wtorek, 3 marca 2020

KOSMETYCZNE RECENZJE PART. 5 - VEOLI BOTANICA OD TOPESTETIC

    Dzień dobry w marcu. Nie było mnie to kilka dni bo dzieje się u mnie trochę różnych rzeczy, które zabierają sporo mojego czasu. Nie przestaję jednak testować nowych kosmetyków, o których zaraz zamierzam conieco napisać. Zapraszam :)


    Dokładnie w walentynki dotarła do mnie ostatnia paczka od sklepu TOPESTETIC.PL :klik: Dlaczego lubię ten sklep? Bo każda przesyłka i zwrot są darmowe. Do każdej paczki dołączane są próbki dopasowane do zamówienia. W każdej paczce znajdziesz jakiś gratis. Wypełniacze, zastosowane do zabezpieczenia kosmetyków są wykonane z materiałów pochodzenia roślinnego więc są w 100% biodegradowalne! Ta ostatnia kwestia jest bardzo ważna, ponieważ odpowiedzialność za środowisko spoczywa na każdym z nas. Bez względu na to kim jesteś i czym się zajmujesz. Każdy, począwszy od małej jednostki po wielkie firmy powinien dbać o środowisko. Dlatego wielki plus dla sklepu TOPESTETIC za te naturalne wypełniacze oraz brak plastiku. Szanuję i polecam :) Tym razem w gratisie otrzymałam mocną i pojemną jutową torbę z logiem sklepu. Jest idealna na zakupy i ma mocne "uszy", takiej torby mi brakowało. Bardzo mi się przydaje na zakupach a poza tym jest też bardzo ładna.


VEOLI BOTANICA :klik:

    To polska marka, która swoje naturalne kosmetyki tworzy z polskich naturalnych składników  pochodzących z kontrolowanych plantacji. Kosmetyki są wegańskie i nie są testowane na zwierzętach. Co więcej, są zapakowane w farmaceutyczne szkło, które nie dość że chroni kosmetyk przed działaniem czynników zewnętrznych to podlega pełnemu recyklingowi. Marka oferuje skuteczne kosmetyki, które dzięki wysokim stężeniom składników aktywnych oraz formule niewątpliwie zasługują na miano luksusowych.

KREM DO TWARZY NA NOC "REPAIR BY NIGHT" :klik:



    To bogaty krem na noc z ochroną lipidową "second skin". Polecany do każdego typu skóry, także do tej wrażliwej. Krem ma silnie nawilżać i poprawiać elastyczność skóry, koić wszelkiego rodzaju podrażnienia i regenerować skórę. Ponadto ma chronić skórę przed wpływem czynników zewnętrznych, wzmacniać ochronę przed stresem oksydacyjnym i wolnymi rodnikami.
W składzie znajdziemy między innymi oleje z pestek winogron, moreli, śliwki, oleje z nasion słonecznika i rzepaku, gemmocalm czyli aktywny ekstrakt z pąków czarnej porzeczki, pantenol oraz biophilic h czyli emulgator odpowiedzialny za efekt "drugiej skóry". Zgodnie z zaleceniami należy nałożyć krem codziennie wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy i szyi delikatnie go na koniec wklepując.


    Krem jest bardzo treściwy i ma gęstą, aksamitną konsystencję a mimo to bardzo dobrze się rozprowadza. wystarczy niewielka ilość by pokryć całą twarz oraz szyję. Pozostawia lekki film na skórze ale w żadnym razie nie powoduje uczucia lepkości. Dosłownie czuje się efekt "drugiej skóry" Pachnie delikatnie, naturalnie i kremowo. Nie potrafię dokładnie określić tego zapachu ale jest on bardzo przyjemny. Najbardziej jednak zaskoczyło mnie to, jak szybko krem zaczyna działać. Efekty były odczuwalne już pierwszego ranka. Moja skóra nie była lepka i "tłusta" (czego odrobinę się obawiałam ) a aksamitna i odczuwalnie nawilżona. Po kilkunastu dniach regularnego stosowania kremu zauważyłam, że moja skóra jest w dużo lepszej kondycji i jest przyjemnie wygładzona. Mimo moich obaw krem nie zapycha mi skóry i nie powoduje wyprysków. To duży plus. W ogólnej ocenie jestem bardzo zadowolona z tego kremu, moja skóra się po nim nie przetłuszcza i jest mocno odżywiona. Szczerze polecam jeśli szukacie dobrego kremu na noc.

RELAKSUJĄCY OLEJEK DO CIAŁA "ENJOY THE CALMNESS" :klik:

Olejek z płatkami róży, którego zdaniem jest nawilżyć, zmiękczyć i uelastycznić skórę całego ciała. Oleje z pestek śliwki i moreli pomagają odbudować naturalną barierę lipidową skóry. Doskonale nadaje się do pielęgnacji skóry suchej a także do masażu. Naturalne aromaty działają relaksująco i umilają czas pielęgnacji. Dodatkowo zatopione w olejku płatki róży prezentują się uroczo. Olejek ma typową konsystencje ale nie pozostawia tłustej warstwy, gdyż szybko się wchłania.
W składzie znajdziemy tocopherol (wit. E), oleje z pestek śliwki i moreli, olej z nasion słonecznika oraz rzepaku, ekstrakt z róży francuskiej i damasceńskiej oraz emolienty (np. olej żurawinowy). Można go stosować codziennie.


    Miałam konkretne oczekiwania względem tego olejku i cieszę się, że się nie zawiodłam. Fajnie nawilża i jeśli nie przesadzicie z ilością (jak ja za pierwszym razem :P) to nie zostawi na skórze tłustej warstwy. Faktycznie szybko się wchłania a skóra po jego użyciu staje się aksamitna. Olejek pachnie obłędnie i soczyście. Jestem totalnie zakochana w tym zapachu. P mówi, że czuć winogrona, ja twierdzę, że jednak morele. Tak czy inaczej zapach jest bardzo przyjemny i relaksujący. Świetnie się sprawdza w roli olejku do masażu i potrafi bardzo umilić wieczór ;) Płatki róży pływające w olejku wyglądają uroczo. Regularne stosowanie zapewnia mojej skórze dobre nawilżenie i jędrność. Polecam nawet jeśli nie lubicie olejków samych w sobie. 



    Moje pierwsze spotkanie z kosmetykami marki VEOLI BOTANICA wprawiło mnie w zachwyt. Dzięki próbkom będę mogła wypróbować krem na dzień, którego jestem bardzo ciekawa. Uważam, że dodawanie próbek do każdego zamówienia to strzał w dziesiątkę. Stwarza to możliwość sprawdzenia kosmetyku zanim kupi się jego pełną wersję i na pewno zachęca do robienia zakupów w sklepie TOPESTETIC.




Kto z was już miał przyjemność stosować te kosmetyki? 

118 komentarzy:

  1. Nardzo podobają mi się te kosmetyki wizualnie- lubię taką oszczędnoć i prostotę :-) Bardzo chętnie zapoznam się z nimi bliżej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka estetyka do mnie również przemawia :)

      Usuń
  2. Wizualnie te kosmetyki prezentują się naprawdę przepięknie! Bardzo zaciekawiłaś mnie tym olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek pachnie obłędnie! <3 minimalizm opakowań bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  3. Bardzo chętnie wypróbuję te kosmetyki, wyglądają bardzo kusząco, Twoja recenzja mocno zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) zapewniam, że recenzja jest szczera i ani trochę nie naciągana. Jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków :)

      Usuń
  4. Z chęcią wypróbuję te kosmetyki :) a twoja recenzja bardzo mocno do tego zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Olejek pięknie pachnie a krem sprawia, że skóra jest cudownie odżywiona i aksamitna :)

      Usuń
  5. Fajnie. Opakowania ładnie się prezentują, zawartość jak piszesz też spełnia swoją rolę. Wysyłka za darmo - super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłka za darmo, dermokonsultacje, próbki i prezenty - sklep marzenie ;) a kosmetyki są bardzo dobre :)

      Usuń
  6. Jak zwykle twoja recenzja zachęca do przetestowania :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kojarzę tej marki i chyba raczej się nie skuszę na te kosmetyki - wyglądają ciekawie, ale obawiam się że krem mógłby mnie zapchac.
    Olejek ?- nad nim się jeszcze zastanowię 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bałam, że krem mnie zapcha ale na szczęście nic takiego się nie stało :) mam skórę mieszaną w stronę suchej i polecam ten krem :)

      Usuń
  8. Na pewno warto przetestować te kosmetyki i ja to zrobię. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, bardzo mnie to cieszy :) nie będziesz żałować :)

      Usuń
  9. Pięknie się prezentują ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) i działanie też mają bardzo dobre :)

      Usuń
  10. Świetne mają kosmetyki :) Pod względem działania, składu jak i drobiazgów typu zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to wszystko składa się na cudowną całość :)

      Usuń
  11. Marki nie znam, nie używam kremów na noc i olejków ale jakiś krem na dzień mogłabym wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem na noc używam od niedawna. Nie sądziłam, że może mieć to takie znaczenie w codziennej pielęgnacji ;) krem na dzień tej firmy też chciałabym przetestować :)

      Usuń
  12. Nie znam marki, ale chętnie coś wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post my dear! I never had products from this brand, it's time to change this :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie treściwe kremy do twarzy, bo moja cera jest sucha 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc ten krem na pewno się u Ciebie sprawdzi. serdecznie Ci go polecam :)

      Usuń
  15. ten olejek mnie ciekawi, wieczorem z pewnością by mi pomagał się odprężyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! zdecydowanie! To świetny produkt na wieczorny relaks :)

      Usuń
  16. Ojej! Jakiż cudny post! To coś dla mnie. Od lat używam tylko naturalnych bio- kosmetyków. Z treści wynika, że firma jest naprawdę szanująca się i warto ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu, dokładnie tak! kosmetyki są wegańskie a składniki pochodzą z naturalnych plantacji. Ponadto opakowania nadają się do recyklingu w 100% choć ja pewnie wykorzystam je ponownie ;)

      Usuń
  17. Jak wszystko jest pięknie zapakowane <3
    Nie znam tej firmy, ale kiedys musze ja wyprobowac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, opakowania są bardzo ładne :) minimalistyczne ale bardzo estetyczne :) marka warta wypróbowania :)

      Usuń
  18. jak te białe róże przyciągnęły moją uwagę! są przepiękne <3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) staram się, by zdjęcia do postów oprócz ukazania samych kosmetyków były także choć trochę kreatywne i miłe w odbiorze :) wiele osób skupia się głównie na zdjęciach więc uważam, że są bardzo ważne :)

      Usuń
  19. Widziałam już pozytywne recenzje na temat tego sklepu internetowego i planowałam zrobić w nim zakupy :) Póki co jednak muszę się wygrzebać z kosmetycznych zapasów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo rozsądne ;) ja też nie lubię kupować zbyt dużo kosmetyków ;) te kosmetyki są bardzo dobre i warte wypróbowania :)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. To świetne kosmetyki i warto je wypróbować :)

      Usuń
  21. Nie znam tych produktów, ale wizualnie wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szata graficzna jest świetna :) no i działanie też bardzo dobre :)

      Usuń
  22. Dużo pozytywnych opinii czytałam o tej firmie i już od jakiegoś czasu chcę ją przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak z innymi kosmetykami ale ten krem i olejek są świetne I bardzo Ci je polecam :)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) uważam że zdjęcia są bardzo ważną częścią postu i wkładam w ich robienie sporo czasu ;)

      Usuń
  24. i want to try this

    great post!thank you for your share
    formal hairstyles luxhairshop

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię zamawiać kosmetyki w tym sklepie. Olejek do ciała najbardziej mnie ciekawi, bo lubię tego typu produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie pięknie i dobrze nawilża :) ja też bardzo lubię ten sklep ;)

      Usuń
  26. Witam
    Jestem z rewizytą:)
    Naturalne kosmetyki, to jest to:)
    Skoro polecasz, przejrzę i może coś kupię:)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny mojego bloga oraz życzenia dla Grzesia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny ;) szczerze polecam :)

      Usuń
  27. Sporo słyszałam - i o tym sklepie, i tej marce, ale do tej pory nie miałam okazji ani zamawiać w Topestetic, ani używać kosmetyków Veoli Botanica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zarówno sklep jak i kosmetyki veoli :)

      Usuń
  28. nie znam kompletnie ;) ale fajnie, że TopEstetic zawsze wysyła fjane produkty do testó ;D takie inne ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fajne, bo mogę poznać wiele nowych kosmetyków i marek :) A te od veoli są świetne :)

      Usuń
  29. Nie znam jeszcze tej marki :-) ale przyjrzę się jej bliżej :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie się prezentują te kosmetyki :) Niezwykle luksusowo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam tych kosmetyków, ten olejek do ciała z chęcią bym sprawdziła. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek pięknie pachnie i świetnie nawilża skórę :)

      Usuń
  32. These products look very beautiful. I like packaging and texture of cream. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/03/la-prairie-cellular-treatment_5.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Packaging na very nice :) cream makes my skin Soft nad smooth nad i Love it <3

      Usuń
  33. Uwielbiam takie polskie marki <3 Olejek do ciała to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię polskie marki. Cieszę się, że mamy tyle świetnych naturalnych marek z dobrymi kosmetykami :)

      Usuń
  34. Hm... Ja właśnie nie znam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Szkoda. Kosmetyki są naprawdę świetne :)

      Usuń
  35. Nie miałam produktów, o których piszesz. Jednakże zaciekawił mnie ten krem na noc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie jest warty uwagi ;) świetnie działa i odżywia skórę :)

      Usuń
  36. Krem na noc chętnie bym przetestowała :D Jestem ciekawa jakby u mnie się sprawdził :/ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że krem sprawdza się dobrze bez względu na typ cery ;)

      Usuń

  37. very beautiful photos and cosmetics
    http://www.mosaictrends.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. I don't know the brand, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak zwykle jest to dla mnie nowość. Jednak Twoje liczne, pozytywne recenzje kosmetyków ze strony Topestetik, bardzo zachęcaja mnie do zrobienia dużych kosmetycznych zakupów właśnie w tym sklepie :D!!!
    Pozdrawiam serdecznie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana moje recenzje są w pełni rzetelne więc możesz na nich polegać ;) A te kosmetyki veoli działają świetnie i polecam je z czystym sumieniem :)

      Usuń
  40. Veoli Botanica to jedna z moich ulubionych marek. Chętnie sięgam bo ich produkty. Mleczna emulsja to mój hit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mlecznej emulsji jeszcze nie miałam ale słyszałam o niej wiele dobrego :) bardzo mnie cieszy fakt, że mamy w kraju takie świetne marki :)

      Usuń
  41. Nie znałam tych marek jak i kosmetyków. Ten wpis to dla mnie coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mogłaś poznać nową matkę dzięki mnie ;)

      Usuń
  42. Zarówno krem, jak i olejek, wydają się być wprost stworzone dla mnie ^_^ Z chęcią je kiedyś wypróbuję, bo jeszcze nie miałam okazji poznać tej marki :) A ta torba jutowa jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta marka to moje odkrycie :) jestem zachwycona tymi kosmetykami. Torba jutowa jest zdecydowanie moją ulubioną z całej mojej kolekcji

      Usuń
  43. Nic od nich jeszcze nie miałam, dlatego dla mnie to nowość. Ten olejek myślę że by się u mnie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek sprawdzi się do każdego typu skóry :) pięknie pachnie i fajnie nawilża

      Usuń
  44. A używałam innego kremu na noc na nawilżenie i się nawet sprawdził, dlatego jeśli krem jest dobry to chętnie próbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krem jest BARDZO dobry ;) I bardzo Ci go polecam :)

      Usuń
  45. I have night cream but I keep forgetting to apply them.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I use to forget about it too. But this is pleasure since when i have this cream.

      Usuń
  46. Krem do twarzy wygląda tak, jakby nic innego nie robił, tylko czekał na moją pomarszczoną skórę na przedniej części głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D wprawdzie producent nie wskazuje na działanie przeciwzmarszczkowe ale nawilżenie jakie oferuje na pewno pomoże każdej skórze :)

      Usuń
  47. Najbardziej cenię sobie naturalne, polskie kosmetyki. To coś zdecydowanie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Tak! Ja też :) I cieszę się że mamy w Polsce tak świetne marki :)

      Usuń
  48. Czuję, że ten krem lipidowy jest stworzony dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem jest świetny i bardzo mnie zaskoczyło to jak dobrze działa na moją skórę :)

      Usuń
  49. Nie slyszalam o nich a prezentuja sie wspaniale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo mogłabym je określić :) te kosmetyki są naprawdę świetnie :)

      Usuń
  50. Jeszcze nie stosowałam, ale zaciekawiły mnie, więc będę miała je na oku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować :) szczególnie krem, bo działa cuda :)

      Usuń
  51. Nie znałam firmy ale lubię pozwać właśnie takie nowości
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię poznawać nowe marki i kosmetyki :)

      Usuń
  52. Pięknie się prezentują :) Mam wrażenie, że to mój taki klimat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki są świetne zarówno pod względem działania jak i wyglądu opakowań :)

      Usuń
  53. Mojej mamie by się pewnie spodobały ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No To Może jest to dobry pomysł na prezent dla niej? :)

      Usuń
  54. Kolejna ciekawa marka do poznania:). Cieszę się, że jesteś zachwycona:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się cieszę :) dla mnie to też była nowość :)

      Usuń
  55. Zupełnie nie kojarzę też firmy ale produkty prezentują się ciekawie 😊. Ja niestety muszę bardzo uważać co stosuje na twarz bo dużo produktów powoduje u mnie wysyp niedoskonałości 😓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to faktycznie trzeba uważać. Ten krem jak dla mnie jest świetny i jak do tej pory przez noc koił wszystkie moje małe "niespodzianki" ;)

      Usuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger