sobota, 24 października 2020

KOSMETYCZNE RECENZJE PART 17 -SENSUM MARE OD TOPESTETIC

    Hej! Wybaczcie moją dość długą nieobecność. Dzieje się ostatnio  sporo różnych rzeczy zarówno w mojej sferze osobistej, służbowej jak i rodzinnej ale koniec końców zawsze wychodzi na plus ;) Mam dziś wolną sobotę, P pojechał na trening na swoich motorkach więc mam czas dla siebie :) Zaraz lecę nadrabiać zaległości na Waszych blogach, bo jestem pewna, że jest tam masa wartościowych artykułów do przeczytania :)


Ale zanim zniknę w czeluściach blogosfery mam dla Was post o nowych (dla mnie) kosmetykach polskiej marki SENSUM MARE :klik: ze sklepu TOPESTETIC :klik:. Miłego czytania! :)


SENSUM MARE - naturalne dermokosmetyki :klik:

    Jest to polska marka kosmetyków naturalnych, która składniki aktywne czerpie z bogactwa świata morskiego. Tworzenie swoich kosmetyków marka SENSUM MARE opiera na trzech filarach: BEZPIECZEŃSTWIE, WIEDZY i SILE. Dzięki temu możemy mieć pewność, że wszystkie produkty przeszły szczegółowe badania alergologiczne i dermatologiczne oraz są zarejestrowane w unijnej bazie CPNP (Cosmetics Product Notification Portal). Receptury powstały na bazie składników aktywnych pochodzących od czołowych europejskich producentów we współpracy z najlepszymi laboratoriami w Polsce. Pozwala to tworzyć skuteczne i innowacyjne produkty. Marka stawia na moc silnie skoncentrowanych składników, by każda kropla dermokosmetyku zawierała jak najwięcej drogocennych składników z mórz i oceanów. SENSUM MARE skupia się na sile kobiet i to dla nich tworzy kosmetyki o innowacyjnych recepturach., by niwelować oznaki starzenia i dogłębnie odżywić skórę twarzy. 



REWITALIZUJĄCY I PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM ALGORICH :klik:

    Krem na dzień i na noc przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry suchej i bardzo suchej, po brzegi naładowany składnikami aktywnymi. Podstawą jest woda z lodowca oraz wyciągi i ekstrakty z alg morskich, które mają właściwości odżywcze zmiękczające i kojące, a także stymulują odbudowę naskórka. Niskocząsteczkowy kwas hialuronowy dogłębnie nawilża skórę i odpowiada za efekt liftingu. Ekstrakt z pereł to bogactwo aminokwasów i białek, które skutecznie zapobiegają utracie wody. Wyciąg z nowozelandzkiej paproci działa liftingująco i zapewnia widoczne efekty w krótkim czasie. Zielony kawior wspomaga działanie przeciwzmarszczkowe dzięki zawartości β-glukanu. Arginina wzmacnia barierę lipidową, alantoina nawilża, koi i regeneruje, panthenol ma działanie przeciwzapalne i pomaga w regeneracji naskórka a olej monoi łagodzi, nawilża i wygładza skórę. Oprócz tego w składzie znajdziemy masło shea. olej kokosowy, mocznik i niacynamid




    Krem ma dość lekką konsystencję i bardzo przyjemny, świeży zapach. Lekko się rozprowadza i szybko się wchłania otulając skórę. Niemal natychmiast czuć, że skóra jest nawilżona ale bez tłustego filmu. Powłoczka, jaką krem zostawia na twarzy sprawia, że skóra jest miękka ale nie świeci się ani nie lepi. Choć nie mam skóry suchej, to moja buzia bardzo dobrze reaguje na ten krem. Nie wyświeca się, nie zapycha ani nie przetłuszcza. Krem bardzo dobrze sprawdził się na noc i na dzień, zarówno solo jak i w duecie z serum. Wystarczy niewielka ilość, by pokryć całą twarz i szyję.



REWITALIZUJĄCE I PRZECIWZMARSZCZKOWE SERUM ALGOLIGHT :klik:


    Produkt do codziennej pielęgnacji skóry tłustej i mieszanej. W składzie mamy aż 18 składników aktywnych i większa ich część pokrywa się z tym, co znajdziemy w kremie: woda z lodowca, wyciągi i ekstrakty z alg morskich, niskocząsteczkowy kwas hialuronowy, ekstrakt z pereł, zielony kawior, arginina, niacynamid i mocznik. Serum o żelowej konsystencji ma zapewnić głębokie nawilżenie i redukcję zmarszczek.


    Jestem miłośniczką kosmetyków tego typu, dlatego byłam bardzo ciekawa tego produktu. Serum ma lekką, żelową formułę i delikatny zapach. Łatwo się rozprowadza i dość szybko się wchłania. Wystarczy niewielka kropla na całą twarz i szyję. Niestety serum pozostawia na skórze lepką warstwę i stosowane solo może dawać nieprzyjemne odczucia. Jednak (jak to ja) nie dałam za wygraną i sprawdziłam wszelkie możliwe konfiguracje i znalazłam taką, która najbardziej mi odpowiada i przynosi najlepsze rezultaty.
    Serum świetnie się sprawdza w duecie z kremem i stanowi turbo odżywcze połączenie idealne na noc. Mam wrażenie, że stosując te dwa kosmetyki razem moja skóra dostaje ogromną porcję składników aktywnych. Dzięki temu rano moja skóra jest odżywiona, gładka i rozświetlona. To połączenie nie sprawdziło na dzień, gdyż lepkość serum lekko się przebijała spod kremu. 
Ku mojemu zaskoczeniu, serum stosowane solo bardzo dobrze sprawdza się jako baza pod makijaż. Dzięki serum podkład dobrze się trzyma, nie spływa ani nie roluje a i trwałość całego makijażu jest dużo lepsza. 
To jest powód, dla którego ZAWSZE daję kosmetykom drugą, trzecią a jak trzeba to i czwartą szansę ;)



    Kosmetyki SENSUM MARE z założenia są kosmetykami przeciwzmarszczkowymi, ale mimo moich prawie 30 lat nie mam tych zmarszczek za dużo. Wielokrotnie słyszę, że nie wyglądam na swój wiek a moja skóra bez makijażu wygląda młodo. Wychodzę jednak z założenia, że pielęgnację przeciwzmarszczkową warto wprowadzić jeszcze zanim zmarszczki na dobre rozgoszczą się na mojej twarzy. Zarówno krem, jak i serum marki SENSUM MARE już po 2 tygodniach stosowania dały widoczne efekty. Jestem posiadaczką jednej głębszej zmarszczki na czole, która jest wynikiem tego, że bardzo często unoszę brwi. Ku mojemu zaskoczeniu ta zmarszczka naprawdę stała się nieco mniej widoczna. Jestem ciekawa, co będzie dalej :)



    Cieszę się, że mogłam poznać markę SENSUM MARE i jej produkty, i choć z tej dwójki krem zdecydowanie bardziej polubiłam, to serum, mimo lepkiego filmu również oceniam bardzo dobrze. To, co jeszcze mi się spodobało, to opakowania. Eleganckie, szklane i minimalistyczne. Piękno tkwi w prostocie, za co u mnie wielki plus. Krem był dodatkowo zabezpieczony plastikowym wieczkiem, które uniemożliwia kontakt kremu z nakrętką. Serum wyposażone w pipetkę pozwala na wygodną aplikację odpowiedniej ilości kosmetyku. Oba produkty są bardzo wydajne, więc na pewno będą mi towarzyszyć przez długie miesiące.



    I od tak samo długich miesięcy jestem zadowolona ze sklepu TOPESTETIC, który każdorazowo zaskakuje ekspresową i darmową wysyłką, pakietem próbek i gadżetów. Sklep zdecydowanie idealny!



A jak Wy zapatrujecie się na pielęgnację przeciwzmarszczkową? Stosujecie, czy jeszcze nie? Mieliście już okazję poznać kosmetyki SENSUM MARE? 


131 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy tych produktów, lubię takie minimalistyczne opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Takie opakowania podobają mi się najbardziej 😍 prostota pełna elegancji

      Usuń
  2. Zamówiłam sobie tonik tej marki, serum i krem też chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam już u Ciebie na blogu wpis o tym toniku 😉 też chętnie bym to wypróbowała

      Usuń
  3. Nie znam tych produktów, ale same opakowania robią wrażenie, a ja lubię, jak kosmetyki ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktów. Krem przeciwzmarszczkowy - oczywiście, że uzywam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne żeby zacząć odpowiednio wcześnie, by nie musieć potem walczyć z głębokimi zmarszczkami 😉

      Usuń
  5. Zaczął chyba od serum testowanie produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Very interesting and I love your pictures. 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jakiś konkretny produkt przypadł Ci szczególnie do gustu? 😉

      Usuń
  8. Cieszę się że koniec końców u Ciebie zawsze jest na plus ☺
    Jakie eleganckie opakowania tych kosmetyków 😍
    Ja też już stosuje kosmetyki przeciwzmarszczkowe ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania też mi się bardzo podobają. Lubię takie minimalistyczne, eleganckie słoiczki 😁 póki co jakoś mi się szczęści

      Usuń
  9. Interesują firma :) i świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  10. Poza elegancko wyglądającym opakowaniem podoba mi się również program utrzymany topestetycznie poprzez dostarczanie próbek i gadżetów. To jest wartość dodana. Pozdrowienia z przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta marka jest mi jeszcze nieznana :) Lubię takie przyjemne dodatki w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się z Tobą zgadzam. Takie dodatki w składzie to fajne urozmaicenie

      Usuń
  12. Nad tym kremem się zastanowię. Może też się na niego skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak by się u Ciebie sprawdził 😉

      Usuń
  13. Moja pielęgnacja przeciwzmarszczkowa to najpierw dieta i woda, potem aktywność fizyczna, potem codzienne stosowanie kremu z filtrem spf50 oraz żelu aloesowego a teraz zaopatrzyłam się w koreańską maseczkę nocną, która ma pobudzać skórę do odnowy - będę ją stosować na razie raz w tygodniu :)
    Jakiekolwiek kremy są poza obszarem moich zainteresowań od kiedy odkryłam swojego Graala, więc zwróciłam uwagę na serum. Jeśli się jednak lepi no to totalnie nie dla mnie - moja skóra nie cierpi takich konsystencji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dieta i dobre nawodnienie od wewnątrz ma bardzo duże znaczenie, nie tylko na zmarszczki 😉 zdradz proszę sekret co jest Twoim Graalem?🤩

      Usuń
  14. Nie znam tych kosmetyków, ale już same opakowania sprawiają, że chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Estetyczne i bardzo eleganckie! Mi Też bardzo się podobają 😉

      Usuń
  15. Po raz pierwszy słyszę o tych kosmetykach, miło się czytało :-) W tym sklepie zamawiałam raz i faktycznie wysyłka jest ekspresowa .

    OdpowiedzUsuń
  16. Topestetic to sklep w którym raz po raz widzę nowe dla mnie firmy i kosmetyki. Muszę w końcu coś z niego zamówić!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , mają dużo nowości w dobrych cenach 😉

      Usuń
  17. świetna recenzja, piękne estetyczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje 😁 jeszcze się uczę ale chyba nie idzie mi tak najgorzej

      Usuń
  18. Marka SENSUM MARE bardzo mnie ciekawi, muszę wreszcie coś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najważniejsze, że wychodzi na plus. ;) Nie stosuję jeszcze takich kosmetyków. Stawiam na nawilżenie przede wszystkim i oczyszczanie. Ale naprawdę fajnie poznać kolejną polską markę. Dobrego weekendu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nawilżanie i dobrze oczyszczenie skóry też są bardzo ważne ale jak można się wspomóc to czemu nie 😁

      Usuń
  20. Nie znałam wcześniej tych kosmetyków, ale opakowania robią fajne wrażenie :)

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię takie eleganckie, minimalistyczne opakowania 😉

      Usuń
  21. Nie spotkałam się wcześniej z tymi produktami.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się wiec, ze mogłam Ci te kosmetyki przedstawic 😉

      Usuń
  22. These products look so interesting! Lovely Post!
    Allurerage
    Thetrendybride

    OdpowiedzUsuń
  23. nie znam marki, ale wyglądają na warte zainteresowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. such a nice review about the products.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten rewitalizujący i przeciwzmarszczkowy krem bardzo mi się podoba :) Sama chętnie spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nic jeszcze od nich nie miałam ale wiem, że moja siostra chwali sobie ich produkty :) Super recenzja kochana :**Buziaczki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie! A jakie konkretnie kosmetyki chwali sobie Twoja siostra? 😉

      Usuń
  27. Opakowania rzeczywiście eleganckie i jakby luksusowe :-) Marki oczywiście nie znam, bo, jak już chyba wcześniej wspominałam, od kilkunastu lat jestem oriflame'omaniaczką i większość moich kosmetyków pochodzi właśnie z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kosmetyki oriflame Ci pasują no to najważniejsze 😉 opakowania prezentują się bardzo elegancko a ich zawartość też jest super

      Usuń
  28. Oki ciekawe produkty, nigdy nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo zaciekawiły mnie te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyznam się, że jeszcze nie stosowałam produktów przeciwzmarszczkowym, ale... chyba najwyższy czas :D Te zaprezentowane przez Ciebie zachwycają opakowaniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj... lepiej wcześniej niż za późno 😁

      Usuń
  31. These products look very luxurious. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/11/carolina-herrera-good-girl-marc-jacobs.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię kosmetyki Topestetic. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również 😁 pełno tam świetnych kosmetyków

      Usuń
  33. sound good product .... love bottle designs
    Have a great day

    OdpowiedzUsuń
  34. They look like interesting products, thank you for sharing! These are great photos too!

    Hope that you had a nice weekend :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! I am really happy that you like my photos 😍

      Usuń
  35. Też bardzo lubię ten sklep. A zdjęcia masz przepiękne <3
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochana! Jeszcze dużo mi brakuje, bo ciągle się uczę obsługi aparatu i robienia zdjęć ale takie komentarze naprawdę bardzo cieszą 😊😍

      Usuń
  36. Uwielbiam stosować serum. Moja cera przepada za tego typu kosmetykami, więc z chęcią sprawdzę to serum:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum to jedna z lepszych rzeczy, które przydarzyły się mojej skórze, wiec doskonale Cię rozumiem 😁

      Usuń
  37. Też nie mam jeszcze zbyt wielu zmarszczek, ale uważam, że lepiej zapobiegać zawczasu i używam mocno nawilżające kremy, o działaniu przeciwzmarszczkowym.
    Zaciekawiła mnie ta marka, wcześniej o niej nie słyszałam, szczególnie serum będę miała na uwadze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo rozsądne 😁 jestem tego samego zdania

      Usuń
  38. też Ci to powiem, że nie wyglądasz na swój wiek i moim zdaniem również trzeba się 'konserwować' za w czasu. Nie miałam jeszcze styczności z tymi kosmetykami, ale jestem ich ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah dokładnie! "Konserwować " to dobre określenie 😁

      Usuń
  39. Mnie ciekawi z tej marki tonik tak zachwalany :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Marki do tej pory nie znałam, ale Twoja rcenzja zdecydowanie przemawia, aby zapoznac się z nimi blizej. Zwłaszcza kusi mnie to serum :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja recenzja zachęciła Cie do wypróbowania kosmetyków tej marki 😉

      Usuń
  41. Miałam kiedyś krem z serii Algolight. Dobrze go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! Ja na pewno wypróbuję jeszcze inne kosmetyki tej marki 😉

      Usuń
  42. Very interesting article! Thanks for sharing! 🍂🍁🌾

    OdpowiedzUsuń
  43. uuu produkt wygląda mega ciekawie;) ślinka nań cieknie by testować:D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ta marka już od dawna jest na mojej liście do wypróbowania, a teraz jestem jeszcze bardziej ciekawa jej kosmetyków :) Zwłaszcza tego kremu, bo lubię takie lekkie, a jednocześnie otulające konsystencje ;) I ja też bardzo lubię sklep Topestetic, więc dobrze wiedzieć, że można tam znaleźć takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Te serum wpadło mi w oko. Lubię połączenie naturalnych i dermokosmerykow. Póki co pielęgnacjie przeciw zmarsczkowa stosuje od czasu do czasu

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie znam tych produktów, póki co mam niedokończonych kilka swoich kremów.
    Pozdrawiam najserdeczniej, zdrówka życząc i uśmiechu🍁🍂🌻🧡☕🌞😘

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow those products seems to be high quality!!
    xoox

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeszcze nie słyszałam o tej marce, ale z pewnością zajrzę jej stronę. Jak polskie, naturalne i dopracowane - to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Great post my dear! I never had products from this brand, it's time to change this :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wiem jak to jest, sama ostatnio miałam sporą przerwę na blogu. Okazało się, że dorosłość wcale nie sprzyja twórczości, a wręcz przeciwnie, sprawia, że mamy na nią mniej czasu. Ciekawe produkty, jednak nigdy nie miałam okazji ich przetestować. Jestem jednak otwarta na nowości i kosmetykom zawsze mówię otwarcie tak :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja czasami tez wyskakuje z życia blogowego w realne..Ten krem na dzien na bazie lodowych pereł jest idealny dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  52. These products look very luxurious. l would like to try them. Thank you for review.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/11/rose-quartz-face-roller-juvena.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Welcome back <3 And thanks for sharing your experience!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja mam zaufanie do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie znam marki, ale czuje się zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Słyszałam o tych kosmetykach, ale jeszcze nie miałam okazji ich testować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie znam tych kosmetyków, ale zaciekawiły mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Pierwszy raz słyszę o tych produktach i powiem szczerze, że są interesujące :))
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  59. bardzo lubię Twoje recenzje, są mega przydatne:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. zaciekawila mnie ta recenzja i kremik

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo sobie cenię minimalizm i bardzo te kosmetyki wpadają w moje gusta :)
    Twoja recenzja jest niezwykle zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Those products look good. I haven' tried that brand yet.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  63. Great post!

    www.alasdeangel.net

    OdpowiedzUsuń
  64. Na zmarchy jeszcze nie potrzebuje, ale mimo wszystko bardzo ciekawe produkty

    OdpowiedzUsuń
  65. nojs! ja obecnie próbuję zużywać to co mam, bez nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Sensum Mare to kosmetyki, które bardzo chciałabym poznać i wypróbować na swojej skórze. I podoba mi się piękna forma podania tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie znam tej marki, ale serum mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo ciekawe składniki tych kosmetyków. Może warto skorzystać z tego co mam nam do zaoferowania morski świat :). Ja też przed 30 i ze zmarszczkami nie mam jeszcze problemu ale owszem warto zadbać już wcześniej by szybko się one nie pojawiły. Uważam jednak też, że nie należy przesadzać. Za dużo kremów przeciwzmarszczkowych i niedostosowanych do wieku może tylko zaszkodzić.

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo ciekawa i szczegółowa recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie znałam tej marki, ale z recenzji widzę, że te kosmetyki z pewnością polubiła by moja sucha, wrażliwa i... prawie czterdziestoletnia buzia 😊!!!
    Pozdrawiam serdecznie 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja nie używałam, ale ciocia polecała, jest zachwycona tą marka. Ciekawa recenzja

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger