piątek, 18 września 2020

NOWOŚCI KOSMETYCZNE - BECLINIC


Hej! Jakiś czas temu otrzymałam paczkę ambasadorską ze sklepu BeClinic i dziś chciałabym pokazać Wam zawartość tej paczki i krótko opowiedzieć o kosmetykach, które w niej znalazłam. 
Zapraszam do czytania :)




    BeClinic to sklep z naturalnymi kosmetykami (i nie tylko!) z najwyższej półki. Zakupy możecie zrobić zarówno w sklepie internetowym :klik: jak i stacjonarnie w sklepie w galerii Riviera w Gdyni. Sklep jest świetnie wyposażony w polskie i zagraniczne kosmetyki naturalne, akcesoria a także naturalne produkty dla zwierząt. 


Sklep niedawno obchodził swoje pierwsze urodziny i z tej okazji są dostępne różne promocje i rabaty, które warto sprawdzić :)




    W paczce znajdowały się miniatury naturalnych produktów polskich marek, które zabezpieczone zostały drzewnymi opiłkami. Bardzo lubię, gdy sklepy pakują zamówienia i paczki w ekologiczny sposób, bez plastiku. Ponadto w sklepie jest możliwość płatności do 30 dni po złożeniu zamówienia. Dzięki temu możemy zaszaleć na promocjach bez względu na to, że do wypłaty zostało jeszcze kilka dni :D


WODA MICELARNA - CLOCHEE :klik:




    Relaksujący płyn micelarny na bazie hydrolatów z kwiatów pomarańczy oraz róży damasceńskiej. Świetnie nadaje się do demakijażu i oczyszczenia twarzy, może być stosowany podczas porannej jak i wieczornej pielęgnacji. Stanowić będzie świetny podkład pod krem czy serum. Wykazuje działanie przeciwzapalne, wygładzające i odprężające a także wzmacnia naczynka krwionośne. Ma bardzo przyjemny zapach, który na pewno umili pielęgnację. 

    Świetnie radzi sobie z delikatnym makijażem, nie szczypie w oczy, nie zostawia lepkiej warstwy na skórze ani jej nie podrażnia. Choć nie specjalnie przepadam za płynami micelarnymi tak ten gagatek bardzo przypadł mi do gustu. 


GLOW UP! MASKA OD ALKEMIE :klik:




    Maska i peeling w jednym! Naładowana ekstraktami z superowoców (guarany, aceroli, żurawiny, itp) ma działanie energetyzujące i regenerujące skórę. Zawiera dużą dawkę rozpuszczalnej w olejach witaminy C, masło moringa, wosk z borówki a także olej arganowy, morelowy i babassu. Maska niweluje oznaki zmęczenia, stresu, odbudowuje warstwę hydrolipidową skóry i pobudza produkcję kolagenu. Świetnie sprawdzi się do skóry szarej i pozbawionej blasku.

    To bardzo ciekawy produkt o przyjemnym zapachu i interesującej formie. Maska ma bardzo kremową konsystencję, w której zatopione są drobinki nasion ryżu oraz zmielone płatki róży. Skóra po użyciu jest odświeżona i nawilżona. a drobinki delikatnie złuszczają martwy naskórek. Maska dobrze się rozprowadza, nie szczypie i nie zastyga, dzięki czemu łatwo jest ją zmyć. 





BALSAM DO CIAŁA D'ALCHEMY :klik



    Bogaty balsam do ciała na bazie hydrolatów z oczaru, werbeny i kwiatu pomarańczy, naładowany olejkami eterycznymi z cytrusów oraz ekstraktami z m.in. guarany, aceroli, żurawiny, rozmarynu. Formuła wzbogacona o oleje i masła roślinne nawilża i chroni skórę przed zanieczyszczeniami oraz promieniami UV. Balsam wspomaga proces regeneracji naskórka, odżywia skórę, nawilża i odmładza jednocześnie ją wzmacniając. 

    Balsam jest bardzo przyjemny w stosowaniu a skóra jest po nim bardzo aksamitna i otulona delikatnym (lecz nietłustym) filmem, który chroni przed utratą wilgoci. Niezwykle piękny zapach orzeźwia nutami cytrusów i długo utrzymuje się na skórze. Dzięki swojej lekkiej formule jest idealny na lato, bo gdy ciężkie balsamy oblepiają skórę, ten pięknie się wchłania nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy.

BALSAM DO BIUSTU MOKOSH :klik:


 

    Krem, który dzięki zawartości fitoestrogenów pochodzących z ekstraktów roślinnych, wykazuje działanie przeciwutleniające jednocześnie mocno nawilżając delikatną skórę kobiecego biustu. Witaminy A, B i E, kwasy tłuszczowe oraz składniki mineralne zawarte w olejach z czarnuszki, kozieradki, jojoba oraz makadamia doskonale odżywiają i uelastyczniają skórę.

    Balsam przepięknie pachnie wanilią i ten zapach utrzymuje się na skórze przez cały dzień. Mój P uwielbia, gdy smaruję się tym balsamem <3 Świetnie nawilża i wygładza skórę, nie powoduje podrażnień nawet w okolicy sutków, gdzie skóra jest bardzo delikatna. Nie będę oszukiwać, piersi mam małe :P ale mimo prawie 30 lat nadal jędrne i nie zauważyłam spektakularnego efektu. Lubię jednak sam rytuał nakładania tego balsamu, który łączę z delikatnym masażem piersi, co pomoże im dłużej pozostać na swoim miejscu ;) 


 




Aktualnie produkty wspomnianych wyżej marek w sklepie BeClinic są objęte promocją -10% oraz darmową dostawą. 





Do paczki dołączone były także próbki oraz odręcznie napisany liścik. To bardzo miłe, ponieważ paczka jest w pewien sposób spersonalizowana i mam poczucie, że ktoś włożył w jej przygotowanie trochę swojego serca <3





Który z tych kosmetyków mieliście już okazję poznać? Który zaciekawił Was najbardziej? A może roboiliście już zakupy w sklepie BeClinic? Jeśli nie, to bardzo polecam :)


148 komentarzy:

  1. Słodka ta karteczka <3 Ciekawi ten krem do biusty, nie miałam nigdy czegoś takiego (może dlatego że biustu też nie mam ha ha *crying*)
    Chciałabym ten masko-peeling hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha 😅 nie martw się... Ja też należę do tych raczej mniej biuściastych🤣

      Usuń
  2. It sounds really interesting. I would like to try these products.
    http://www.recklessdiary.ru/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych kosmetyków, ale każdy z nich mnie ciekawi. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z nich ma w sobie coś interesującego 😉 to bardzo ciekawe kosmetyki

      Usuń
  4. Płyn micelarny mnie zainteresował. Lubię takie produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo przyjemny 😉 choć nie przepadam za takimi płynami to polubiłam się z nim

      Usuń
  5. These products look very interesting. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/09/shiseido-zen.html

    OdpowiedzUsuń
  6. I didn’t know this products. Thank you for sharing. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Ucieszyłaby mnie ta zawartość, same świetne marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sposób się z Tobą nie zgodzić Dorotko 😁😉

      Usuń
  8. Same świetne marki. Chętnie zajrzę na ich stronę internetową i zrobię zakupy :D Patent z ręcznie napisaną karteczką GENIALNY! W takiej sytuacji każda klientka czuje się wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! To super urocze 😉 sklep jest świetnie zaopatrzony i często mają różne promocje

      Usuń
  9. Maska i peeling w jednym? Nieeeee, nie lubie takich kombinacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Maska od Alkemie mi się marzy :) O tym kremie do biustu słyszę pierwszy raz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska jest przyjemna ale według mnie szału nie robi

      Usuń
  11. O markach oczywiście słyszałam, choć tych kosmetyków nigdy nie miałam:) A sklepu nie znałam i bardzo mnie zaskoczyła ta możliwość późniejszej płatności! Z czymś takim nigdy się nie spotkałam, ale chyba wolę nie ryzykować bo to może być zgubne ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie slyszalam o tym sklepie wcześniej ☺
    Kojarzę jedynie ten krem do biustu ,oraz markę Clochee -ale widzę że on ma coś różanego w składzie,tak więc go sobie odpuszczę bo moja cera różanych kosmetyków nie lubi
    Maskopeeling mnie najbardziej zainteresował 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, płyn micelarny jest na bazie wody różanej i wody z kwiatu pomarańczy 😉

      Usuń
  13. kojarzę firmę clochee i mokosh, choć nie wiem czy coś z tych marek testowałam. Pudełeczko prezentuje się super, aż jestem ciekawa takich bio kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jeszcze nie próbowałaś, to szczerze zachęcam 😊

      Usuń
  14. Cudności :) Uwielbiam markę Clochee. D'alchemy jak i Mokosh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, ja tez! Jedne z lepszych polskich marek 😁

      Usuń
  15. Zaintrygowała mnie maseczka musli :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten balsam do biustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem!😁 to u Ciebie na blogu bo poznałam 😉

      Usuń
  17. Kosmetyki godne polecenia😀
    Pozdrawiam najserdeczniej na udane kolejne wrześniowe dni🌞💛🌻🦋😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię i jestem zainteresowany używaniem maski alkemie. Użyteczność formuły doskonale wpływa na elastyczność skóry. Pozdrowienia z przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł z tą karteczką :) Produkty kojarzę, ale nie miałam żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie personalizowane wkładki do paczek 😊

      Usuń
  20. Najbardziej zaciekawiła mnie ta relaksująca woda micelarna. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super paczuszka:). Znam i lubię wodę micelarną Clochee:).

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne te Twoje nowości :) Balsam do ciała mam i kocham miłością wielką <3 Krem do biustu również znam i bardzo miło wspominam :) Pozostałe dwa kosmetyki mnie ciekawią, zwłaszcza maska, bo marka jest na mojej liście "do poznania" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że co do balsamów jesteśmy zgodne 😁 jeśli chodzi o maskę to jest spoko ale też nie ma tu efektu WOW i myślę, że w tej półce cenowej są lepsze maski

      Usuń
  23. Fajne kosmetyki, nie znam tej marki, ale taką maskę i peeling w jednym to bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To połączenie jest naprawdę ciekawe ale nie wiem, czy zdecydowałabym się na tą maskę. Jest dobra ale oczekiwałam czegoś więcej

      Usuń
  24. Słyszałam jedynie o marce mokosh i chętnie sprawdziłabym ich produkty, ale najbardziej zaciekawiła mnie maska

    OdpowiedzUsuń
  25. Loving these products so much! Have a great day!
    Allurerage
    Thetrendybride

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie robiłam tam zakupów, ale lubię takie małe specjalistyczne sklepy- będę mieć na uwadze:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie małe sklepy mają zupełnie inne podejście do klienta, bardziej indywidualne 😉 za to je lubię

      Usuń
  27. Świetna paczuszka :) Mam na nią chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba każdy z tych produktów chętnie bym przetestowała. Maska z peelingiem kusi najbardziej. Fajny pomysł z tą karteczką, niby nic takiego a pewnie uśmiech na twarzy wywołał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, od razu czujesz, że ktoś tą paczkę przygotował starannie i specjalnie dla Ciebie 😁

      Usuń
  29. korci mnie taki zestawik:) same fajne mazidła;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna zawartość pudełeczka. Gratulacje! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Maska i peeling w jednym mnie zaciekawiła :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne pudełko do przyjemnego testowania :D
    Używałam kiedyś olejku tej formy i byłam bardzo zadowolona :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale piękna paczuszka. Uwielbiam takie. I odręcznie napisany liścik - cudo! Produkty kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu wiesz, że to paczka specjalnie dla Ciebie 🥰

      Usuń
  34. podać jasne wyjaśnienie produktu, miejmy nadzieję, że daje to, co najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  35. Słyszałam o kremie do biustu od Mokosh :) Reszty nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej też wiele razy czytałam o nim recenzję aż w końcu trafił w moje ręce 😁

      Usuń
  36. Lovely haul. All very nice and useful items.

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam naturalne kosmetyki, bardzo zaciekawiła mnie maska i peeling w jednym - wygodne rozwiązanie. Tego balsamu do biustu akurat mam próbkę w łazience:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, choć maska nie do końca spełniła moje oczekiwania 😉

      Usuń
  38. Ojej, przygarnęłabym całe pudełeczko! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. These products seems great. I like texture and I would like to try them.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/09/juvena-of-switzerland-juvenance-epigen.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ciekawe te nowości :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten krem do biustu to chyba chwyt marketingowy, równie dobrze mógłby to być balsam do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie miałam okazji stosować tych kosmetyków :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  43. Feeling My Younger Self Already - Way Cool - Stay Strong

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna paczka. Chętnie przetestowałabym te kosmetyki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć to miniaturki, to tyle wystarczyło by poznać te kosmetyki. Testowanie było bardzo przyjemne 😊

      Usuń
  45. Nie znam, ale z pewnością zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  46. Super pudełeczko i jeszcze ten przeuroczy liścik! Jak mam być szczera, to nie miałam okazji próbować tych kosmetyków, ale myślę, że warto jednak !:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę 😉 zawsze warto poznawać nowe kosmetyki 😁

      Usuń
  47. Pieknie zapakowane pudełeczko i uroczo jak do zamówień dołączone są takie karteczki :)
    Dla mnie wszystkie produkty są nowością, nie używałam żadnego z nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć znałam te marki to tych konkretnych kosmetyków też jeszcze nie znałam 😉 uwielbiam takie personalizowane wkładki do paczek 😊

      Usuń
  48. These products seems great. Thank you so much for recommendation.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/09/dior-hydra-life-fresh-hydration-sorbet.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne nowości, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne kosmetyki, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  51. interesting cream, good product...
    have a nice weekend

    OdpowiedzUsuń
  52. Same perełki tu widzę! I to pakowanie - uwielbiam takie dopieszczone paczki.

    OdpowiedzUsuń
  53. The Relaxing Micellar Water sounds so lovely and I adore the sweet packaging :)

    aglassofice.com x

    OdpowiedzUsuń
  54. Zdecydowanie z chęcią bym przetestowała ten płyn miceralny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć nie przepadam za płynami micelarnymi to uważam, że jest całkiem przyjemny 😉

      Usuń
  55. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie. Same fajne produkty widzę :) Już sama paczuszka zachęca do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odwiedzałam ten sklep kilkukrotnie, ponieważ mieszkam w Gdyni i wszystko mi się tam podoba. sam sklep, asortyment jak i obsługa ❤

      Usuń
  56. Wszystkie produkty bardzo ciekawe i chętnie bym przetestowała. Natomiast pierwszy raz słyszę o tym sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to sieciówka więc zupełnie się nie dziwię, że wcześniej o nim nie słyszałaś 😉

      Usuń
  57. Uwielbiam ten sklep :) same wspaniałości mają !

    OdpowiedzUsuń
  58. Chciałabym dostać taką karteczkę <3 Ogólnie cały zestaw jest pełen uroku i mega naturalny :) Podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, karteczka daje +10 do uroku całej paczuszki 😁

      Usuń
  59. te produkty wydają mi się mega i jestem ciekawa prawie wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale super produkty, najbardziej mnie zaintrygował ten peeling i maska w jednym - muszę koniecznei wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się chyba pierwszy raz spotkałam z takim połączeniem 😉

      Usuń
  61. ten liścik mega! <3 a i kosmetyki mnie zaintrygowały :D w ogóle super paka ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ślicznie wygląda taki kosmetyczny box. Na prezent idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger