sobota, 28 marca 2020

KOSMETYCZNE RECENZJE PART. 7 - D'ALCHEMY OD TOPESTETIC.PL

Cześć! 
    Mam nadzieję, że trzymacie się zdrowo i jeszcze nie zwariowaliście w domach :P U mnie wszystko ok, nie narzekam na nudę i grzecznie czekam, aż to wszystko się skończy. Dziś mam w planach wyjść do ogródka i wkopać maliny oraz miętę. Dostałam sadzonki z ogrodu moich rodziców i mam nadzieję, że się przyjmą :)

    Tymczasem chciałabym przedstawić bohatera dzisiejszej recenzji. Jeden z dwóch produktów, który znalazłam w ostatniej paczce ze sklepu TOPESTETIC.PL 

D'ALCHEMY :klik:

    Kosmetyki marki D'alchemy są skierowane głównie w stronę osób ze skórą suchą i wrażliwą oraz wykazują silne działanie przeciwstarzeniowe. To luksusowe produkty, które zawierają ponad 98% składników pochodzenia naturalnego oraz organicznego. W kosmetykach marki D'alchemy woda została całkowicie zastąpiona hydrolatami. Zastosowano w nich również bogate oleje, ekstrakty oraz olejki eteryczne. Kosmetyki są wegańskie (nie posiadają żadnych substancji, które pochodzą od zwierząt) oraz nie są testowane na zwierzętach. 

PURIFYING FACIAL CLEANSER :klik:


    To bardzo delikatny żel do mycia skóry twarzy i szyi. Dzięki naturalnym składnikom dokładnie oczyszcza i jednocześnie pielęgnuję skórę nie powodując podrażnień. Nie zaburza warstwy hydrolipidowej skóry a także chroni jej naturalne pH. Produkt nadaje się do codziennego stosowania ponieważ dokładnie usuwa wszelkie zanieczyszczenia (także martwy naskórek oraz nadmiar sebum) a także ma działać antyoksydacyjnie, odblokowywać pory oraz łagodzić stany zapalne. 
W składzie znajdziemy ekstrakty z papai, jabłka, żeń-szenia, brzoskwini, pszenicy oraz jęczmienia, wyciągi z granatu oraz uwodnionych alg morskich a także olejki eteryczne z cytrusów (grejpfrut, mandarynka, pomarańcza), sandałowy i cedrowy.


    Nieodzownym elementem mojej codziennej pielęgnacji (zarówno porannej jak i wieczornej) jest oczyszczanie skóry twarzy. Bez tego nie wyobrażam sobie nałożenia na twarz kremu czy serum. Względem kosmetyku myjącego mam kilka konkretnych oczekiwań: w miarę naturalnego składu, odczuwalnego oczyszczenia skóry, braku podrażnień i najważniejsze... braku uczucia ściągnięcia. Do tej pory nie udało mi się znaleźć żelu, który spełniłby wszystkie moje oczekiwania jednocześnie. Zawsze było coś, do czego można byłoby się przyczepić. I tu moje zaskoczenie bo już po pierwszym spotkaniu z tym żelem byłam bardzo zadowolona z jego działania. Nie przestawałam oczywiście obserwować mojej skóry, bo wszyscy wiemy, że efekty działania kosmetyku mogą pojawić się z opóźnieniem. Jednak po codziennym stosowaniu w ciągu kilku tygodni okazało się, że moje zdumienie nie było bezpodstawne. Żel ma fajną konsystencję, nie przelewa się przez palce. Pompka wydaje idealną porcję kosmetyku, która wystarczy by dokładnie oczyścić całą twarz oraz szyję. Ma bardzo ładny cytrusowy zapach a opakowanie jest bardzo eleganckie. Już podczas mycia twarzy czuć, że żel świetnie sobie radzi z tym zadaniem. Skóra jest świetnie odświeżona, gładka, czysta no i nie jest ściągnięta. Na mojej twarzy nie pojawiły się tez żadne podrażnienia. Zawsze po myciu twarzy spryskuję ją hydrolatem ale w przypadku tego żelu zdarza mi się pominąć ten krok i od razu nałożyć krem lub serum. 



    Sklep Topestetic kolejny raz mnie nie zawiódł. Kosmetyki, dobierane przez konsultantów są zawsze trafione i doskonale spełniają swoją rolę. Dermokonsultanci zawsze chętnie i rzeczowo odpowiadają na wszelkie pytania dotyczące pielęgnacji i kosmetyków.



    Do paczki jak zawsze były dołączone próbki, które pozwolą mi na sprawdzenie kosmetyków i będzie mi łatwiej podjąć decyzję przed zakupem kolejnego produktu. W kartoniku znalazłam także fajny, skórzany brelok, który od razu dopięłam do moich kluczy. Uwielbiam takie gadżety, bo lubię mieć przy kluczach dużo przywieszek. Trudniej mi zgubić taki duży pęk kluczy i nie trzeba go szukać w torebce czy kieszeni :D


    Stosowaliscie już ten żel, znacie tę markę?

130 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie miałam okazji testować nic tej marki, ale niesamowicie mnie kusi :) Mam nadzieję, że kiedyś na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierwszy produkt tej marki, który miałam okazję testować :) żel jest bardzo fajny i dobrze oczyszcza moja twarz :) bardzo Ci go polecam ;)

      Usuń
  2. Nie miałam okazji testować jeszcze tej marki, ale przyznaję, że kusi mnie bardzo! Cieszę się, że żel sprawdził się u Ciebie tak dobrze, dodatkowo te kosmetyki mają przepiękne opakowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szata graficzna jest "oszczedna" ale to jej dodaje klasy ;) podoba mi się! Żel jest super i jestem ciekawa innych kosmetyków tej marki ;)

      Usuń
  3. Miałam tylko serum tej marki, ale chętnie wypróbuję i żel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wrażenia? Mi się właśnie skończyło serum i szukam czegoś nowego ;)

      Usuń
  4. Lubię właśnie takie delikatne produkty do mycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest delikatny Ale bardzo skuteczny więc bardzo Ci to polecam :) nawet mój P, który ma skórę skłonną do podrażnień jest zadowolony z jego działania ;)

      Usuń
  5. Nie znam tej marki, ale właśnie od tego produktu zacznę, skoro go polecasz. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że i u Ciebie sprawdzi się znakomicie ;) to bardzo dobry kosmetyk :)

      Usuń
  6. Przyznam, że już jakiś czas myślałam o tych kosmetykach. Niestety cena trochę duża, ale trzeba przyznać że składy mają świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Jednak działanie ma świetne więc jak dla mnie kosmetyk jest warty swojej ceny ;) jakiś czas temu zrozumiałam, że warto wydać trochę więcej pieniędzy i mieć porządny kosmetyk ;)

      Usuń
  7. Nie znam tej marki, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękne zdjęcia Ci wyszły <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na kwarantannie mam za dużo czasu i kombinuję z tymi zdjęciami ;) cieszę się że się podobają :)

      Usuń
  9. Nie znam tej marki, ale chętnie bym bliżej poznała , tym bardziej że kosmetyki mają ciekawe składy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) lubię naturalne składy w kosmetykach :)

      Usuń
  10. Ja nie mam ręki to roślin. Mimo że zarówno w domu rodzinnym jak i w obecnym miejscu zamieszkania był ogród to ja się do tego nie nadaje. Potrawie wykończyć nawet kaktusa więc o czymś to swiadczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie wiem, czy mam rękę do roślin czy nie :P ale mam wrażenie, że odkąd się przeprowadziłam do nowego mieszkania, z roślinami lepiej mi idzie :) mój tata ma rękę do roślin i po cichu liczę, że jednak mam to w genach :P

      Usuń
  11. Bardzo lubię żele do mycia twarzy o tak przyjemnym składzie :) Topestetic to jeden z moich ulubionych sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też. ale nie każdy sprawdza się tak dobrze ;) np żel z resibo (wiele osób poleca) mnie podrażnił, więc to też zależy ;) ja też bardzo lubię sklep Topestetic :)

      Usuń
  12. Trzymam kciuki za to by sadzonki się przyjęły 😘
    Ani żelu ,ani marki nie kojarzę -ale i opakowanie i Twoja recenzja zachęcają do wypróbowania 😉☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydadzą się :D opakowanie mi się bardzo podoba, jest bardzo minimalistyczne ;)
      Buziaki! :*

      Usuń
  13. Nie znam marki . Musze nadrobić , bo z tego co czytam to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już dawno zwariowałam. :D
    Coś tam o tej marce na blogach słyszałam, ale nie używałam.
    Wydaje się byc ciekawa :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha :D no tak, niektórzy są zwariowani z natury ;)

      Usuń
  15. Nigdy nie słyszalam o tych produktach ale też takich nie stosuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Maliny i mięta z domowego ogródka... brzmi cudownie :)
    Zaś kosmetyki raczej nie dla mnie, moja cera ma tendencję do przetłuszczania się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo ja już się nie mogę doczekać aż w końcu coś wyrośnie :D

      Usuń
  17. przyznam szczerze, że nie znam tych kosmetyków i tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto to zmienić. Ja tym żelem jestem zachwycona :)

      Usuń
  18. Maliny i miętę, testowałam wielokrotnie i z powodzeniem . Tak doustnie jak i nawierzchniowo. Samej hodowane, smakują i działają wybornie- polecić to za mało. Polecam szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, dokładnie. U moich rodziców tyle krzaków malin wyrasta, że latem codziennie można zbierać sporą ilość. A mięta rozrasta się jak chwast, więc mam nadzieję że i u mnie się rozrośnie :D

      Usuń
  19. Nie znam marki ale prezentuje sie ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej firmy, ale już sama nazwa D'alchemy brzmi kusząco - tak tajemniczo i magicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Alchemia kojarzy mi się magicznie :D niczym eliksiry z dawnych czasów :D

      Usuń
  21. Mam takie same wymagania co do żelu. Rzadko trafiam na taki co nie pozostawia uczucia ściągnięcia, więc dobrze wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możemy sobie podać rękę :) nie zawiedziesz się :)

      Usuń
  22. Can this cosmetics also be used by men?
    Formula for normal dry skin types like my skin seems like this good product is very good.

    Greetings from Indonesia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Yes of course! My boyfriend also uses this cleansing gel and is happy with the results :)

      Usuń
  23. Niestety, ten kosmetyk nie jest dla mnie, ponieważ mam cerę mieszaną. Jednak bardzo chętnie zapoznam się z ich ofertą - wcześniej nie znałam tej marki :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może inny kosmetyk z ich oferty będzie odpowiedni dla Twojej skóry ;) ja jestem zadowolona i chcę kiedyś wypróbować inne kosmetyki tej firmy :)

      Usuń
  24. Powoli się "sypię" w środku, tak maja nadwrażliwcy, niestety!
    Co do kosmetyków, nie znam tej marki. Cena troszkę dla mnie wygórowana!
    Zdrówka życzę, pogody ducha i wiosny pełnej słoneczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niedobrze! Trzymam kciuki, żebyś się nie rozsypała do końca :) Mam nadzieję, że to wszystko szybko minie i będziemy mogli bez obaw wyjść na spacer :)

      Usuń
  25. Kiedyś też marzą mi się sadzonki, ale może kiedyś jak balkon zaadoptuje :)
    Tego produktu nie znam, ale często czytam o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na balkonie niestety nie przetrwały :P teraz się cieszę, bo mam kawałek ogródka przed tarasem i mogę sobie tam co nieco posadzić :D ta marka faktycznie ostatnio jest dość popularna na blogach ;)

      Usuń
  26. Chętnie przetestuję :) Szczególnie że mój obecny żel nie był idealny, i powoli się kończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobry powód do wypróbowania czegoś nowego ;)

      Usuń
  27. Jeszcze nie używałam tej marki, ale czytając recenzję mam wrażenie, że warto się zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że warto :D kosmetyki tej marki mają bardzo dobre składy :)

      Usuń
  28. Bardzo sobie cenię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz coś polecić? ;) chętnie wypróbuję coś jeszcze :)

      Usuń
  29. nigdy nie słyszałam o tym produkcie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to również moje pierwsze spotkanie z tą marką i tym produktem ;) pierwsze ale bardzo satysfakcjonujące ;)

      Usuń
  30. hej :) ja jestem zdrowa :) Mieszkam we Wrocławiu - dlatego napisałam, że jestem w najgorszym miejscu choroby , a że nie czuję tego - bo tak ludzie tutaj nie panikują ani trochę i nie ma co się dziwić o czym chcę napisać w jutrzejszym poscie. Jestem na Urlopie, bo nasz zakład pracy turystyczny jest zamknięty dla klientów. Jednak pracodawca pozwala nam pracować w innej formie i już niedługo będę mogła mieć dodatkowe zadania w ramach umowy o pracę :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, zupełnie nie skumałam :D może dlatego, że nie oglądam wiadomości i raczej odcinam się od tych wszystkich statystyk dotyczących wirusa :P To dobrze, że jesteś zdrowa i życzę Ci, by to się nie zmieniło :) Dobrze, że wasz pracodawca umożliwia wam pracę w innej formie. Od znajomych słyszę, że wiele firm zwyczajnie zwalnia pracowników :(

      Usuń
  31. Ten żel bym wypróbowała. To, co się teraz dzieje przez epidemię to jakieś szaleństwo...
    Oby sadzonki się przyjęły! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę dziękować, żeby nie zapeszyć :D ale mam ogromną nadzieję, że się przyjmą :D (w końcu tata wykopał :D )
      Żel jest świetny, polecam :)

      Usuń
  32. A ja mam miętę przed domem w takiej wielkiej donicy. I każdej wiosny widzę jak cudnie wypuszczają z ziemi młode roślinki :) Teraz właśnie tak się dzieje... Uwielbiam miętę i inne zioła też :)
    Kosmetyki warte uwagi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęśliwie mięta nie jest wymagającą rośliną ;) ja też uwielbiam, gdy wszystko budzi się do życia :) ostatnio krzątałam się po moim małym ogródku i wysyłając zdjęcia konsultowałam się z Mamą na temat roślin, jakie tam mam a o jakich nie miałam zielonego pojęcia :D

      Usuń
  33. Dla mnie te wszystkie kosmetyki to nowości. Nie znam. Jak dobrze do Ciebie zajrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że wpadłaś :) bardzo się cieszę <3

      Usuń
  34. MąŻ teraz szaleje w ogrodzie. Czekam na swoją kolej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój P zupełnie się do tego nie garnie...ale maliny to pewnie pierwszy będzie zjadał :P

      Usuń
  35. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tą marką, a zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i moje pierwsze spotkanie z tą marką :)

      Usuń
  36. Nie znam marki, sklepu więc chętnie do nich zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep ma świetny wybór w dobrych cenach ;) no i dodają próbki oraz gadżety. Czy może być lepiej? ;)

      Usuń
  37. Sounds great cleansing! I like the photos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! I try to take more "artistic" photos so I'm glad you like them :)
      And this cleansing is great :)

      Usuń
  38. Nie znam ich, ale zaciekawiłaś mnie nimi :-) Super zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! staram się jakoś urozmaicić zdjęcia na bloga :) Cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  39. Nie kojarzę marki niestety ale akurat skończył mi się żel do mycia twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobra okazja, by wypróbować coś nowego ;)

      Usuń
  40. Chętnie bym wypróbowała. Lubię robić zakupy w tym sklepie :)
    P.s Ja też zasadziłam już kilka warzyw w swoim ogrodzie, tylko ciekawe czy wyrośnie przez ten mróz :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiałam co będzie z tych sadzonek jak przyszedł śnieg i mróz! Ale jestem dobrej myśli ;)

      Usuń
  41. I follow your nice blog from now.

    OdpowiedzUsuń
  42. Odpowiedzi
    1. Polecam się zapoznać ;) bardzo fajna marka ;)

      Usuń
  43. Jeszcze nie miałam przyjemości używać tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajny produkt z dobrym składem ;) warto to wypróbować

      Usuń
  44. w sumie bardzo ciekawy produkt! chętnie bym przetestowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Tak po składnikach stwierdzam, że musi całkiem fajnie pachnąć ;)
    Buziaki, mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie stosowałam tego żelu, ale z Twojego opisu wnioskuję, że moja buzia by go polubiła :)!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Nazwa na pasku...ładnie wytłoczona ale przykro ,że nić na szwie cienka jakaś taka. Byle jaka i choć w pierwszej chwili, mieć taki pasek i takie wytłoczenie to w drugiej, dlaczego ta nić taka cienka-nie pasuje a skoro tu pojawia się dysonans to czy w produkcie na pewno na niczym sie nie oszczędza ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście skóra jest dodatkowo sklejona. Mi osobiście bardzo się podoba a cienki szew zupełnie mi nie przeszkadza ;)

      Usuń
  48. Kosmetyki tej marki ciekawią mnie od dawna i ciągle dopisuję do mojej listy nowe pozycje ;) Ten żel, zapowiada się naprawdę dobrze, więc niewykluczone, że kiedyś poznamy się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Chciałabym wypróbować krem pod oczy tej marki ;)

      Usuń
  49. Odpowiedzi
    1. Ja też :) czytałam już kilka recenzji na blogach i ta marka wypada w nich naprawdę świetnie :)

      Usuń
  50. Nie znam produktów tej marki, ale jak widzę warto poznać :D Chętnie się skuszę przy najbliższej okazji :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Myślę że żel świetnie sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że byłabyś zadowolona :) ten żel naprawdę daje radę ;)

      Usuń
  52. Nie znam jeszcze kosmetyków tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też nowość ;) aczkolwiek jestem zadowolona ;)

      Usuń
  53. U mnie też wszyscy zdrowi :) I też grzecznie czekam na koniec pandemii. Trzymam kciuki by sadzonki się przyjęły :) Co do kosmetyku jestem ciekawa jakby u mnie sprawdził się ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze słyszeć, że wszyscy zdrowi :) mam nadzieję, że to się nie zmieni i z takim zdrowiem doczekamy końca pandemii :) żel warto wypróbować bo to naprawdę dobry kosmetyk choć takiej młodej dziewczynie nie są jeszcze potrzebne kosmetyki "anti aging " :P

      Usuń
    2. Ja też mam taką nadzieję :) teraz zdrowie jest na wagę złota :) Ale mogłabym zaryzykować :D Chyba, że jak będę starsza to wtedy po niego sięgnę :)

      Usuń
    3. Na pewno nie zaszkodzi ;) to przede wszystkim bardzo dobry kosmetyk myjący :)

      Usuń
  54. Tę markę mam na oku i na liście do poznania:).

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie miałam jeszcze okazji testować produktów tej marki :) Pierwszy raz o niej słyszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka ma dużo świetnych kosmetyków więc na pewno znalazłabyś coś dla siebie :)

      Usuń
  56. kocham zapach żelu do mycia no i krem pod oczy tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie krem pod oczu chciałabym przetestować ;)

      Usuń
  57. I think this one is something I would go for for sure..
    i miss you poems

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This cleanser is great. I'm sure you would like it ;)

      Usuń
  58. Faktycznie trudno o dobry żel do mycia twarzy, które nie wysusza skóry. Kolejna ciekawa marka, o której nie miałam pojęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger