wtorek, 8 września 2020

KOSMETYCZNE RECENZJE PART 15 - BIOLOGIQUE RECHERCHE OD TOPESTETIC

    Dzień dobry kochani! Wróciłam z weekendowych wojaży i choć było intensywnie to naładowałam akumulatory i mam mnóstwo siły i chęci do działania ;) Dzisiejszy post miałam w planach dodać w zeszłym tygodniu, jednak w związku z przygotowaniami do wyjazdu nie znalazłam na to czasu. 


W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam miniatury kosmetyków marki BIOLOGIQUE RECHERCHE, które otrzymałam w gratisie wraz z ostatnią paczką ze sklepu TOPESTETIC. Ta marka to dla mnie zupełna nowość dlatego postanowiłam podzielić się z Wami moimi wrażeniami ;)




BIOLOGIQUE RECHERCHE :klik:

    To francuska marka z przeszło 40 letnią tradycją specjalizująca się w kosmetykach biologicznych przeznaczonych do stosowania w profesjonalnych gabinetach jak i w pielęgnacji domowej. Produkty tej marki cechują się zawartością składników aktywnych o najwyższych dostępnych stężeniach (od 23 do ponad 60%) oraz wyłącznie naturalnymi substancjami zapachowymi. Marka Biologique Recherche stawia na innowacje i wykorzystywanie autorskich metod pozwalających na zachowanie oryginalnych struktur składników aktywnych. Dzięki temu kosmetyki wykazują się wysoką skutecznością nawet już po kilku dniach stosowania.




SZAMPON DOTLENIAJĄCY :klik:

    To delikatny szampon, który odżywia i wygładza włosy oraz przywraca im blask i równowagę. Działa odświeżająco na skórę głowy redukując łupież i regulując wydzielanie sebum. Drożdże piwne oraz witamina B3 odpowiadają za oczyszczanie, ocet cydrowy nadaje włosom blasku a wyciąg z jedwabiu je odbudowuje. Na próżno tu szukać SLS, dlatego szampon świetnie nadaje się do codziennego stosowania. 




    W związku z tym, że myję włosy metodą OMO, szampony stosuję średnio raz w miesiącu. Nie ukrywam, że odrobinę się bałam, gdyż naturalne szampony często słabo się pieniły i bardzo plątały moje włosy. Szampon dotleniający okazał się dla mnie naprawdę dużym zaskoczeniem. Dobrze się pieni (choć nie była to spektakularna, mięsista piana jak w przypadku szamponów z mocnymi detergentami :P ), świetnie oczyszcza skórę głowy i włosy i łatwo się wypłukuje. Nie miałam też problemu z rozczesaniem włosów. Nie zauważyłam swędzenia czy podrażnienia, a włosy były gładkie i miękkie. Jedyną rzeczą, która mnie zdziwiła, był kompletny brak zapachu.


SUCHY OLEJEK DO CIAŁA :klik:

 Głęboko nawilżający olejek, który można stosować na skórę ciała i twarzy oraz na włosy. W składzie znajdziemy oleje ze słonecznika, pestek moreli, ylang-ylang, sezamowy i kokosowy, wyciągi z gardenii, pomidora, rozmarynu, marchwi oraz olej z annato. Poleca się do skóry opalonej, odwodnionej i pozbawionej blasku.




W mojej pielęgnacji bardzo lubię stosować olejki, dlatego z nieskrywaną ciekawością podeszłam do testowania tego produktu. Podobnie jak szampon, olejek jest prawie bezzapachowy. Jedynym zapachem, który jest wyczuwalny jest delikatny aromat nasion słonecznika. Suchy olejek bardzo mnie zaskoczył, bo nie spodziewałam się takiego aksamitnego wykończenia. Po wmasowaniu olejku skóra jest miękka, świetnie nawilżona i bez wyczuwalnego tłustego filmu. Ponadto, dzięki wyciągowi z marchwi, olejek delikatnie podkręca opaleniznę co zapewnia skórze promienny wygląd. Produkt świetnie się sprawdził także jako kosmetyk do twarzy a i moje włosy bardzo go polubiły. Moje loki dzięki niemu były miękkie i sprężyste. Olejek jest bardzo wydajny, co niewątpliwie jest jego dużym atutem.





    Choć to tylko miniaturki o pojemności zaledwie 30ml to już tyle wystarczy, by przekonać się o wysokiej jakości kosmetyków w nich zamkniętych. Mogę śmiało stwierdzić, że są to kosmetyki ekskluzywne a swoim działaniem i składem zdecydowanie zasługują na to określenie. Co ciekawe, buteleczki były opatrzone plombą, dzięki czemu mam pewność, że nikt przede mną ich nie otwierał. Nie było bowiem możliwości, by otworzyć butelkę bez uszkodzenia czy zerwania zabezpieczenia. 


Sklep Topestetic niezmiennie zaskakuje mnie jakością dostępnych produktów oraz ekspresową (i darmową) przesyłką bez względu na wartość zamówienia a próbki i gadżety dodatkowo zachęcają do kolejnych zakupów. 





Poznaliście już tę markę, czy jest to dla Was nowość jak i dla mnie?
Kto z Was poznał już sklep Topesetic?

137 komentarzy:

  1. Nie słyszałam jeszcze o tej marce. Jak wypada cenowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że dość drogo. Jednak już po tych miniaturkach wiem, że są warte swojej ceny 😉

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego suchego olejku do ciała. Interesujący produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie działa choć szkoda, że pachnie tak nijak 😉

      Usuń
  3. Pierwszy raz je widzę. Fajny pomysł z plombami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, ale ten olejek wydaje się bardzo fajny i chciałabym go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suchy olejek do ciała to dla mnie nowość, którą chciałabym poznać. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super sprawa jeśli nie lubisz tłustości 😁

      Usuń
  6. Przyznam że wolę pachnące kosmetyki, ale te mogą być całkiem dobre w działaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię pachnące kosmetyki dlatego żałuję, że te praktycznie nie pachną

      Usuń
  7. So many lovely products! The shampoo sounds great to me :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super,że mogłaś wypróbować te kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowość, bo od kilkunastu lat większość moich kosmetyków stanowią kosmetyki Oriflame i rzadko sięgam po inne. Też lubię, jak szampon/żel pod prysznic się pieni. Właśnie testuję najnowszy wegańską nowość Ori... i trochę mi tej piany brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei zupełnie nie używam oriflame 😉 fakt, weganskie, naturalne czasem słabo się pienią

      Usuń
  10. Nie miałam jeszcze okazji poznać tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  11. szampon dotleniajacy mnie zaciekawil :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę te kosmetyki, ale olejek sama bym z chęcią wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie nawilża tylko szkoda, że zapach jest nijaki 😉

      Usuń
  13. Jestem entuzjastą olejku na bazie ekstraktu z marchwi. Naturalny olej z marchwi daje efekt nawilżenia. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. O metodzie na włosy OMO słyszałam, zacznę stosować:)
    Marki tych kosmetyków, które proponujesz nie znam. Ale może warto poznać :)
    Serdeczności zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMO To fajna metoda żeby odżywić włosy o ile przestrzega się równowagi PEH 😉

      Usuń
  15. Nie słyszałam o tej marce, ale zaciekawił mnie zarówno szampon, jak i olejek. Sądzę, że również byłabym zadowolona. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super że naładowałaś bateryjki😘
    Gdzieś mi ta marka już rzuciła się w oczy...
    Ale nie używałam ich kosmetyków, jednak po Twojej recenzji o szamponu w chyba go wypróbuję 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! I to bardzo 😍 szampon był naprawdę niezły 😉

      Usuń
  17. Ten olejek mnie zaciekawił :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie nowosc jesli chodzi o markę, ale chętnie wypróbuję!
    buziaki!!:*
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Małe rzeczy, a cieszą :D Czuć Twoje zadowolenie w tej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe produkty. Juz po samej nazwie ,,szampon dotleniający" i ,,suchy olejek". Brzmi naprawdę interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda 😉 już same nazwy mnie zainteresowały

      Usuń
  21. Znam markę, mam krem do twarzy na noc, na początku musiałam się przyzwyczaić do dziwnego zapachu drożdży, ale teraz jest ok :) próbki bardzo ciekawie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, do tych nietypowych zapachów się trzeba przyzwyczaić 😉

      Usuń
  22. Lubię miniaturki, są przydatne w podróży. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam tych mazideł ale wyglądają naprawdę ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Olejek najbardziej mnie zaciekawił. Ja kocham olejki w pielęgnacji twarzy, ciała i włosów.

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znałam wcześniej tych produktów, a wyglądają naprawdę interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  26. The right skincare is so important-
    And this one sounds so amazing.
    Thank you for this lovely review.

    take a look at my BLOG and my INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice products, look so useful! I didn't try them but I love them!

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam wcześniej o tych produktach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też była nowość więc zupełnie mnie to nie dziwi 😉

      Usuń
  29. great products! thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  30. Great products! Thanks for the review :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam produktów, ale na pewno mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam jeszcze okazji poznać tej marki, ale przyznam, że mnie zaciekawiłaś tymi produktami :) Olejki uwielbiam i chętnie po nie sięgam, natomiast szampon dotleniający brzmi niesamowicie intrygująco ;) A takie miniatury, są idealne do wypróbowania kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwy brzmią bardzo interesująco i z ogromną ciekawością podeszłam do testowania tych maluszków. Sprawdziły się idealnie w podróży 😉

      Usuń
  33. Bardzo lubię takie miniaturki kosmetyków. Są idealne do kosmetyczki na jakiś wyjazdy :) Zajmują mało miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Świetnie mi się sprawdziły na moim mini urlopie 😉

      Usuń
  34. Kosmetyk dla mnie? KOniecznie szampon dotleniający. Bardzo dbam o swoje włosy, więc na pewno zainwestuję w tą markę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć😉 ja też staram się dbać o włosy

      Usuń
  35. Pierwszy raz widzę te kosmetyki! Ten olejek szczególnie mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to typowy olejek do ciała ale sprawuje się świetnie 😉

      Usuń
  36. To dobre! W życiu nie widziałam wcześniej tak małego szamponu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja widziałam 😁 w hotelach często są takie maluchy. Ale ten jest dużo lepszej jakości niz te hotelowe 😉

      Usuń
  37. Dig The Banner Photo - Amazing Finger Nails - Cant Go Wrong With A Solid Shampoo - Enjoy Your Weekend And Stay Strong

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  38. Wstyd się przyznać, ale nie używałam nic z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To żaden wstyd 😁 ja też dopiero tę markę poznałam

      Usuń
  39. Fajny post ^^ moze kiedyś matkę się na ta marke :(

    OdpowiedzUsuń
  40. These products look very interesting. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/09/laura-mercier-parisian-nudes-eye-shadow.html

    OdpowiedzUsuń
  41. What lovely products! thanks for sharing! :)

    Hope you are having a lovely weekend :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeszcze nic nie kupowałam w tym sklepie, marki chyba nie znam, ale widzę, że dobra ;) Mam zamiar też używać techniki OMO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam u Ciebie na blogu, że planujesz wydobywać skręt 😉 metoda OMO na pewno Ci w tym pomoże 😊

      Usuń
  43. welcome back from holiday....
    well written review of good product.

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie spotkałam się z tymi produktami, ale chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierwszy raz słyszę o firmie ale dość interesująca . Konkretna recenzja tak jak lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że recenzja Ci się podoba 😉

      Usuń
  46. Po Twoich zapowiedziach z pewnością wypróbuję kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Przyznaje, że nie słyszałam wcześniej o tej marce, ale suchy olejek mnie bardzo zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też była i okazała się pozytywnym zaskoczeniem 😊

      Usuń
  48. Nie znam tej marki, dla mnie to też nowość. Ciekawe mają produkty. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, produkty są bardzo fajne i cieszą się dobrymi opiniami 😉

      Usuń
  49. Sporo perełek można wyszukać na topestetic ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. this looks very lovely!
    thank you for sharing

    OdpowiedzUsuń
  51. Thanks for sharing your experience!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ooh I've not heard of this product before! Hope you're having a lovely week so far :)

    aglassofice.com x

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie słyszałam o tej marce wcześniej, ale muszę koniecznie kiedyś wypróbować ich kosmetyki!
    Zapraszam: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta marka i dla mnie była nowością ale czuje się pozytywnie zaskoczona 😉

      Usuń
  54. dla mnie jak widać to również nowość, myślę, że mogłabym się na to skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. pierwszy raz slysze, ale jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne produkty. Z chęcią bym je wypróbowała 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Jakie maluszki :) Nigdy nie słyszałąm o kosmetykach tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zaciekawił mnie ten suchy olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  59. nawet ciekawe te produkty, ale nie mogę oderwać wzroku od Twoich paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  60. To zupełnie tak jak ja 😉

    OdpowiedzUsuń
  61. MIAŁAM TEN ZESTAWIK I BARDZO SIĘ Z NIM POLUBIŁAM

    OdpowiedzUsuń
  62. Kuszące :) aż szkoda że malutkie ale skoro mówisz, że wydajne warto się zastanowić. Co do zabezpieczeń przed otwarciem, moim zdaniem każdy kosmetyk powinien takie mieć.

    OdpowiedzUsuń
  63. I haven't heard of this brand yet. Cool miniatures!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger