolina Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka jest świetna. Jedna z moich ulubionych 😉 krem świetnie niweluje oznaki zmęczenia

      Usuń
  4. Nie znałam tej marki ze swoich doświadczeń, też pierwszy raz spotykam się z określeniem koncentratu w kosmetyce. Czuję się zaciekawiona, ale raczej w najbliższym czasie po niego nie sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem 😉 marka jest na pewno warta bliższego poznania

      Usuń
  5. I've never heard this brand, thanks for the suggestion

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki ale ten krem wydaje się bardzo interesujący😊

    OdpowiedzUsuń
  7. krem chyba najbardziej mnie zainteresował. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tylko o kremie tu mowa 😜 ale jest świetny

      Usuń
  8. Mam nadzieję że odpoczęłaś podczas wolnego weekendu 😘
    Sklep kojarzę ,markę też ,ale nie wiem czy się skusze na ten krem -moja cera nie lubi różanych kosmetyków
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak! Jeśli nie lubisz różanych kosmetyków to może faktycznie nie jest to krem dla Ciebie 😉

      Usuń
  9. Ja też mam ogromny problem z cieniami pod oczami, więc wypróbuję go koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obiecuję, że cienie całkowicie znikną, ale na pewno będą jaśniejsze 😉

      Usuń
  10. Dobre rady dotyczące pielęgnacji skóry pod oczami, aby nie starzeć się szybko.

    Niestety ten produkt marki kosmetycznej nie jest jeszcze dostępny w moim kraju.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przetestowałam już mnóstwo kremów pod oczy, ale tego akurat nie miałam, więc może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego koncentratu, ale być może dam mu szansę, skoro warto. Swoją drogą, mam nadzieję, że udały się Twoje wypoczynkowe plany odnośnie do kończącego się już weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpoczęłam, zrelaksowałam się i wyspałam więc plan został zrealizowany w 100% 😁

      Usuń
  13. Nie znam marki, ale najbardziej interesuje mnie krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ofercie marki jest wiele naprawdę dobrych kosmetyków 😉

      Usuń
  14. I have never heard of this brand before but it sounds good! xo

    Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie dobrego kremu pod oczy szukam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam więc do wypróbowania tego kremu 🙂

      Usuń
  16. Super ze mogłaś się trochę polenić . Ciekawy produkt i to ze tak pachnę mnie zachęca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakowało mi tego 😉 tym bardziej, że w kolejny weekend jedziemy na wyścigi motocyklowe więc weekend będzie intensywny

      Usuń
  17. Oj przydałby by się ten kosmetyk pod moje zmęczone oczy🤗
    Dziękuję za polecenie 🙋
    Serdeczności zostawiam na miły dzień i cały udany nowy tydzień 🌞🧡🦋☕🍰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koncentrat świetnie sobie radzi z oznakami zmęczenia więc na pewno byłabyś zadowolona 😉

      Usuń
  18. This brand looks really good! Nice Post! Have a great day!
    Rampdiary
    Beautyandfashionfreaks

    OdpowiedzUsuń
  19. That product look very interesting. Thanks for sharing.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tak z innej strony, bo produkt ciekawy, ale muszę że po prostu przyznać, że jestem ood wrażeniem tego, ile natura nam daje. To jest wprost niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam do tej pory okazji wypróbować kosmetyków tej marki, ale z miłą chęcią to zmienię :) Produkt wygląda bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno marka jak i sam produkt są naprawdę świetne 😊

      Usuń
  22. Zamawiałam już w tym sklepie, ale akurat tej marki nie znam, chociaż na pewno warto ją przetestować, tym bardziej, że lubię kosmetyki różane :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten koncentrat z pewnością polubiła by moja buzia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, może byłaby to miłość od pierwszego wejrzenia? 😁

      Usuń
  24. Wyglądają naprawdę profesjonalnie. Ogromnie cieszy mnie fakt, że są naturalne i wegańskie, bo zawsze zwracam na to uwagę. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też to bardzo ważne, by kosmetyki były naturalne i weganskie 😉

      Usuń
  25. Ciekawią mnie bardzo produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój trzeci i z każdego z nich jestem bardzo zadowolona 😉

      Usuń
  26. Nie znam, ale faktycznie będę musiała się z nią zapoznać
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta marka jest świetna! To mój trzeci kosmetyk i każdy sprawdzał się u mnie bardzo dobrze 🙂

      Usuń
  27. Sounds amazing!!
    Have a great day. :)

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  28. Powoli staję się maniaczką kremów pod oczy, może i ten wypróbuję?

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam kremy do twarzy o różanym zapachu i myślę że i mnie ten krem przypadłby do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zapach jest przepiękny. To taka naturalna róża jak z ogrodu babci 😍

      Usuń
  30. Nie znałam wcześniej tej marki, ale zaciekawił mnie ten krem pod oczy, myślę że to coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka D'Alchemy ma więcej takich świetnych produktów 😉

      Usuń
  31. Niesamowicie mnie ciekawi ten koncentrat pod oczy :) Obecnie używam balsamu do ciała marki D'Alchemy, który pokochałam od pierwszego użycia <3 Coś czuję, że i w tym przypadku mogłoby być podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego pewna! 😁 U mnie tak było z każdym z kosmetyków tej marki

      Usuń
  32. Przydałby mi się taki :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda bardzo luksusowo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, prezentuje się elegancko i cena jest też jakby trochę luksusowa 😜

      Usuń
  34. That cream look very beautiful. I like that packaging. Thank you for review.

    New Post - https://www.bibliothequeduparfums.com/2020/07/carner-barcelona-tardes.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like that packaging too 😊 have a great day

      Usuń
  35. Bardzo mnie zaciekawiłaś, bo jeszcze o nim nie słyszałam :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Thanks for sharing your experience.
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Znam ta marke z innych blogów i noooo, mocno zachęca, chetnie bym wypróbowała, ale próbuję się opanować z wydawaniem pieniedzy xD

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo spodobał mi koncentrat pod oczy. Jestem typem nocnego marka, a to niestety pozostawia ślad pod oczami. Cieplutko pozdrawiam☀️

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne produkty ;) i piękne, estetyczne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  40. ale pięknie i estetyczny kremik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania kosmetyków tej marki prezentują się bardzo elegancko 😉

      Usuń
  41. nie znałam tego produktu wcześniej :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To równiez mój pierwszy raz z tym produktem. Jestem z niego bardzo zadowolona 😊

      Usuń
  42. Nie znam, ale moja skóra pod oczami woła o ratunek ;) Muszę koniecznie go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  43. What an interesting product! Such lovely photos you took too :)

    Hope that your week is going well :) It's a cold and wet winter week here!

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you😊 i'm happy that you like the photos. We have summer here and the weather is great 😉

      Usuń
  44. Great review. Looks like a product worth trying.

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapowiada sie bardzo dobrze, z checia wypróbuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. ooo muszę przyznać, że to jest na maksa produkt dla mnie! tym bardziej, że dla mnie ta sfera okolic oczu jest zawsze problematyczna ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to faktycznie ten krem może się u Ciebie sprawdzić 😉

      Usuń
  47. Ciekawy ten koncentrat. Nie znam tej marki, a chętnie bym przetestowała ich kosmetyki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koncentrat jak i sama marka są warte wypróbowania 😊

      Usuń
  48. ..nie znałam tej firmy ..zaciekawiłaś mnie koncentratem pod oczy i przekonałaś pisząc, że jest idealny, naturalny, więc myślę, że warto go wypróbować ;)
    ..zdjęcia urocze :)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koncentrat naprawdę robi dobrą robotę 😉 to, że jest naturalny to kolejna zaleta. Bardzo się cieszę, że zdjęcia Ci się podobają 😊

      Usuń
  49. Miałam kiedyś inne produkty tej marki i pamiętam, że byłam zadowolona. Zwłaszcza z żelu do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, żel do mycia twarzy też miałam i był świetny😊Niestety mi się ostatnio skończył 😔

      Usuń
  50. Też nie znam ale bardzo chętnie przetestuje tym bardziej że ma różany zapach. Musi być przyjemny w użytku. Dzięki za link Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie działa zarówno na skórę jak i zmysły 😉 zapach jest piękny

      Usuń
  51. Koncentrat pod oczy bardzo mnie zaciekawił :)
    Szukam czegoś dobrego pod te moje oczyska. Chętnie przetestuję na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę świetny kosmetyk 😉 polecam

      Usuń
  52. lubie go jest taki tlusciutki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam szczególnej tłustości w nim nie czuję 😉

      Usuń
  53. Poprawną formą jest formą żeńska, czyli opuszka, nie opuszek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, (ta) opuszka jest formą wzorcową jednak (ten) opuszek jest również formą poprawną i dopuszczalną 😉

      Usuń
  54. Never heard about it before, but sounds promising!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo kusi mnie ten koncentrat.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja ten weekend będę miała całkowicie wolny :) już nie mogę się doczekać :) wreszcie się wyśpię :)

    Ciekawe produkty, ujął mnie ten koncentrat pod oczy :))

    OdpowiedzUsuń
  57. Great brand and great cream😉

    OdpowiedzUsuń
  58. Oj chciałabym :) też teraz w mojej łazience pojawiło się cudo z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Muchas gracias cariño❤️

    OdpowiedzUsuń
  60. Markę znam, a ten koncentrat pod oczy to uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten koncentrat pod oczy jest mega. mam kolejne opakowanie, a rzadko kupuję coś dwa razy czy więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger