wtorek, 25 lutego 2020

PACHNIDŁA DO DOMU - DW HOME APPLE BLOSSOM

    Od kiedy mieszkamy z P na swoim, uwielbiam kupowac zapaszki do domu. Wszelkie Yankee Candle i inne kuszą słoiczkami i przekrojem zapachów. Jednak mimo dwóch "trafionych" zapachów nadal troche się boję kupować świece przez internet. Boję się, że zapach nie spełni moich oczekiwań. 

    Szukając prezentów na Święta Bożego Narodzenia dla moich bliskich dotarłam do TK Maxx. Dotychczas w tym sklepie kupowałam kosmetyki i akcesoria do makijażu oraz ulubione biustonosze sportowe. Tym razem zbłądziłam na dział wyposażenia domu i... pachnidełek. Oczywiście gdy zaczęłam je wąchać to nie mogłam się zdecydować i miałam ochotę kupić je wszystkie :P Kupiłam wtedy tylko jedną, pięknie pachnącą świecę z dwoma knotami "Sunrise" od Willage Candle. Była To wersja limitowana więc uznałam, że to świetny prezent dla mojej przyjaciółki Ani <3 

    Ale ja przecież nie o tym... jakiś miesiąc temu znowu dotarłam do TK Maxx i nie mogłam sobie odmówić sprawdzenia jakie to pachnidełka są tym razem na półce. No i znalazłam... moją wymarzoną świecę... i przepadłam!

    Marka DW HOME to dla mnie nowość. Zupełnie jej nie znałam więc jeszcze zanim poszłam do kasy szybko sprawdziłam czy jest w ogóle dostępna na polskim rynku oraz jakie są ceny. Drogeria internetowa, która oferuje największy wybór świec tej marki to Notino i podobne pojemności kosztują tam prawie 150 złotych.

    Świeca, którą kupiłam jest zamknięta w szerokim słoju z matowego, różowego szkła. Wieczko, którym jest zamknięta ma kolor różowego złota a wewnątrz posiada gumową uszczelkę. Wizualnie świeca prezentuje się pięknie i tylko dlatego w pierwszej kolejności po nią sięgnęłam. Świeca ma dwa knoty a na słoju znajduje się logo i nazwa zapachu. Kosztowała niecałe 76 złotych, więc to był naprawdę dobry deal :D





APPLE BLOSSOM

    Z opisu producenta mamy tutaj zapach dojrzałych czerwonych jabłek, słodkich kwiatów oraz delikatne zielone jabłko akcentowane płatkami jaśminu i róży.
    Zapach jest delikatnie słodki ale orzeźwiający i świeży dzięki aromatom zielonych jabłek. Dla mnie pachnie latem i kwitnącymi drzewami owocowymi. Ten zapach przypomina mi jabłka zrywane prosto z drzewa w ogrodzie mojego taty. Róża jest zdominowana przez jaśmin ale wybija się lekko podczas palenia. Zapach jest słodki ale nie przytłacza. Pięknie wypełnia pomieszczenie. Śmiało mogę stwierdzić, że zapach jest nieco romantyczny. 
    Bardzo długo zwlekałam z rozpaleniem tej świecy i palę ją oszczędnie. Boję się, że mogę już nie trafić na tak piękny zapach :P


 

    TK Maxx jest od teraz moim ulubionym sklepem z pachnidłami... A pomyśleć że już szłam do kasy kupić gąbki do makijażu :P no cóż... priorytety xD


Kto z Was lubi sklep TK Maxx? A może znacie tę markę świec i możecie polecić jakiś zapach? :)

97 komentarzy:

  1. Tej marki nie znam, ale lubię zaglądać w TK Maxx na dział ze świecami ♥ Pojawiają się tam też świece YC, a kiedyś były też ich woski, takie w większym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, widziałam tam też kilka razy świece YC :) wosków nie widziałam jeszcze ale wiadomo, że asortyment co chwila się zmienia ;)

      Usuń
  2. Nie znam tej marki ,do Tk Maxxu rzadko zaglądam ☺
    Muszę przyznać że zapach tej świecy ,mnie zaintrygował ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jej nie znałam i na pewno będę częściej wpadać do tkmaxx na dział "świeczkowy" :D

      Usuń
  3. ja nie przepadam za Tk Maxx ,nie wiem czy u mnie w mieście tak tylko jest - ale tam wiecznie jest bałagan i chaos.A co do świeczki to już wyobrażam sobie jak przepięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba wszędzie :D ja też nie przepadam za tym sklepem i nie umiem się w nim odnaleźć. Bywam tam tylko na konkretnych działach czyli na świeczkach i na kosmetykach :P

      Usuń
  4. Oczywiście przekonałaś mnie do zakupu tej świecy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, I love candles and looking at the fire
    http://www.recklessdiary.ru/

    OdpowiedzUsuń
  6. This scents must be very lovely!

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham świece zapachowe i woski, ale też wolę kupować je stacjonarnie, bo muszę powąchać zapach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem opis może być mylący i nasze wyobrażenie o zapachu może się minąć ze stanem faktycznym ;)

      Usuń
  8. Nie znam tej marki. Zapowiada się ciekawie po Twoim wpisie, więc chętnie te zapachy sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jej nie znałam ale ten bardzo mi się spodobał :) na pewno będę polować na kolejne świece tej marki w tkmaxx

      Usuń
  9. W TK Maxxie panuje dla mnie zbyt wielki chaos. Nie przepadam za tym sklepem. Może to wynikać jednak z faktu, że zazwyczaj mam za mało czasu na niespieszne przeglądanie jego asortymentu. Może jak moje córy będą już na etapie czerpania radości z zakupów, i ja polubię ten sklep.
    Świeca wygląda i z pewnością pachnie wspaniałe :)!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ciuchy w ogole nie patrze. nie umiem tam nic znaleźć bo tak samo uważam, że jest tam za duży chaos. Jednak lubię ten sklep za dział z kosmetykami oraz właśnie ten świeczkowy :D

      Usuń
  10. Rzadko bywam w TK maxx, ale również uwielbiam wszystkie zapaszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie bywam tam zbyt często ale zawsze idę na dział ze świeczkami :D

      Usuń
  11. great product! thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam świece zapachowe. Jestem pewna, że ten zapach bardzo by mi się spodobał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś nie mogłam żyć bez takich rzeczy. Teraz już mi przeszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stwierdzenie, że nie mogę bez tego żyć to zdecydowanie za dużo powiedziane, ale palenie świecy bardzo umila mi czas :)

      Usuń
  14. Bardzo lubię zapalać takie zapachy wieczorami :-) pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten zapach jest bardzo delikatny :) nie dusi mimo, że jest słodki :)

      Usuń
  15. Mam sporo zapachów z TK Maxx, ale lubie też kupować woski - a tego jest pełno w różnych sklepach, przynajmniej tu, w Anglii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wosków nigdy jeszcze nie kupowałam :P nie mam kominka :P no świece z tk maxx to moje odkrycie roku :D

      Usuń
    2. No co Ty? Tam jest wszystko to, co nie sprzeda się w sklepach z danymi artykułami, a jak już pewnie wiesz - świec jest mega. U nas w Anglii w TK Maxx to są jeszcze świece poustawiane kolorami :D wchodząc tam chętnie wykupiłabym wszystkie, ale nie stać mnie chyba na to haha

      Usuń
    3. Haha Serio! Kiedyś w ogóle się nie zapuszczałam na te "domowe" działy :P U mnie w Gdyni chyba kolorami nie ustawiali... no chyba że jak tam dotarłam to klienci już poprzestawiali :P ja tak samo zawsze mam ochotę je wszystkie kupić :D i też mnie nie stać bo to droga impreza xD

      Usuń
  16. Nie kupuję świec zapachowych, ale ta prezentuje się przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, jest bardzo estetyczna a słoik można potem wykorzystać :) już mam nawet pomysł jak :D

      Usuń
  17. Zapewne ma cudowny zapach :) Świeczki potrafią poprawić nastrój w domu:)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) bardzo lubię palić je wieczorami :)

      Usuń
  18. Lubię takie dodatki do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja siostra lubi wszelkiego rodzaju pachnidełka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie w tk maxx na pewno znajdzie coś dla siebie :D

      Usuń
  20. W TK Maxxie lubię przeglądać dział z torebkami i kosmetykami, ale na ubraniach ciężko cokolwiek fajnego znaleźć, tyle tego tam jest. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem tego samego zdania :P czasem zapuszczę się na dział z odzieżą sportową, bo kupiłam juz tam kilka fajnych legginsów i staników sportowych :) dział z kosmetykami jest też super bo można tam znaleźć perełki :)

      Usuń
  21. Hahaha xD super że Ci się spodobało coś więcej niż gąbki do makijażu i miło że ktoś tworzy zapachy przypominające coś z dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten zapach tak mi się spodobał, że w ogóle zrezygnowałam z tych gąbek :P stwierdziłam, że nie są mi potrzebne (w odróżnieniu od nowej świecy do domu :P )

      Usuń
  22. Ostatnio wróciła mi miłość do świeczek i takie posty na pewno nie pomagają mojemu portfelowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dotychczas kupowałam tam Martensy, inne buty albo torebki
    Teraz będą świece

    OdpowiedzUsuń
  24. I can imagine the smell Love the scent xoxo Cris
    http://www.photosbycris.com.au/?p=3701

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię zapachowe świece, ale niezbyt często kupuję, bo mój mąż nie niezbyt przepada za nimi, najczęściej kupuję przed Bożym Narodzeniem coś o zapachu zimowym, np., cynamon :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też na początku nie przepadał ale przekonał się :) teraz lubi jak w domu ładnie pachnie :)

      Usuń
  26. Bardzo możliwe, że zapach tej świeczki by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi! Interesting product. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety nie znam ale uwielbiam takie zapachy :) U mnie zawsze albo pali się świeczka, wosk lub nawilżacz powietrza z dodatkiem olejku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie zaopatrzyłam się jeszcze w kominek więc nie palę wosków. Zapach w domu jest dla mnie bardzo ważny :)

      Usuń
  29. Oh I love candles and the scent they give makes me feel extra cozy.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie zajrzę do tego sklepu, by poczuć jak pachnie ta świeca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy ją znajdziesz bo w każdym sklepie asortyment jest różny. Ale być może znajdziesz jakąś inną, równie piękną świecę dla siebie :)

      Usuń
  31. Musi pachnieć pięknie ta świeca.

    OdpowiedzUsuń
  32. W TK Maxx byłam ze dwa razy przy okazji wizyty w innym mieście. Nie umiem się tam odnaleźć. Świeca musi mieć śliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dla mnie też panuje tam za duży rozgardiasz jednak mnie interesują w tym sklepie tylko dwa działy :)

      Usuń
  33. Sądząc z opisu to pewnie spodobałby mi się ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  34. I am sure it smells amazing *_*

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  35. ale elegancki ten zapach musi być:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedyś miałam fazę na świeczki, paliłam je notorycznie i kupowałam coraz to nowe zapachy. Przeszło mi. Ale ten zapach jabłek i kwiatów jak najbardziej mi też się podoba. Fajny zakup, obyś trafiła na więcej fajnych zapachów. Atmosfera będzie milsza. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się nie kupować więcej niż jednej świecy :P trochę z oszczędności (no bo to jednak troche kosztuje a trochę z obawy, że znudzi mi się palenie świeczek :P Zapach jest bardzo ładny :)

      Usuń
  37. Kiedy tak opisujesz zapach tej świecy... oj brzmi kusząco. Najpierw muszę skończyć swoje świeczuszki, których się trochę nazbierało.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego staram się nie kupować świec zanim obecna nie osiąga dna :P

      Usuń
  38. Bardzo elegancko się prezentuje, musi przepięknie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam kupować tego typu rzeczy :) świeczek w domu mam ogrom i to chyba u mnie się nie zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo lubię ale staram się nie kupować za dużo na raz :P

      Usuń
  40. Ja jakoś średnio lubię zapachowe świece, ale już np. mojej przyjaciółce na pewno by się taka spodobała :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No To Na pewno w tkmaxx znajdzie jakąś świece w dobrej cenie :)

      Usuń
  41. Lubię Tkmaxx ale tylko online hehe bo wkurza mnie grzebanie w tych rzeczach i szukanie:D Jakoś nie umiem się tam nigdy odnaleźć jeśli chodzi o ciuszki, kosmetyki itp:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Nie przepadam. Mam dwa ulubione działy i tylko dla nich odwiedzam ten sklep ;) kosmetyki I świeczki :)

      Usuń
  42. Dokładnie taki zapach próbowałam i jest absolutnie super! :) Niestety, ciężko na nie trafić u mnie w mieście, a w innych sklepach to faktycznie ceny odstraszają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie że nie tylko mi przypadł do gustu :) ja dziś znowu byłam w tkmaxx i wachalam świeczki. Ale obiecałam sobie że nie kupię nowej dopóki nie wypłatę tej ;)

      Usuń
  43. Tak, Tk Maxx jest niebem jeżeli chodzi o świeczki! Właśnie tam odkryłam swoją pierwszą świecę DW. Niestety to jest moje małe uzależnienie, ale strasznie kusi ten zapaszek co Ty masz! Ja osobiście preferuję ciepłe, smaczne zapachy, nieco zimowe, ale! Najpiękniejszym jak na razie jest dla mnie "Spicy Pumpkin White Chocolate" od Country Candle. Jak będziesz miała okazję powąchać na jakiejś wyspie/sklepie to serdecznie polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok! Na pewno sprawdzę! :) ostatnio w to Max znalazłam kolejne świece dw (calming waves i patchouli oud) i strasznie mi się podobały. Żałuję że nie mogłam ich kupić bo pewnie jak pójdę tam następnym razem to już ich nie będzie :(

      Usuń
  44. oooo! to ja bardzo chętnie ją sobie sprawię ;) muszę sobie ogarnąc jakieś świece <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna i strasznie żałuję że galerie są zamknięte i nie mogę iść na łowy do tkmaxx :(

      Usuń
  45. Nie znam tej marki, ale omówiony przez Ciebie zapach faktycznie musi być wspaniały. :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger