piątek, 29 maja 2020

PIELĘGNACJA WŁOSÓW PART 2 - MATRIX OD HAIRSTORE + KOD RABATOWY!


    Ok!
    Przyszedł czas na kolejny post z serii dotyczącej pielęgnacji moich włosów. Dziś będzie o kosmetykach firmy MATRIX, które znajdziecie w szerokiej ofercie sklepu HAIRSTORE.PL :klik:. Zaglądaliście już?

Psst! czytajcie do końca, bo będzie też coś dla Was ;)


MATRIX TOTAL RESULTS CURL PLEASE

    Domyślam się, że duża część z Was zna firmę MATRIX. To marka oferująca profesjonalne fryzjerskie produkty do pielęgnacji i koloryzacji włosów. Osobiście poznałam ją kilka lat temu zupełnie przypadkiem ale bardzo dobrze się u mnie wtedy sprawdziły. Byłam bardzo ciekawa, czy po latach używanie tych kosmetyków przyniesie równie zadowalające efekty. Zielona linia CURL PLEASE jest przeznaczona do włosów kręconych i falowanych. Szata graficzna jest typowa dla większości produktów pielęgnacyjnych tej marki. Każda linia ma swój kolor i dzięki temu łatwo odróżnić je od innych. Poręczne opakowania z solidnym zatrzaskiem dobrze trzymają się mokrej dłoni podczas mycia. Zapach kosmetyków bardzo mi odpowiada. Jest bardzo świeży, mocny i lekko "męski". Jeśli użyjecie całej serii, zapach na pewno będzie lekko wyczuwalny na włosach przez kilka dni. 




    Seria Curl Please składa się z Szamponu, odżywki i lotionu, czyli stylizatora. Każdy z tych kosmetyków zawiera olejek jojoba i ma wpływać na wzmocnienie i definicję skrętu, odżywienie włosów i ograniczenie puszenia się. 
    Szampon :klik: niestety nie należy do najdelikatniejszych, ponieważ zawiera w składzie SLS. Nie powoduje jednak podrażnień, swędzenia czy łupieżu. Dobrze się pieni, świetnie oczyszcza włosy i co najważniejsze, nie plącze ich. Używanie tego szamponu nie wpłynęło negatywnie na moje włosy, ale nie używam go co mycie. 
    Odżywka :klik: to produkt o średnio gęstej konsystencji. Bardzo dobrze rozprowadza się na włosach, nie spływa, nie kapie i nie plącze włosów. Po spłukaniu włosy są gładkie, miękkie i przyjemne w dotyku. Zawsze czeszę włosy na mokro i bardzo często na odżywce, bo wtedy dużo łatwiej jest mi je rozczesać a dodatkowo mogę wczesać odżywkę dokładniej we włosy. 
    Lotion :klik: to kosmetyk do stylizacji włosów na mokro. Konsystencja jest lekka, bardziej kremowa ale nie tłusta. Produkt nie skleja włosów i ich nie obciąża. Jest to jeden z moich ulubionych form stylizowania włosów. Wystarczy je potem tylko wysuszyć i odgnieść ewentualne sucharki.




    Czy efekt zaspokoił moje oczekiwania? Tak. Choć nie jest to taki sam efekt, jaki uzyskiwałam stosując te kosmetyki kilka lat temu. Wtedy moje włosy miały dużo mocniejszy skręt i nie trzeba im było dużo by ten skręt się utrzymywał. Niestety w związku z kuracją przeciwtrądzikową przyjmowałam bardzo silne leki (znany pod nazwą np. IZOTEK - izotretynoina), które w znaczny sposób wpłynęły na cały mój organizm. Najbardziej niestety oberwało się włosom, które nawet już po dwóch latach od zakończenia kuracji nie wróciły do stanu sprzed kuracji. (kiedyś napiszę post o całej kuracji i jej skutkach ubocznych)
    Mimo to, jestem zadowolona z efektów. Już po jednym zastosowaniu tych kosmetyków włosy były lepiej zdefiniowane a skręt bardziej widoczny i sprężysty. Włosy dłużej utrzymują skręt, nie są obciążone czy przyklapnięte. Są lśniące i się nie puszą. Wróciła nadzieja na odzyskanie dawnego skrętu :) Wiem, że to będzie mój sposób na szybkie mycie z dobrym efektem i pomimo nie najlepszego składu będę wracać do tych kosmetyków ;)




Znacie te produkty? Jakie inne kosmetyki marki MATRIX stosowaliście? Macie włosy kręcone, proste czy falowane? Jak je pielęgnujecie?



Jeśli nie załapaliście się na ostatni kod rabatowy, to dziś mam dla Was kolejny :)
Kod na 10% zniżki na zakupy w sklepie Hairstore.pl. Kod jest ważny do 8.06.2020 włącznie i obejmuje wszystkie produkty. Nawet te przecenione! :) Wystarczy, że podczas akceptacji zamówienia wpiszecie kod:


BLOGSYS2



128 komentarzy:

  1. Na szampon i odżywkę mogłabym się skusić. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie mocne szampony powinno się stosować max 1 na tydzień. Marka ciekawa ale skład mnie kompletnie nie zachęca:(

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, nie stosuję go co mycie ;) maksymalnie raz na dwa tygodnie głównie z tego powodu, że stosuję metodę OMO, która nie wymaga użycia szamponu.

      Usuń
  3. Nie znałam wcześniej tej marki 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie miło mi, że mogłaś ją dzięki mnie poznać :)

      Usuń
  4. Mam proste włosy, więc zestaw nie dla mnie, ale naprawdę ciekawa marka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że w ofercie firmy MATRIX znajdziesz odpowiednie kosmetyki do prostych włosów :)

      Usuń
  5. Poleciłbym tę serię produktów do kręconych włosów jednej z moich siostrzenic. Produkty Matrix krążą także w moim kraju.
    Dobra recenzja, Sys.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie :) mam więc nadzieję, że kosmetyki się sprawdzą :)

      Usuń
  6. sound good product...
    Have a wonderful weekend

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uważam, że warto raz na czas zainwestować w dobrej jakości kosmetyki. Miałam z tej marki kiedyś wcierki do włosów, były super !

    OdpowiedzUsuń
  8. Linia prezentuje sie bardzo ciekawie i profesjonalnie. Ale mam proste włosy i po takie szampony muszę sięgnąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ofercie marki MATRIX na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  9. thanks for the suggestion dear

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale jak mi się rzuci w oczy to kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. składy nie są idealne ale marka daje radę :)

      Usuń
  11. ja używam tylko szamponu

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię markę Matrix, używałam te kosmetyki już bardzo dawno. Izotek niestety mocno wysusza, ważne żeby były efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. izotek to droga przez mękę ale warto było. Gdybym miała drugi raz podejmować tą decyzję, zrobiłabym to samo. a kosmetyki Matrix kiedyś znane mi były tylko z salonów fryzjerskich ;)

      Usuń
  13. Nie znam tej marki i nie mam kręconych włosów, ale skoro u Ciebie się sprawdziło to dobrze, to znaczy że można komuś polecić do wypróbowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że można :) można też wybrać z oferty sklepu i marki matrix coś odpowiedniego dla włosów prostych czy falowanych :)

      Usuń
  14. Bardzo lubię Matrixowe kosmetyki do włosów 😍
    Tych nie znam ,ale poznam - sama mam kręcone włosy więc idealne dla mnie ☺
    O i kod rabatowy do tego - koniecznie wypróbuję 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) ja do matrixa mam sentyment pomimo sls w składzie :P

      Usuń
  15. Na te produkty jednak się nie skuszę, a to, co jest typowo do kręconych włosów, u mnie odpada z bardzo prostego powodu - moje kłaczki nie są ani trochę pofalowane. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiadomo :D ale czytałam, że niektóre prostowłose lubią tę odżywkę ;) czasem to tylko kwestia preferencji :P ale na pewno w ofercie sklepu jak i samej marki znajdziesz coś odpowiedniego dla swoich włosów :)

      Usuń
  16. Sounds an interesting product! Sometimes I love to curl my hair.
    Thanks for recommendation :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe produkty, nie miałam jeszcze nic z tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matrix jest już "pare" lat na rynku ale wiadomo, że ciężko znać wszystkie dostępne produkty :P

      Usuń
  18. Marka kojarzy mi się z profesjonalną linią do salonów fryzjerskich - to ta sama? W każdym razie, tak jak piszesz, nie ma co przedobrzyć z używaniem tego szamponu, ale raz na tydzień czy dwa daje fajne efekty. I tego się trzymaj!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ta sama :) szamponu używam dosłownie raz na tydzień albo nawet rzadziej ;)

      Usuń
  19. Great review, thanks for sharing♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znałam tych produktów, ale chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa marka, produkty bardzo interesujące i zawartość sklepu też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znałam tych produktów, ale zaciekawiły mnie bo mam lekko falowane włosy, ale fajnie się kręcą i chciałabym właśnie wydobyć ten skręt. Ja za dużo nie używam do pielęgnacji włoów, tylko szampon i odżywkę z wWelli i olejek arganowy :p

    Pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chcesz wydobyć skręt to warto się zainteresować równowagą PEH :)

      Usuń
  23. Ja nie mam kręconych włosów, ale moją przyjacióła ma i często narzeka, że ma z nimi problem. Podsune jej tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie :) być może u niej ta linia też się sprawdzi :)

      Usuń
  24. Nie znam tej marki. Słyszałam o niej, ale na sobie nie testowałam. Niestety nie jestem właścicielką kręconych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marka produkuje również kosmetyki dla włosów prostych, farbowanych itp ;)

      Usuń
  25. od dluzszego czasu mam ochote na matrix

    OdpowiedzUsuń
  26. dla mnie nowość, nie widziałam wcześniej tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta marka jest już od tylu lat na rynku, że myślałam że wszyscy już ją znają :P

      Usuń
  27. Nie używałam jeszcze tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz kręcone włosy to warto spróbować :)

      Usuń
  28. martixa dobrze znam co prawda z salonu fryzjerskiego ale nie narzekam na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się zgadza :) matrix produkuje profesjonalne kosmetyki fryzjerskie, farby odzywki itp :)

      Usuń
  29. Mam włosy falowane, czasem się im zechce kręcić jak mają taki dzień :) Więc seria mogłaby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiednia pielęgnacja może podkreślić ten skręt :)

      Usuń
  30. Moje włosy są lekko falowane to myślę, że te kosmetyki mogły by być dla nie dobre :D Ogólnie to nie znam marki Matrix :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli włosy Ci się falują, to warto im okazać trochę "miłości" a skręt może być z czasem bardziej widoczny :)

      Usuń
  31. Tej serii nie znam, ale bardzo lubię kosmetyki marki Matrix. Dawno temu, polecił mi je mój fryzjer i od tego czasu, z przyjemnością po nie sięgam. Moją ulubioną linią jest Total Results Color Obsessed, a zwłaszcza spray Miracle Treat 12, którego również obecnie używam :) I cieszy mnie fakt, że coraz więcej sklepów ma w swojej ofercie produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja włosów nie farbuję ale serię znam, bo używała jej moja mama :) ja też bardzo się cieszę, że matrix jest dużo łatwiej dostępny niż jeszcze kilka lat temu :)

      Usuń
  32. Nie miałam jeszcze kosmetyków Matrix, ale marka jest mi znana z salonów fryzjerskich i na pewno zabiegi fryzjerskie z użyciem tych kosmetyków kiedyś miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tą markę pierwszy raz spotkałam w salonie fryzjerskim :)

      Usuń
  33. Pierwszy raz widzę te produkty, bardzo mnie kochana zaciekawiłaś! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Skoro skręt jest bardziej widoczny i włosy lepiej się układają to coś dla mnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  35. Słyszałam dobre opinie na temat tej marki, jednak jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku od nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matrix ma sporo świetnych produktów w swojej ofercie :)

      Usuń
  36. Ja również należę do osób z prostymi włosami, dlatego w moim przypadku to się totalnie nie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie warto sprawdzić ofertę i inne kosmetyki tej marki :)

      Usuń
  37. Nie znam tej firmy, ale jestem bardzo ciekawa trądzikowego wpisu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie używałam niczego z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle jest różnych produktów na rynku, że nie sposób wypróbować wszystkich :)

      Usuń
  39. Moje włosy lubią się puszyć, więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie produkty faktycznie mogłyby się sprawdzić :)

      Usuń
  40. Marka może raz mi się gdzieś obiła o uszy, ale się w nią nie wgłębiałam. Chętnie przejrzę ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. z kosmetykami do włosów nie eksperymentuję, mam sprawdzone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) jeśli masz sprawdzone kosmetyki, które spełniają Twoje oczekiwania to nie ma co kombinować :)

      Usuń
  42. They look like a great products!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Słyszałam pozytywne opinie o kosmetykach tej marki, ale z tego co kojarzę ceny nie są z najniższej półki :) Ja mam włosy proste i długie, miałam etap, gdy się falowały, ale jak zaczęłam podkreślać skręt to się zrobiły proste :D To kwintesensja tego jak "dogaduję się" z moimi włosami xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D no niestety z włosami tak to czasem jest, że nie do końca można się z nimi dogadać :D co do ceny to myślę, że jest to raczej średnia półka cenowa ;)

      Usuń
  44. Słyszałam o tej marce wiele dobrego, ale sama nie używałam ich produktów. Moje włosy nie są w najlepszej kondycji, więc może się skuszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto dbać o włosy :) jest to w pewnym sensie wizytówka kobiety :)

      Usuń
  45. Nie znam marki, ale chętnie bym wypróbowała, szczególnie jakąś serię do prostych włosów i dość wysuszonych (niestety, ale ostatnio się z moimi włosami kompletnie nie rozumiemy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobny problem ;) Matrix ma linię do włosów prostych więc na pewno znajdziesz coś odpowiedniego dla siebie :)

      Usuń
  46. Nie znam marki. Dużo wcześniej miałam krecone włosy, ale po zabiegu kreatynowaego prostowania mam prościutkie, wiec pewnie przed zabiegiem bardziej bym sie skusiła :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj ;) być może pokochasz swoje kręcone włosy i przestaniesz je prostować? ;)

      Usuń
  47. Witam serdecznie:)) Wow piszesz o włosach:))) Znam tę markę ale nigdy jeszcze nie stosowałam. Teraz zaczytuję się o metodzie Curly Girl.. W ogóle to od niedawna dopiero zaczęłam tak świadomie dbać o włosy. Kiedyś były kręcone, teraz są fale ale dążę do większego skrętu:)) Oststnio zakupiłam trochę odżywek z Anwen i właśnie testuję. Pewnie wypróbuję także matrixa:) Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jeśli chcesz restrykcyjnie przestrzegać metod CG to niestety te kosmetyki nie są dla Ciebie :( polecam wypróbować metodę OMO :) jest trochę mniej restrykcyjna a można dzięki niej uzyskać fajne efekty :)

      Usuń
  48. So many products that I have not tried, but really want.

    OdpowiedzUsuń
  49. Pierwszy raz spotykam się z tą marką. ;) Jak do włosów kręconych i falowanych to coś dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kompletnie nie znam się na kosmetykach do włosów. Nie znałam wcześniej tej firmy. Aktualnie zaczynam zagłębiać się w tajniki pielęgnacji swoich cienkich, prostych, wypadających i przetłuszczających się włosów. Nadal nie znalazłam nic dobrego... 😔 Czy te kosmetyki dobrze grają z takimi włosami jak moje?
    P. S. Masz świetny blog. Bardzo lubię do niego wracać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytaj o równowadze PEH :) albo zapisz się do grupy na fb włosomaniaczki. To skarbnica wiedzy o pielęgnacji włosów każdego typu :)
      Dziękuję Ci kochana<3 bardzo miło mi to słyszeć <3 :*

      Usuń
  51. Miałam kiedyś szampon Matrixa i powodował u mnie swędzenie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety szampon nie jest dla wrażliwców bo zawiera SLS :(

      Usuń
  52. Nie miałam nic z tej marki i nawet nie kojarzę. Moje włosy włosy są lekko falowane w kierunku prostych. Ciężko określić 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha :D jeśli się falują to już coś :D czasem wystarczy odrobina wysiłku i mogą z tego być piękne fale lub nawet loki :D

      Usuń
  53. Z produktami tej marki miałam juz przyjemność sie spotkac - i to spotkanie oceniam całkiem pozytywnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Markę poznałam dobre 10 lat temu ale już nawet nie pamiętam czy byłam zadowolona z ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wróciłam do niej po chyba 5 latach :P

      Usuń
  55. cieszę się bardzo, że chociaż trochę jesteś zaodowlona ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah! nie jest to spełnienie moich włosowych marzeń ale i tak jest super :D

      Usuń
  56. Markę znam, ale już bardzo dawno nie miałam niczego z matrixa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wróciłam do tej marki po kilku latach :)

      Usuń
  57. Ja tej marki jeszcze nie miałam okazji testować ;) chętnie przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Moje włosy lekko falują, więc te produkty z pewnością by się u mnie sprawdziły. Kto wie, może się skuszę :D?!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się postarać i spróbować wydobyć ten skręt ;) włosy potrafią się odwdzięczyć :)

      Usuń
  59. Witaj :) bardzo fajny profil z wieloma ciekawymi poradami :) bardzo lubię kosmetyki Matrix i często je używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój blog Ci się podoba :)

      Usuń

Dzięki za komentarz :) niedługo wpadnę z rewizytą ;)

Copyright © in progress , Blogger