piątek, 30 lipca 2021

KOSMETYCZNE RECENZJE PART 23 - RESIBO OD TOPESTETIC

    Cześć Wam! Mam nadzieję, że lato mija Wam przyjemnie i nie tak szybko jak mi :) Bo u mnie nic się nie zmieniło i nadal co chwila gdzieś pędzę. Ten tydzień zaczęłam służbowym wyjazdem integracyjnym do Poznania i w okolice rzeki Wełny. Były kajaki, paintball, bubble football, kupa śmiechu i pyszne jedzenie. I choć jestem turbo zmęczona to trzydniowy tydzień pracy naprawdę rekompensuje mi podróż i nieprzespane noce :P Dziś, w związku z tym że P pojechał na swoje wyścigi motocyklowe, ja jadę odwiedzić rodziców :) a jakie Wy macie plany na weekend
 
 

 
Dzisiejszy post miał pojawić się w ubiegłym tygodniu, jednak przez te moje rozjazdy ciężko mi zrealizować wszystkie plany w założonym terminie. Nie wiem, jak Wy ale ja wolę wrzucić dopieszczony post niż dodawać coś na szybko, byle tylko było :P 


RESIBO :klik:

    Choć nie jest to moje pierwsze spotkanie z marką, a pierwszy raz o kosmetykach Resibo pisałam tutaj :klik: to chciałabym przybliżyć Wam nieco samą markę, jak i jej ideologię.
 

 
 
    Resibo to polska marka, która powstała z potrzeby znalezienia odpowiedniego kosmetyku. Zrodziła się też z przyjaźni, miłości i magii. Marka bardzo dba o kontakty z współpracownikami, partnerami i klientami, a przyjaźń jest sposobem na budowanie marki opartej na wzajemnym szacunku i zaufaniu. Miłość to znak, że dbamy nie tylko o siebie, ale także o Naturę, z której czerpiemy wszystko co dobre. Dlatego kosmetyki Resibo są nie tylko naturalne, ale także wegańskie. Magia natomiast świetnie oddaje to, co dzieje się gdy już odkryjesz świat Resibo, moc i skuteczność ich kosmetyków. Produkty tej marki nie maskują niedoskonałości, a odpowiednio ją pielęgnując wspierają ją w radzeniu sobie z nimi. Pielęgnacja Resibo dostarcza skórze wszystko to, czego potrzebuje i co powinna otrzymywać każdego dnia, aby utrzymać ją w zdrowiu i dobrej kondycji
 

 

ALL CLEAN - MASKA Z GLINKĄ :klik:

    Oczyszczająca maska z glinką przeznaczona jest do każdego typu skóry bez względu na wiek, jednak szczególnie polecana jest do cery tłustej, mieszanej i tej zmagającej się z niedoskonałościami. Dobrze sprawdza się także w pielęgnacji skóry borykającej się z trądzikiem różowatym. Maska głęboko oczyszcza skórę nie podrażniając jej, zapobiega powstawaniu zaskórników regulując produkcję sebum i spowalnia procesy starzenia. Starannie dobrane składniki pozwalają na kompleksową, skuteczną ale i delikatną pielęgnację.
 
    W składzie znajdziemy mieszankę aż trzech glinek : czerwonej, różowej i białej; olej z awokado, który tworząc ochronny filtr zapobiega nadmiernemu wysuszaniu skóry i uczuciu szorstkości, pomaga leczyć blizny, zapobiega przebarwieniom, zmiękcza, wygładza i regeneruje a dzięki zawartości witamin i lipidów wnika w głębsze warstwy skóry; D-panthenol; olej jojoba; dwa rodzaje hialuronianu sodu: niskocząsteczkowy i wysokocząsteczkowy; tokoferol; wyciąg z kory mydłoki, który działa przeciwbakteryjnie, przeciwgrzyboczo i oczyszczająco; bogaty w białka, fosfolipidy i poliole wyciąg z owsa wzmacnia, regeneruje i nawilża skórę, wyciąg z wąkrotki azjatyckiej łagodzi, koi i pobudza produkcję kolagenu; ekstrakt z granatu działa fotoochronnie, przeciwutleniająco i przeciwzapalnie; olej z nasion słonecznika oraz olej manuka, który łagodzi podrażnienia, przyspiesza gojenie, wspomaga leczenie owrzodzeń, skaleczeń i otarć oraz działa tonizująco na skórę
 

 
 
    Maska All Clean od Resibo ma konsystencję gęstego masła, które w kontakcie ze skórą nieco się rozpływa. Nie upłynnia się całkowicie ale staje się łatwiejsze do rozsmarowania na twarzy. Sama aplikacja nie sprawia żadnego problemu a zmycie maski z użyciem ściereczki czy wielorazowego wacika jest bardzo łatwe. Produkt zamknięty jest w prostym, szklanym słoiczku z plastikową zakrętką a zawartość jest dodatkowo zabezpieczona dodatkowym wieczkiem wewnątrz. Całość zamknięta jest w charakterystycznym dla marki pudełeczku z grubego kartonu opatrzonego piękną grafiką. Uważam, że te pudełka i tubki, w których zamknięte są kosmetyki Resibo są mega urocze a ich wielką zaletą jest to, że można je ponownie wykorzystać. Maska ma bardzo ładny, dość wyraźny ale jednocześnie delikatny zapach, który otula skórę podczas pielęgnacji. Produkt nakładamy palcami lub szpatułką na twarz i pozostawiamy na około 20 minut a dzięki zawartości olejów nie ma potrzeby zwilżania maski hydrolatem czy mgiełką, gdyż nie wysycha na twarzy jak klasyczne maski na bazie glinek. Nie odczujemy tym samym nieprzyjemnego ściągnięcia a podczas tych 20 minut możemy swobodnie zająć się innymi rzeczami. 


 
 
Po zmyciu maski All Clean skóra jest miękka, dobrze nawilżona i oczyszczona. Twarz nie piecze i nie jest podrażniona, co na pewno jest jej atutem, gdyż mogą ją stosować także osoby ze skórą wrażliwą. Po wieczorze spa z maską oczyszczającą moja skóra czuje się zaopiekowana i dopieszczona i następnego dnia odwdzięcza się promiennym wyglądem. Co ważne, maska mimo swojej treściwej konsystencji nie zapycha porów i nie powoduje wyprysków czy niedoskonałości.  Nawet jeśli macie na twarzy jakąś niespodziankę, to na pewno Maska oczyszczająca pomoże Wam uporać się ze stanem zapalnym i zregenerować skórę. Jest to maska idealna przed większym wyjściem, by szybko poprawić jej wygląd ale efekty widoczne przy regularnym stosowaniu mogą zaskoczyć i przekonają nawet tych, którzy za maskami w tej formie nie przepadają ;) Tym bardziej mnie to cieszy, ponieważ miałam podobne odczucia co do Instant Beauty Mask, którą testowałam jako pierwszy produkt tej marki.
 
 
 

    Nawet nie wiecie jak się cieszę, że kolejne już spotkanie z marką Resibo przyniosło mi kolejny zachwyt nad kosmetykiem jak i samą marką. Cieszy mnie fakt, że w naszym kraju powstają tak świetne produkty, które nie tylko dbają o nas i naszą skórę ale także o naturę. Kosmetyki Resibo to przyjemność nie tylko z używania kosmetyków i dostrzegania efektów ich działania, ale to także wrażenia wizualne dzięki przepięknym roślinnym grafikom nadrukowanym na opakowaniu. Lubię, gdy opakowanie i zamknięty w nim kosmetyk są spójne i razem tworzą estetycznie piękną całość. Ciekawi mnie, czy Wy też zwracacie na to uwagę, czy jednak ważniejsze dla Was jest wnętrze opakowania ;)
 


Maskę All Clean oraz inne kosmetyki marki Resibo znajdziecie oczywiście na stronie sklepu Topestetic. Robiąc zakupy w sklepie zawsze możecie liczyć na poradę kosmetologów a do każdej przesyłki wrzucane są próbki i gadżety. Ostatnio odkryłam także, że jest opcja pakowania na prezent, co bardzo mi się przydało gdy kupowałam prezent dla Pauliny, przyszłej mamy na Baby Shower :D Jak otworzyłam pudełko to zobaczyłam, że zamówiony zestaw kosmetyków przyszedł zapakowany w szary papier przewiązany sznurkiem, co mega mnie ucieszyło. Lubię takie minimalistyczne opakowania i obawiałam się zobaczyć fikuśny, kolorowy papier czy torebkę na prezenty :P Swoją droga Paulina dostała ode mnie zestaw z kosmetykami marki Resibo :D Przypadek? Nie sądzę! :P


 Życzę Wam miłego weekendu, dużo odpoczynku i korzystajcie z lata, póki jeszcze jest :D 
 

 

Poprzedni post z tej serii: KOSMETYCZNE RECENZJE PART 22 - SHY DEER OD TOPESTETIC

87 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie wypróbowałabym taka maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ..witam serdecznie 💝, rekomendacja świetna, zdjęcia urocze z zielenią ;)
    .. marki Resibo nie miałam, ale może warto wypróbować maskę All Clean? ;)

    ..czas pędzi jak z bicza strzelił, ale staram się poukładać i nadążać ze wszystkim, żeby było tak jak lubię ;) ..czasem warto zwolnić, aby nie przegapić czegoś istotnego :)

    - pozdrawiam ciepło i życzę moc uroczych chwil 💝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, warto zwolnić, bo tak łatwo w tym pędzie zgubić lub przeoczyć coś ważnego :)

      Usuń
  3. Szybko leci, dlatego trzeba korzystać, tak jak Ty, o ile można. ;) Maska wydaje się ok, nie miałam nic z tej marki, więc trudno mi coś więcej o niej pisać, ale mam cerę mieszaną, więc podoba mi się to, że do niej jest szczególnie polecana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno markę Resibo, jak i samą maskę serdecznie Ci polecam :)

      Usuń
  4. Fajnie że się sprawdza ta maska, chętnie wypróbuję przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak wrażenia :) chętnie przeczytam Twoją recenzję

      Usuń
  5. Podoba mi się, chętnie ją poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie nie planuję sprawiać sobie takiej maski, ale wezmę ją pod uwagę na przyszłość. Co do najbliższego weekendu, planuję tradycyjny odpoczynek, czyli coś obejrzę, poczytam lub/i w coś pogram. Również życzę udanego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbowałabym tę maskę. Ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Markę resibo bardzo miło wspominam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj byłam w drogerii, stanęłam przed półką i zgłupiałam, bo tego wszystkiego jest tak dużo. I moja pierwsza myśl: "Zobaczę co pisze Sys" :D także stałaś się moim guru. Na szczęście poszłam się tylko zorientować w temacie, więc nie boli mnie pusty koszyk, ale serio: lubię twoje recenzje. Rozświetlajacy hydrolat to był strzał w 10. A zawsze wydawało mi się, że drobinki będą obciachowe :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeeeej dzieeeeeki! <3 ale miło czytać taki komentarz :) :* drobinki są ekstra, szczególnie latem ;)

      Usuń
  10. Póki co to miałam od nich próbkę kremu Bb i jest świetny 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tej marce i prezentuje się ona naprawdę bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ochotę przetestować tę maskę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Maska z glinką bardzo mnie zaciekawiła :D
    Chętnie przetestowałabym ten produkt :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe kosmetyki, fajnie, że zapakowane w szklane opakowania :) chętnie bym wypróbowała maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak! Lipiec zdecydowanie minął za szybko!
    Dawno masek żadnych nie używałam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że moja sucha cera pokochałaby ten produkt ;) Poza tym bardzo lubię markę Resibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda skóra pokochałaby ten produkt ale warto szukać produktu dedykowany skórze suchej, by nie narobić sobie problemów ;)

      Usuń
  17. Nie używałam żądnego z tych produktów :)
    Jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  18. I never heard about this brand, but I'm very curious now!

    OdpowiedzUsuń
  19. O marce słysząłam dużo dobrego - chętnie się na tę maskę jak maseczkowa maniaczka skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama nie stosowałam ich produktów, ale słyszałam, że są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  21. Great review and nice product!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh the texture looks amazing
    Thanks for share with us

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe kosmetyki . Super taka integracja

    OdpowiedzUsuń
  24. Tą maskę od jakiegoś czasu mam na swojej chciej liście. Po twojej recenzji na bank ją zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta maska to opcja dla mnie, ostatnio mam ciągle jakieś problemy z cerą:/

    OdpowiedzUsuń
  26. Kupiłam właśnie żel do twarzy Resibo i będę go testować. To moje pierwsze spotkanie z kosmetykami tej marki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, że tak mile spędziłaś czas w Poznaniu :)
    Świetny prezent otrzymałaś :) Sama bym się z takiego ucieszyła :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. sama bym się wybrała do Poznania:D może w jakiś weekend skoczymy:) a mazideł nie znam niestety, generalnie z ową firmą mam małą styczność

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe produkty, nie miałam ich jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty resibo są świetne i warto je poznać:)

      Usuń
  30. Ja bardzo lubię Resibo, szkoda tylko że kosmetyki nie do końca na moją kieszeń są

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe produkty, wejdę na stronę i zobaczę skłądy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam nic z tej marki, z chęcia bym użyła
    POzdrawiam Kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam jeszcze nic z tej marki, bardzo fajną ma konsystencję ta maska, chciałabym ją użyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jako zdeklarowana Maseczkoholiczka uwielbiam poznawać nowe maseczki :D Tej jeszcze nie miałam, ale widzę tutaj potencjał zarówno w konsystencji, jak i w działaniu ;) A ponieważ polubiłam się z marką Resibo, na pewno będę ją mieć na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potencjał jest wielki! :D od resibo biorę wszystko w ciemno ;)

      Usuń
  35. Świetne, naturalne i przyjazne dla skóry kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie jestem za bardzo "into kosmetyki", ale po Twojej recenzji chętnie bym sprawdziła tę maskę. Nie wiedziałam, że można napisać tak długą recenzję maski! :D ja w weekend jadę do Łodzi, będę grała też w squasha i robiła trening siłowy. Pozdrawiam! ♥️

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja w weekendy pracuję niestety. ;P Kosmetyki tej marki zawsze bardzo mnie ciekawią. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś już okazję wypróbować których z kosmetyków resibo? ;)

      Usuń
  38. Sounds like you have had a fun holiday! :) I like that clay mask too! I really enjoy clay masks and try to use them once a week :)

    Hope you are having a good weekend :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  39. These products look great. Thank you so much for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie byłam nigdy wielką miłośniczką masek z glinką ale od kiedy znalazłam odpowiednią maseczkę dla siebie to jest zachwycona. Myślę, że i ta od Resibo mogłaby się u mnie na buzi sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Słyszałam wiele dobrego o tej marce ale sama nie stosowałam:)
    Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam tej marki kosmetyków, ale dobrze, że testujesz i polecasz nasze krajowe😀
    Serdeczności zostawiam na miły nowy tydzień🌞💛🌻☕🧁😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba wspierać rodzime firmy :) Dziękuję! <3

      Usuń
  43. Jak zwykle czuję się zaintrygowana produktem, który recenzujesz :) Jeśli marka faktycznie stawia na wymienione przez Ciebie wartości - to chyba można kupować ich produkty w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Widać, że marka resibo lubi dopieszczać zmysły :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja nie wiem, dlaczego ja jeszcze nie znalazłam się na stronie Topestectic, kiedy wokół tyle pozytywnych recenzji! O marce Resibo nie słyszałam, ale tą maseczkę zapisuję sobie i będę ją musiała kiedyś wypróbować, bo sama chcę poczuć tę magię!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie lato też szybko mija- niby nigdzie nie pędzę, pracuje, spotykam się ze znajomymi, czyli robię to co zwykle, ale czas płynie szybciej niż zimą.
    Też wolę wrzucać "dopieszczone" posty- czasami jednak, łapie "lenia" i stawiam na minimalizm 😁.
    O Resibo słyszałam sporo pozytywnych opinii, jednak jeszcze od nich nic nie miałam - ale chętnie wypróbuję tą maskę 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Odpowiedzi
    1. Jakiś kosmetyk tej marki polubiłaś szczególnie? :)

      Usuń
  48. Age Saving And Excellent Use Of Green Plant - Well Done

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  49. Interesting products! Thanks for sharing.

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam serdecznie ♡
    Ja właśnie zaczynam urlop a plany na weekend? Jak pogoda dopisze - jutro basen! :)
    Niestety nie znam ani produktu ani marki. Bardzo chętnie poznam bliżej :) Wygląda ciekawie. Naprawdę rewelacyjna recenzja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  51. Niestety mi też wakacje umykają staniwczo zbyt szybko. Ale w tym roku są wyjątkowo intensywne, więc nic dziwnego 😊.

    Bardzo lubię kosmetyki Resibo.

    OdpowiedzUsuń
  52. Maseczka z glinką mnie ciekawi ❤

    OdpowiedzUsuń
  53. Resibo znam tylko z próbek, które nigdy mnie nie zachwyciły. Ale muszę przyznać, że na maskę mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  54. oooo uwielbiam Reisbo! choć maski jeszcze żadnej nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  55. nie słyszałam o tej firmie więc fajnie że o niej piszesz ^^ te opakowania to miły widok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna polska firma, którą naprawdę warto poznać :)

      Usuń
  56. Bardzo lubię tę markę ;) miałąm peeling do twarzy oraz płyn micelarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. CIEKAWIE NAPISAŁAŚ, AŻ CHCE SIĘ TE KOSMETYKI KUPIĆ I WYPRÓBOWAĆ.... JA LUBIĘ EKOLOGICZNE KOSMETYKI... POZDRAWIAM CIEPLO

    OdpowiedzUsuń
  58. Musiałam sprawdzić w google, co to jest bubble football XD
    Lubię czytać, jak piszesz o jakimś kosmetyku, od razu chce się go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  59. Za maseczkami z glinką jakoś szczególnie nie przepadam, ale z marką Resibo chciałabym się w końcu poznać, bo jeszcze nie miałam żadnych kosmetyków od nich, a naczytałam się wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  60. Super, że przy zakupach można liczyć na fachową poradę. To bardzo cenne!
    Ja ostatnio szukam kosmetyków dla siebie ale wszystkie powodują wysyp i wyglądam jak pizza :(

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie miałam jeszcze ani jednego produkty od marki resibo, ale słyszałam naprawdę wiele dobrego na ich temat. Chyba będę musiała nadrobić zaległości. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Sam opis marki już brzmi bardzo zachęcająco. Wypróbowałbym z chęcią tę maskę. Właśnie takie kosmetyki są najlepsze, które nie tyle tuszują niedoskonałości ale pomagają uporać się z nimi przez dłuższe stosowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger