poniedziałek, 10 lutego 2020

KOSMETYCZNE RECENZJE PART.4 - LA FARE 1789 OD TOPESTETIC

 Cześć kochani! Dziś kolejny post kosmetyczny i będzie on dotyczył kosmetyków do włosów, które otrzymałam w ostatniej paczce ze sklepu TOPESTETIC :klik:

    Marka La Fare :klik: to marka pochodząca z francuskiej Prowansji i produkuje ekologiczne kosmetyki. W składzie produktów jest średnio około 99% składników pochodzenia naturalnego a ponadto większość z nich pochodzi z upraw ekologicznych. Kosmetyki La Fare posiadają certyfikaty ECOCERT oraz COSME BIO.


    W związku z tym, że ciągle poszukuję produktów, które pomogą moim włosom powrócić do dawnej formy, te zaproponowane mi przez dermokonsultantkę w sklepie Topestetic.pl wydały mi się bardzo interesujące. Skład prezentował się obiecująco no i na próżno było w nim szukać silikonów, parabenów czy SLS.  Opakowania obu kosmetyków są utrzymane w tym samym stylu. Plastikowe flakony imitujące brązowe szkło z tłoczeniami prezentują się bardzo uroczo i odrobinę staromodnie.

DIVINE SHAMPOO :klik:

    To szampon nawilżający przeznaczony do włosów suchych i pozbawionych blasku. Zawiera proteiny migdałów, które wypełniają ubytki w strukturze włosa. Hydrolat z róży damasceńskiej nawilża, odżywia włosy oraz pobudza ich wzrost a woda z melisy lekarskiej dostarcza im niezbędnych witamin oraz minerałów. Ma za zadanie łagodzić podrażnioną skórę głowy, przywrócić włosom blask i nawilżenie, wzmocnić je oraz stymulować ich wzrost.

    Szampon nie zawiera SLS więc nie pieni się zbyt mocno, jednak wystarczająco by dobrze oczyścić włosy i skórę głowy. Pachnie obłędnie cytrusami (dzięki ekstraktom z kwiatu neroli) oraz różą. Zapach jest świeży, dość długo utrzymuje się na włosach ale nie przytłacza.

NOURISHING CONDITIONER :klik:

    To odżywka przeznaczona do włosów zniszczonych i łamliwych. W składzie znajdziemy masło shea (nawilża i poprawia elastyczność włosa), aloes (wspomaga odbudowę oraz nawilża) no i olej kokosowy (wzmacnia i odbudowuje strukturę włosa). Odżywka ma wygładzać, nawilżać i odbudowywać włosy a także ułatwiać ich rozczesywanie.

    Pachnie bardzo delikatnie i "kremowo". Można wyczuć nuty kokosa oraz specyficzny zapach masła shea. Odżywka ma konsystencję gęstego kremu dzięki czemu nie spływa z dłoni ani włosów podczas aplikacji.



     Moja opinia na temat tych kosmetyków jest dosyć złożona. Jestem jednocześnie zadowolona z efektów ich stosowania jak i odrobinę zawiedziona. Uważam, że to świetne produkty z bardzo dobrym składem jednak wydaje mi się, że lepiej sprawdziłyby się do włosów prostych. Zarówno szampon jak i odżywka sprawiły, że moje włosy widocznie nabrały blasku, stały się delikatne, jeszcze bardziej miękkie i "lejące" Niestety przez to skręt moich loków nieco się rozluźnił a włosy przy końcach lekko się puszyły. Odżywka przez zawartość oleju kokosowego dodatkowo plątała włosy podczas ich mycia. Olej kokosowy niestety nie służy większości kręconych włosów więc nie było to dla mnie niespodzianką, jednak myślałam że w zestawieniu z masłem shea ten efekt nie będzie tak silny.

    W ogólnej ocenie jestem z tych kosmetyków bardzo zadowolona, bo spełniły swoją funkcję jeśli chodzi o odżywienie i nawilżenie włosów. Po stosowaniu kosmetyków nie pojawiły się na skórze głowy żadne podrażnienia ani łupież. Na mojej głowie pojawiło się za to więcej baby hair a i dodatkowo włosy mniej mi wypadają. Jednak przez wzgląd na to, że w pielęgnacji włosów szukam czegoś, co podbije i zdefiniuje skręt a nie go rozluźni to raczej nie sięgnę po te kosmetyki kolejny raz.


    Oczywiście sklep Topestetic jak zawsze zaskoczył mnie ekspresową wysyłką oraz dużą ilością próbek kosmetyków do włosów i gadżetami. Próbki są według mnie idealne na wyjazd, ponieważ nie muszę brać pełnowartościowych produktów, które zajęłyby mnóstwo miejsca w torbie. Mogę także sprawdzić czy kosmetyk mi odpowiada zanim kupię duże opakowanie. Moim zdaniem indywidualne podejście do każdego klienta jest dużym atutem sklepu i na pewno często będę robić tam zakupy :)




  Jestem ciekawa, czy któraś prostowłosa niewiasta ma doświadczenia z tymi kosmetykami i mogłaby się nimi podzielić :)

156 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak by się sprawdziły na moich włosach, bardzo mnie ciekawi ta marka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mogłyby Ci się spodobać :) Marka to dla mnie nowość ale jestem pozytywnie zaskoczona :)

      Usuń
  2. Podobnie jak Dorota jestem ciekawa jak ten duet wypadły by na moich a'la falach :) Moje włosy nie są ani proste ani kręcone :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem powiedzieć czy fale lubią się z olejem kokosowym ale kto wie, może akurat by się z nim polubiły :)

      Usuń
  3. Ja to chyba jestem jakaś opóźniona z kosmetykami, bo tej firmy i tych kosmetyków jeszcze nie znam. 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, ja sama dopiero tę markę poznałam :D

      Usuń
  4. Nie miałam tych produktów, bardzo ciekawa marka, chciałabym się przekonać, jak sprawdziłaby się u mnie :) Super recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka jest bardzo ciekawa i na pewno wypróbuję kiedyś ich kremy i produkty do twarzy. lubię takie naturalne i ekologiczne składniki w kosmetykach :)

      Usuń
  5. Produkty wydają się być fajne, jednak podobnie jak Ty nie mam prostych włosów (trochę kręcone, trochę falowane) , więc też mogłabym nie być do końca zadowolona z ich działania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście są włosy kręcone, które lubią olej kokosowy ;) jak to mówią, wyjątek potwierdza regułę :P

      Usuń
  6. Jeśli okazało By się jeszcze ze firma nie testuje na zwierzętach . To odrazu lecę kupić . Bo bardzo zaciekawiło mnie to co napisałaś .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie producenta jest informacja, że certyfikaty ECOCERT i COSMEBIO wykluczają testowanie kosmetyków na zwierzętach ;) więc śmiało :)

      Usuń
  7. wow, w ogóle sam ich wygląd jest genialny! bardzo ładne buteleczki :) ciekawa jestem jkaby się sprawdziły na moich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie są odrobinę "romantyczne" i jakby staroświeckie w swoim wyglądzie. Ale oczywiście w dobrym sensie :)

      Usuń
  8. Uff dobrze że natrafiłam na ten post ,niestety sama nie posiadam prostych włosów, tak więc dzięki za post,bo wydaje mi się że te kosmetyki nie sprawdziły by się u mnie 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Do moich prostych włosów mogłyby się sprawdzić. Super też, że dołączają próbki :) Też lubię je mieć na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno lepiej :) warto się przekonać, bo kosmetyki są świetne :)

      Usuń
  10. The brand is new to me. I think we don't have these here.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I didn't know this brand before so it is new to me too :)

      Usuń
  11. Znam tę markę, bardzo fajne kosmetyki z tradycją o pięknych zapachach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa ich produktów do twarzy. Możesz coś polecić? :)

      Usuń
  12. Dziękuję Ci za ten wpis - kosmetyków zupełnie nie znałam. A brzmią bardzo interesująco!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też była nowość ale i ciekawe doświadczenie :)

      Usuń
  14. Nie znam kosmetyków, ale wyglądają ciekawie :) Dzięki za recenzje!
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. I don't know this brand, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejne kosmetyki, o których nie miałam zielonego pojęcia. Może kiedyś się skuszę, aby je wypróbować :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie miałam o nich pojęcia ;) to bardzo dobre produkty

      Usuń
  17. nie znam tej marki, ale widzę,że mają ciekawe kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się zgadza :) jestem bardzo ciekawa ich kremów ;)

      Usuń
  18. Lubię naturalne kosmetyki, chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także bardzo lubię naturalne kosmetyki :)

      Usuń
  19. Taki zestaw bym przyjęła :) Mam strasznie zniszczone włosy, więc to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno te kosmetyki pomogłyby Ci je odbudować :)

      Usuń
  20. Nie używałam nigdy tych konkretnych produktów, ale być może u mnie sprawdziłyby się lepiej, skoro mam proste włosy. Jak jednak już pisałam, nie miałam z nimi nigdy kontaktu, więc mogę co najwyżej przypuszczać. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może ale wiadomo, nie przekonasz się póki nie spróbujesz ;)

      Usuń
  21. Zestaw naprawdę zapowiada się kusząco, chętnie bym przetestowała na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja ciocia ciągle coś od nich zamawia i jest bardzo zadowolona. Może ja też bym wypróbowała. Do moich włosów to jak ulał pasują i myślę że się sprawdzą. Imponuje mi twoja wiedza o kometykach Sys. Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem warto spróbować ;) dziękuję i pozdrawiam :*

      Usuń
  23. Ciekawe produkty, ale u mnie chyba by się nie sprawdziły, bo choć mam proste włosy, to zdecydowanie służy im to co kręconym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, to że włosy są proste nie jest żadnym wyznacznikiem ;) A dobra pielęgnacja służy każdym włosom :)

      Usuń
  24. U mnie też olej kokosowy nie za dobrze się sprawdza na włosach, choć są wyjątki w kosmetykach. Pomimo iż mam kręcone włosy, chętnie wypróbowałabym te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe kosmetyki, może kiedyś wypróbuję na moich puszących się włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. To też moje pierwsze spotkanie z ta marką :) nie do końca udane ale i tak jestem zadowolona

      Usuń
  27. ale one mają uroczą szatę graficzną:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne opakowania <3 Marki zupełnie nie znam, ale widzę, że u mnie, te kosmetyki mogłyby się sprawdzić ;) Moje włosy są kręcone, a ja je prostuję, więc każdy produkt, który w tym pomaga, jest mile widziany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc może to produkty dla Ciebie ;) nie lubisz się w lokach?

      Usuń
  29. Nie znam tych produktów, choć pewnie u mnie by się sprawdziły, bo mam proste włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam marki ale chętnie wypróbuje:)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tej marki wcześniej nie znałam ;)

      Usuń
  31. Nie znam tych kosmetyków, chętnie po nie sięgnę :)
    Pozdrawiam , Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie daj znać jak się u Ciebie sprawdzą ;)

      Usuń
  32. Odpowiedzi
    1. Warto to zmienić:) kosmetyki są naprawdę niezłe

      Usuń
  33. Też nie mam z nimi doświadczeń. A ponadto nie jestem prostowłosa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No To Tak jak u mnie mogą się nie do końca sprawdzić ;) ale to oczywiście kwestia włosów. Nie każdy loczek zle reaguje na olej kokosowy ;)

      Usuń
  34. I believe the brand is good for girls...
    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam tych kosmetyków, ale nie powiem. Chętnie bym skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Z wielką chęcią wypróbowałabym ten szampon i odżywkę :) Myślę, że moje włosy by te kosmetyki polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne produkty! Muszę wypróbować :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam tych kosmetyków, ale chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne te produkty do włosów. Chętnie bym je wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie żałuję, że nie do końca pasują moim włosom :P

      Usuń
  40. Marki nie znam, ale z chęcią bym poznała. Natomiast moje włosy mają tendencję do puszenia się, więc chyba tego akurat zestawu nie wybrałbym dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, że zareagowałyby zupełnie inaczej niż moje ;) teoretycznie odżywka ma wygładzać włosy więc może to nie taki zły zestaw ;)

      Usuń
  41. Ja mam proste włosy, więc produkty mogłyby się dobrze sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  42. I've never heard of this brand before, it sounds lovely and I love the packaging xo

    Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. packaging are lovely :) this brand is new to me but i like it :)

      Usuń
  43. Nie znam marki, ale bardzo mnie zaintrygowały te kosmetyki. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie znam marki i raczej nie poznam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zainteresowałaś mnie tymi kosmetykami. Być może ich spróbuję. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ;) jeśli spróbujesz to koniecznie daj znać :)

      Usuń
  46. Lubię ich produkty :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co od nich stosowałaś? mnie bardzo ciekawią ich kremy ;)

      Usuń
  47. jeśli zależy Ci na naturalnych składnikach to myślę, że warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie znam tych kosmetyków, ale wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie znam tej marki, ale design do mnie przemawia- super,że wysyłaja tyle próbek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo podobają się opakowania :)

      Usuń
  50. Great post. Thank you for sharing! :)
    New post  -  www.minniearts.com  

    OdpowiedzUsuń
  51. they look like lovely products! Thanks for sharing!

    Hope you're having a great weekend :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  52. Niestety moje włosy tragicznie reagują na olej kokosowy, nawet w małej ilości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ta odżywka na pewno nie jest dla Ciebie :P

      Usuń
  53. Bardzo ładnie się prezentują te kosmetyki 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, według mnie opakowania są bardzo estetyczne i urocze ;)

      Usuń
  54. Nigdy nie słyszałem o tej marce ale produkty wyglądają całkiem dobrze! Super wpis i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) produkty są warte zainteresowania :)

      Usuń
  55. Mam wielką ochotę na ten szampon i odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Thanks for sharing your experience!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń

  57. estos son muy buenos cosméticos :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Thank you for another great review.

    OdpowiedzUsuń
  59. Z tymi produktami wcześniej się nie spotkałam, ale bardzo mnie zaciekawiła odżywka przeznaczona do włosów zniszczonych i łamliwych :D
    Chyba skuszę się ją przetestować :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo treściwa :) jeśli się zdecydujesz to koniecznie daj znać :)

      Usuń
  60. For the first time I hear for that brand but products sounds very interesting. Thank you for review.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/02/elizabeth-arden-prevage-anti-aging_15.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It was new for me too but I realny liked it ;)

      Usuń
  61. Podoba mi się skład ;). Zdecydowanie na podróż coś w mniejszym rozmiarze się przyda, mniej kilogramów do niesienia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Opakowania są bardzo ładne - szkoda, że zawartość nie do końca zdała egzamin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ale na pewno znajdzie się ktoś, komu będzie pasowały te kosmetyki :)

      Usuń
  63. Niedawno poznałam ten sklep internetowy. Ma bardzo wysokiej jakości produkty :) Aktualnie testuję od nich dwa produkty do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się zgadza. Sklep Topestetic ma bardzo dobry asortyment. Czekam zatem na recenzję :)

      Usuń
  64. Super, że nie ma SLS, bardzo zwracam na to uwagę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) stopniowo eliminuje (z pozytywnym skutkiem;) ) wszystkie szkodliwe składniki z kosmetyków

      Usuń
  65. Nie znam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  66. Marki nie znam, ale na Topestetic można wiele ciekawych firm spotkać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) przeglądając ofertę widziałam wiele marek, o których wcześniej nie słyszałam :)

      Usuń
  67. Całkiem nieznana mi firma :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger